Movia Flextrafik - Brugerundersøgelse Telefonundersøgelse foretaget d. 6. oktober til d. 10. oktober 2014 928 respondenter.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Præsentation af resultater for projekt ”Analyse af samarbejdet mellem kommunerne og Region Midtjylland, Jord og Råstoffer” Jord-ERFA-Midt,
Advertisements

Spørgsmål 1/25 Hvor ofte benytter du 3M’s intranet? A) Hver dag
Analyse af rejsekortet for
© 2012 – Side 1 Borgerservice - brugerundersøgelse 21. December Gladsaxe Kommune.
Århus Kommune Undersøgelse på tilsynsområdet Telefonundersøgelse foretaget november respondenter.
Når du har været udsat for en fejl Patientsikkerhed for patienter.
Torbenfeldvej Vallensbæk strand Tlf.: – – dagligt brug af vores hjemmeside •AGEN LYS har en stor og omfattende.
Evaluering af årets projektledermesse Radisson Blu Falconer, Frederiksberg Den 17. november.
information og problemstillinger
1 Frit valg af hjælpemidler og boligindretning Af Tina Hansen specialkonsulent 15. september 2010.
Individuel handicapkørsel
1 DSB og Bibliotekerne Personlige interview foretaget 20. til 25. januar respondenter Holdning til evt. ny portal.
BESØG VORES HJEMMESIDE JÆVNLIGT. GERNE HVER DAG - DOG MINDST ET PAR GANGE OM UGEN. Her finder du vigtige informationer om SFO Asgårds dagligdag. VIGTIGT.
Transport på landet Møde med Movia Den
Inspiration og viden i din hverdag Brugerundersøgelse Åbne biblioteker Randers Bibliotek 2012 BCF Middelfart.
Sygeplejerske Lone Woelders
Lisa Falk ØNH Sønderborg
Eksterne samarbejdspartneres tilfredshed med samarbejdet med Psykiatrisk Center Nordsjælland Spørgeskemaundersøgelse efterår 2013 Oplæg på samordningsudvalg.
Oplæg om DUKH og retssikkerhed for handicappede
Fordybelse og formidling. Udvælge, inddrage og anvende. Overskue, bearbejde, disponere, sammenfatte og formidle.
Brugerundersøgelse om hjemmehjælp 2014 Ribe. Denne rapport præsenterer resultaterne for Ribe. Vejledning 01 Om rapportenRapportens opbygning På forsiden.
Befordring af småbørn og skoleelever. Mødets indhold Velkomst Om formalia Gennemgang af kontrakten Erfaringer og samarbejde Dialog med forældre. Erfaringer.
Hvad kan borgerne på sundhed.dk?
 Kommunalreformen, alle regioner og kommuner skal være medlem af et trafikselskab  Gl. Århus Amt og Gl. Ringkjøbing Amt havde ikke noget trafikselskab.
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
Handel med korn mellem landmænd
Bestilling af prøver i BCC-WEB
Vildledningssager - Frisk Undersøgelse om ”Vurdering af vildledningssager” Gennemført af CEM Institute – Voxmeter for Fødevarestyrelsen.
Velkommen Formålet med denne workshop er At teste forskellige former at teknologiunderstøtte etablere af samarbejde på hospitaler. Målet med dette er:
Introduktion til offentlig servicetrafik AMU mål 46803
TVÆRFAGLIG BEHANDLING I SUNDHEDSCENTER. Indhold >Tværfaglig behandling >Sundhedscentret >Tidsbestilling.
Kundetilfredshedsanalyse – [måned år] Kundenavn. 2 Overblik.
Borgerservice Undersøgelse af brugertilfredsheden med Borgerservice Marts
SSO Orientering om Større Skriftlig Opgave SSO er en skriftlig eksamen SSO er en eksamen - ikke bare en almindelig opgave Rammerne for SSO er bestemt.
© Folkesundhed og Kvalitetsudvikling, Region Midtjylland Resultater fra 3. runde af Distriktspsykiatriundersøgelsen Patienter og pårørende 2020.
Rejsekort Rejsekort undersøgelse blandt brugere af rejsekort 8. december 2015.
Introduktion til selvbetjening for Flextur og Handicapkørsel.
Rejsekort Kundeundersøgelser I Pressebriefing 26. februar 2012 Centerchef Anders Due, Trafikselskabet Movia.
Introduktion til selvbetjening for Flextur og Flexhandicapkørsel.
Introduktion til selvbetjening for Flextur og Flexhandicapkørsel.
Nøgletal for Flextrafik Periode: Opdateret til og med Maj
Oplæg om DUKH - retssikkerhed Specialcenter Kornvangen 29. oktober 2014 Faglig leder og socialfaglig konsulent Hanne Petersen.
Oplæg om DUKH DH - Sønderborg 9. marts Dagens program:  Kort præsentation  Orientering om DUKH  Retssikkerhed  Hvad kan DUKH – opgaver  Henvendelse.
Unipolar depression - Patienter og pårørende 1. Session - Introduktion til undervisningsforløbet.
Dagbehandlingen Sofiehuset Brugertilfredshedsundersøgelse blandt brugere i dagbehandlingen November 2012.
Hvad fik jeg ud af at deltage? Indlæg KVIS-konf Bjørn Christau praktiserende speciallæge.
Medlemsundersøgelse 2016 Medlemsundersøgelse 2016
Orientering om Større Skriftlig Opgave 2017
Undersøgelse om sikker internetbrug
BrancheIndexTM Bank 2016.
Kvantitativ undersøgelse om hjerteflimmer 2016
”Effektiv drift” Afdelingsmøder i HAB foråret 2015
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Introduktion til selvbetjening for
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Modul 6: ”Vi kikker på internettet”
Den kriminelle fødekæde i bander og
Bestilling og ordrebekræftelse
Bestilling og ordrebekræftelse
Bestilling og ordrebekræftelse
MEDLEMSTILFREDSHED Januar 2018.
Eksterne samarbejdspartneres tilfredshed med samarbejdet med Psykiatrisk Center Nordsjælland Spørgeskemaundersøgelse efterår 2013 Oplæg på samordningsudvalg.
Fra anledning til udvikling
Blev udført i perioden fra den september
UNDERSØGELSE VEDRØRENDE UNGES BRUG AF KONDOM
Midttrafik Flextrafik
Præsentationens transcript:

Movia Flextrafik - Brugerundersøgelse Telefonundersøgelse foretaget d. 6. oktober til d. 10. oktober respondenter

Om respondenternes tilfredshed med og brug af de forskellige kørselsordninger

Spm. 05., 06., 07: Generel tilfredshed med brug af Movias ordninger

Besvarelser under 10% totalt er udeladt 08. Er der områder/forhold, som du er tilfreds med og som du gerne vil fremhæve?

Besvarelser under 7% totalt er udeladt 09. Er der forhold/områder, som du er utilfreds med og som du gerne vil fremhæve?

I hvilken grad synes du, at Movia er … 10. … gode til at hente og bringe dig rettidigt? 11. … gode til at give dig en tryg og sikker rejse? 12. … gode til at yde en service, der tilgodeser dine individuelle behov? Spm. 10 Spm. 11 Spm. 12

13. Har du mulighed for at benytte andre transportmidler end Movias Handicapkørselsordning? Handicap

Handicap: 59 respondenter, 77 besvarelser Besvarelser under 1% totalt er udeladt 14. Hvorfor vælger du at benytte Movias Handicapkørselsordning frem for andre transportmidler, som du også har mulighed for at benytte?

Flextur: 105 respondenter, 123 besvarelser 15. Hvilke forhold gør, at du foretrækker at benytte Flextur frem for Movias alm. busser? Er der andet?

Flextur: 105 respondenter, 126 besvarelser 16. Hvis du ikke havde Flextur til rådighed, hvad ville du så have benyttet som erstatning for dine rejser med flextur?

Om respondenternes bestilling af ture og tilfredshed hermed

17. I hvilken grad synes du, at Movia er gode til at gøre bestillingen af ture nem og fleksibel?

18. Ved du, at det er muligt at bestille ture med Movias handicapkørsel over internettet? Handicap

19. Ved du, at det er muligt at bestille ture med Flextur over internettet? Flextur

20. Hvor tilfreds eller utilfreds er du med den service, der ydes, når du skal bestille en tur? 21. Er du tilfreds eller utilfreds med betingelserne for selve bestillingen af Movias [Kørselsordning] ? Spm. 20 Spm. 21

Hvor ofte oplever du, at medarbejderen gentager … 22. … prisen på turen ved slutningen af samtalen? 23. … adressen for afhentning ved slutningen af samtalen? 24. … tidspunkt for afhentning ved slutningen af samtalen? Spm. 22 Spm. 23 Spm. 24

25. Har du på noget tidspunkt haft behov for at bestille en tur efter kl til at blive kørt samme dag? Handicap Flextur

Tilfredshed med service ved bestilling af ture (Patientbefordring Hovedstaden)

26. Har du prøvet at bestille kørsel hos Kørselsservice syd?

27. Er du generelt tilfreds eller utilfreds med ventetiden i telefonen, når du ringer til kørselsservice syd for at bestille kørsel?

28. Oplevede du overordnet set den service, som du fik hos Kørselservice syd som god eller dårlig, da du bestilte din seneste kørsel?

29. Var du tilfreds eller utilfreds med den information, som du fik af Kørselsservice syd angående din kørsel?

30. Blev du ved din bestilling af kørsel informeret om, hvornår du skulle være klar?

Forsinkelser / udeblivelser

36. Ved du, hvad du skal gøre, hvis vognen er forsinket eller udebliver?

37. Ved du, at du skal ringe til Driftsvagten, hvis din vogn ikke er dukket op 15 min. efter det aftalte tidspunkt og du samtidig ikke er blevet kontaktet af driftsvagten om, at vognen er forsinket?

38. Ved du, at der findes et informationskort med oplysninger om tlf. nr. og hvornår du skal ringe ved forsinkelser, hvis du ikke er blevet kontaktet af driftsvagten?

39. Ved du, at driftsvagten har åbent 24 timer i døgnet?

43. I hvilken grad synes du, at Flextrafik/Movia er gode til at hjælpe, hvis vognen er forsinket eller udebliver?

40. I hvilken grad synes du, at vognmanden er god til at hjælpe, hvis vognen er forsinket eller udebliver?

Skriftlige klager / telefonisk henvendelser til Movia/Flextrafik

44. Har du nogensinde klaget skriftligt til Flextrafik (hvis ja) Var du alt i alt tilfreds eller utilfreds med Flextrafiks behandling af din skriftlige klage?

45. I hvilken grad oplevede du at få et fyldestgørende svar på din skriftlige klage?

46. Har du nogensinde rettet telefonisk henvendelse til Flextrafiks administration på baggrund af en udført tur? (hvis ja) Var du tilfreds eller utilfreds med administrationens svar på din telefoniske henvendelse?

Om respondenternes holdning til seneste tur

31. Er du enig eller uenig i, at vognen fremstod vedligeholdt, ren og sikker?

32. Er du enig eller uenig i, at chaufføren fremtrådte velsoigneret og imødekommende?

33. Er du enig eller uenig i, at chaufføren kørte forsvarligt?

34. Følte du dig fastspændt korrekt og forsvarligt under turen?

35. Er du enig eller uenig i, at chaufføren var villig til at hjælpe dig ind/ud af vognen, hvis du havde behov for dette?