Vejledning der gør en forskel Peter Rodney Instituttet for Blinde og Svagsynede
Vejledning der har fokus på blinde og svagsynede Hvad er synshandicap? Det relationistiske synshandicap Hvad er synshandicap i dag? Hvad er synshandicappedes særlige vejledningsmæssige behov?
Vejledning der har fokus på blinde og svagsynede CLH – undersøgelse fra 2005 Overgangen fra folkeskolen til ungdomsuddannelse - Unge årige med synshandicap …undersøgelsen viser, at et flertal af unge med synshandicap ikke mener, de har fået tilfredsstillende uddannelses- og erhvervsvejledning i folkeskolen, og at der er blevet taget for lidt hensyn til deres synshandicap.
Vejledning der har fokus på blinde og svagsynede Et funktionelt synshandicap: F=BxKxH2 Holdninger hos den synshandicappede Holdninger i miljøet
Vejledning der har fokus på blinde og svagsynede Hos personen: 2 elever i Odense Hos kammeraterne: Eleven i Roskilde Hos forældrene: Gentofte og Kolding Gymnasiet i København Undervisningsministeriet
Vejledning der har fokus på blinde og svagsynede Kontakt: Peter Rodney