W ORKSHOP 2 Samtalemodel til virksomheder. F ØRSTE KONTAKT : Vække virksomhedens interesse for at få besøg af skolen. Virksomheden har historik for at.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
KONFLIKTHÅNDTERING Velkommen! Dias.
Advertisements

Mennesker gør det rigtige – Hvis de kan!!
Evaluering af CSUSA’s besøg på eliteidrætsgymnasierne i uge 43.
Indsamlingsmetoder.
Hvordan kan forældre støtte op om barnets skoleliv?
RENOVERING OG UDBYGNING /03/14Christianshavns Skole.
Ventilen - på biblioteket Ventilen Danmark –
Netværk Familie Arbejds- relationer Dig Venner Fritid Perifere
Digital jobklub Velkommen til Digital Jobklub 2. dag.
Kommunikation i samarbejdet mellem Mentor og Mentee
Talentinternat modul 3..
Engelbert H – og den sidste chance
Teenage Coaching Dagnæsskolen.
Workshop 3 Kriterier til autentiske opgaver.  Valgfag - efterårssemester  Start uge 43  Mål med valgfag er udarbejdelse af produkt med udgangspunkt.
AARHUS UNIVERSITET 19. JUNI 2013 ANALYTICS 19. JUNI 2013 HVORDAN FÅR DU NOGET UD AF GOOGLE ANALYTICS.
Brugerdialog FS SASMO kongres , Vejle Center Hotel
Vision – foreslag Mulighed 1 –Sundhed for alle i Åle-Hjortsvang-Hammer – vi skaber det sammen! Mulighed 2 –Sundhed for alle – sammen!
[Navne på dem i gruppen] [EMNET]. [Her skriver I kort om den påstand eller de tal, som I har undersøgt] [Også hvem, der er fremkommet med påstanden/tallene]
Unge og Kirke Hvordan virker vi sammen. Smittende tro… ”2010 har været et helt fantastisk år for mig. Jeg vil huske det igennem hele mit liv for at være.
Bacheloropgavens mundtlige dimension torsdag d. 19/1-12 Mål med mødet: 1.At etablere et forum for refleksion over opgavens mundtlige del. 2.At I efterfølgende.
Den gode historie Sådan finder vi på 24timer dagens historier ”Dét er en god historie!” Emma Gad for kommunikationsfolk.
UOPFORDREDE ANSØGNINGER
Barndommen er fremtiden Fremtidens institutioner 2015
Sprogets legeplads Sprogudvikling Højtlæsning og billedbøger
Kanondag – forberedelse og dokumentation. Plan for dagen optakt – hvem fortæller en historie? – 1. workshop workshop 12.
Lodsejerkontakt – nøglen til realisering af vådområder.
Relation mentee/mentee`s forældre/mentor – bud på, hvordan mentee og forældre involveres, så de spiller en aktiv rolle i relationen og selv opsøger mentor.
Hylleholt skole ”Vi vil den gode skole”
SOUNDSLIDES Produktionsplan for: Gruppe:___________________________________________________ Klasse:______________ PRODUKTIONSFASER 1. Idéudvikling 2. Forberedelse.
Hvordan spørger man anerkendende?
Skuffespørgsmål Ordene: ”Hvad, hvordan og hvorfor” bør være det første ord i hovedparten af vores spørgsmål: Handling / Begivenhed: Hvad (er der sket?)
Jobsamtalen Hvad skal I tale om?
Strategisk kommunikationsmode, der kan fungere som isbryder og opvarmer overfor virksomhederne Udgangspunkt: En produktionsvirksomhed, der allerede har.
Ånden i Glasset.
15 min. coaching One-liner 1.Dit Mindset 2.Modtagers forventning 3.One-liner konceptet 4.Din One-liner 5.Reaktioner 6.Afslutning.
SCA-øvelse: IND Instruktion: Fortæl om en eller flere konkrete opgaver hjemmefra, der er løst (fx plænen er slået/der er lukket for vandet i sommerhuset).
9. AUGUST 2016 SARAH LUND PETERSEN AARHUS UNIVERSITET AU GOD VEJLEDNING AF GYMNASIEELEVER -> guide til at blive ”mini-vejleder”
Årsberetning 2014/15. Første år med skolereformen Vi synes som bestyrelse, at det er gået over al forventning. Lærerne har håndteret de nye krav på en.
Mentor -Mentee Om udsatte unge på efterskoler. Mentor Ulrik Svanholm Pædagog 12 år som SSP konsulent i Hørsholm Kommune 1 år som Projektleder i Projekt.
Skab engagement som coach Dette er et værktøj for dig, som vil Skabe motivation, engagement og ejerskab Sikre bedre performance Skabe udvikling og læring.
Mentors rolle og mentoropgaver. En mentor er... …en personlig sparringspartner, der stiller sig selv og sin viden, indsigt og erfaring til rådighed for.
Inklusion ET SKOLE OG LÆRER SYN.. Skolens perspektiv  Børnene hører til hos os.  Indtil andet er bevist – børnenes trivsel og udvikling er centrum.
Kurser der virker Akademimøde 26. oktober Hjemmeopgaven: Hvad er det vi vil have ud af kurset TRANSFER.
I mentor ordningen på elevmentor.dk
Skab et Samarbejde med Synergi
Trivselsmålingens resultater og vores indsatser
Læringsuge 47 & 12.
Begynd med at åbne
Åbent hus Skolens navn Dato.
DTHS Synsfaglige Netværksdage 2017
Innovative elever løser virksomhedsproblemer
Forbered dit oplæg for en folkeskoleklasse eller andet uddannelsesarrangement De næste slides er inspiration til præsentation af dig og din virksomhed.
Ansøgning for dummies.
Forbered dit oplæg for en folkeskoleklasse eller andet uddannelsesarrangement De næste slides er inspiration til præsentation af dig og din virksomhed.
Undervisningsmateriale til introduktionskurset den 6. september 2018
Flerfagligt Forløb 3 Klasse: Fag:.
1. kontaktmøde Velkommen til Workshop om afkodning af jobopslag og telefonisk kontakt Hils på hinanden  Husk at bestille drikkevarer Præsentér dig.
Velkommen til 2. og 3. Introdag Copenhagen Loud Festival
Dialog om samarbejdet mellem jeres grupper/funktioner
Ansøgning for dummies.
Sæt dit aftryk – udvikling af ideer
Fortæl din makker hvad dine vigtigste arbejdsopgaver er.
Ansøgning for dummies.
Fra anledning til udvikling
Skoleåret [indsæt år] Skolens navn Lærerens navn Klassetrin
Jagten på den excellente kommunikationskultur i Børn og Unge
Skoleåret [indsæt år] Skolens navn Lærerens navn Klassetrin
Velkommen Pårørendekursus Livet med demens i plejebolig
Undervisningsmateriale til introduktionskurset den 5. september 2019
Flerfagligt Forløb 3 Klasse: Fag:.
Præsentationens transcript:

W ORKSHOP 2 Samtalemodel til virksomheder

F ØRSTE KONTAKT : Vække virksomhedens interesse for at få besøg af skolen. Virksomheden har historik for at uddanne gode elever derfor vil vi rigtig gerne have en samtale med virksomheden omkring dette. Vi vil gerne komme og høre jeres forventninger til skolen. Hvad er det I gør så godt for at uddanne så gode elever? Målet: første møde aftales

T ALENT : FØRSTE MØDE Virksomheden fortæller den ”gode historie” Vi spørger ind med åbne spørgsmål – hv/? Fokus på virksomhedens fremtoning, selvopfattelse og image To ører en mund… Rose virksomheden og invitere til samarbejde omkring deres elev Informere omkring talentprojektet

F ØRSTE MØDE : AFSLUTNING Plan – hvad gør vi fremover? Hvordan udvikler vi vores samarbejde Næste møde aftales