Ånden i Glasset.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PRAKTIKDOKUMENTET CUPP –PROJEKT
Advertisements

KONFLIKTHÅNDTERING Velkommen! Dias.
"Ting er ikke altid det, de synes at være."
Klik for næste billede eller vent 30 sek.. Hej Jeg hedder Rando og er fra kennel Scharmark. Jeg er født den 19. maj 2007, og de første 3 uger af mit liv.
Inspiration til fotografering.
Hvem er vi? Martin Dahl Karin Dam Nielsen
Værdiseminar Af Katrine Soelberg, Ousbjerggaard 2012
… som skulle arrangere en løbekonkurrence.
Forældremøde Lærkebo. Mariagerfjord Kommune.
Nonne historie.
I himlen.dk Et ordenligt Julekort.
Ordentlig Julekort.
? At sige NEJ Vrede uden autopilot Integritet & Samarbejde
Dialogisk læsning.
Den urolige chef kigger på uret,
Nye mødeformer til generalforsamlinger
Sofies dejlige dag.
Netværk Familie Arbejds- relationer Dig Venner Fritid Perifere
Smileyen, som fik en ven.
BØRNEMORDERN CHRISTIAN XENIA OG NEEL. Denne dias er sponsoreret af at Vi nægter at fortælle noget med mindre I bestikker os. I må helst ikke smække med.
Dialogisk læsning – Eksempler på spørgsmål
Engelbert H – og den sidste chance
Eksamen Fokus på mundtlig eksamen, men siger lidt om skriftlig også…Dagen før, eksamensdagen, roller skr. Eksamen.
Amy følte sig ikke rask, da hun gik i skole
ORIENTERING OM LEDELSESEVALUERING – til medarbejdere
Her står Mina Gilia Saber og Zaira Kousar Mina er væk.
Kommunikation mellem mennesker
Relationer – børn og voksne
- Gør jeg det godt nok som leder. - Gør mine ledere det godt nok
Et kursus om it som faglig udfordring og didaktisk mulighed for danskfaget. Ph.d. Jeppe Bundsgaard
Midtvejsseminar den november Disposition  Kort om undersøgelsen  Psykisk sårbare og rygestop  Rygestoprådgiveren  Rygestopkurset som.
[Navne på dem i gruppen] [EMNET]. [Her skriver I kort om den påstand eller de tal, som I har undersøgt] [Også hvem, der er fremkommet med påstanden/tallene]
......der møder han en rigtig Bond-pige og stopper op....
Og hjemmearbejde. Er forældrehjælp altid god hjælp? Hvordan ser og oplever barnet verden? Hvilke små forklaringer og hjælpemidler kan synliggøre matematikken?
Præsentation 28: Eksamen Objektorienteret Middleware.
At tale om sexualitet.
Mit medieprodukt er en plakat til en miljømesse..
Forudsætninger for en god samtale
Fortæl den gode historie Jakob Christiansen 25.maj 2013.
I det følgende er der 20 spørgsmål, hvor du skal afgøre hvilken af 2 konturer der spilles: op-ned, ned-op og ligeud. Alle spørgsmålene har stor afstand.
Peter Westmark Relationskompetence - det er de professionelle voksne der ansvar for kvaliteten af relationen STU - Træf Den
Hvordan spørger man anerkendende?
I det følgende er der 20 spørgsmål, hvor du skal afgøre hvilken af 2 konturer der spilles: op-ned, ned-op og ligeud. Alle spørgsmålene har stor afstand.
Aktiv lytning - Lyt nu godt efter.
Træning af mundtlighed årgang Fysik/kemi UL Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
Anne Mette Rosendahl Rasmussen
Enhed. Klynge/ Netværk Vidnefortælling (anvendes på Område- og BUF-niveau) En fortælling om de ledelsesmæssige faglige overvejelser og nye handlingsperspektiver.
Objektorienteret Netværkskommunikation Præsentation 28: Eksamen.
TIBRGA Eksamen. Ingeniørhøjskolen i Århus Slide 2 af 5 Pensum Pensum uddrages fra lektionsplanen ALT der er angivet med betegnelsen ”Pensum” er pensum.
ITNET2 Præsentation 22: Eksamen. Ingeniørhøjskolen i Århus Slide 2 af 5 Pensum Pensum uddrages fra lektionsplanen ALT der er angivet med betegnelsen ”Pensum”
W ORKSHOP 2 Samtalemodel til virksomheder. F ØRSTE KONTAKT : Vække virksomhedens interesse for at få besøg af skolen. Virksomheden har historik for at.
Sådan bruger du præsentationen
Eksamen Fokus på mundtlig eksamen, men siger lidt om skriftlig også…Dagen før, eksamensdagen, roller skr. Eksamen.
SCA-øvelse: IND Instruktion: Fortæl om en eller flere konkrete opgaver hjemmefra, der er løst (fx plænen er slået/der er lukket for vandet i sommerhuset).
Creative Platform Learning Emne: DEMOKRATI. 22. JA – Vi har lavet en fejl (med kategori og klap) 1.Find sammen to & to med en der har samme sportsinteresser.
Levende billeder Kortfilm. Berettermodellen Dramaturgisk model. Opbygning af fortælling og spænding. Effektiv måde at holde seeren fanget fra start 
Hvordan laver jeg en pude efter mit hoved? Følg denne enkle vejledning, så er du godt på vej.
Skab engagement som coach Dette er et værktøj for dig, som vil Skabe motivation, engagement og ejerskab Sikre bedre performance Skabe udvikling og læring.
Vores relation til Gud: Når Gud taler. Hvordan kan jeg bede? Salmernes bog – Hjælp til at udtrykke både smerte og glæde Fadervor – Grundopskrift fra Jesus.
Forældrenetværk i Stampe. Hvem er Stampe? Hvorfor lave forældrenetværksgrupper Kort oplæg om forældrenetværksuddannelsen Leg med spørgsmål Netværksmøderne.
Lige før lukketid Victor, Sarah & Line.
Velkommen Robusthed basiskursus
Åbent hus Skolens navn Dato.
Bowler hattens historie
Dialog om samarbejdet mellem jeres grupper/funktioner
Prøve Eksamen D. 7/ Varighed: 30 min
Fortæl din makker hvad dine vigtigste arbejdsopgaver er.
Eksamen D. 18/ Varighed: 30 min
Hvilken historie ønsker du at være en del af?
Flerfagligt Forløb 3 Klasse: Fag:.
Præsentationens transcript:

Ånden i Glasset

Ånden i glasset Tema: en hemmelighed om mig som ikke mange kender Først fortæller A en historie Derefter skal B genfortælle den til C Og C slutter med at genfortælle den til B A må KUN stampe i gulvet hvis: Historien ikke kan genkendes Historien ikke fortælles præcsist nok Hvis detaljer forsvinder eller bruges forkert Der må ikke spørges uddybende. Derefter bytter I plads. Alle skal igennem B C A

Evaluering, Ånden i glasset Her er lidt spørgsmål til at hjælpe Jer på vejs: Hvordan var det at fortælle historien? Hvordan var det at sidde og lytte? Hvordan var det at genfortælle historien? Hvordan var det at høre sin egen historie blive genfortalt? Hvordan gik det med detaljerne? Hvordan var det når der blev stampet? Hvad gjorde I når I skulle genfortælle historien for at få ”timingen” på plads? Find gerne på flere selv