Online markedsføring Om hvordan virksomheder markedsføre sig via portaler og søgemaskiner Af: Magnus og Skafte.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
GOD INFORMATIONSSØGNING for professionsbachelorer Faser i informationssøgeprocessen Strategi for løsning af informationsbehov Identificering af relevante.
Advertisements

QR-koder.
SEO i Dynamicweb ….og intro til SEO ”Best Practice” V/ Jens Peter Nielsen Dynamicweb Internet Marketing.
Alt er startet med en tanke! Tænk: Hvis vi nu vidste hvor alle var på vej hen…. ? Så skulle vi blot komme derhen først! Og så ville vi kunne tilbyde en.
Opgaveskrivning Informationssøgning
Supersøgerne i syvende
SEO (Search Engine Optimization) - Hvordan bliver du mere synlig på nettet?
Mobile løsninger i hverdagen-udfordringer og muligheder
Internet til alvor og sjov
Artists and Art Galleries on the Internet
Statistik, januar 2004: Unikke besøg: Sidevisninger:
Blogger.com - lav din egen hjemmeside
Online annoncer og bannerreklamer
Salg - markedsføring Advokat Jakob Kirkegaard Kortbæk
ECarta Games Forretningsplan Hold 7 Rune Højsgaard Espen Højsgaard Pimin Konstantin Kefaloukos Nanna Hjort Vidkjær Hanne Svenningsen Ulrikke Ji Mee Andersen.
Online tilstedeværelse og Reputation Management. Agenda  Dit digitale fodaftryk  Søgemaskineoptimering  Online Reputation Management  Live eksempler.
Introduktion til borger.dk-uge 2011
Aktuelle samt fremtidige projekter  Ved Henrik Høpner.
1 Interaktionsdesign - øvelse 4: Søgemaskiner Interaktionsdesign – forår 2000 Sune Børsen Afleveret d. 4. april 2000 Opgaven består af i alt.
Rationel Farmakoterapi og offentligheden…. Kvalitetsudvikling i Almen Praksis 2-3. Maj 2003 Marianne Møller, farmaceut.
1 Internetsøgning •Niveau 3 for Korte- og Mellemlange videregående uddannelser.
Avanceret Informationssøgning It-biblioteket, marts 2007 Underviser: Marie U.
Gov 2.0 Fra portaler til borgernes lommer
Online og viral markedsføring Virksomhedens net-tjek Dag 1 Online og viral markedsføring Allan Bojsen Kompetenceudvikling og innovation i yderområder.
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
MapReduce implementationer MapReduce Hadoop Apache open source projekt.
Perspektiverende Datalogi Internetalgoritmer MapReduce Gerth Stølting Brodal.
Pinpoint.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Partner Pilot Projekt Sådan kommer du i gang! Partnerudviklingschef Lotte Rahbek.
Søgeord optimering Maksimal synlighed uden de store investeringer Søren Rasmussen Direktør.
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Nicolas Zangenberg, Search Marketing Director
GOD INFORMATIONSSØGNING for gymnasium og hf
Kampagner Forår 2006 v/ Dorrit Overgaard, Marketing Manager
Google som søgemaskine
Betydning Sikkerhed Fokus på terror Økonomiske krise En verdens omvæltning.
Opfattelse af DFIF Forbundet: –Positive –Aktivt, dynamisk og lydhørt forbund Firmasport: – Samvær, uformel, aktivitet.
Reklamemidler og -medier
Web Analytics Wednesday Attribution Modeling i Google Analytics Dato:
LINKS Det er vigtig at sørge for at få andre hjemmesider til at linke.  Det skaber større popularitet. Ved sine link skal man IKKE skrive ”klik her”,
Vision Danmark aktiverer sin gæstfrihed under klimakonferencen.
Sociale Medier og Jobsøgning - Facebook. Intro  Så blev det Facebooks tur.  Nogen af jer har måske en Facebook profil?  Facebook er endnu et socialt.
Copyright NetBooster 2013 Detailhandlens digitale muligheder.
Lær at søge bedre på nettet
ONLINEINDIVIDET IQ  NQ + EQ UNIK VIDENSKLYNGE.
18. Strategisk analyse af interne forhold
Aktiviteter målrettet landmænd Din Bundlinje NU! 2010 Din Bundlinje NU! 2010 Landmandens Bundlinje NU! 2011 Landmandens Bundlinje NU! 2011 Løft Bundlinjen!
Tove Bang Overbibliotekar Handelshøjskolens Bibliotek i Århus METROEN Videndeling i et læringsmiljø.
Muligheder og ulemper ved skytjenester Ved Claus Aarøe, UNI•C
Introduktion til borger.dk- ugen 2011 og bibliotekernes medvirken i kampagnen - v. projektleder på borger.dk-ugen og kommunikationsmedarbejder Jeanette.
Julie, Rayan, Aske & Jonas. Søgemaskiner Google Yahoo Jubii AOL.
Formål med FUR APP - Nem måde at søge info om Fur for turister - Tiltrække flere turister - Virksomheder på Fur kan markedsføre sig selv via FUR APP.
OIM Integrationsmodellen
APP’s Apple-id Google-konto Windows live konto iTunes.
-markedsføring Sofia og Mattias, 2hh11oma. Online-markedsføring.
1 Skanderborg High på tv3play.dk Marketing Plan. 2 PRESSE OG ON AIR KOMMUNIKATIONSINDSATS Promo Der produceres 2 promoer. Leveres af produktionsselskabet.
Online Reputation Management. Online Reputation Management (ORM) 4. Handling 1. Overvågning 2. Analyse 3. Strategi Brands Nøglepersoner Produkter Ydelser.
DRF SPOT DRF SPOT er Dansk Ride Forbunds online magasin, som henvender sig til klubber og ryttere. DRF SPOT giver spændende artikler fra klub, sport og.
Parametermix - promotion
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
TPACK-modellen Teknologisk viden Pædagogisk viden Fagfaglig viden
Søgemaskineoptimering Kursus/Workshop
Input fra fagene Sprog.
Markedsføring i søgemaskiner
Markedsføringsøkonom Erhvervsakadamiet Sjælland Roskilde 2017
Humanistisk Entrepreneurship 4 Forretningsmodellens mønstre 2b
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
Når du allerede mestrer de vigtigste
En trin-for-trin guide
Glem traditionel tilgang til budget
Præsentationens transcript:

Online markedsføring Om hvordan virksomheder markedsføre sig via portaler og søgemaskiner Af: Magnus og Skafte

Portaler Samler informationer om specielt område For private, virksomheder eller kombineret Faglige portaler Underholdnings portaler

Boligsiden.dk Bannerreklame

Bilbasen.dk Bannerreklame

Faglige portaler Links Info om udbyderne Interne begivenheder

Søgemaskiner Finder alt hvad du har brug for Søge maskiner som virksomheder – Sponsereret links – Google adWords – Google cloud platform – Google adSense

Google.com Google adWords

Bing.com Annoncer

Jubii.dk Annoncer