Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afCaspar Henriksen Redigeret for ca. et år siden
1
Søgemaskineoptimering Kursus/Workshop
2
Agenda Markedsføring i søgemaskiner 2. Søgemaskineoptimering
3
Markedsføring i søgemaskiner
PPC (Google adwords) Organisk søgemaskineoptimering
4
Et almindeligt søgeresultat fra Google
PPC – Google Adwords Ca. 65% kigger kun på side 1 2/3 bruger kun de organiske resultater Organiske resultater
5
Søgemaskineoptimering
Flash, frames, etc. (søgemaskinevenlighed – site:) Myter, misforståelser og (fylde søgeord på, alfabetisk indeksering, mange domæner med søgeord peger) Hvordan gør man? Søgeord (fokus, søgeordsstrategi) Brug søgeordene i: Title Meta-tags Meta-discription Meta-keywords Tekst, tekst, tekst Overskrifter Fremhævelser (fed skrift, kursiv) Menupunkter Links (linkdomain:) Interne links Udgående links Indgående links (efter kurset får du en liste med gode linkkataloger) Opdateringer
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.