Red Bull Sebastian Mikkelsen. Klassifikation  Redbull et er kortvarigt produkt, da man bare drikker den over et par minutter.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Vi præsenterer SLIDEPLAYER.DK
Advertisements

Prissætning - hvordan gør man ?.
Thomas. B. Pedersen Lærer: Martin Glud
Red Bull Magnus.
11 Produkt Oversigt Klassifikation af produkter Emballage
Red Bull kan købes i 164 lande.
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Hvor meget må kvaliteten i et robust og forsvarligt beredskab koste?
V_P_T_M_P Grundlæggende viden.
Organisationsplan Ida Olesen Direktør Kathrine Nielsen Salgschef
Case: Gregersens Bryghus India Pale Ale. Opgave Emballere Gregersens Brygshus’ øl Fremstille etikette.
Affald fundet i naturen
Nichlas Christensen Afsætning. * Det er et kortvarigt produkt, da det er en daglig vare, og er en energi drik.
Det kan være, du tror, du har set denne før…. da især mænd har synes, det har været vældig sjovt at videresende den…. MEN… se den igen og se den kloge.
Hjælp mig med at finde den !!! En stor belønning til dem, der SER bedst! Præsenterer Klik her for at starte JEG HARMISTET MIN MIS !! Red Bulls.
De ville ganske enkelt have spurgt om vej.
Og jeg blev overfaldet af en rockerbande på hjemturen….
6. Virksomhedens indtægter
Hotellets koncept.
FRA BIKS TIL BUSINESS Vækstmuligheder for kvindelige selvstændige - OPGAVER Århus september 2010.
Introduktion til mindfulness den 2. februar 2013.
Action Country Analyse, vurdering og løsningsforslag af Lotte Svendsen.
Peter Lynggaard Driftsøkonomi Kapitel 9
Proceslandkort Få overblik over dine processer Prioritér jeres indsats.
12 Produkt Oversigt Internationalisering af produktparameteren
Kvalitet - et spørgsmål om synsvinkel og prioritering Sandbjerg Konferencen 2008 Morten Fogh Bibliotekschef.
Erhvervsøkonomi Kapitel 9 Efterspørgsel
AT4 Torsdagsplan. Dagens 4 timer: 1. modul: Undersøg om jeres samfundsfaglige hypoteser holder (tjek også om jeres naturvidenskabelige forsøg stemmer.
Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.
Bog & idé Af: Gruppe 4.
TENDENSER I TURISMEN Udfordringer for danske kommuner
Portfolio Eksamen, grundforløb Problemformulering projekt 2 De emner vi vil komme ind på vil mest handle om beregningsfejl da dette er det overordnede.
Af. Skafte.
Red bull Michael Skytte. Klassifikation Red Bull er et kortvarigt produkt.
Af: Jonatan W & Line Stryander
6. Virksomhedens indtægter
MAJ WITTE AARHUS UNIVERSITY OBSERVATIONER FRA ET FELTSTUDIE SOM BARTENDER.
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
Muharem Gradascevic. Klassifikation Kortvarigt produkt – Drikkes med det samme Dagligvare/udsalgsvare.
AFSÆTNING A – Schønberg
Red Bull Af Mattias Sundroos. Klassifikation af produktet RedBull er et kortvarigt produkt, da det forbruges samtidig med det anvendes. Ofte fødevarer.
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
Red Bull Af Frederik Thomsen. Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende.
Red Bull Mette Jarl Helmert 2ØMA.
Red Bull Energy Lavet af Andreas Wöhlk.
Sofia B. Christensen, 2ØMA
Skift farvedesign Gå til Design i Topmenuen Vælg dit farvedesign fra de seks SOPU-designs Vil du have flere farver, højreklik på farve- designet og vælg.
Med tegninger af Morten Grove OTS
Om begrebet kvalitet Institut for Matematiske Fags undervisningsdage, Sandbjerg, maj 2006 Torben K. Jensen,
19.1 Virksomhedens miljøinteressenter
Konference om mundtlige prøver PRØV! Et program til de mundtlige prøver.
FISA – BATIBOUW Mia, Michelle, Pernille & Sofie CASE.
Idoler og arketyper som argument Vi køber produktet, fordi det har symbolværdi Produktets værdier formidles via fortællingen og helten til forbrugeren.
25.2 Efterspørgsel 3.Vil du springe til et bestemt afsnit eller dias? Klik på menuerne Outlines eller Thumbnails. 2.Klik med musen i dit eget tempo for.
Branding. Brands Fmcg Corporate brand Person brand Kommerciel virksomhed Nonprofit organisation Begivenhed By/sted Hvad er et brand.
Koncepter og butikskæder
Målgrupper og segmentering
markedsføringsplaner
Parametermix - produkt
PRØV! Et program til de mundtlige prøver Forlaget MATEMATIK
Vækstfondens finansieringstilbud
SEO - opgave: STATE Drinks Gruppe: Sabrina & Tamer
Politikernes og borgernes forventninger
SUCCES MED SALG 1.
6. Virksomhedens indtægter
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
Normals målgruppe Appellere til kvinder Bandwagon/thrifty Middelklasse
Af alle hjemmesideejere har ikke
6. Virksomhedens indtægter
Strategi Til markedsføring
Præsentationens transcript:

Red Bull Sebastian Mikkelsen

Klassifikation  Redbull et er kortvarigt produkt, da man bare drikker den over et par minutter.

Emballage  Emballagen er let genkendelig.  Dåsen oplyser kunden om informationer om produktet.  Designmæssigt fremstilles den som prestige.

Kvalitet Funktionelle kvalitet: Redbull’s produkt er energidrik. Smagsmæssige kvalitet: Udseendet er igen letgenkendelig. Imagemæssig kvalitet: Der er meget prestige i produktet. Jeg synes Redbull lægger mest vægt på de imagemæssige kvaliteter, de bruger ekstremt mange penge på promotion, fx sponsorer de 2 professionelle fodboldhold, og de er sponsor for mange ekstremsporter.

Service  Jeg synes ikke Redbull giver så meget service til deres forbruger.

Sortiment Det laver kun de velkendte Redbull’s.

Mærkestrategi  Paraplymærke -Red Bull Energy Drink -Red Bull Sugarfree -Red Bull Energy Short -Red Bull Cola

PLC Jeg vil vurdere de er i modningsfasen