Red Bull Sebastian Mikkelsen
Klassifikation Redbull et er kortvarigt produkt, da man bare drikker den over et par minutter.
Emballage Emballagen er let genkendelig. Dåsen oplyser kunden om informationer om produktet. Designmæssigt fremstilles den som prestige.
Kvalitet Funktionelle kvalitet: Redbull’s produkt er energidrik. Smagsmæssige kvalitet: Udseendet er igen letgenkendelig. Imagemæssig kvalitet: Der er meget prestige i produktet. Jeg synes Redbull lægger mest vægt på de imagemæssige kvaliteter, de bruger ekstremt mange penge på promotion, fx sponsorer de 2 professionelle fodboldhold, og de er sponsor for mange ekstremsporter.
Service Jeg synes ikke Redbull giver så meget service til deres forbruger.
Sortiment Det laver kun de velkendte Redbull’s.
Mærkestrategi Paraplymærke -Red Bull Energy Drink -Red Bull Sugarfree -Red Bull Energy Short -Red Bull Cola
PLC Jeg vil vurdere de er i modningsfasen