Fyn Rundt 2006 & alt det andet: En oplevelses år baseret på kvalitet, ægthed og holdbarhed - Og erfaringerne fra 2004 og 2005 We are in the people business…
Succes for Maritim Center? : Lokal / Regional markedsføring og presse Maritime Oplevelser 2006 fyn-rundt.dk Fyens.dk Stifttidende TV2Fyn.dk
Aabenraa: 3 dages aktiviteter Aabenraa Shopping Aabenraa Turist Aabenraa Kommune Lokal tovholder Presseaktiviteter Aktiviteter på havn Medie –Lokalaviser –Regional avis –Lokalradioer –TV2 Syd –Maritime oplevelser –Budget: kr.
2 eller 3 dages pakke løsning: Presseaktiviteter MC/By Aktiviteter på havn MC/By Budget kr. MC Medie –1 x Lokalaviser 1 uge –Budget: –Regional dagblad 2 indrykninger –Budget –1 x Lokalradioer 1 x 30 indryk. –Budget –TV2 regional 2 x indryk. –Budget –1 sider Maritime oplevelser –Budget kr ,00 – –Budget: –TOTAL BUDGET Presseaktiviteter MC/By Aktiviteter på havn MC/By Budget kr. MC Medie –3 x Lokalaviser 1 uge –Budget: –Regional dagblad 3 indrykninger –Budget –2 x Lokalradioer 2 x 30 indryk. –Budget –TV2 regional 2 x indryk. –Budget –2 sider Maritime oplevelser –Budget kr ,00 – –Budget: –TOTAL BUDGET
Skabe liv hele året: Fokus på de gode værdier: Ægthed Kvalitet Godt håndværk Holdbarhed Hygge og romantik Familien Muligheder i det frie
Historieplan: 2005 Vinderen af "Rundtosset" pokalen Fyn Rundt Generalforsaling / Fest 1. lørdag i november Hvad laver skibene om vinteren historie... Skibladner II bliver bygget om for 2,5 mio i Hvide Sande og er klar til Fyn Rundt 2006 Testimonials fra Fyn Rundt gæster i år Opskrift på Eas pandekager - fremstillet af en blendet citronhalvmåne (De smagte godt) Historien om Fyn Rundt Præsentation af vinderskibene 2006
Next step: Forslag til medieplan for 2006, både regionalt (Fyn) og lokalt (Kerteminde, Middelfart, Faaborg og Svendborg). Både print, net og elektronisk – også hos eventuelle konkurrerende medier? Hvad er normalbudgettet for en lokal aktivitet, betalt af handelsstandsforeningen i de respektive byer? Fyn.dk egne aktiviteter?