Skriv titel Skriv årgang, fag og initaler Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
HNX Årgang 2011/2012.  Optagelseskrav  Personlige krav  Hvor?  Forløb  Indhold  Muligheder.
Advertisements

Book-trailer i 5.a Læringsmål Hvad skal eleverne lære?
Lablæring Uddannelsesforum 2011 Projekt i Sosuuddannelsen
G OOGLE DOKUMENTER i undervisningen. I NTRO Hvad er Google dokumenterGoogle dokumenter  Netbaseret skriveværktøj  Giver mulighed for eleverne at skrive.
Sæt lyd og billeder på din sprogundervisning
Undervisning med Storyjumper
Indledning I forbindelse med den pædagogiske indsats for at skabe øget sammenhæng i overgangen fra SFO til klub, er der udarbejdet en overgangsmappe med.
Storyboard Læringsseminar 4
Storyboard fra …. Kommune/team
JobPAS – En gennemgang PAS-koncepter og Basiskurser v. Steen Hilling, psykolog
De store underviser de små ved hjælp af it.
Læring om PV bremser Projektstyret Opgavestyret Talentforløb
Kommunikation / it.
Undervisning i Plone CMS marts 2014 Lær at lægge indhold på koncernens websteder.
Step 6: Evaluering og læring
Skriv titel Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013
Informationssøgning for ungdomsuddannelserne
Inspiration til faglig læsning i danskundervisningen på ElevIntra
Kaptajn Karlsens skib Synlig læring med it Agerbæk Skole og
IT i undervisningen.
6 år med JPCK og hvad så nu? Annette Eickhardt marts 2011.
Meningsfuld stavning Fag Niveauer Mål Software Beskrivelse Dansk 3.-4.kl. og indskolingen Projektet behandler en af danskfaget absolutte kerneområder ved.
5/6 klasse Dagbog for lejrskole til Bornholm
En portfolio er den bevidste indsamling og løbende vurdering af eller refleksion over undervisningens og læringens processer og produkter.
Læreplaner i Højvangen
Det vi skal på dette møde Tale om de nye input til principperne for skole-hjem samarbejde, som I, bestyrelse og elevråd fandt frem til for nogle uger siden.
PARALLELUNDERVISNING: - brugen af en digital læreplatform
Eksempler på skabeloner til bøger i powerpoint
Færre bøger – mere IT Karin Levinsen Forskningsprogrammet Medier og IT I Læringsperspektiv DPU, Aarhus Universitet Hvordan får vi mere it? Skal vi have.
Digital skriftlig- og mundtlighed
Tydeliggørelse af anvendelsesdim ension i undervisningen Kvalitativ undersøgelse Vi afventer resultatet af vores undersøgelser ??? Kvantitativ undersøgelse.
OBS – gør som det passer dig!  Denne skabelon er med vilje ikke særlig stramt designet. Det er for at du selv kan lægge det indhold og detaljeniveau i.
Kurset i dag : 1.Kort repetition Åbne en PC på skolens netværk, Åbne SkoleKom Oprette mappe(-system) Hjemmesider (
Dansk på mellemtrinnet Blåvandshuk Skole 2014
Fra vidensdeling til produsage Kursisten som vidensproducent.
Hanne Voldborg Andersen Ididakt En god dag for Peter.
Træning af mundtlighed årgang Fysik/kemi UL Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
Fag Niveauer Mål Software Beskrivelse Dokumenter Lærer Projektoverblik Lærerplanlægning Eksempler og refleksioner Lærerressourcer Vurdering og standarder.
3.A Dansk: Os fra Blomsterkvarteret EM
Projektopgave Problemstilling.
- ”JPCK den 2. ”bølge” efter Skole-It”
Multimodale læremidler. Understøtte undervisningen 2 Et læremiddel til at understøtte undervisningen i erhvervsøkonomi for læsesvage elever: - Multimodalt.
Produktion af musikvideoer 8. årgang, dansk, CA, AD, KU, KK Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
Billedanalyse 7. årgang, dansk – Vi, LN, AH, LP Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
Læringsorienteret feedback og Den dynamiske årsplan
Dorthe Carlsen UC Syddanmark og Læremiddel.dk Esbjerg, 22.oktober 2014
Fag Niveauer Mål Software Beskrivelse Dokumenter Lærer Projektoverblik Lærerplanlægning Eksempler og refleksioner Lærerressourcer Vurdering og standarder.
læse- skrivevanskeligheder
Indsæt hjælpelinjer til placering af objekter 1. Højre klik udenfor slidet og vælg ’Gitter og hjælpelinjer’ 2. Sæt kryds ved ’Vis tegne- hjælpelinjer på.
PHOTO STORY I 2.KLASSE FORTÆLLING I DANSK. FORTÆLLING I DANSK Går du med tanker om, hvordan du kan få dine elever til at fortælle og udtrykke sig i både.
GODT I GANG MED TEGN PÅ LÆRING At evaluere læring.
FORTÆL I POWERPOINT - FANTASTISKE FABLER. FORTÆL I POWERPOINT Går du med tanker om, hvordan du kan få dine elever til at lave fortællinger med tekst,
Workshop Fremmedsprog.  Eleverne skal fremstille en bordgrill i det fagspecifikke fag  Eleverne skal på fremmedsproget lave en fremstillingsbeskrivelse.
GODT I GANG MED TEGN PÅ LÆRING Vores næste skridt Hvad tager vi med videre?
Løft og lær Flerfaglig og virtuel skriftlighed Rammeforsøg A: Fleksibel anvendelse af uddannelsestid og elevtid.
Din kreative online praksis! – del 2
Vemmelev Skole 500 elever 7 km uden for slagelse
Kompetence-, færdigheds- og vidensmål
HL, Uddannelsesforbundet og Danske Erhvervsskoler og – Gymnasier har udarbejdet denne præsentation til brug på erhvervsskolerne. Præsentationen går igennem.
JLP og RO Campusskolen i Ringsted, august 2017
Pædagogiske intentioner ved inspirationsforløb i erhvervsøkonomi
Workshop for it-supportere i Moodle og PraxisOnline 23. oktober 2015
Kjeld Resen Projektarbejde og PowerPoint
Folmer Kjær Pia Kristoffersen
BADMINTON Netværksmøde foråret
GUIDE TIL OPRETTELSE AF LINKS
Hvad er portefolie? Betyder at tage med sig
Giv begejstringen videre…
Titel på kursuspræsentation
Tværgående vejledermøder Juni 2019
Præsentationens transcript:

Skriv titel Skriv årgang, fag og initaler Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013

Hvad ville du/I opnå? Beskriv forløbets: Faglige trinmål Digitale dannelsesmål Almene dannelsesmål

Hvad gjorde du/I? Beskriv forløbet: Guide? Skabelon? Evaluering? Programmer? Produkter? Redskaber?

Eksempler Indsæt billeder, fil eller tekst fra forløb

Hvordan gik det? Evaluering? Udfordringer? Elevers læring? Elevers motivation? Værdi?

Hvad har du/I lært? Næste gang? Opnå/undgå?

Andet?