Red bull Michael Skytte. Klassifikation Red Bull er et kortvarigt produkt.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
”Omkring en tredjedel af al verdens mad bliver produceret direkte til skraldespanden”.
Advertisements

Prissætning - hvordan gør man ?.
Innovation Camp 2013.
Red Bull Magnus.
11 Produkt Oversigt Klassifikation af produkter Emballage
Red Bull kan købes i 164 lande.
[ visuel ] identitet.
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Velkommen til HACCP-kursus 2008
Idegrundlag og koncept
Iværksætteri: Af Thomas Buhelt..
Idegrundlag og koncept
- OG SPAR PÅ MILJØET Køb Lokalt. MANGE AF DE RÅVARER DU DAGLIGT BENYTTER ER TRANSPORTERET HUNDREDVIS AF KILOMETER, ENTEN MED SKIB, FLY ELLER PÅ MOTORVEJ.
Sted og dato Dias 1 For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Vis” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet.
Sine Vestergaard Johnsby
Det du kommer til at se og opleve i dag er en helt ny teknologi indenfor ernæring. Med denne teknologi er det muligt at opleve fordele allerede indenfor.
Nichlas Christensen Afsætning. * Det er et kortvarigt produkt, da det er en daglig vare, og er en energi drik.
S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
6. Virksomhedens indtægter
Hotellets koncept.
CE-mærkning Dansk Brodag 9. april 2013 Chr. Munch-Petersen, EMCON.
Markedsanalysen i praksis.
Mikrobiologi Vakuumpakning.
11. Virksomhedens indtægter
+ En innovativ dag – med afsætning, innovation og design HH1C - Studieretningsdag.
10. Virksomhedens indtægter
SpecialKøbmande n’s historie 40 år gammel butik Primære produkter var kaffe, te, krydderier og specialiteter “Gammeldags” butik med høj kvalitet og service.
Peter Lynggaard Driftsøkonomi Kapitel 9
12 Produkt Oversigt Internationalisering af produktparameteren
Spørgemøde d. 2. okt Udbud af materialer til sløjd og naturfag samt udførelse af lovpligtigt eftersyn af træbearbejdningsmaskiner.
Erhvervsøkonomi Kapitel 9 Efterspørgsel
Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.
Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau.
Trends Forandringsbilleder Af Allan, Jesper, Michael og Pernille.
Af. Skafte.
Af: Jonatan W & Line Stryander
6. Virksomhedens indtægter
Skønhedsprodukter.
Marketing Mix. Price: Value for Money Media: TV – synlighed over hele året tilstræbes. Distribution: DK fastholdes, S og N opbygges Promotion: Skabe link.
Problemformulering. Tese. Vi vil undersøge hvordan en sorbet reagere med forskellige former for sukker. Lige ledes vil vi undersøge hvordan forskellige.
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
Muharem Gradascevic. Klassifikation Kortvarigt produkt – Drikkes med det samme Dagligvare/udsalgsvare.
Red Bull Sebastian Mikkelsen. Klassifikation  Redbull et er kortvarigt produkt, da man bare drikker den over et par minutter.
AFSÆTNING A – Schønberg
Red Bull Af Mattias Sundroos. Klassifikation af produktet RedBull er et kortvarigt produkt, da det forbruges samtidig med det anvendes. Ofte fødevarer.
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
Red Bull Af Frederik Thomsen. Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende.
2  Muligheder: At hun har mange år til at udvikle virksomheden. Iværksætterpris = samarbejde Trusler: Store firmaer og kendte designere.  Omverdensmodellen:
Stjerneanalysen Beolaptop Elma, Sol, Joanna, Kristjana.
Red Bull Mette Jarl Helmert 2ØMA.
Red Bull Energy Lavet af Andreas Wöhlk.
Sofia B. Christensen, 2ØMA
Idoler og arketyper som argument Vi køber produktet, fordi det har symbolværdi Produktets værdier formidles via fortællingen og helten til forbrugeren.
25.2 Efterspørgsel 3.Vil du springe til et bestemt afsnit eller dias? Klik på menuerne Outlines eller Thumbnails. 2.Klik med musen i dit eget tempo for.
Emballageminimering – både guld og grønne skove! Bjarne Palstrøm, Miljøchef, Dansk Industri.
Branding. Brands Fmcg Corporate brand Person brand Kommerciel virksomhed Nonprofit organisation Begivenhed By/sted Hvad er et brand.
Innovative elever i samarbejde med 1. Produkter 2.
Præsentation af resultater for faktas ledergruppe Mandag d. 17 november 2014 Kundemeter – Oktober
Lokale fødevarer i dit supermarked - Har vi brug for et madmanifest?
Parametermix - produkt
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Salgets forudsætninger
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
21. september Temadag 27. august 2015.
02.12 Kopi og Print 21. september 2018.
6. Virksomhedens indtægter
Om forurening, produktion, forbrug og genbrug
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
Livsuret Minderne smiler her, mens vi synger om det nu, der bli´r,
6. Virksomhedens indtægter
Præsentationens transcript:

Red bull Michael Skytte

Klassifikation Red Bull er et kortvarigt produkt

Emballage Præsentere produktet godt – Springer i øjnene Beskytter produktet – forlænger holdbarhed, holder på kuldioxiden

Kvalitet Funktionel kvalitet – Smager godt Smagsmæssig – Flotte farver på emballagen

Service Pant efter køb service

Sortiment De har et fladt sortiment, fordi de kun har 3 produkter

Mærkevarestrategi Markedsfører sig gennem sponsorater – Ekstremsport, F1, Fodbold Markedsfører sig kun under eget mærke

PLC