Galleri Typer  Enkelte Kunstnere  Simpel, begrænset indhold og overskuelig  Indblik i kunstnerens univers  Onlinegallerier  Stor samling værker.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Vi præsenterer SLIDEPLAYER.DK
Advertisements

Fokusgruppe Hvad er en fokusgruppe?
Set i forældreperspektiv
Flickr.com – online billeddeling
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Readymades / genbrugskunst
Web 2.0 Teoretisk viden.
Indhold Problemstilling Virkemidler Hvem stoler vi på?
Artists and Art Galleries on the Internet
Blogger.com - lav din egen hjemmeside
Agenda • Visionen – fra Servicessite til forvaltningssite - v. Service- og vicekommunaldirektør Bjørn Thomsen • Processen og de mange udfordringer - v.
Evaluering som en del af elevernes lærings proces
Hvad er en brugergrænseflade
Dagsorden Kildekritik Litteraturliste Søgestrategi/søgeprofil Søgeord
Hjemmesider Intro.
Iværksætteri: Af Thomas Buhelt..
ADOBE DREAMWEAVER JOEK © TEC 2011 Dreamweaver har været branchens primære design værktøj igennem mange år. Oprindeligt blev programmet udviklet af Macromedia,
- en smart mellemting mellem overheads og lysbilleder (dias)
Sociale Medier og Jobsøgning - Twitter. Intro  Twitter er et Socialt Medie  Twitter er kendt for at give nyheder et frisk pust  De fleste kendte: Skuespillere,
ART GALLERIES Gruppe 4.
Klavs Asbjørn Hansen Vibeke Wendelboe Lund Maria Aas.
Art Carrier App til Linked In • Man er ikke kun sit cv men også sine innovative tanker og ideer. • Linked In kan se bagud, det er dokumentation af, hvad.
AnnArt.com Af: Rasmus Steen, Sol Viksjø, Claus Lundgren Rasmussen, Sine Johnsby, Bjarne Ravn og Bjørn Toft Madsen.
Jyske Bank Anne, Christian, Michael & Rasmus. Den nye Jyske Bank ► De forsøger sig med et nyt og mere ungdommeligt koncept, som de reklamere for via tv-reklamer.
Mette Arleth Aalborg Universitet Fru Madsen og de interaktive spatio- temporale online GI-applikationer Kan vi forstå GIS? (skal vi?)
Obligatorisk projekt 5: ERP-systemer
Appelformer Logos, etos og patos.
Forskellige typer af interview
GOD INFORMATIONSSØGNING for gymnasium og hf
Line Gallery – nu i popart. Agenda  Problemformulering  Hvad er popart  Ledende kunstnere  Web Project Specifikation  Konklusion.
Style and Experience Gruppe 6: Dan, Simon, Susi og Xin Yu.
Artists & Art Galleries on the Internet Linda, Laurits, Predrag, Morten & Michael.
Præsentation af Portfolio site Kim Jensens.
SPONSOR ARBEJDET Wischmann Innovation © 13 trin på vejen Mod en god sponsoraftale. Wischmann Innovation ©
Snak med din sidemand om dette et par min.
Research & Innovation Projekt 1 Gruppemedlemmer: Anders, Bitten og Janne.
Agenda Indledning Troværdighedsanalyse Koncept Arbejdsprocessen Afslutning.
Kompetence Sikker Danisco bruger på deres hjemmeside et professionelt sprog der får hjemmesiden til at fremstå som en sikker hjemmeside.
Tv-reklame.
Nærvær og engagement som brændstof for læring - og hvordan Kulturtjenesten medvirker til at skabe kvalitet og udvikling.
Min præsentation Varighed – ca. 3 minutter Vurdering af blog i 8 faser I dybden med 5 af faserne Formål.
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
Ethos i web 2.0 tidsalderen
:341 Gruppe 5: Om kunst, kunstnere, museer og gallerier på nettet… Ann Sophie, Carsten, Elma, Klaus og Nord.
Analyse af troværdigheden hos F-Reklame.dk Af Kim Kristiansen & Rasmus Steen Rasmussen.
Æstetisk Kommunikation Keramiker og IT-studerende Vigdis Petersen
Formidling og informationsarkitektur Christina Mette Thorarinn.
Jan Karlshøj IT/CAD Chef Byggeri og Anlæg Civ. Ing, PhD Carl Bro Livslang Uddannelse Erfaringer fra samarbejde og viden- håndtering.
Den Humanitære Online Genre Og Mads Elkær, projekt-eksamen 17. juni 2005.
Milles Univers Brainstorm til website til tv serien Mille.
Milles Univers Indhold og design tager afsæt i at det er Milles skabbog som hun selv skriver / har skrevet.
Problemløsningsheuristik I.1 1.Hvad er det (i min problemstilling) som jeg ikke ved endnu? Dvs. hvad leder jeg efter (og hvorfor er det vigtigt/interessant.
Agenda Inspiration Problemformulering Målgruppe Ideén Design Vores endelige Website Procesreflektion Konklusion.
Amazon.com Ny kampagne!. Styrker: Det store kendskabet til amazon.com Det store udbud Let-tilgængeligt (Global-virksomhed) – Tax-omregning Simpelt design.
Dagsorden Præsentation Typografisk ekspressionisme Målgruppen WPS Web-koncept Afslutning.
Ophavsret Hensyn til skaberen >< hensyn til samfundet –betaling for indsats >< fri information –fortsat informationsstrøm >> betaling for indsats –  betaling.
Specialeforsvar d. 25/ , IT-Universitetet København Mette Gamborg Jensen & Karina Kold Foldager STORYTELLING - Markedsføring af en kunstorganisation.
Min fætter BR min fætter
Fieldresearch Kan vi via Facebook forøge salget af Gyldendals produkter.
Projektgrundlag Fred and Legend's nystartet butik Butikken: kvalitet, eksklusivitet og en hyggelig stemning, Kunden: begrænset indfyldelse Nogle foto,
Interaktive knapper Web-udvikling med FrontPage 2003 RHS - Informationsteknologi.
Opgave af ren kreativitet… Kunst i det offentlige rum
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
PORTFOLIO WORKSHOP PÅ KD 10. OKTOBER 2016 PERNILLE SKOV // CAKI & SINE JENSEN // FOLIO WEB CAKI.DK INSTAGRAM CAKI_KUNSTUDDANNELSERNE FACEBOOK CAKI KUNSTUDDANNELSERNE.
Opgave: Webside analyse
Åbent hus Skolens navn Dato.
Metoder og produktion af data
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
Af alle hjemmesideejere har ikke
Præsentationens transcript:

Galleri Typer  Enkelte Kunstnere  Simpel, begrænset indhold og overskuelig  Indblik i kunstnerens univers  Onlinegallerier  Stor samling værker.  Køb og salg  Online Galleriportaler  Bygger på interaktivitet og bruger profiler.  Ingen salg.  Museer  Reklame for museet  Bygger på en fysisk udstilling

Kriterier  Brugervenlig design  God navigation  Fornuftige load tider  Ikke for meget forvirring  Udseende  Indbydende  Relevant design  Typografi  Gestaltpsykologi

Troværdigheds Analyse ArtShare Identitet  Klare hensigter  Manglende oplysninger om ledelsen

Troværdigheds Analyse Ethos  Kompetence  Kunstnerne laver værkerne, ArtShare sælger dem  Køb, leje og reservation  Ingen info om deres erfaringer  Karakter  Klar besked om deres hensigter  Arbejder bredt – privat og erhvervsmæssigt  God samarbejdspartner  Tilstedeværelse  Engageret i kunst  Ensformigt og koldt layout  Professionelt, men kedeligt

Troværdigheds Analyse Image  Enkel tilgang til kunsten og kunstnerne  Let og professionelt

Troværdigheds Analyse Konklusion  Handel med kunst over internettet  Let tilgængelig materiale  Kold og upersonlig  Manglende oplysninger - utroværdig

Troværdigheds Analyse Marla Olmstead Identitet  Kendt i kunst verden, pga. hendes alder og talent  Bliver fremstillet som et normalt barn, med et naturtalent

Troværdigheds Analyse Ethos  Kompetence  Meget selvsikker, underbygget med citater  Kommer fra en kunstner familie  Karakter  Meget implicit side  Siden bygger på Marlas karakter  Tilstedeværelse  Marla er tilstede igennem hele siden  Omhandler Marla som person og kunstner

Troværdigheds Analyse Image  Marla er ”bare” et 4-årig barn. Hendes liv er som et ganske ”almindeligt” 4-årig barns.  Marla er utrolig dygtig. Et rigtig vidunderbarn

Troværdigheds Analyse Konklusion  Siden er meget troværdig  Meget interaktiv side.  Korte og præcise facts om Marla  Lyd og musik gir den rette stemning

Koncept for Web Galleri  Design  Godt og indbydende design, evt. lavet i Flash  Simpelt og intuitivt layout, ikke for mange effekter  Afspejle kunstneren  Menupunkter og indholdet deri  Centralt placeret menuer  God og letlæselig skrifttype  Menupunkter til kunstneren, kontakt og galleri/salg  Galleri og salg  Nem og simpel tilgang til kunstnerens værker  Skal præsenteres på en ordentlig facon  Skal holdes opdateret  Nem salgsdel

Konklusion  Lærings stile  Godt samarbejde i gruppen  God supplering af hinanden i arbejdsprocessen  Afviger fra sin primære læringsstil, for at udfylde mangler i gruppen  Hatte Sekvenser  God måde at få nye ideer på  Fokusering på de forskellige processor