Andreas, Busola, Emma-Amalie, Johan og Mie. Gruppefordeling Emma-Amalie – Leder Busola og Mie – Interviewere / tekstforfattere Johan – Fotograf Andreas.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Multimedieartikel om mediemagt i Italien
Advertisements

Journalistiske virkemidler
Præsentation by ”Vestholdet” Andreas Kromphardt Carlsen
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Agi Csonka, direktør Danmarks Evalueringsinstitut
Skriftlige opgave kom IT
Hvad er en brugergrænseflade
Sprog/billeder på Internettet
Gruppe - Hvidovre. Information og kommunikation Formålet er at fremme informationen og kommunikationen mellem de to institutioner og gøre børnene og de.
Skab et design og sæt dit præg på EG Design trykmønster/foliodeko til alle glasdørene på 1. sal. DESIGNKONKURRENCE.
Mobiltelefoner i mellemtrinnets danskundervisning
Opgave valg: Opgaveoplæg nr. 2 Information.
Kapitel 5 Den kreative strategi
Poster præsentation I modsætning til Power Point præsentationer er en poster et enkelt Billede, der skal fange med det samme. (Ligesom en annonce VS en.
Kommunikation / it.
KØN OG MEDIER MEDIEVERDENENS BEHANDLING AF KVINDER OG MÆND OG LIGESTILLINGSSPØRGSMÅL V/KONCERNCHEF OG ANSV. CHEFREDAKTØR LISBETH KNUDSEN.
Kampagne angående e -learning. Målgruppe Målgruppe: Moderne fællesskabs-orienterede segment Særlige/interessante kendetegn : Børn i småskole alderen Politisk.
Beboerkommunikation BL: Mål og Budskaber
1 Beboerkommunikation BL: Mål og Budskaber Paul R. Metelmann.
Præsentation af Det retoriske kompas
Præsentation af Det retoriske kompas
Pijamama. OVERBLIK Processen Etnografisk feltstudie – forarbejde Etnografisk feltstudie Gennemarbejdning af data Udarbejdelse af vision 1.0 Analyse sammenfatning.
Hanne-Pernille Stax, ph.d
Læs med blyant Sæt streg under de vigtigste
Kommunikation/IT – Thor Madsen 1.1 RTG
+ En innovativ dag – med afsætning, innovation og design HH1C - Studieretningsdag.
Projekt ”Læsevejlederen som kamæleon” 2014
Snak med din sidemand om dette et par min.
Budskabet skal ud Derfor Ingen fugleklatter på ruden Mundret sprog Ingen formelle fejl Spændende layout.
TURISMEN ANNO VI INDLEDER PROCESSEN MED ANALYSER FASE 1 – EKSTERN ANALYSE – Formål: Bedre kendskab og forståelse for gæsterne fra Tyskland og Danmark.
UOPFORDREDE ANSØGNINGER
Case-opgave på HG2 uge 41,  I skal lave en slags avis til nettet – ikke nødvendigvis en avis som BT eller Politiken … det kan godt være en slags.
DREJEBOG: Titel på drejebog skrives her
Netværksmøde for praktikere. Inden man går i gang med DDB Den typiske process: Planlægning/Design/Produktion/Lancering Vi starter midt i produktiondelen.
Agenda Indledning Troværdighedsanalyse Koncept Arbejdsprocessen Afslutning.
At tale om sexualitet.
Køb spillet her:. Buy the game here: AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren.
Markedskommunikation
Undervisningscent eret Log out Om produktet Undervisningsmateriale Hjemmeside (valgt medie) Plakat til hjemmeside Amalie R. Pedersen Andreas L. Vishart.
Verdens værste bødler Sagprosa.
- MED BUD PÅ NYE ARBEJDSFORMER INDENFOR ÆSTETIK, MEDIE- OG KOMMUNIKATIONSPÆDAGOGIK I DET SENMODERNE - ANNE AGGER, VIBEKE NØRGAARD RØNSBO OG RASMUS FINK.
Digital formidling af offentlig borgerservice, kursusnr Retningslinier & procedurer Lokale/overordnede instrukser Praktiske procedurer.
Formidling og informationsarkitektur Christina Mette Thorarinn.
Læsning.
Introduktion til. Eksempler på anvendelse Jeg skal bruge avisartikler på fransk til min gymnasieopgave Jeg vil gerne se avisen fra mit hjemland Libanon.
GRAFISK DESIGN HVAD SKAL VI PÅ KURSET OG HVAD ER GRAFISK DESIGN Vi møder ordet design første gang 1500 tallet i et engelsk leksikon. ”Skitse til noget.
Kom/IT præsentation Dette vil jeg komme ind på i løbet af fremlæggelsen: Opgavetype(kampagne) inkl. Begrundelse for valg Målgruppeanalyse Kommunukations.
Hvorfor innovationstjek? v. Helle Bertram
Dagsorden Præsentation Typografisk ekspressionisme Målgruppen WPS Web-koncept Afslutning.
Jagten på den gode børnebog
1 Målgruppeanalyse ITU forår 2011 Paul R. Metelmann.
F A C U L T Y O F H U M A N I T I E S U N I V E R S I T Y O F C O P E N H A G E N Facebook – et nyt brugersegment for Ordbog over Dansk Talesprog (ODT)
Design - brugervenlighed
Skrivekursus 1.e ..
Genrer Konference om ny skriftlig eksamen i fransk og spansk Nyborg Gymnasium 22. oktober 2015.
Full-service kommunikation Prolog Reklamebureau A/S Knudtzon´s Bogtrykkeri A/S v/ Henrik Juul Kühn, Key Account Manager.
Skriv den gode tekst ”Det er ikke sin mor, man skriver til. Hvis læserens opmærksomhed ikke bliver fanget i de første fem linjer, når han aldrig den sjette.”
Planlæg din kommunikation. Dette værktøj er til dig, som Står over for en kommunikationsindsats Vil sikre, at dine budskaber kommer frem Vil kommunikere.
Dansk & Skriftlighed Formelt –og uformelt skriftsprog Processkrivning Sproglig variation.
Hvad er god kommunikation i borgernes øjne? Karsten Pedersen Roskilde Universitet.
+ Hjemmesider Kommunikation Opbygning Sprog. + Kommunikation på hjemmesider.
Introduktion til skærm-præsentation Lidt om… farver og typografi.
Markedsføring og reklame
-en model til at styre idéudvikling
Tårnby kommunebibliotekers kommunikationsstrategi
Gruppe 7 Cathrine T. Andersen - Josefine B. Larsen - Leah Donde - Louise Scheibner - Mie Ø. Iversen.
Introsidernes betydning
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
Hvad er Gør det lettere? Nationalt udviklingsprojekt mellem Gladsaxe og Vejle Bibliotekerne og 8 deltagerbiblioteker + en række samarbejdspartnere, herunder.
Hvorfor lave en kommunikationsplan?
Præsentationens transcript:

Andreas, Busola, Emma-Amalie, Johan og Mie

Gruppefordeling Emma-Amalie – Leder Busola og Mie – Interviewere / tekstforfattere Johan – Fotograf Andreas – Designer

Arbejdsmetode Home metoden

Kommunikationsmodellen

Målgruppe Hvad laver de til daglig? Hvilke holdninger har de? Hvilke medier bruger de? Hvilke sproglige vendinger benytter de sig af ?

Koncept

Rough 1 Rough 2

KD - Brugerundersøgelser

KE - Brugerundersøgelser

Rough 3

Illustrationer

Farve valg

Typografi

Interview Hvorfor interview? Hvilke ofre? Hvilken type interview?

Teksten og helheden Hvordan fanger vi læserens interesse? Hvad vil læseren gerne vide? Hvordan henvender vi os til læseren? Hvordan skal vi formidle det? Hvordan har vi inddelt det? Hvordan benytter vi os af indgange? Hvordan skaber vi overblik?

Emnelinjen Hvilken funktion har den? Hvordan fanger vi brugeren? AIDA i en sætning Brugerundersøgelsen