H show. WELCOME HOME WELCOME HOME WELCOME HOME.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
IPad, en naturlig del af lege- og læringsmiljøet i Daginstitutionen Mariehønen i Jelling  Mariehønen i Jelling er en aldersintegreret Daginstitution med.
Advertisements

Målgruppen, Konceptet og Kommunikationsplatformen af:
Gammelheds-Philosophy
Svend Gønge-skolens værdier...
Momenter i livet   Der er øjeblikke i livet hvor du savner nogen så meget at du bare ønsker at tage dem ud af dine drømme og kramme dem rigtigt!
©Jenny Bohr – Til underviserne Voksne beskriver og italesætter ofte sig selv med de ord, som voksne brugte om dem, da de var børn. Mange.
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
TALENT-DK: Inspirationsmøde
O store Gud O store Gud O store Gud, når jeg dit værk beskuer
Processuelle netværksmøder – et psykologisk perspektiv på samarbejde i praksis Af Rikke Kann, cand. psych. Speciale ved Institut for Psykologi, Københavns.
Flere bekendte, lige så mange venner, men mere tid alene… - Nogle få perspektiver på ungdoms- og foreningsliv i en ”synes godt om”-kultur København 3.decemberr.
Vi er en menighed, som giver evangeliet videre, med det mål at mennesker bliver efterfølgere af Jesus. (Mt. 28:18-20) - Det betyder, at vi i menigheden.
Musik: Nightengale Serenade
Fra en børneforkæmpers perspektiv. Børns sorg er et voksent ansvar OmSorg.
Samarbejde med eller uden Service Level Agreement (SLA)
•For 2 år siden var mine børn og jeg på et krydstogt i Middelhavet om bord på Sea Princess. •Under aftensmiddagen så vi en ældre dame, som sad alene.
Spejderidéen Spejderloven
Koncept Rotary Youth Exchange – Multi District Denmark.
Børn og sorg - og sprældøde døde
Pigerne er blevet udfordret!! Susanne, med det nyeste forår’s tøj fra butikken. Tina har sat pigernes hår. Charlotte har lagt make up.
1. halvår 2008/09 SEB Enskilda 28. november 2008.
At skabe den livsnære samtale David Viftrup. Kristne venner Relation til præst Kristne aktiviteterBibelenÆgtefælle BørnForældre Resarch by John Finney,
© The Copenhagen Institute for Futures Studieswww.cifs.dk Superkonvergens Henrik Kristensen, Instituttet for Fremtidsforskning.
+ FORBRUGERNE OG LANDBRUGET: HVAD GIK GALT? Henrik Byager Kommunikationsrådgiver Planteavlerdagen 1.
Arbejdsglæde.
Hverdagens Helte i Danfoss Floor Heating
All You can do is tickle it, and see how it jumps
”Kaldet til kærlighed”
Arlette Bentzen Rør dig! Sune Smith-Nielsen Dyrk talenterne med glæde.
Det er sjovere at yde en indsats, når vi arbejder godt sammen!
Hej velkommen til vores familie. Vi løser altid tingene i vores familie Og støtter hinanden 100%
Litteratur på mobilen Der er meget, vi ikke kan vide! Men alligevel meget der står mellem linjerne… hvorfor skriver hun ikke tilbage og hvad er det, der.
Hvad gør livet så værdifuldt
Den gode, den onde og den grusomme - om digital selvbetjening SnitkerGroup 6. September 2011 af Usability Specialist Thomas Visby Snitker.
Min identitet af Julie 10.A Udseende Jeg har langt lyst og lidt krøllet hår. er lav. blå øjne.
Projektlederens rolle(r)
©Jenny Bohr – Til underviserne Voksne med ADHD har ofte mange negative erfaringer med sig. Mange har fået megen skæld ud som børn, og de.
Et fly er tæt på at styrte ned. Der er 5 passagere om bord, men der er kun 4 faldskærme.
FRA BIKS TIL BUSINESS Vækstmuligheder for kvindelige selvstændige - OPGAVER Århus september 2010.
- Gør jeg det godt nok som leder. - Gør mine ledere det godt nok
Hvad gør livet så værdifuldt
Pitching Erfaringer fra “B-boys and fly girls”. Har du en god ide til et nyt TV program, så indbyder tvfestival.dk dig til Pitching konkurrence. Måske.
Oplæg til arbejde med struktur og målrettettræning i eliteafdelingen i Gyttegård golf klub. Søndag d. 28. november 2010 John Nicolajsen.
Hvad gør livet så værdifuldt
Historien begynder for lang tid siden, da en mand straffer sin 5 årige datter, fordi hun har tabt en værdifuld genstand. Dengang havde de ikke mange penge.
EFQM Forum 2004 Berlin 15 – 17 november 2004: ”The European Leadership Challenge” Excellence netværk 2004 Jørgen Kjærgaard.
Carat case competition
Din Økonomi Dit Valg Dit Mål.
Han sagde “Skal vi bytte stilling I aften?"
Lidelsens problem (teodicé)
Skallebølle Landsbyordning ”Indsigt og opmærksomhed…”
Kære Børnebørn. Jeg er glad for at bo på det alderdomshjem, I flyttede mig til, for et par år siden. Men jeg har været lidt trist de sidste par uger,
Hvis du ønsker at opnå fremragende
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Velkommen Vi starter kl Hvis du vil vide mere om Microsoft BI... Spørg en af os ved standen i foyéen Se kursustilbud og data sheet i din deltagermappe.
GRUPPE 6.
Product Placement, Brand Integration eller Branded Entertainment?? Fredag d Nicklas Fjeldsted-Holm og Karen Harbo.
Romerbrevet v. Rolf W. Jørgensen. 7 følger af retfærdiggørelsen jf. Rom 5,1-11 1) Fred med Gud v.1 2) Adgang til Gud v.2a 3) Håb om herlighed v.2b 4)
‘I skal vandre i kærlighed’ (Ef 5, 2).
SCA-øvelse: IND Instruktion: Fortæl om en eller flere konkrete opgaver hjemmefra, der er løst (fx plænen er slået/der er lukket for vandet i sommerhuset).
Bæredygtighed i tjenesten Hvordan bevare passion og motivation som børneleder på den lange bane?
Completing secondary education
Hvor er værdien af intern kommunikation?
An IP Strategy comprises
Ord skaber Da du kom hertil fra et underfuldt sted,
Vi er ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Præsentationens transcript:

h show

WELCOME HOME

WELCOME HOME

WELCOME HOME

WELCOME HOME

WELCOME HOME

WELCOME HOME

WELCOME HOME

KÆRE VENNER OG KOLLEGER VELKOMMEN TIL BOCONCEPT!

BOCONCEPT HAR BRAND SOUL

HVAD ER BRAND SOUL?

BRAND SOUL ER LIMEN, DER HOLDER ALTING SAMMEN VIRKSOMHEDENS HJERTE OG SJÆL DÉT, DER ADSKILLER OS FRA ALLE DE ANDRE

BOCONCEPT IS URBAN

BOCONCEPT ER ALLEREDE ET URBANT BRAND

POST MODERNISM DESIGN CITY MARY J BLIGE HIP HOP SHOPPING CAFE LATTE IPOD SEX AND THE CITY FRIENDS GRAFFITI ADIDAS DENIM UNDERGROUND CLUBBING RICH POOR NOISE TO GO BUZZ STREET ART GWEN STEFANI MISSY ELLIOT BLACK EYED PEAS ARCHITECTURE KUALA LUMPUR FUSION MEAT PACKING DISTRICT BERLIN COSMOS DUNNY DELI YO! BREAKDANCE STREET EFFORTLESS FAST GOURMET GUERILLAS SAMPLING REMIX MTV NETWORK LATE NIGHTS CONSUME CASUAL COUTURE TALK SHOWS TAKEAWAY LIVE NINTENDO INTERIOR DESIGN SMS PSEUDOFAME MEDIA RUSH-HOUR DIGITAL WI-FI YOUTH T-SHIRT PIGEONS SHOPAHOLICS MOVIES SHOE FREAK OVERDRESSED UNDERDRESSED HAIR SCOOTER BIKE MESSENGER OVERDRAFT PARKS STARBUCKS STAND-UP COMEDY KARAOKE CUSTOMIZATION SUSHI TAPAS LIGHT TRAFFIC JAM CAFÉ CHILL OUT LOUNGE LOUD DATING FASHION ART NO PARKING FINE LATE BRUNCH SMALL SPACE SOLUTIONS METRO COCKTAILS MINIMALISM DJ URBAN ER OVER ALT. DET ER I ALT

FRA TOBAGO TIL TOKYO - URBAN ER EN MÅDE AT TÆNKE PÅ

CUSTOMISED URBAN DESIGN OUR BRAND SOUL the most singular way to describe our brand :

'Den urbane livsstil er, hvad vi ønsker. Den reneste og mest ekstreme form for storbyenergi er et pejlemærke for, hvad der er smart i vore dages samfund. Byen er den ultimative megatrend.'

BOCONCEPT HAR EN VISION

BOCONCEPT HAR EN VISION HVAD ER EN VISION?

VISIONEN ER VORES DRØM DET ULTIMATIVE MÅL DÉT VI ØNSKER AT OPNÅ

OUR VISION what we want to achieve : TO MAKE BOCONCEPT THE NO. 1 BRAND WITHIN URBAN INTERIORS

OUR VISION what we want to achieve :

HVORFOR VORES VISION ER RIGTIG OG RELEVANT Vi gider kun at spille, hvis vi spiller for at vinde.

BOCONCEPT HAR EN MISSION

BOCONCEPT HAR EN MISSION HVAD ER EN MISSION?

MÅDEN, HVORPÅ VI KOMMER FREM TIL MÅLET VORES BOLDBANE HVAD VI PRÆDIKER OG SYNGER

OUR MISSION what we do to achieve our vision : THROUGH PASSIONATE AND PERSISTENT PERFORMANCE WE MAKE CUSTOMISED AND COORDINATED DESIGN FURNITURE AND ACCESSORIES AFFORDABLE TO THE URBAN-MINDED SHOPPER

OUR MISSION what we do to achieve our vision : THROUGH PASSIONATE AND PERSISTENT PERFORMANCE WE MAKE CUSTOMISED AND COORDINATED DESIGN FURNITURE AND ACCESSORIES AFFORDABLE TO THE URBAN-MINDED SHOPPER

OUR MISSION what we do to achieve our vision : THROUGH PASSIONATE AND PERSISTENT PERFORMANCE WE MAKE CUSTOMISED AND COORDINATED DESIGN FURNITURE AND ACCESSORIES AFFORDABLE TO THE URBAN-MINDED SHOPPER

OUR MISSION what we do to achieve our vision : THROUGH PASSIONATE AND PERSISTENT PERFORMANCE WE MAKE CUSTOMISED AND COORDINATED DESIGN FURNITURE AND ACCESSORIES AFFORDABLE TO THE URBAN-MINDED SHOPPER

HVORFOR VORES MISSION ER RIGTIG OG RELEVANT Uden lidenskab og vedholdenhed når man ingen vegne. Det er vores identitet og energi, der gør os til det førende brand.

BOCONCEPT HAR KOMPETENCER

HVAD ER KOMPETENCER?

VORES UNIKKE TALENT DÉT, DER FÅR OS TIL AT SKILLE OS UD FRA DE ANDRE DÉT, DER GØR OS I STAND TIL AT UDKONKURRERE VORES KONKURRENTER.

OUR COMPETENCIES what we do better than the others : OUR INSIGHT INTO URBAN LIFE ENABLES US TO DESIGN FURNITURE AND ACCESSORIES THAT MEET OUR CUSTOMERS’ INTERIOR CHALLENGES AND NEED FOR SELF- EXPRESSION. EVEN AT A BETTER PRICE

OUR COMPETENCIES what we do better than the others : OUR INSIGHT INTO URBAN LIFE ENABLES US TO DESIGN FURNITURE AND ACCESSORIES THAT MEET OUR CUSTOMERS’ INTERIOR CHALLENGES AND NEED FOR SELF- EXPRESSION. EVEN AT A BETTER PRICE

OUR COMPETENCIES what we do better than the others : OUR INSIGHT INTO URBAN LIFE ENABLES US TO DESIGN FURNITURE AND ACCESSORIES THAT MEET OUR CUSTOMERS’ INTERIOR CHALLENGES AND NEED FOR SELF- EXPRESSION. EVEN AT A BETTER PRICE

OUR COMPETENCIES what we do better than the others : OUR INSIGHT INTO URBAN LIFE ENABLES US TO DESIGN FURNITURE AND ACCESSORIES THAT MEET OUR CUSTOMERS’ INTERIOR CHALLENGES AND NEED FOR SELF- EXPRESSION. EVEN AT A BETTER PRICE

HVORFOR VORES KOMPETENCER ER RIGTIGE OG RELEVANTE Vi ved, at vores kunder efterspørger møbler, der løser deres plads- og indretningsproblemer. Vi ved, at vores kunder efterspørger møbler, der udtrykker hvem de er.

VORES VÆRDIER

’Værdier er dét, der bringer folk sammen i en fælles forståelse. De er et regelsæt, der fortæller os, hvordan vi skal tænke og handle. Værdier forener os på tværs af professioner, sprog og kulturer, lige fra Herning i Danmark til Auckland i New Zealand. De gør os til én familie’ Viggo Mølholm

VÆRDIER ER HVORDAN VI TÆNKER OG HANDLER HVAD VI TROR PÅ HVAD DER INSPIRER OG MOTIVERER OS

RESPECT! always show you care : OUR CORE VALUES 1:4 how we always act

’En kunde bestilte et bord, der skulle leveres her og nu. De skulle have en stor familiemiddag. Da de modtog bordet var det – desværre – ridset, og vi kunne ikke nå at levere et nyt til tiden. Jeg tilbød dem at låne et andet bord og samlede det selv, så de stadig kunne nå at holde middag med familien’ Mads Harder Nielsen, Commercial Retail Manager, BoConcept Danmark/Sverige, Århus - Danmark

’Værdien 'respekt' er for mig et ønske om at ville opnå det bedste for mine kolleger. Det handler ikke om at sende problemerne videre. Det er en meget vigtig værdi for mig’ Ove Rytter, Production Manager, BoConcept A/S Herning - Danmark

THINK SMARTER always look for the better solution : OUR CORE VALUES 2:4 how we always act

’Forsendelsesafdelingen har normalt været et område, hvor vi har tabt penge. Det ændrede vi på ved at ansætte en person med ansvar for hele logistikområdet – herunder eftersalgsservice, håndtering af reklamationer osv. Og for første gang har vi faktisk opnået et break-even i forsendelsesafdelingen. Blot ved at tænke lidt smartere’ Graeme Thow, Store Manager, BoConcept Bournemouth - UK

´Vi står ikke stille, men bevæger os konstant fremad. Vi tænker anderledes og smartere. Vi tænker faktisk og gør ikke bare tingene for at gøre dem’ Richard Wingfield, Acting Store Manager, BoConcept Glasgow - Skotland

PLAY THE TEAM always use your freedom responsibly OUR CORE VALUES 3:4 how we always act

’En dag, hvor Ove Rytter, der er fabrikschef i Herning, var på vej til en lokal fodboldkamp, hørte han, at kampen var aflyst på grund af regn. I stedet for at tage hjem tog han hen til BoConcept for at se, om alt var i orden. Her opdagede han, at nogle af varerne var blevet gennemblødte, fordi det havde regnet ned gennem taget. Ove Rytter flyttede selv rundt på varerne og reddede dermed varerne – og BoConcept fra en masse problemer’ Torben Paulin, Retail & Sales Director, BoConcept A/S, Herning - Danmark

’Vi arbejder tæt sammen som et team – faktisk arbejder vi ikke sammen med hinanden – vi arbejder for hinanden’ Debbie Santiago, Assistant Store Manager, BoConcept Jacksonville, Florida - USA

LOVE CITY LIFE always know what’s going on : OUR CORE VALUES 4:4 how we always act

’Storbyenergien er dét, der driver BoConcept designet. Vi elsker byen og alle de spændende ting, der foregår dér. Den inspirerer os’ Palle Larsen, Brand & Concept Manager, BoConcept A/S, Herning - Danmark

’Det handler om at være opmærksom på, hvad der rører sig, og se sig omkring i verden efter de seneste trends og design. Det er, når jeg vågner om morgenen og straks er opmærksom på, hvad der sker. Hvilke nye design, farver og kollektioner er på vej’ Bruno Gomis, Sales Associate, BoConcept Côte D’Azur, Valbonne - Frankrig

OUR CORE VALUES how we always act RESPECT! always show you care THINK SMARTER always look for the better solution PLAY THE TEAM always use your freedom responsibly LOVE CITY LIFE always know what’s going on

'Det er meget lettere at træffe beslutninger, når man har styr på sine værdier.'

BOCONCEPT HAR ET BRAND-LØFTE

BOCONCEPT HAR ET BRAND-LØFTE HVAD ER ET BRAND-LØFTE?

ET BRAND ER ET LØFTE DET ER VORES HJERTESLAG DET ER DET TILLIDSBÅND, DER FORENER OS MED ALLE OMKRING OS

WE KNOW BIG CITY LIFE OUR BRAND PROMISE our promise to everybody around us :

HVORFOR VORES BRAND-LØFTE ER RIGTIGT OG RELEVANT Vi bruger vores indsigt til at berige os selv, vores kunder og hele BoConcept organisationen

BOCONCEPT HAR ET SLOGAN

BOCONCEPT HAR ET SLOGAN HVAD ER ET SLOGAN?

ET BRAND-LØFTE, DER ER OVERSAT TIL FORBRUGERSPROG EN ENKEL, KLART DIFFERENTIERET SÆTNING, DER SAMMENFATTER, HVAD BOCONCEPT BRANDET HANDLER OM NOGLE FÅ UFORGLEMMELIGE ORD

DE FLESTE VIRKSOMHEDER HAR ET SLOGAN

URBAN DESIGN OUR SLOGAN our promise and idea expressed in one, single-minded, differentiating and powerful line :

HVORFOR SLOGANET ER RIGTIGT OG RELEVANT Det fortæller historien om, hvad BoConcept virkelig er: Urbant designede møbler og tilbehør. En enkel sætning, alle kan huske!

hvordan kommer vi videre herfra?

brand & value afdelingsmøder inden udgangen af januar urban community – input og ønsker månedens værdimedarbejder Alle har et ansvar!