Digital aflevering? Elektronisk eksamensforløb?.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Mr. Raggys Eksamen Gennemgang af svarene. EKSAMEN.
Advertisements

PRAKTIKDOKUMENTET CUPP –PROJEKT
IPad, en naturlig del af lege- og læringsmiljøet i Daginstitutionen Mariehønen i Jelling  Mariehønen i Jelling er en aldersintegreret Daginstitution med.
Gammelheds-Philosophy
KONFLIKTHÅNDTERING Velkommen! Dias.
Hej. Jeg hedder Ronja, og jeg har fået en gynge i julegave.
Denne serie vil vise nogle af mine sjove billeder
Hvem er vi? Martin Dahl Karin Dam Nielsen
… som skulle arrangere en løbekonkurrence.
Vi er overbevist om at livet vil være perfekt når vi bliver gift og får et barn......og et til.... Så bliver vi frustrerede over at vores børn ikke er.
Nonne historie.
Arbejdsløs.
Jeg har brugt gratis billedebehandlingsprogrammet
Politikontrol En bilist bliver stoppet af politiet pga hastighedsoverskridelse. Følgende samtale udvikler sig:
Gode råd i forbindelse med mundtlig eksamen
EKSAMEN Mr. Raggys eksamen.
Det svære liv i en sportstaske
BIOANALYTIKERES KERNEFAGLIGHED OG PROFESSIONSIDENTITET
Vejgaard Østre Skole 29. august 2007
Den svære ungdom Om unge i gråzonen.
Læringsmiljø på hhx; kvaliteter og udfordringer Temaoplæg 2: IKT i undervisningen på hhx DEA, 13. Oktober 2010 Ph.d.-stipendiat, Arnt Louw Vestergaard.
Og hvordan man håndterer den.
Fra dagligstue til konsultation? Cecilie Rubow: Institut for Antropologi.
Klik for næste billede eller vent 30 sek. Rando i skole!
Pronominer/Stedord (Fornöfn).
Evaluering som en del af elevernes lærings proces
Hjælpemiddel under forløbet. •Kendt fra kunstnere, som en samlingsmappe over deres værker. •Vi bruger det her, som en samling over hvad du har lavet mens.
Samarbejde bibliotek og uddannelse – et bud på hvordan
Motorvejs beskæftigelse Jeg kørte på motorvejen, da jeg besluttede mig til at gøre et kort da jeg besluttede mig til at gøre et kort stop, for at gå på.
”Der er ingen sår der ser godt ud”
Dialogisk læsning – Eksempler på spørgsmål
Skabelsen Da Gud i sin kærlighed havde skabt manden og kvinden – betragtede han sit værk , og sagde:
Hvilken del af spørgsmålet forstod du ikke??
Eksamen Fokus på mundtlig eksamen, men siger lidt om skriftlig også…Dagen før, eksamensdagen, roller skr. Eksamen.
Hvornår bruger man hvad?
”Spænd hjelmen!” - Unges forhold til arbejdsmiljø og risiko i en krisetid Ph.d. Mette Lykke Nielsen
”Skodjobs og gode gys!” - Unges forhold til risiko i arbejdslivet Ph.d. Mette Lykke Nielsen
Fortællinger fra kanten
“Hvilken del af ’stille’ forstod du ikke?”. Alle har brug for at føle sig sikker...
Browny og Peli´s store Eventyr.
Kapitel 6 – nogle citater og overvejelser.
En tidlig morgen i februar dag var vi i piareersarfik og spurgte elever om hvad de synes om at gå i piareesarfik. Så her er deres svar:
Joken, der bringer dig held!
Smølfens død.
Midtvejsseminar den november Disposition  Kort om undersøgelsen  Psykisk sårbare og rygestop  Rygestoprådgiveren  Rygestopkurset som.
Hvad gør livet så værdifuldt
Henriette Lungholt Formidling og metode – uge 47, efterår 08 Mundtlig kommunikation.
Klik for næste billede eller vent 30 sek.. Tiden går og det er snart længe siden at jeg kom til mine to-benede i Herlev. Jeg vokser og vokser, og lysten.
Klik for næste billede eller vent 30 sek. Rando på Bakken.
Progression i arbejdsmarkedsparathed Et kvalitativt forløbsstudie af aktivitetsparate kontanthjælpsmodtageres forløb mod arbejdsmarkedet Sophie Danneris.
Slå lyden til, hvis du vil have præsentationen læst op
Mr. Raggys begyndertest. Velkommen til begyndertesten. Vi går 9 hullers slagspil sammen, dig og mig. Jeg stiller dig ét regelspørgsmål på hvert hul. Der.
2 – 3 – 4 ORD Alle kan lære….at læse.
Din Økonomi Dit Valg Dit Mål.
Børn og unge med handicap siger deres mening
Mr. Raggys prøveeksamen
Jeg vil starte med at fortælle om mit emne, og snakke lidt om min problemformulering Så vil jeg fortælle noget om min fremgangsmåde.
Den digitale kløft Professor Birgit Jæger Institut for Samfund og Globalisering Roskilde Universitet.
1 Silkeborg Kommunes møder med borgeren – hvad har vi gang i?
Politikontrol En bilist bliver stoppet af politiet p.g.a. hastigheds overskridelse. Følgende samtale udvikler sig:
Elever med særlige behov Lidt om allerede installerede hjælpe programmer i windows vista.
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Objektorienteret Netværkskommunikation Præsentation 28: Eksamen.
Men så er vi også i gang! Men det tog også minutter.
Iselingeskolen Elevevaluering 25. og 26. oktober årgang 87 elever.
Mit Navn Er Susi DE første 17 år boede jeg på landet. Jeg keder mig...og vil gerne vide hvordan det er at være i “byen”.
Designoplæg Skabe opmærksomhed omkring bibliotekets arbejde med digitale ressourcer Info-søjlen.
Eksamen Fokus på mundtlig eksamen, men siger lidt om skriftlig også…Dagen før, eksamensdagen, roller skr. Eksamen.
Præsentationens transcript:

Digital aflevering? Elektronisk eksamensforløb?

læseliste LæselistE

NOTEAPPARAT MED KLIKBARE LINKS

Gode noter

MINDRE Gode noter

”Det lyder spændende med filmklippet. Jeg må også indrømme, at jeg i nogle af de andre eksamener, hvor jeg havde opgaverne på papir, blev noget frustreret over, hvor svært det var at genfinde passager. Det er meget (!) mindre forstyrrende for alle, når der ikke bladres så meget” (fra mail-korrespondance)

Samtale med en studerende efter eksamen: Må jeg stille dig et par spørgsmål? Ja … jeg sidder bare og venter (griner) Gik det godt … derinde? Ja … … det gik udmærket … som jeg havde håbet… Hvad synes du om Lea havde en ipad og ikke din opgave? Det var i orden … det lagde jeg ikke så meget mærke til … har en selv … (slår på sin taske der hviler på stolebenet) Har du den med... i din taske? Ja, den er her! Hvorfor brugte du den ikke lige før? Det ved jeg ikke... jeg var nok bange for at den gik i sort? Nå … gør den da tit det.... Altså går i sort? Næ... Det er nok også bare mig, men jeg er så nervøs … Ja … det kan man sagtens forstå … men når du har læst op på opgaven har du så brugt din ipad eller den printede udgave? Ja … jeg har brugt min ipad! Kunne du så ikke... altså nu driller jeg dig lidt.. kunne du så ikke have den printede version i tasken og din ipad med til eksamen? Jo … det kunne jeg nok godt... men jeg er altså nok for nervøs...

”Jeg tænker om det egentlig ret hurtigt er billigere at give en underviser med eksempelvis 99 studerende en tablet, frem for hvis denne underviser printer alle opgaver? I psykologi vil det fx være opgave 5 sider + forside, indholdsfortegnelse og litteraturliste – for andre fag noget mere – dvs. ca siders print, hvis alle mine studerende havde afleveret elektronisk, og jeg havde printet … ” (fra mail-korrespondance)

Anbefalinger: Digitalisering kræver klare kommunikationsveje! Device matters! (computer vs pad) Hvad kan være digitalt og hvad skal ikke være det? En pdf = en pdf! Formater? Klæd censor på! Flere afprøvninger i flere fag og moduler med flere undervisere!