Dine karakterer Gives ud fra flere elementer. Hvilket niveau E-F, D eller C (taksonomi) Indhold af det der står skrevet holdt op imod det som der forventes.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Bedre udbytte af it i skolen Noter fra lærernes selvevaluering af emne 2.
Advertisements

Dialog og samarbejde om uddannelsesparathed
F Forældremøder…. Forældremøder v. Birgitte Ravn Olesen.
Præsentation af materialer på personalemøde
5 IT-didaktiske principper
Skolebiblioteket Gladsaxe Skole
©Jenny Bohr – Til underviserne Her er valgt at vise filmen ”et liv i kaos”. Hvis kursisterne er unge, kan man vælge en anden film eks. ”det.
SKOLEBIBLIOTEKET PÅ NETTET Udarbejdet af Jette Hansen.
Elsker DU også at læse lektier?
”Den gode elev” Kvalifikationer er defineret som den enkelte persons faglige, sociale og personlige færdigheder og kunnen Kompetencer betegner personens.
Skriftlige opgave kom IT
Glædelig Jul Du behøver ikke vente til Jul…
Notatteknik.
Hvordan får jeg lagt First Class programmet ind på min egen computer ??? De følgende sider er en lille anvisning på, hvordan du selv kan installere programmet.
Introduktion til Det Praktiske Projekt Det Praktiske Projekt Udvikling og skriveproces.
Den mundtlige præsentation/PowerPoint: Rammer
Engelbert H – og den sidste chance
Skriv titel Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013
Workstations.
Gymnasietid Lektielæsning Læringsstile. Lektielæsning Hvad er god lektielæsning? ◦ Man når at lave det, man har planlagt (realistisk planlægning) ◦ Man.
Karl Henrik Flyums model
Mundtlig prøve i engelsk og tysk.
Bedre udbytte af it i skolen Noter fra lærernes selvevaluering af tema 1.
Udarbejdelse Af Fysikrapport
9. klasse Ranum Efterskole Formål med opgaven Du skal arbejde med et tværgående emne med en problemstilling. I får et overordnet emne. Herunder.
En kogebog Synopseprøven i dansk.
Struer Kommunes Skolebiblioteker
Ordet er dit. Selv om man egentlig ikke er spor blind kan man godt være temmelig ordblind.
Katastrofen – årsager og konsekvenser
Eksamen.
Fordybelse og formidling. Udvælge, inddrage og anvende. Overskue, bearbejde, disponere, sammenfatte og formidle.
(Klik med musen – så lærer du noget om materialesøgning)
Case Året er 2031 og staten er i gang med centraliseringen og nu er det blevet skolernes tur. Der skal spares penge på både lærere og undervisningsmaterialer.
3.Lektion: Identitet 3.Lektion i undervisningsforløbet ”Identitet i forandring”, baseret på kapitel 3 i Luk Samfundet Op! af Brøndum og Hansen, Columbus.
Michael Elbo Ditte-Lene Betina
Videregående pc-vejledning Modul 06: Netværk WWW = World Wide Web 60+Bornholm.
4.lektion: Identitet og sociale grupper
Hvordan skabes sammenhæng mellem teori og praksis
Opfølgning på obligatorisk opgave 1 ONK1. Ingeniørhøjskolen i Århus Slide 2 af 14 Overordnet Generelt rigtigt fine opgaver –Mange fyldt med gode overvejelser.
Videregående pc-vejledning 60+Bornholm Velkommen til.
Evaluering og IT Brøndby Gymnasium
8.Lektion: Er Demokratiet i Danmark i krise?
Fra vidensdeling til produsage Kursisten som vidensproducent.
OOMI Præsentation 28: Eksamen. Ingeniørhøjskolen i Århus Slide 2 af 6 Pensum Pensum har været noget fragmenteret (ny struktur for faget, nyt indhold og.
Mundtlig matematik eksamen
Objektorienteret Netværkskommunikation Præsentation 28: Eksamen.
Terminsprøver december  Kom i god tid. Helst 15 min. Før prøven begynder  Find din plads. Dit navn og prøvenr. Står på bordet.  Du skal selv.
Velkommen til Annes-angstside.
TIBRGA Eksamen. Ingeniørhøjskolen i Århus Slide 2 af 5 Pensum Pensum uddrages fra lektionsplanen ALT der er angivet med betegnelsen ”Pensum” er pensum.
Tekstens byggeklodser
Layout og fremlæggelse
Århus Maskinmesterskole Engelsk/1. Semester Form & skabelon
Fablab – Innovation og design i praksis Oplev hvordan elever og lærere har samarbejdet med FabLab og har fået inspiration til at skabe god undervisning.
C PRØVEN I FYSIK/KEMI 2016 Prøveform A. Formalia om prøven Eleverne kan gå op enkeltvis eller i grupper på 2-3 elever (2 er mest hensigtsmæssigt) Inden.
KNÆK KODEN SO 1 Det samfundsfaglige område Uge 45.
SRO SKRIV!.
Jan Christiansen Nyborg Gymnasium
GUIDE TIL AFLEVERING AF OPGAVE
GUIDE TIL EN KLASSES AFLEVERINGER
SSO - Større skriftlig opgave
Naturfag.
SSO - Større skriftlig opgave
45116 Teknologisk Forandring og Postal Logistik
Ansøgning for dummies.
Hvordan laver man gode aftaler omkring skriftelige opgaver og logbog?
GUIDE TIL AFLEVERING AF OPGAVE
GUIDE TIL EN KLASSES AFLEVERINGER
SRO SKRIV!.
HAVET- livgivende, dødbringende, legendeskabende AT-eksamen 2019
- og hvordan du undgår dem…
Præsentationens transcript:

Dine karakterer Gives ud fra flere elementer. Hvilket niveau E-F, D eller C (taksonomi) Indhold af det der står skrevet holdt op imod det som der forventes på niveauet; Som igen handler om: 1. Kompetenceniveau (læs forord i It-bog) 2. Min erfaring og kendskab til karaktergivning

Opbygning af aflevering Forord – kort omkring hvad kommer nu Teori – Beskrive teorien bag emnet /værktøjet Praksis – Beskrive hvordan DU har brugt teorien

Eksempel; Minimum forventninger til en middel karakter. A. Forklar kort hvor vi er og hvad du har gang i B. Forklare herefter om teorien bag det du skriver C. Kom med et praktisk eksempel som inddrager teorien ? Inddrager du viden/teori som du ikke kun har fået fra bogen, men også fra undervisningen – har du hørt efter..? D Vis tegning af modeller – altid en god ide Nb; lækker lækker effekten, ser det godt ud det du aflevere, nemt at læse osv. dette har ikke direkte indflydelse på karakteren.

Fandt du svar?  Læste du i bogen?  Læste du i værktøjskassen?  Læste du på janchr.net?  Så du web-cast på janchr.net?  Googlede du?  Spurgte du andre elever?  Spurgte du mig?

Formelle krav Fornavn og sidste efternavn på alle sider der afleveres – i sidehoved eller sidefod Brug sidenummer Klasse betegnelse på alle sider der afleveres Skrive gerne brødteksten med Verdana str. 10 eller 12 Minimere fed, kursive og understreg