> <<<<<<<<<<. Koncept ALT ALLE ALLE At kunne samle og levere ALT data - til ALLE behov - i ALLE led! dig Give dig mulighed for: – Følge vareflow, lager.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
Advertisements

Kompetenceudvikling og innovation i yderområder
Velkommen 1. Velkommen Jeg hedder Ulf Oscarson. I 1998 blev jeg præsenteret for virksomheden Forever Living Products, hvis hjemmeside du netop nu er på.
Et samarbejde med AL Finans Factoring giver dig mange fordele
Kundebetjening Opgave med salgstrappen.
DAGENS BUDSKAB NR. 1 Nutid: Vækst til IT-Kanalen DAGENS BUDSKAB NR. 2 Fremtid: Vækst til IT-Gazeller SAMMEN NÅR VI DINE MÅL.
SEO (Search Engine Optimization) - Hvordan bliver du mere synlig på nettet?
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Kapitel 2.
Business case - Gevinstoverblik PPM Eksempel
Network Marketing En 2 til 5-års Plan Fremtidens Virksomhed
Af Andreas og Marlene. Spørgsmål. • Hvornår lavede i en internetshop? • Hvorfor valgte i at lave en internetshop? • Hvordan fik i lavet jeres hjemmeside.
Velkommen til Arovit Petfood - DMP
Skabelon til strategisk plan
Rådgiverseminar Schneider Electric Danmark A/S 1 Den globale specialist i energiovervågning video – inspiration - produkter.
Backoffice præsentation
Sikre IT-løsninger for fremtiden LBJ Finans LBJ Finans - Meget mere end blot et regnskabssystem.
ART GALLERIES Gruppe 4.
Beskrivelsesværktøjer
Powel Dagene Danmark 20. – 21. Maj 2014
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Ledelse af frivillige i det kirkelige arbejde v. Dorte Kappelgaard Roskilde d. 5. september 2011.
S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
Erfaringer fra SAMBA-projektet
Internetstatistik - hvorfor og hvordan? Thomas Duschek IT-Højskolen
Halvér svartiden på Kortforsyningen® 3 tips til optimering af din WMS-forespørgsel.
ViTSi Oplæg til gruppedannelse. ViTSi vidensskabende gruppe 2 1. Vidensskabende gruppe 2. Vidensskabende gruppe 3. Vidensskabende gruppe Det vidensskabende,
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Partner Pilot Projekt Sådan kommer du i gang! Partnerudviklingschef Lotte Rahbek.
NETVÆRK mere målrettet Hvilke netværk bruger du? Hvad bruger du dem til? Hvilke af dine netværk giver kontakt til topledere? Hvilke rummer nogen, der er.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
>
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
På toppen af krisen og klar til fremtiden…
Udfordringen Dårlige data skaber spild i de administrative processer. Hæmmer strategiske beslutningsgrundlag. Bremseklods for udvikling af konkurrenceevne.
og hvad kan vi bruge det til? v/Eva Nautrup, Rose Poultry A/S
Hvem er Parseport? -- ParsePort er en nystiftet, dansk virksomhed med speciale i data-opsamling, -behandling og - præsentation. Hvem står bag ParsePort?
Web Analytics Wednesday Attribution Modeling i Google Analytics Dato:
Call Recorder Oygo Hvor sikker ønsker du at være? Software Call Recording løsning til Emotion W880 Headsets.
Udviklingen i salgs- og servicesektoren
PBJ Consult A/S – Mere end et systemhus HR i øjenhøjde
Anvendt markedsføring Kapitel 24
Hvad kan borgerne på sundhed.dk?
Uafhængige LifeWave Distributører
>
SYNKRONISER DIN S3 SCANNER. At synkronisere sin scanner betyder at man sender data fra alle de scanninger man har lavet, ind til Nu Skins server, der.
Fit for Fight seminar september Operationalisering af strategi for resten af 2009 og 2010 Afdeling : International – Travel Retail Vil…Mål…Gør… Vinde.
Hvis du ønsker at opnå fremragende
Vision Daloon er den moderne forbrugers foretrukne leverandør af etniske conveniencefødevarer.
24. Logistik Logistikbegrebet - Kort definition:
People and solutions – working together værdier for millioner…..  hvis du kan SE dem…. Lau Jakobsen Channel Manager.
Væk fra motivation Hvorfor går der altid kludder i det?
16 Marketingmix Oversigt
Tommy Engedal Kronborg
Monopol Forudsætninger og Opgave
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
Marketingportal og en masse andet godt…. 9 gode grunde! Og lidt mere… Centralt indkøb - lokalt 3. Jeres eget design 4. Simpelt 5. Central.
25.2 Efterspørgsel 3.Vil du springe til et bestemt afsnit eller dias? Klik på menuerne Outlines eller Thumbnails. 2.Klik med musen i dit eget tempo for.
... Hvis du sender det til (mindst ) 2 venner... Får du 3 år med masser af held!!! ***
Mix mix tonightpaulmonroedemo.
Relationsbaseret markedsføring og Facebook Annoncering Anders Sevelsted | Aditup.dk | Havneparken 2 | | #AndersSevelsted.
Anvendt markedsføring Begrebet markedsføring var det første nye begreb I stødte på i faget for snart to år siden. Nu skal vi arbejde med den praktiske.
Jan Christiansen Nyborg Gymnasium Inspiration bla. fra systime.dk
Funktioner og arbejdsdeling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Sælg et produkt eller en tjeneste
MCB opstartskursus Kom godt i gang & Få succes på nettet.
Jan Christiansen Nyborg Gymnasium
Præsentationens transcript:

> <<<<<<<<<<

Koncept ALT ALLE ALLE At kunne samle og levere ALT data - til ALLE behov - i ALLE led! dig Give dig mulighed for: – Følge vareflow, lager og omsætning hos dine kunder. – På en nem, overskuelige og brugervenlig måde – Agerer filter og formateringsværktøj for din virksomhed din Effektiviserer, optimerer og trimme din forretning du Sørge for at du kan monitorerer og følge alle bevægelser i markedet!

Hvad kan vi tilbyde... Enkelt overblik og kontrol af lagre i alle led = Forudse lagerproblemer = Genbestille? Monitorere prissætning / Monitorere forhandlershopping Overblik Kend lagerniveau, runrates, seasonality i alle led. Reager proaktivt på dalende salg, overstock m.m. Optimering Optimer din brug af merchandisere, marketing, in-store m.m. Spor resultater af dine kampagner, og effektiviser dem! Effektivisering Vær på forkant med priceprotection, returret, stockrotation, ordreændringer m.m. Forudse dine hotspots, og coldspots i dit marked! Besparelser Kend trends, mixes, omsætning i dit marked. Se hvor der skal tilrettes og reageres før andre! Indblik i markedet

> PARSE>PORT Samling, kontrol & distribution af data Effektivisering, optimering & Trimning

Datasikkerhed

PARSE>PORT Samling, kontrol & distribution af data. – Salgstal, lagertal, omsætningstal, indkøb/restordre, kostpriser, salgspriser m.m. Pr. Dag, uge, måned etc. – Kan fordeles på afdelinger, sku’s, sortimenter etc. Periodefordelt etc. – Kildeoversigt Hvor er varen købt og dens kostpris.