MEGAFON undersøgelse af VINTERMAN.DK VINTERMAN brugermøde 28-04-2010.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Præsentation af resultater for projekt ”Analyse af samarbejdet mellem kommunerne og Region Midtjylland, Jord og Råstoffer” Jord-ERFA-Midt,
Advertisements

KiMs – Maj KiMs SMAGSTEST - franske kartofler - Maj 2012.
Den danske befolknings syn på handicappedes rettigheder
Gammelheds-Philosophy
Analyse af data fra Webstatus undersøgelse – Mænd og kvinder – marts 2010 Online research.
Børns indflydelse på familiens købsbeslutninger
UU-Aalborg Evaluering af brobygning og intro 2013/14 Velkommen UU-Aalborg Ungdommens Uddannelsesvejledning.
Hvad viser de foreløbige progressionsdata på tværs af landet? Michael Rosholm Aarhus universitet.
Seksuelle overgreb mod børn i Danmark
BL – Danmarkspanel - oktober A&B ANALYSEs Danmarkspanel - BL − Danmarks Almene Boliger - Oktober 2011.
A&B ANALYSEs Danmarkspanel - Foreningen ”Odinstårnet” -
Evaluering af årets projektledermesse Radisson Blu Falconer, Frederiksberg Den 17. november.
1 Alder år 55 % år 24 % år 17 % Hvor længe på VUC? 1 år 93%
Hvordan bruger de unge folkebiblioteket – fysisk og digitalt Adfærd, betydning, interesser & forventninger Lotte Hviid Dhyrbye Tænketanken Fremtidens Biblioteker.
Analyse for Ældre Sagen: Anvendelse af nye teknologiske kommunikationsmidler Rapport Oktober 2008.
v/ Professor Lars Ehlers, Aalborg Universitet
Elevernes evaluering af grundforløbet Efterår 2012.
Biblioteket er ”godt tidsfordriv” til at få tiden til at gå.
Generationsskifte I praksis. FORMÅL  At belyse formodede salgsvilkår i de 2 amter  Formodet alder ved afgang fra praksis.  Praksistypernes fordeling.
Vinterman seminar 28. April SIDE 2 Vinterman seminar 28. april Ca. 80 personer: • 30 kommuner (23 Vinterman, 5 -Light og 2 -Melding) • 5 Vejcentre.
Vintertrafik og meldinger Hvem melder. SIDE 2 Meldingsskemaet Randers, januar 2010.
Bolig selskabernes Landsforening– Almene lejeboliger - Maj/Juni Almene lejeboliger - Danmarkspanelet - Maj/Juni 2010.
Analyse for Ældre Sagen: Trafikundersøgelse: Cykel, cykelhjelm mv Rapport Marts 2010.
Vintertrafik og meldinger Hvem melder. SIDE 2 Meldingsskemaet Randers, januar 2010.
Læserundersøgelsen 2012 En kvantitativ undersøgelse blandt modtagere af Donor Nyt Efteråret 2012.
Hej. Vi er Lotte og Jesper - og vi er her i dag fordi vi skal fortælle jer lidt om et 4 ugers projekt vi lavede sidste forår, som tog udgangspunkt i Roskilde.
Boligselskabernes Landsforening – Danmarkspanel - Januar A&B ANALYSEs Danmarkspanel - Boligselskabernes Landsforening - Januar 2010.
Danmarks Statistiks befolkningsfremskrivninger Otto Andersen.
9 steps på vejen – frem til i dag?. Siden 2010 = 6 årlige kalendere på 5 regioner. Del af kommunikationsstrategien = se på, om det er en bedre løsning?
Naboskabet - en undersøgelse af 3 boligområder 473 beboere besvarede undersøgelsen 6-11 år: år: år: 4 Voksne: 454.
1 Politiske weblogs – en undersøgelse af den politiske weblogs gennemslagskraft under folketingsvalget februar 2005.
Hvem vinder årets mesterskab i Superligaen i fodbold? NORSTAT Danmark A/S Uge 10 og 12, marts 2006.
Nørlem SFO Forældrerådet Årsberetning 2012/13. Hvem er vi? Eivind Jesper HenrietteIben MajaThekla Flemming.
Jobrådgivernes Brancheforening Brugertilfredshed hos ”anden aktør” København 30. november 2011.
Naboskabet - en undersøgelse af det sociale liv i Skovengen Skovengen.
1 Kontrolordning Nedbrydning PROGRAM Status kontrolordningen 2008 –Anmeldelser –Kontrolbesøg Hjemmevirksomheden 2007 og 2008 –Kontrolbesøg Byggepladser.
Cykelbyen KBH. Vores mål for % tager cyklen til arbejde eller til uddannelse i København Antallet af alvorligt tilskadekomne cyklister halveres.
ERHVERVSPHD Hvordan gør vi ordningen til en succes i Nordjylland?
VIA NORDICA HELSINKI 10. JUNI Accept af hastighedsgrænser og politikontrol - Det er muligt at få folkelig støtte Jesper Sølund Rådet for Større.
Region Midtjyllands tilbud 2013
Lavere vækst i antal indvandrere Årlig nettostigning, årige, personer KILDE: Ikke-vestlige Indvandrere & arbejdsmarkedet, fig. 1.1.
Fritidstilbuddene pr. 1/ Det betalte modul ( morgen, afslutning samt ferie) på alle ”ikke skoledage” v/ institutionsleder Erik Vadsager Det gratis.
Indhold Kort om sundhedsprofilen Hvad kan man bruge sundhedsprofilen til? Udvalgte data Hvordan skal den læses? Kommunikationsstrategi 2.
Naboskabet - en undersøgelse af det sociale liv i Egedalsvænge Egedalsvænge.
Lederforeningen for VUC:
Statistik om kvindelige iværksættere - udviklingen
Vinterman på Færøerne Vinterman på Færøerne -vores første sæson Dia Lamhauge, Landsverk.
1 Borgerpanelet i Silkeborg Kommune.
Køn og præstationer. Her dannes et hanligt fosterhormon.
DIGNITY – Danmarkspanel - December A&B ANALYSEs Danmarkspanel - TORTUR - December 2014.
Vinterman seminar 2. Maj SIDE 2 Vinterman seminar 2. maj Ca. 85 personer: 34 kommuner (30 Vinterman, 2-Light og 2-Melding) Færøerne Vintercentralen.
Matematik B 1.
Rapporter (Access, del 5). RHS – Informationsteknologi – Udgangspunkt Vi har oprettet en database Vi har defineret en eller flere tabeller, og.
Digital eksamen, Health Vinter Hvordan Der udleveres en iPad til hver studerende Der kan logges på systemet 10 min. Før eksamen starter Når.
VINTERMAN. Ruter der er lagt ind i Vinterman Der er foretaget ruteoptimering på alle ruter der er lagt i vinterman 4 klasse 1 ruter saltruter længde 42.
Hvor dyrt har det været?. SIDE 2 En normal vinter… En normal vinter: 100 udkald til saltning – primært mod rim/frysende våde veje 170 timers snerydning.
Usability ITU, forår Usability metoder. Usability ITU, forår 2008 Overvej undervejs ”- Hvilke metoder kunne være relevante at bruge ift. til de.
Kundetilfredshedsanalyse – [måned år] Kundenavn. 2 Overblik.
Spørgeskemaundersøgelse – dfif.dk. Baggrund  Undersøgelsen er gennemført i perioden –  Undersøgelsen er gennemført som pop up på hjemmesiden.
Analyse omkring rytmiske koncerter November 2016
Vinterinformation, serviceniveauer mv. Maj 2017
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Fælles serviceniveau i Vinterman.
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Vinterinformation.
Tilfredshedsundersøgelser
Vintertrafik.dk Kommunenetværksmøder, foråret 2018
eller bare brugerrvenlighedsevaluering
Præsentationens transcript:

MEGAFON undersøgelse af VINTERMAN.DK VINTERMAN brugermøde

MEGAFON undersøgelse af VINTERTRAFIKKEN.DK Baggrund Vinterinformationsgruppen Mange bruger vores hjemmeside, men: Hvem? Alder, køn, kommune, profession Hvorfor? Kvalitet? Er det de ”rigtige” informationer vi leverer? Forstår man siden?

MEGAFON undersøgelse af VINTERTRAFIKKEN.DK Undersøgelsen Undersøgelsesmetode 1.Panel  16.–22. april  313 besvarelser 2.Pop-up på vintertrafik.dk 7.–16. april 7471 pop-up 2361 besvarelser

MEGAFON undersøgelse af VINTERTRAFIKKEN.DK Hvem har svaret Panel (313 besvarelser)  Jævnt fordelt på køn, alder og geografi  75% havde ikke tidligere besøgt siden Pop-up (2361 besvarelser) Primært mænd over 30 år fra hele landet 55% kører mere end km om året 50% har besøgt siden mere end 30 gange

MEGAFON undersøgelse af VINTERTRAFIKKEN.DK Hvem har svaret - forsat 85% Privatbilister 16% Erhvervsbilist 6% Cyklister 11% Andet = motorcyklister

MEGAFON undersøgelse af VINTERTRAFIKKEN.DK Hvorfor 71% af panelet ville have brugt Vintertrafik.dk hvis de havde haft kendskab til siden Vintertrafik.dk er det sted flest henter deres informationer

MEGAFON undersøgelse af VINTERTRAFIKKEN.DK Kvalitet? 86% mener det er nemt eller meget nemt at finde de informationer de søger 92% mener informationerne er relevante eller meget relevante 90% er generelt tilfreds eller meget tilfreds med VINTERTRAFIK.DK

Fritekst-besvarelser Hvad savner du?: (Kategoriseret) Flere opdateringer. Data mangler for nogle kommuner Mere detaljeret meldinger for lokaleområder Flere og bedre web-kameraer (kvalitet og driftsikkerhed) Gennemgang af funktionalitet

Fritekst-besvarelser Forslag?: ”De kunne gøre opmærksom på sig selv. Har aldrig hørt om siden, men den er meget anvendelig” ”Alle kommuner var med” En mobil løsning ”Vinter er lig med is. Sommer er lig med is. Hvor får man de bedste is om sommeren kunne være god info” Gennemgang af funktionalitet

Næste skridt Analyse af rapporten Gennemgang af funktionalitet