STJERNEN FORMÅL SITUATION MÅL TREND RESSOURCER TRADITION
FORMÅL Vært: B&O’s nye samarbejde med Olympus om et digitalt SLR kamera, møntet på 30+, herunder segmenterne: Moderne, Moderne individuelle, Moderne fællesskabsorienterede og det fællesskabsorienterede. Siden skal fortælle om det nye produkt og henvise til forhandlere Inviterede: Finde information om BeOcam på en sjov og underholdende måde, som samtidig giver besøgeren lyst til at prøve BeOcam og evt. købe det
MÅL Vært: Et bestemt antal besøgende om måneden, dog skal der være flere besøgende imens kampagnen kører udenfor internettet Inviterede: Får de informationer som de vil have omkring beOcam, Kan få oplyst nærmeste forhandler som kan vise dem kameraet
TRADITION Ved at sætte både Olympus’ og B&O’s LOGO på BeOcams hjemmeside, relaterer det til begge firmaer. Eftersom vi baserer hele BeOcams hjemmeside som et fotoalbum, er det begrænset til at være om et kamera. Besøgende på siden forventer at se en hjemmeside om et kamera og det er hvad de får at se.
TREND BeOcams hjemmeside skal gerne fremtræde moderne og tidstypisk, men da kampagnen spiller på minder skal hjemmesiden gerne have et strejf af det moderne men også af det gamle. Det er et nyt hi-tech produkt vi har med at gøre, så designet må gerne have et moderne look. Bang og Olufsen Bang og Olufsen Nokia Nokia
SITUATION Siden kan besøges af folk på arbejde såvel som folk der er hjemme. Siden skal have små videoer og animationer, hvilket kan tage noget tid. En hurtig informationssøgning omkring produktet kan også lade sig gøre. Interfacet på siden bliver levende men dog intuitivt, så alle kan klikke sig rundt og opdage BeOcam
RESSOURCER BeOcam Både B&O og Olympus er verdens kendt. Olympus gør mere ud af markedsføring rundt i verden end B&O gør. Eftersom vores målgruppe er meget stor, er kompetencen inden for IT meget forskellig. Da vores målgruppe er folk i en hustand med en indkomst på – 1 mio, har de i hvert fald ressourcerne til at have internet.