STJERNEN FORMÅL SITUATION MÅL TREND RESSOURCER TRADITION.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
? Fra 1 til 10.
Advertisements

Sådan ser vores hjemmeside ud:
Dr. Wenceslaus Kilama, Chairman, Malaria Foundation International
Mellemtrin EMU.
Bredbånd i Nordjylland Udviklingen i landet bag motorvejen Vesthimmerland.
LinkedIn Intro.
Innovation & Partnerskaber Bidrag til folkebibliotekerne i vidensamfundet.
Strategi for brug af digitale medier i undervisningen
Internet til alvor og sjov
Vi gennemførte en række interview ifm
Håndværksrådets IT-undersøgelse Ved Frank Korsholm, afdelingschef.
INFORMATIONSFORMIDLING KRÆVER EN PLAN SKANKOMP VIBORG LOUNGE TIRSDAG DEN 5. OKTOBER 2010.
Argumentationsformer
E-ressourcer i fælleskataloger Låner i et elektronisk spil kegler.
”Design og fremstil – med udgangspunkt i vores case – et eller flere medieprodukter, der vil kunne indgå som del af kampagnen, der skal skabe opmærksomhed.
Kommunikationsstrategi Scleroseforeningen
Instruktion i Animation Shop
Undersøgelsen i hovetræk
Ny kommunikationsstrategi – samlet platform • storytelling • håndværk & design • siden 1825 • magien • inspiration Fortæl en spændende historie i hver.
Kommunikation / it.
Prøv det nye the mysterious wold game, test din viden om verden og få et godt grin med dine bekendte, vi vil garanter du vil synes om det og lære noget.
Kondenceret konceptudvikling DDK ITU F2007 John Paulin Hansen.
Vinterferie på Eventyrlige Fyn. Kampagnen Skarp pris på hotelovernatning 30 % rabat på attraktioner* Gavekort på kr. 100 til shopping Datointerval 9.-
Målsætning og værdigrundlag for Sølvgades Skole Målet er, at eleverne på Sølvgades Skole bevarer lysten til at lære, at være nysgerrige, selvstændige og.
Problematisk anvendelse af for journalist Hans Eckermann  Journalist Hans Eckermann fra Gladsaxe Bladet.
Ungdomsudvekslinger med ”Aktive unge”
Informations Teknologi IT-verden har udviklet sig drastisk over de seneste år, og udvikler sig fortsat med en dødsensfarlig hastighed. IT-moderjord har.
Helle Ulrichsen Screening i et organisatorisk perspektiv Hvad er konsekvenserne af indførelse af screeningsprogrammer?
4U2SLEEP. -Værten ønsker at få overnattende gæster  Penge i kassen -Værten vil skabe interesse om design ifht. deres hotel -Sitet skal give en oplevelse.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Facebook Ung i Grenå.
Spørgeguide til nyt design
Gamespot.Com Stjerneanalyse af Lars, Michael, Søren & Steen.
Kap 10 Målgrupper Kapitel 10.
 Intro  Historien – starten på det hele  Formålet  Hjernerne bag  Bomben bruges  Verden synker – Internettet stiger  På nettet kan vi alt  Effekter.
Hvem er I ledere for? Grønsmutter Spirer Begge dele.
EN VERDEN AF MULIGHEDER - TØR DU GRIBE DEM Hold 1VRA – Gruppe 4 Linda Jensen Marius Ferstad Martin William Frederiksen Camilla Oppenhejm Sophie Løhde Jacobsen.
Køb spillet her:. Buy the game here: AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren.
Et computerbaseret projekt. Udgangspunkt  Formål og præmis Hurtig adgang til hjælp Oplyse om faren ved og bag rygning Informere og rådgive brugeren Applikationen.
… og hvordan vil DIRA gøre alt det?? DIRA hi[15] koncept Med en massiv satsning på hi[15] agter DIRA at opnå: -Flere udstillere blandt DIRAs medlemmer.
Præsentation Improve your business. Strategi At være en af de førende partnere af Microsoft Dynamics løsninger At specialisere os i logistik, produktion,
Anne Mette Rosendahl Rasmussen
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Research & Innovation. Fremlæggelse Vores idé Vores idé Målgruppe Målgruppe Produktet Produktet Hjemmeside Hjemmeside Mobilapplikation Mobilapplikation.
Senior Festival Hvor ord svigter, ”taler musikken” Udarbejdet af: Peter, Younas, Katarina og Nina.
BaceLiving Stine, Henriette, Casper Og Daniel. Formål At skabe et brand Oplevelsessite De inviterede kan opleve hvad produktet kan gøre for dem.
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
mens animationen kører afprøve andet design
Kristina G. H. Kristensen Kommunikation og it eksamen 22. juni 2009 kl – Opgave: Markedsføring af Kulløse miljømesse.
Stjerneanalysen Beolaptop Elma, Sol, Joanna, Kristjana.
Designoplæg Skabe opmærksomhed omkring bibliotekets arbejde med digitale ressourcer Info-søjlen.
Info-søjlen. Indledning Hvem er vi? To multimediestuderende, en arkitektstuderende og en datalog Dette oplæg skal fortælle om: Formål Prototypen Konstruktionen.
Brugerundersøgelse Brugssituationen Dataindsamlingsmetoder Spørgeskema
Repetition af sidste gang: Usability og brugerundersøgelse
Relationsbaseret markedsføring og Facebook Annoncering Anders Sevelsted | Aditup.dk | Havneparken 2 | | #AndersSevelsted.
C PRØVEN I FYSIK/KEMI 2016 Prøveform A. Formalia om prøven Eleverne kan gå op enkeltvis eller i grupper på 2-3 elever (2 er mest hensigtsmæssigt) Inden.
Her kan ses et udklip af min forside – tænke med min forside var at man skulle kunne se et lille preview af den side man ville besøge og at forsiden skulle.
Kap Målgrupper Spørgsmål: Hvad er konsument-enheden? Svar: Alle der har teknisk og fysisk mulighed for at bruge produktet.
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Interaktiv skærm.
Hvor tids Paradokser Klik for næste side .
projekt eller lignende
Kforum Annoncørinfo 2018.
Spansk IT efter reformen.
Velkommen til PowerPoint
Præsentationens transcript:

STJERNEN FORMÅL SITUATION MÅL TREND RESSOURCER TRADITION

FORMÅL  Vært: B&O’s nye samarbejde med Olympus om et digitalt SLR kamera, møntet på 30+, herunder segmenterne: Moderne, Moderne individuelle, Moderne fællesskabsorienterede og det fællesskabsorienterede. Siden skal fortælle om det nye produkt og henvise til forhandlere  Inviterede: Finde information om BeOcam på en sjov og underholdende måde, som samtidig giver besøgeren lyst til at prøve BeOcam og evt. købe det

MÅL  Vært: Et bestemt antal besøgende om måneden, dog skal der være flere besøgende imens kampagnen kører udenfor internettet  Inviterede: Får de informationer som de vil have omkring beOcam, Kan få oplyst nærmeste forhandler som kan vise dem kameraet

TRADITION  Ved at sætte både Olympus’ og B&O’s LOGO på BeOcams hjemmeside, relaterer det til begge firmaer.  Eftersom vi baserer hele BeOcams hjemmeside som et fotoalbum, er det begrænset til at være om et kamera.  Besøgende på siden forventer at se en hjemmeside om et kamera og det er hvad de får at se.

TREND  BeOcams hjemmeside skal gerne fremtræde moderne og tidstypisk, men da kampagnen spiller på minder skal hjemmesiden gerne have et strejf af det moderne men også af det gamle. Det er et nyt hi-tech produkt vi har med at gøre, så designet må gerne have et moderne look.  Bang og Olufsen Bang og Olufsen  Nokia Nokia

SITUATION  Siden kan besøges af folk på arbejde såvel som folk der er hjemme.  Siden skal have små videoer og animationer, hvilket kan tage noget tid.  En hurtig informationssøgning omkring produktet kan også lade sig gøre.  Interfacet på siden bliver levende men dog intuitivt, så alle kan klikke sig rundt og opdage BeOcam

RESSOURCER BeOcam  Både B&O og Olympus er verdens kendt. Olympus gør mere ud af markedsføring rundt i verden end B&O gør.  Eftersom vores målgruppe er meget stor, er kompetencen inden for IT meget forskellig.  Da vores målgruppe er folk i en hustand med en indkomst på – 1 mio, har de i hvert fald ressourcerne til at have internet.