What kind of game could be relevant to add to mmd-odense.dk?

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Journalistiske virkemidler
Advertisements

Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Udlægning af en ny cache
Studieteknik i studievejledningen Ved Katrine Berke, decentral studievejleder på Det Samfundsvidenskabelige Basisår.
Forandringsteori for Venindenetværket2013
Ledelse i Praksis – 4. aften
Udvikling af informationskompetencer hos folkeskoleelever i 9. klasse
Systemrelationer Om polariseringen mellem den medicinske og den sociale tilgang til stofmisbrugsbehandling - og et bud på en vej ud af modsætningerne.
Sprog/billeder på Internettet
ART GALLERIES Gruppe 4.
Om feedback og tilbagemeldinger
Tanker om portfolie Den 21/10 Af Krea-gruppe.
Poster præsentation I modsætning til Power Point præsentationer er en poster et enkelt Billede, der skal fange med det samme. (Ligesom en annonce VS en.
FOKUSOMRÅDEUDFORDRINGBEDRE SERVICE Service på biblioteket Vi vil gerne se om kunderne synes vi giver en god service. Biblioteket får besøg af ca. 20 mennesker.
©Jenny Bohr – Til underviserne Voksne med ADHD har ofte mange negative erfaringer med sig. Mange har fået megen skæld ud som børn, og de.
Rasmus Seebach Glad Igen.
Fremtidens Indhold Virtuelle verdener © Serious Games Interactive Simon Egenfeldt-Nielsen, CEO Serious Games Interactive (Ph.d., Cand. Psych.)
Præsentation af Det retoriske kompas
Præsentation af Det retoriske kompas
Reklamer Reklametyper.
Velkommen til Hvordan vises skolens værdier bedst muligt i SkolePorten? SkolePortens fleksibilitet kan medvirke til at understøtte skolens værdier. Oplægget.
Opfattelse af DFIF Forbundet: –Positive –Aktivt, dynamisk og lydhørt forbund Firmasport: – Samvær, uformel, aktivitet.
Spørgeguide til nyt design
STJERNEN FORMÅL SITUATION MÅL TREND RESSOURCER TRADITION.
Budskabet skal ud Derfor Ingen fugleklatter på ruden Mundret sprog Ingen formelle fejl Spændende layout.
VEJEN TIL DEN GODE LINKEDIN PROFIL
Anders K. Jensen og Paul Metelmann Eksamen – gode råd.
Nye digitale muligheder i overbygningen KL, Odense Birgitte Holm Sørensen Forskningsprogrammet Medier og it i læringsperspektiv DPU, Aarhus Universitet.
ved læsevejleder Dorthe Clausen
Et mærkeligt skib.
Folkeskolens afgangsprøve
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
Disposition Præsentation af emne Mobning
Formidling og informationsarkitektur Christina Mette Thorarinn.
Lektion 2. Netsprog Helene Brøndholt Nielsen, Tekstformidling på Internet, Forår 2004 Dagens program Kommunikationssituationen At skrive til nettet Pause.
 Planlægning › Kommunikationsplanlægning › Teknisk planlægning  Krav- og testspecifikation › Krav til produkt  Design › Brugergrænseflade  Implementering.
Lektion 3. Tekstens byggeklodser Helene Brøndholt Nielsen, Tekstformidling på Internet, Forår 2004 Tekstens byggeklodser.
D E C I D E Gruppe Opgave G. D Effektivt - Gør systemet det det skal Brugervenligt - Om systemet er brugbart Produktivt - Udfører opgaverne hurtigt.
Hvordan skriver man sin afsluttende opgave?
Dette er starten på et lille slideshow, der kan præsenteres på minutter. Slideshowet bygger alene på de materialer, der er udleveret i ’Pårørende-kittet’
Designoplæg Skabe opmærksomhed omkring bibliotekets arbejde med digitale ressourcer Info-søjlen.
Sproglig teori og metode (II) Fællesfag: BA i 2 fremmedsprog BA i 1 fremmedsprog, IT og kommunikation.
8 What can we use flash for. What is the final project? ´Website project.
Reklameanalyse.
FISA – BATIBOUW Mia, Michelle, Pernille & Sofie CASE.
Skriv tekster, der fænger – 7 tips der toptuner din rapport Rikke Dinnetz
Skriv den gode tekst ”Det er ikke sin mor, man skriver til. Hvis læserens opmærksomhed ikke bliver fanget i de første fem linjer, når han aldrig den sjette.”
FORTÆL I POWERPOINT - FANTASTISKE FABLER. FORTÆL I POWERPOINT Går du med tanker om, hvordan du kan få dine elever til at lave fortællinger med tekst,
AT med dansk i samarbejde med andre fag 1. Faglige mål for AT Eleverne skal kunne beherske relevante faglige mål og metoder i de indgående fag vurdere.
Undervisere: Lise Kjems Knattrup Rikke Lohmann Vestergaard 1.
Velkommen til: UU+ på Podio Webinaret starter kl 11:00 Bemærk! Du behøver ikke at teste dit webcam og mikrofon, for de er begge slået fra. Det er meningen.
Praktikvejlederuddannelsen Fjernundervisning. Hvad er fjernundervisning? ”Fjernundervisning betegnes som undervisning, der ikke som udgangspunkt forudsætter,
Læring og it Læringsstile og it 1. læring og it Spændvidde i undervisningen AKTIV Eksperimenterende Handlende REFLEKTERENDE Observerende Lyttende IT-læringsobjekter.
Retorik – at tale/holde foredrag. Retorik som aktivitet: Overalt hvor der er mennesker der formidler, påvirker og argumenterer, er der retorik. Den egentlige.
Torben Stolten Thomsen HANSENBERG Projektleder og international koordinator Sådan forbereder vi eleverne på at rejse ud!
Kommunikationsmodeller Gruppe 6: Frederik Arend Sørensen, Christian Fennert, Josepine Errebo, Nora Henriksen.
Center for Offentlig Innovation har udviklet denne spredningsguide for at hjælpe offentlige arbejdspladser med at dele egne innovationer og genbruge andres.
This project has been funded with support from the European Commission
Kollektiv vejledning 8. klasse, første gang
En APP til unge som er i tvivl om deres seksualitet - Lavet af Melani
Afsender Produkt Udgivelsestidspunkt
Trine Haubro Lavesen | MMD 1. semester | Dania Skive
Tårnby kommunebibliotekers kommunikationsstrategi
It i folkeskolens matematikundervisning
77. At tale uden at råbe Indhold: ”At tale uden at råbe” vil give dig redskaber til at definerer hvilken type underviser du er, og hvordan du skal placere.
PIXIBOG Det hurtige overblik over ændringerne fra Caseflow til KMD Nexus.
Essay.
Velkommen til fagligt samspil
Af alle hjemmesideejere har ikke
Test er en del af livet - hvilke krav kan vi stille?
Præsentationens transcript:

What kind of game could be relevant to add to mmd-odense.dk?

Det retoriske kompas.

Modtager Nuværende og kommende studerende Begge køn Forskellig aldersgrupper Internationale studerende

Konteks Zappe-egnet

Afsender Samarbejde mellem Odense tekniske skole og Tietgen skolen Multimediedesigner uddannelsen

Formål Information om hvad der på uddannelsen Synliggøre sig på en anden måde

Emne Information om uddannelsen

Medie Internettet Flash, Xhtml og PhotoShop

Genre Informativ

Forløb Ikke klart nok for første gangs bruger

Fremstillingsform Ikke nødvendig med sproglig klarhed Liv, men også noget overbevisning i teksten

Pro/con liste FordeleUlemper Advergaming skaber opmærksomhed på en anderledes måde Spillet ikke fanger en stor del af de besøgene på siden God indsigt i udannelsen MultimediedesignerSpillet kommer til at overskygge den reelle information God reklame for sidenKan komme til at skabe negativ omtale Flere studerendeKvantiteten ødelægger kvaliteten Uddannelsen bliver mere kendt af virksomhederGøre virksomheder usikre på udannelsen og dens fagområder

EFU - skema EgenskaberFordeleUdbytte Simpel opbygningDet er ikke særlig svært at læreAlle kan finde ud af det Indhold af uddannelsenMan finder ud af hvad uddannelsen går ud på Man lærer noget om uddannelsen Døgnet rundt information om uddannelsen Man er ikke begrænset af åbningstider og telefontider Man kan når som helst søge den information man har brug for Test af egen viden om de forskellige hoved områder Man finder ud af hvad ens stærke side er Man finder ud af om det er noget man gerne vil Reflektere en populær spillestilMan er bekendt med genrenMan kommer hurtig i gang Behagelige farverMan mister ikke koncentrationenStørre spil nydelse Ikke nogen forvirrende animationerStørre overblikMere udbytte af spillet Heroes of mm-designers