Positionering Af: Bjarke & Skafte.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
10 Konkurrencesituation
Advertisements

Afsætning grundforløb
Præferencer på markedet.
Vi spoler lige filmen tilbage
HHX - Lene Baake Afsætning 2012.
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Marketingplanlægning
Afsætning 2012.
Trafikplanlægger for en dag! •Mål med undervisningen –At I får en viden om sikkerhed, sundhed og energiforbrug ved trafik •Program –Intro –Arbejd.
HHX - Lene Baake Afsætning

Konkurrenceforhold Kapitel 11
ß Iværksætterens udfordringer og muligheder Louise Rønne, Republikken.
Markedsvurdering.
1.1 Virksomhedstyper Klik nederst til højre på ikonet for visning i ”Fuld skærm”. Klik med musen i dit eget tempo for at se præsentationen. Vil du springe.
Udgangspunkt Vibeholmskolen, Digitalisering og medialisering • Digitalisering vedrører teknologi og tekniske løsninger • Medialisering rummer.
Afsætning – Konkurrencesituation
KØBENHAVNS KOMMUNE Center for Afklaring og Beskæftigelse Programteori – hvad kan vi bruge det til?
Do’s and don’ts of presenting
Konkurrentidentifikation
POSITIONERING Stefan Grage

Branding.
Kulturstudier M-KA Festivaler. Et teoretisk perspektiv.
Markedskommunikation - del 1
Trafikplanlægger for en dag! Mål med undervisningen –At I får en viden om sikkerhed, sundhed og energiforbrug ved trafik Program –Intro –Arbejd.
-Gensplejsning Kristian og Christian 9.ID
Rødkilde Gymnasium Pod- og vodcast i naturvidenskab. September 2011.
5.lektion: Valg af identitet, imitation og rolleovertagelse
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Martin Thorborg – Webshop Af Bjarke og Frederik DU SKAL IKKE TÆNKE, DU SKAL GØRE!
Historiefortælling.
HHX - Lene Baake Afsætning
1. Virksomheden Virksomhedsbeskrivelse.
Matematik C Lars Bronèe.
AKKORDER Musik er opbygget af akkorder
HHX - Lene Baake Afsætning
1 Studiestartsprojekt timers case. SDU som brand.
PLC og mediepædagogisk vejledning Taarnby, 25. september 2012.
Af. Skafte.
Præsentation Improve your business. Strategi At være en af de førende partnere af Microsoft Dynamics løsninger At specialisere os i logistik, produktion,
Realisternes territorium – magt og konflikter. Kapitel 3.
Afsenderfokuseret branding Modtagerstyret branding
USP (Unique Selling proposition)
Sofia, Niclas, Simon og Steffen.  Historie  Kendetegn ved lånet  Lånegrænser  Løbetid  Forretningsgang
5. Virksomheden i drift Virksomheden i vækstfasen
Introduktion til afsætning
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
© The Copenhagen Institute for Futures Studieswww.cifs.dk De 3 typer markeder - skabt af informationsteknologierne Henrik Kristensen, Instituttet for Fremtidsforskning.
AFSÆTNING A – Schønberg
Buskonflikten i Montgomery. Rosa Park. Rosa Louise McCauley Parks Feb. 4, 1913 – Oct. 24, Levede i Montgomery. Startede buskonflikten. Starten på.
Fotosyntese.
Universalromantik, nyplatonisme, nationalromantik og poetisk realisme
Virtual Pets. Opsummere teksten – historisk perspektiv Psykologiske vinkel ved Furby´en Virtuelle kæledyr og fremtid.
Kvalitetspatruljens åben skole-arrangement om elevdemokrati Den 6. marts 2013 på EUC Sjælland i Køge Workshop 1 Hvordan kan elevrådet udfordre eleverne?
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
Lars Haugaard, Salg i praksis Lars Haugaard, PremiTech.
B2B Vestsjælland Elevatortalen Elevator pitch eller elevatortalen.
1. Virksomheden Virksomhedsbeskrivelse. 1. Virksomheden Virksomhedstyper - Produktionsvirksomheder - Handelsvirksomheder - Servicevirksomheder.
Kap Målgrupper Spørgsmål: Hvad er konsument-enheden? Svar: Alle der har teknisk og fysisk mulighed for at bruge produktet.
Branding afsætning.
5. Virksomheden i drift Virksomheden i vækstfasen
Kap 25 Branding Kapitel 25.
10 Konkurrencesituation
Virksomhedsnavn Virksomhedens navn, adresse, www
Virksomhedens livscyklus
DENNE SLIDE SLETTES – GOD ARBEJDSLYST!
1. Virksomheden Virksomhedsbeskrivelse.
Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.
Præsentationens transcript:

Positionering Af: Bjarke & Skafte

Hvad er positionering? Positionering er den placering som virksomheden har i målgruppens bevidsthed. At få Top-of-mind-placering

Hvorfor Positionering? Klar profil Differentierer sig fra konkurrenterne Markedet er overkommunikeret At blive konsumentens fortrukne Bliver genkendt af konsumenterne

Forskel på virksomhedstyperne Produktionsvirksomheder/Handelsvirksomheder Servicevirksomheder

Hvordan positionere man sig? Reklame Forhandler typer Selve produktet Personligt salg og service PR Vær troværdig

Reklame Unique Selling Proposition Emotional Selling Proposition Me-too http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=mLtShuLqyz0&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=SmZ36KwISPE&feature=related