Censormøde 6. November 2000 Studiereform
Optag STÅ Be- stand Kandi dat- produ ktion De barske tal
Studiereform Tilpasning de senere år Tilpasning de senere år Vinteroptag Vinteroptag Reklame Reklame IT + pæd. uddannelse IT + pæd. uddannelse Efter evaluering Efter evaluering Internationalisering Internationalisering MME MME Hvad vi nu vil 1 Ændre image Moderere belastning Mere valgfrihed Økonomi-intuition Nye undervisningsformer
Pædagogisk oprustning
Studiereform Hvad vi nu vil 2 Hvad vi nu vil 2 Nye eksamensformer Nye eksamensformer Gøre det billigere Gøre det billigere
Studiereform Man kan følge debatten på: Man kan følge debatten på: Alle er mere end velkomne til at indlægge indlæg. Send indlæg med mail til
Hvor langt er vi nu? Timetalsreduktioner Timetalsreduktioner Modulisering på 1. År Modulisering på 1. År Spredning af eksamensbyrden 1. År Spredning af eksamensbyrden 1. År Flere gode forslag til nye eksamensformer, men….. Flere gode forslag til nye eksamensformer, men….. International økonomi International økonomi Nyt princip på 3. År Nyt princip på 3. År Nogenlunde uændret kandidatuddannelse Nogenlunde uændret kandidatuddannelse
Hvad er problemerne Samspillet Samspillet mellem økonometri og statistik På På én gang opnå, at den færdige kandidat har en vis basisviden og samtidig øge graden af valgfrihed.
Man kan følge studiet på Økonomistudiets hjemmeside Økonomistudiets hjemmeside Økonomistudiets hjemmeside Økonomistudiets hjemmeside Instituttets hjemmeside Instituttets hjemmeside Instituttets hjemmeside Instituttets hjemmeside