SEMINAR 2007. Om Telecom Scandinavia Etableret i 1989 Telecom Scandinavia udvikler kommunikations løsninger baseret på fastnet (IVR), mobilnet (SMS) og.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Humanistundersøgelsen 2007 miniSeminar 6. maj 2008 Flemming Meier, CBS Learning Lab
Advertisements

Aftalelov, købelov og CISG
JordWeb: en hjemmeside til anmeldelse af jordflytning.
NemID og Fællesskema 2014 v/Signe Hansen Blegmand
Hvad skal vi i dag? Hvad er NemID?
Netbank Det offentlige Dk e-Boks
KDA-huset Direkte telefon til DHPU
Digital Offentlig Byggesagsbehandling ABT-fondsprojekt med Gladsaxe, Gentofte, Lyngby-Taarbæk, Rudersdal, Vejle og Århus EBST og KL DOB MAJ KONFERENCE.
Projektering og styring.
ERFA DRUPAL Open Source CMS Erfaringer fra Ballerup Kommune og Headnet 12:30 – 13:
Køb og download E-bøger og e-lydbøger (bruger en logget ind i denne guide)
Samarbejde med eller uden Service Level Agreement (SLA)
Hvad er RFID og et eksempel på anvendelse
NemID = den nye digitale signatur
BESØG VORES HJEMMESIDE JÆVNLIGT. GERNE HVER DAG - DOG MINDST ET PAR GANGE OM UGEN. Her finder du vigtige informationer om SFO Asgårds dagligdag. VIGTIGT.
Virks produkter - Bedre overblik og målrettet indsats.
Gov 2.0 Fra portaler til borgernes lommer
Afslut Frem >>
Velkommen. Per Roholt Praktisk Tidsplanen Tilmelding til workshops Pauser Rygning Frokost Toiletter Og husk, Mobiletelefoner skal være tændt!
9 steps på vejen – frem til i dag?. Siden 2010 = 6 årlige kalendere på 5 regioner. Del af kommunikationsstrategien = se på, om det er en bedre løsning?
Efteruddannelsesindsatsen 2007 Analyse Danmarks undersøgelse januar 2008 Oplæg på Kompetencerådets møde den v./ Merete.
1 Velkommen til brugerinstruktion, It-Universitet.
Kursus om borger.dk og brugen af digital signatur
Kundecenterkonference den 10. november 2008 Kim V. Andersen Professor, Copenhagen Business School (CBS) Studieleder, e-business linien, ITU.
2014 MobilePeople All Rights Reserved Digital selvbetjening - der giver glade brugere MobilePeople MP Telebetaling & MP Mobilbetaling En nem løsning til.
SÅDAN LIGGER LANDET… - tal om landbruget 2011.
Datasletning – Løsninger og demo Henrik Andersen Country Manager Ibas | Kroll Ontrack.
Version 3.1 Velkommen til introduktion af Digital Post PS: Er du dårligt hørende eller seende, så flyt venligst op foran. Side 1.
Semi-automatisk forbrugs opsamling VeTech Software Solutions ApS Niels Bohrs Vej 6 DK-6700 Esbjerg Tlf
IKA e-fokus gruppe 25. september Schematron og nye afgifter Ny OIOUBL Schematron med UTS pr. 15. september 2013 Vigtigste ændring er check på.
TELEFONCANVAS.
For at få en postkasse på borger.dk, så du kan kommunikere digitalt med det offentlige, skal du være logget på med din digitale signatur. Du klikker nu.
Rødekro Kommune Præsentation af Rødekro Kommunes Indkøbsnet Eva Minke Andersen.
Vinterman seminar 2. Maj SIDE 2 Vinterman seminar 2. maj Ca. 85 personer: 34 kommuner (30 Vinterman, 2-Light og 2-Melding) Færøerne Vintercentralen.
Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her Quickguide: Viderestilling på SP-portalen.
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
Vindmøller Priser på vindmøller, Hvor meget strøm kan den producere?
KMS’ digitale ydelser til brugerne Jens Hollænder Partnerseminar 2. maj 2007.
Finn Jordal Center for digitalisering – Udvikling IT- og Telestyrelsen.
Munksøgårds Projektet Spørgsmål 12: Hvordan skal driftspersonalet vejledes og instrueres til at drive teknikrummene, og hvordan skal beboerne vejledes.
Velkommen Formålet med denne workshop er At teste forskellige former for teknologiunderstøttelse ved etablere af samarbejde på hospitaler. Målet med dette.
Onsdag 5. september 2007 Telefoni Telefoner i Gribskov - anvendelse - betjening – kultur 18. januar 2007 onsdag 5. september 2007.
Kommunikation mellem Produkter og Apparater i Hjemmet Jonas Thomsen Ph.d.-studerende Center for Pervasive Computing.
Call Center, adm kursus, indledning Indledning (registrering af kursister & præsentation) 10 min. Hjælpeværktøjer 5 min. System overblik 30 min. Administrator.
Fællesoffentlig brugerstyring Brugerstyringssekretariatet i Økonomistyrelsen v/ Ellen Syberg.
FMK på apoteket Anvendelse af data - udfordringer Danmarks Apotekerforening Kredskonsulent Lena Skov Andersen.
Decentral lønadministration i Roskilde Kommune v/Theis Dankert Theis Dankert Lønkoordinator i Roskilde kommunes HR -afdeling. Projektleder på decentral.
Webkamera Baseret på google maps - fint til test Udviklingsprojekt - der udvikles live Kilde kan kopieres ind i andre applikationer Målet er ikke Internettet,
Vejledning til efterskoler om EFI I denne præsentation har vi samlet lidt information om EFI og hvordan skolen kan blive oprettet i systemet. Først fortæller.
Projekt betalingsmodel Formålet med projektet: Projektet har til formål at etablere en betalingsmodel, der kan afløse de nuværende positive budgetreguleringer.
Betalingsmetoder vi ikke tilbyder mere Hvor kommer opkrævningerne fra:
Undersøgelse om sikker internetbrug
Erfaringsudveksling om arbejdet med datakvalitet
Guide – Siden skal slettes
Guide – Siden skal slettes
Modul 8: ”Sådan bruger du digital post og e-boks”
OS2indberetning – tjenestekørselsindberetning og ferie
Fjernvarmeafkøling i Stævnen
Undgå falske beskeder Hackerne beder om dine personlige oplysninger i en mail eller sms. Det ville pengeinstitutter, virksomheder eller myndigheder aldrig.
Kursus for administrative medarbejdere
Link til video:
Nye digitale løsninger
Introsidernes betydning
Hvad er Virk? Er det en portal? Er det en linksamling?
Sådan bruger du Shakespeak
Fremtidens bibliotek ”Folkebiblioteket – uden bøger”
Klassifikation & Organisation
Ny proces for mellemværende
Præsentation af den statslige telefoniaftale
Præsentationens transcript:

SEMINAR 2007

Om Telecom Scandinavia Etableret i 1989 Telecom Scandinavia udvikler kommunikations løsninger baseret på fastnet (IVR), mobilnet (SMS) og Internet Skandinavisk løsningsmodel Stor erfaring med interaktive kommunikations-, service- og analysemetoder

Telecom Scandinavia – En del af Andersen Advisory Group

Løsningsområder

Er Voice response død?

Hvilke løsninger står vi bag?

Købet af KMD servicetelefonen Skat - forskudsopgørelse Ældrerådsvalg Måleraflæsning Repræsentantskabsvalg

Nye klodser Nye kombinationer Nye muligheder

Måleraflæsning IVR/Afvigelseskontrol IVR – Afvigelseskontrol – voicefil IVR – Afvigelseskontrol – Materialebestilling Indberetning via SMS IVR – Rykker med IVR betaling IVR – BS tilmelding IVR – Kundeanalyse

IVR/Afvigelseskontrol

IVR/Afvigelseskontrol - Nye muligheder Afvigelseskontrol OK Ikke OK -Ny aflæsning eller -Accept af afvigelse Ikke OK men accept fra forbruger Voice menu: • Indtal besked vedr afvigelse – tast 1 • Materialebestilling vedr. sparetips – tast 2 • Vil du afslutte – tast 3 NB Delayed mail sendes samtidig med overførsel af data til KMD.

Indberetning via SMS

IVR BS tilmelding

Rykker med IVR betaling ved manglende betaling af el, vand, etc. I første rykker gøres opmærksom på mulighed for betaling via IVR. Hans Hansen Hansenvej Testby Vedr: Ubetalt elregning Du har en ubetalt elregning. Vil du undgå at strømmen bliver lukket kan du lave en direkte betaling ved at ringe til Mvh. Testby kommune Testby Forsyning Borgeren ringer op til betalingsnummeret og guides igennem betalingen. Der sendes dagligt en datafil.

Spørgsmål 1 Spørgsmål 2 Spørgsmål 3 IVR kundeanalyse 30 % % %- 3 Tast 1: for ja Tast 2: for nej