SEMINAR 2007
Om Telecom Scandinavia Etableret i 1989 Telecom Scandinavia udvikler kommunikations løsninger baseret på fastnet (IVR), mobilnet (SMS) og Internet Skandinavisk løsningsmodel Stor erfaring med interaktive kommunikations-, service- og analysemetoder
Telecom Scandinavia – En del af Andersen Advisory Group
Løsningsområder
Er Voice response død?
Hvilke løsninger står vi bag?
Købet af KMD servicetelefonen Skat - forskudsopgørelse Ældrerådsvalg Måleraflæsning Repræsentantskabsvalg
Nye klodser Nye kombinationer Nye muligheder
Måleraflæsning IVR/Afvigelseskontrol IVR – Afvigelseskontrol – voicefil IVR – Afvigelseskontrol – Materialebestilling Indberetning via SMS IVR – Rykker med IVR betaling IVR – BS tilmelding IVR – Kundeanalyse
IVR/Afvigelseskontrol
IVR/Afvigelseskontrol - Nye muligheder Afvigelseskontrol OK Ikke OK -Ny aflæsning eller -Accept af afvigelse Ikke OK men accept fra forbruger Voice menu: • Indtal besked vedr afvigelse – tast 1 • Materialebestilling vedr. sparetips – tast 2 • Vil du afslutte – tast 3 NB Delayed mail sendes samtidig med overførsel af data til KMD.
Indberetning via SMS
IVR BS tilmelding
Rykker med IVR betaling ved manglende betaling af el, vand, etc. I første rykker gøres opmærksom på mulighed for betaling via IVR. Hans Hansen Hansenvej Testby Vedr: Ubetalt elregning Du har en ubetalt elregning. Vil du undgå at strømmen bliver lukket kan du lave en direkte betaling ved at ringe til Mvh. Testby kommune Testby Forsyning Borgeren ringer op til betalingsnummeret og guides igennem betalingen. Der sendes dagligt en datafil.
Spørgsmål 1 Spørgsmål 2 Spørgsmål 3 IVR kundeanalyse 30 % % %- 3 Tast 1: for ja Tast 2: for nej