VELKOMMEN PROTOKOL 1 Tjener 1131. Velkommen  Lærerinitialer – præsentation  Kontakt til lærere:

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Velkommen på Skibet Skole
Advertisements

Fra mandag den 2. juLi til torsdag den. 5. juli
Trehøje-Pigerne Side 1 Vejledning til brug af hjemmesiden Det er slet ikke så vanskeligt – så brug hjemmesiden flittigt… Det er.
Hvordan håndterer vi frikvartererne?
Om eksamen 2011.
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
Hvordan bruger jeg MinInstitution?
Netbank Det offentlige Dk e-Boks
ForældreIntra Østerhøjskolen Formålet er
Handleplan for værtsskab
Elevens læringsuge for Hovedforløbet PV MandagTirsdagOnsdagTorsdagFredag Kl. 8.15– ¾ timers blok inkl. 15 min. pause Kl. 8.15– ¾ timers blok.
HADERSLEV KOMMUNES 10.KLASSECENTER ved Kløften Skriftlige prøver Haderslev Kommune – 2013 Skriftlige prøve.
Hornbæk Skole Invitation til forældremøde og indskrivning til
Ændringerne Understøttende undervisning Uge-struktur ??
– Sådan virker det! Dit elektroniske postsystem Ved Arne Crown Rasmussen
Historie 9. kl. uge 6 1.Intro 2.Sang 3.Samtale 4.Opgave 5.Opsamling Mål: At blive fanget af undervisningen mindst én gang!
1gas1144 Velkommen Protokol Opråb – liste retur til elevadm.
VELKOMMEN PROTOKOL 1 Tjener Velkommen  Lærerinitialer – præsentation  Kontakt til lærere:
Velkommen 2kok1111.
VELKOMMEN PROTOKOL 1 Tjener Velkommen  Lærerinitialer – præsentation  Kontakt til lærere:  Elevpræsentation.
Velkommen på Salgsakademiet til hold 11P
1 Belastningsprøve Fredag 16. september Agenda Kl. 08:00Velkomst v. Allan Harding Status på Imerco projekt, v. Allan Harding Oplæg til belastningsprøve,
Informationsmøde, onsdag d. 14. maj kl – 18.00
Tilmelding til ungdomsuddannelser 2010
Introduktionsaften 10. klasse på Hjalleseskolen
Forældremøde Årgang /3-09  Oversigt over trænere/ledere forår 2009  Generelle informationer om træning og kampe  Forårssæson 2009 – Kampe og.
Velkommen til 10. klasse Center Nord 2014/2015. Præsentation Årets gang En dag på center Nord Fælles rammer i centeret Kontaktlærer / forældresamarbejde.
Møde vedr. Ny Skolereform og Ny Struktur i SFO
Info-aften Af MoGenS.
Program Velkomst og intro! Opdeling i arbejdsgrupper.
Folkeskolereformen2014.
Digital Post til foreninger Kommunikation mellem det offentlige og din forening.
Folkeskolereform på Ørum Skole 2014
Velkommen til nye elever og deres forældre!
Forældremøde 2/ Information om forårets valg til skolebestyrelsen 2.Evaluering af tiltag til forbedret kommunikation på skoleintra 3.Status på implementering.
Rønde Skole Linje 10 Eleven i centrum -Et år med fokus på nutidens udfordringer til en afklaring om fremtiden.
Velkommen. Kontaktlærer: dbEleverne: hvem er hvemBefordring: skemaer hentes i elevadministrationen Garderober: damer og herrer Skab og omklædnings "lukaf'er"
Ændringer i forbindelse med reformen Med den nye reform indføres følgende ændringer af timefordelingen i udskolingen : Dansk i klasse får eleverne.
AT9 - 2g April-maj 2007 Formalia 16 moduler 4 timers elevtid Der arbejdes individuelt, i par eller i grupper (max 4 medlemmer) Individuel fremlæggelse.
Projekt for de kommende skolebørn i Sabro Dagtilbud
UGE PLAN Mandag 07/10 Tirsdag 08/10 Onsdag 09/10 Torsdag 10/10
Folkeskolereform på Vestre Skole 2014
9. klasse Ranum Efterskole Formål med opgaven Du skal arbejde med et tværgående emne med en problemstilling. I får et overordnet emne. Herunder.
Kortforsyningen® Partnerseminar 2007 Kastellet 2. maj 2007 KORTFORSYNINGSSEMINAR Tirsdag den 22. april 2008 Kastellet.
S TUDIERETNINGSPROJEKTET ÅSG H VAD ER ET STUDIERETNINGSPROJEKT ? En skriftlig opgave i typisk to fag Du skal tage udgangspunkt i et studieretningsfag.
Informationsmøde om skolereformen 17. Juni 2014 Nordals Skolen.
Biblioteket som læringscenter
Uge 22 Man- poolturnering. Tirs- udedag og mountainbike. Ons- Carlsen Cup. Tors- fællestur til Engen. Fre- poolturnering.
Skitur 2015 – fra den 13/2 – den 18/ KLUB UNG Roskilde Øst.
Office365 – Bliv klar (få evt
Velkommen til forårs SFO på Hunderupskolen
Kokkedal Skolens børnehaveklasse
Kultur Forandringen Forandringens lejrbål mandag kl og fredag kl Mød alle forandringens ledere, Syng sammen aften mandag kl –
Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag
Klik på siderne og siderne skifter. Skolen råder over et velfungerende bibliotek, hvor eleverne i frikvartererne kan låne til hjemlån. Biblioteket er.
Velkommen Protokol Opråb – liste retur til elevadm.
Mandag den 28. april Mountainbiketur for pigerne i 2.B kl Uge 18 Man. Tirs. – udedag. Ons. – fælles udedag. Tors. – Kristi himmelfart. Fre. –
Terminsprøver december  Kom i god tid. Helst 15 min. Før prøven begynder  Find din plads. Dit navn og prøvenr. Står på bordet.  Du skal selv.
SFO UGE:33. Velkommen tilbage fra sommerferien. Husk: Møder du i SFO inden kl.7.30, skal du gå i det gule hus, da vi åbner der.
Strukturen: Infomøde 7. klasser 2010/2011  Strukturen: Hold yHold z introduktionsforløb 7.a7.b7.c Hold 1Hold 2Hold 3Hold 4 24 elever pr. klasse 16 t.
Studiestart - hjælp med IT
Velkommen KEA IT - intro
Frivillignettet Adgang via Hjerteforeningens hjemmeside Klik på menu.
Terminsprøveorientering
Velkommen til informationsmøde 14.juni 2017
Sprog og kultur PROJEKT hg2
GF2 Slagter/delikatesse
Velkommen Protokol Opråb – liste retur til elevadm.
Velkommen til grundforløb 2 på AMU Nordjylland
Sikker adfærd er vigtig Som lærere arbejder vi med væsentlige og ofte fortrolige eller følsomme informationer, og dem skal vi passe godt på Sikkerhedspakken.
Præsentationens transcript:

VELKOMMEN PROTOKOL 1 Tjener 1131

Velkommen  Lærerinitialer – præsentation  Kontakt til lærere:  Elevpræsentation  Befordringsskemaer – hentes i elevadm.  (Garderober – dame og herre – opdeling efter klasser/farver)  Forsikringer - Skolen har ikke nogen forsikring, som dækker ved tyveri og skade.

Informationer  Ordensregler  Mobiltelefoner slukkede i alle undervisningssituationer  Hærværk og vold medfører øjeblikkelig bortvisning  Euforiserende stoffer medfører øjeblikkelig bortvisning  Brand  Gå til nærmeste udgang og langs jernbanen ned til Parkeringspladsen længst væk (den nede ad grusstien)  Find jeres lærer, som krydser jer af i protokollen og fortæller, hvad der yderligere skal ske.  Rygepolitik  Rygning forbudt alle steder indendørs på skolen samt balkoner og terrasser.  Der må kun ryges udenfor i gården ved cykelstativerne.

Informationer - fortsat  Motorkøretøjer må ikke parkeres i gården  Find evt. parkering på offentlig vej  Cykelparkering i gården i stativerne  Frokost – 12.20

FRAVÆR  Mødepligt til alle timer  Arbejdsgiver får besked om fravær hver uge.  Al fravær skal registreres i brugerweb senest 2 min. før lektionens begyndelse.  Vigerslev Allé 18, 2500 Valby  Reception tlf  For meget fravær Advarsler  UD!

Åbningstider  Undervisningen foregår mellem kl og  Hoveddør (receptionen) ma – to kl – – fredag kl –  Porten ved jernbanen med adgangskort.  En vagt vil komme og bede jer forlade skolen ca. kl. 16,30  Oldfrueafdelingen kl – 9.30 og –  Studie- og erhvervsvejledning  ma – to kl –  Fre kl –  Elevadministrationen kl og  Pædagogiskcenter, Bib. kl – (Tirsdag og torsdag) – husk at medbringe et skema.

Bøger og Foto  Bibliotekets åbningstider  Mandag – torsdagkl –  Fredagkl –  Husk sygesikringsbevis  Foto  Elever, der ikke er fotograferet skal henvende sig i receptionen  Studiekortet skal bæres synligt (ID kort)

IT  Alle elever skal have nyt kort  Når eleverne skal logge sig på, skal de bruge deres elevnr. (fra deres kort) og koden er: hrs+fødselsdato (f.eks. hrs300710)  Skolens hjemmeside: - webmail.hrs.dk  S kema kan ses i skema.hrs.dk  Trådløst netværk over det hele, det ”fanges” ved at søge hrs og når man åbner en webside spørger den efter login og kode – her bruges egen kode – Inden man kan bruge trådløst netværk SKAL man først have været på en af skolens Pc´ere.

IT fortsat  Elevprinter findes på hver etage samt øvre C (dækket), det er her elev- farveprinteren står. For at printe og kopiere skal man aktivere kortet  Hold kortet hen til kortlæseren og vælg:  Pil  Kort nummer  Pil  Kodeord  E mail adresser:  Elevmail:  Klass

Kontaktlærer  Kontaktlæreren disponerer over kontaktlærertimerne  Disse kan flyttes såfremt det skønnes nødvendigt  Ved kontaktlærersamtale medbringes:  Ved første samtale medbringes ”Praktikpladserklæring”  Udfyldt huskeliste  1. samtale  Plan sendes/udleveres

Rundvisning  Mødested i tilfælde af brand – P plads  Studie- og erhvervsvejledningen  Studiecenter  Elevadministrationen  Biblioteket  Indkøb  Affald  Oldfrue  Ledere  Postkasse til fravær  Andet