GENFIND JERES SALGSKANALER I 2012 Aktivér jeres evner, til at præstere det bedste i kan, MAKSIMER JERES PERFORMANCE – Og bliv kundernes førstevalg.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Kompetenceudvikling og innovation i yderområder
Advertisements

KONFLIKTHÅNDTERING Velkommen! Dias.
Virtuel medarbejder eller konsulent
Den lille Mads.
Her kommer en gammel kinesisk fortælling…
Kundebetjening Opgave med salgstrappen.
Alt er startet med en tanke! Tænk: Hvis vi nu vidste hvor alle var på vej hen…. ? Så skulle vi blot komme derhen først! Og så ville vi kunne tilbyde en.
Jeg lever, og I skal leve! Vi skal ikke selv stable et nyt liv på benene. Det gør Ånden. Det nye liv skal vi ikke leve for at gøre os fortjent til det.
LinkedIn Intro.
En ultra kort og praksisnær introduktion til mentaltræning
Energi- & Vandværkstedet
Afrejsebriefing 2013 Mødet med det fremmede
Hvad er VIP for noget? Projekt-VIP (Viden- og InnovationsPartnerskaber) handler om at skabe tværprofessionelle partnerskaber, der baner vejen for udvikling.
DEN PRIMÆRE NAVIGATION JOEK © TEC 2011 Dit websteds primære navigation er det område på sitet, der indeholder links til de primære sektioner af dit websted,
Coaching - det handler om at stille de rigtige spørgsmål…
Større Skriftlig opgave •Orienteringsmøde v. Catherine Lønholdt.
Mentaltræning Målsætning
Vi gennemførte en række interview ifm
Pigerne er blevet udfordret!! Susanne, med det nyeste forår’s tøj fra butikken. Tina har sat pigernes hår. Charlotte har lagt make up.
Hvordan er jeg blevet til dén, jeg er?
Synlig ledelse i krisetid
Den glade CEO og iværksætter!
Menneskets fald og genoprejsning
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
Fuld fart frem… anderledes måde.. Hvorfor skal vi være innovative/entreprenante? Den globale udfordring Vi skal konkurrere på produkter og services.
Digitalisering i Praktiken Workshops den 9. februar 2007
at arbejde med ledernes psykiske arbejdsmiljø?
Du er ved at gå ind i en magisk verden.... Om et øjeblik...
Præsentation af e-takeaway.dk
Sket er sket … Og står sjældent til at ændre
”Kaldet til kærlighed”
Hvornår bruger man hvad?
Teenage Coaching Dagnæsskolen.
En fejl af stor betydning...
Den gode, den onde og den grusomme - om digital selvbetjening SnitkerGroup 6. September 2011 af Usability Specialist Thomas Visby Snitker.
SMUT PAKKE 4 VIDEN OM MOTION.
Sundhedsprofessionelles forståelser af patientinddragelse
En tidlig morgen i februar dag var vi i piareersarfik og spurgte elever om hvad de synes om at gå i piareesarfik. Så her er deres svar:
©Jenny Bohr – Til underviserne Voksne med ADHD har ofte mange negative erfaringer med sig. Mange har fået megen skæld ud som børn, og de.
Tid til ”jordbunds- undersøgelse”
FRA BIKS TIL BUSINESS Vækstmuligheder for kvindelige selvstændige - OPGAVER Århus september 2010.
Kriminalforsorgen Elevdag 7. maj
NETVÆRK mere målrettet Hvilke netværk bruger du? Hvad bruger du dem til? Hvilke af dine netværk giver kontakt til topledere? Hvilke rummer nogen, der er.
En portfolio er den bevidste indsamling og løbende vurdering af eller refleksion over undervisningens og læringens processer og produkter.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
JOBSØGNING (SMV) Hvorfor er SMV så interessante? % af alle job bliver annonceret % af alle job bliver besat via netværk og uopfordrede ansøgninger.
Større Skriftlig opgave
STUDIETEKNIK EUX - REBSLAGERVEJ.
Seminar Nyborg Strand 3. maj 2011 Nortec System A/S Seminar Nyborg Strand 24. april 2012.
The KaosPilots August Arne Kleven og & friends Opgaven Introduktion til analysen Praktisk gennemførsel - personlig tilbagemelding.
@mortenmunster. Relation over sag: Fire undersøgelser.
Hvordan virker certificering som arbejdsmiljøregulering? Robson Sø Rocha, PhD Assistant Professor Copenhagen Business School.
Innovation præsentations eks. Start med at forklare hvilket problem du mener dit innovative forslag ville kunne løse. Mit innovative forslag tager udgangspunkt.
Jesper Lundh1 Implementering Det at bringe ny viden og færdigheder tilbage til praksis.
Mennesker Værdier Resultater Sådan ønsker jeg at være i dialog med mine rådgivere Erik Ravn Schmidt.
INNOVATION I FAGENE - KONFERENCER ÅRHUS OG FREDERIKSBERG SEPTEMBER 2014 MEDIEFAG.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Version 1.0 d LPJ EK Netværk Ledelse og coaching - et forum for ledere i EK, der ønsker at udvikle sine kompetencer inden for coaching Gruppen.
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
Introduktion til Access (Access, del 1). RHS – Informationsteknologi – Fra design til udvikling Vi ved nu, hvordan vi finder et design for en database,
En fejl af stor betydning...
Det autentiske menneske Autentisk lederskab © Udviklings- & Kompetencegivende coachingforløb.
Fundament: Ligeværdigt samarbejde LauRie’s Mening, Vision og Værdier At skabe glæde og trivsel for mennesker, som ikke kun har modelmålene At skabe glæde.
Lærerpræsentation.
Erhvervsrettet innovation - elektrikeruddannelsen Uge 26 – Aalborg Dag 2 1.
... Hvis du sender det til (mindst ) 2 venner... Får du 3 år med masser af held!!! ***
Lars Haugaard, Salg i praksis Lars Haugaard, PremiTech.
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
Sælgeren ud af busken – og ud i butikken
Præsentationens transcript:

GENFIND JERES SALGSKANALER I 2012 Aktivér jeres evner, til at præstere det bedste i kan, MAKSIMER JERES PERFORMANCE – Og bliv kundernes førstevalg.

” hvem kan ikke huske, da internettet meldte sin ankomst? Det viste sig hurtigt, at blive faxmaskinens dødsdom, alligevel var der dem som kæmpede imod, i et desperat forsøg på at bevare fortiden, ved at opfinde mere af det samme… Vil du forblive ”faxmaskinen”? eller ønsker du at gå ud at skabe nye præstationer og et resultatmæssigt PEAK i 2012

Så er +PULS, et banebrydende koncept, som vil give dig den optimale struktur på fremtidens butiksform; den Performance-baserede butik. • Der adskiller sig markant fra den traditionelle butik, Idet den performance-baserede butik følger de følesesmæssige tendenser og retningslinier som tidsånden, og de fremtidige aspekter dikterer. +PULS, kombinerer og udvikler både jeres personlige og faglige evner indenfor 4 kerneområder: • Mindset, • Innovation, • performance • og høj købsimpuls.

1. Kundegennemstrømning 2. Perfomance 3. +Salg Konverterer: 1. Høj købsimpuls 2. Oplevelsesværdi 3. Personlighed = service Aktiverer: Maximerer: 1. Passion 2. Mindset 3. Innovation 4. CSR

Forretningsmæssigt får du: Personligt får du: •Lært at finde din originalitet og opnå større synlighed og efterspørgsel hos kunderne. •Aktiveret dine evner til at tænke nyt og kreativt. Så du kan omsætte den til innovativ performance i butikken, der genererer en større kundegenstrømning, som ønsket. •En dyb indsigt i, hvordan kunder med en høj købsimpuls, tiltrækkes og bliver til loyale kunder. •En dyb indsigt i dit eget mindset og de muligheder du indeholder, som kan tilføre virksomheden ny innovation. •Skabt en ressourcestærk tilgang til tidens følelsesmæssige tendenser, omsat til performancebaseret viden. •En klarhed af din egen passion, og hvordan du gør brug af dem i butikken - virksomheden.

I et sammenspil med +PULS´s banebrydende setup, åbnede INHOUSE Bornholm op for en helt ny fremtid for denne tidligere møbelbutik, som i dag er forvandlet til, en UNIK og oplevelsesrig butik, ”med alt til det personlige hjem”. Butikken har i en langt højere grad end tidligere, valgt at lægge vægt på; At tilføre kunden værdi. Dvs. ud over at kunden naturligvis kan købe de rigtige produkter, skal kunden også beriges med oplevelser, bl.a. i form af iscenesat inspiration - duftende kaffe – og ikke mindst, blive serviceret af velvalgte personligheder. Velkommen til ”Den perfomance-baserede butik” CASE: Inhouse Bornholm, åbnede d.4/11 op i ”nye klæder”: Nu i flot selskab med en Kop & Kande butikken.

Video fra INHOUSE Bornholm:

+PULS = Loyale kunder med høj købsimpuls •Jeg er kvinden bag firmaet Visuel+, som lancerede dette banebrydende koncept i August •Jeg har været selvstændig siden 2003, med 23 års anciennitet i branchen. •Min baggrund er ”mangfoldig”: dekoratør, Visuel Merchandiser, space management, interiørstylist, innovatør, Enneagram coach, rådgiver, og din sparringspartner