CatchMe – Digital Fangeleg

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
KONFLIKTHÅNDTERING Velkommen! Dias.
Advertisements

Lidt om mig. Helle Bach Løbetræner i Bjerringbro løbeklub BAM
Mennesker gør det rigtige – Hvis de kan!!
Helene (Sofie Kort) Sloth
Highlights fra fokusgrupperne Næstved, Undervisnings- og læringsformer med iPad (10-15 minutter) Hvad er nyt/hvad er kendt? Giv eksempler.
©Jenny Bohr – Til underviserne Her er valgt at vise filmen ”et liv i kaos”. Hvis kursisterne er unge, kan man vælge en anden film eks. ”det.
En ultra kort og praksisnær introduktion til mentaltræning
Hvad du har lært Dine nye mentaltræningsvaner. Du har nu lært dig selv bedre at kende som løber • Du er blevet mere bevidst om den tankevirksomhed der.
Hvad gør livet så værdifuldt?
Temperatur på unges motivation Oplæg på CeFu-konference
Onsdag 31 oktober 2007 Jeg ønsker at få mere ud af livet Jeg har taget en beslutning.
Velkommen på biblioteket Vi glæder os til at få dig som bruger. Spørg bare, hvis du har brug for hjælp!
Højdevangens Skole Her er godt at lære
Mentaltræning Målsætning
Kreativ digital matematik
Rehabilitering Brønderslev Kommune
Pigerne er blevet udfordret!! Susanne, med det nyeste forår’s tøj fra butikken. Tina har sat pigernes hår. Charlotte har lagt make up.
Vold og job Viden, inspiration og værktøjer : Velkommen 12.15: Hvad ved vi om vold og trusler? 12.50: Spil dig til en god dialog 13.20: Pause 13.35:
Min hobby Fornuftig og relevant tekst af emnet:
udarbejdet af GLADSAXE ISHOCKEY
Græsrødderne Julie Westh Lauritsen Sosu-assistent
Velkommen.
Hvilken del af spørgsmålet forstod du ikke??
SkoleKom Lærernes netværk SkoleIntra-træf 2012.
“Hvilken del af ’stille’ forstod du ikke?”. Alle har brug for at føle sig sikker...
Hvad gør livet så værdifuldt?
Ekspertdage 2014 Velkommen. PROGRAM ›Tirsdag den 3. juni Kl View over program for Ekspertdage 2014 Ved Trine Sick Kl Milepæle på kronikerområdet.
Hold fast, hold ud eller hold igen
Spørgeskemaundersøgelse feb. – marts
Design af hjemmeside til udsatte børn
En socialt interaktiv applikation til smartphones.
Mestring af ADHD som voksen.
Empowerment og sundhed
Kreativ E-learning. Problemstilling  E-learning for lærere  Billigere undervisning på nettet  Tidsbesparende  Sjov og kreativ undervisning.
Læring i et vejledningsperspektiv
Kommunikation mellem fysioterapeuten og patienten.
Hvis jeg havde mulighed for at fange regnbuen ville jeg have gjort det
SPORT & PENGESPIL. SPILLEPROBLEMER ”Vi spillede hele tiden i pauserne til træning, i tiden mellem træning og kamp, i busserne til og fra kamp. Det kunne.
Fokus på køn på Roskilde gymnasium Skoleåret 2013/2014.
Fra barneliv til elevliv impulsivt normforvirret egocentrisk ”snakkende” målrettet normsikkert arbejdsmoral lyttende socialt forpligtet interesse for.
Hvordan griber vi det an? En stor del af de ambulante patienter vil have behov for støtte til at være aktive i hverdagen.
Den digitale Leg Oplæg Teknologi er alt det, der er opfundet efter du blev født…
Anja Jørgensen, Frilandsmuseet
At tale om sexualitet.
Det Folkelige Forum Brugerundersøgelse. Hvem er jeg? Studerende på Syddansk Universitet i Odense Studentermedhjælper i Horsens Sund By fra september 2009.
1 Velkommen til IT-Universitetet 23. maj 2008 Jane Andersen Udviklingsleder
Klarup Skole Innovation og Iværksætteri
Historien om de gode venner.
Gruppe 8 Freyja, Guðrún, Iben, Sigurbjörn. Problemfelt Ideer i Februar –Målgruppe: De som har obligatorisk danskundervisning på Island –Problemområde:
Inspireret af 4 F’er: Foretagsomhed, Fusk, Fordybelse, Finjustering Et projekt om selvstudieaktivitet af: Mia Andersen og Eva Thestrup Overvad, VIA Viborg/Midt-vest.
Inspireret af 4 F’er: Foretagsomhed, Fusk, Fordybelse, Finjustering
Robusthed Læge Poul Lundgaard Bak
GRUPPE 5 Anders Lerchedahl, Ida Sofie Brolund, Signe Markvard, Daniel Toke Hansen & Nina Weimann EN BERIGET SPEJDERUNIFORM (WORKING TITLE)
v/ Anne Hvejsel Anna K. Olesen
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Børn og sociale medier Hvordan bruger eleverne fra Skelgårdsskolen de sociale medier ?
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
Sociale Medier Er min virkelighed digital? Og er det digitale virkeligt? SØS idrætsefterskole 28/
5 veje til produktivitet og bedre bundlinje (Dansk Byggeri og 3F, 2011)
Interaktiv skærm.
Mit passionerede projekt
Company programme - Veda
Diasserie – om de handicapkompenserende ordninger målrettet jobcentrets samarbejdsvirksomheder Nedenfor finder I forslag til dias, som I i jobcentret kan.
Jonas, Oliver og Kasper T.
VoksenBadminton… Er det noget for jer?
BADMINTON Netværksmøde foråret
For at kunne afspille de film, som er indlagt i denne PowerPoint-præsentation, skal præsentationen vises i fuld skærm. Vær opmærksom på, at afspilning.
BAM Træningsplaner.
Positive sider som far 1:____________________________ 2:____________________________ 3:____________________________ 4:____________________________ 5:____________________________.
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
Præsentationens transcript:

CatchMe – Digital Fangeleg Applikation til iPhone & smartphone Sjovt & motiverende Locationbased spil der fastholder løbetræningen CatchMe konceptet blev udviklet i foråret 2010 af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen og Thomas Henriksen. Forretningsplan og videreudvikling af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen , Liv Duus og Ida Sofie Broholm

CatchMe konceptet blev udviklet i foråret 2010 af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen og Thomas Henriksen. Forretningsplan og videreudvikling af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen , Liv Duus og Ida Sofie Broholm

Filmen om: CatchMe-konceptet Video afspilles ved at starte Slideshow CatchMe konceptet blev udviklet i foråret 2010 af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen og Thomas Henriksen. Forretningsplan og videreudvikling af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen , Liv Duus og Ida Sofie Broholm CatchMe – Digital Fangeleg

CatchMe – Digital Fangeleg Intro Der er kroner og øre i sundhed og oplevelse Et koncept til gavn for: Bruger Investor samfund CatchMe konceptet blev udviklet i foråret 2010 af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen og Thomas Henriksen. Forretningsplan og videreudvikling af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen , Liv Duus og Ida Sofie Broholm CatchMe – Digital Fangeleg

Need: Forbyggelse af fedme og stress: ”Jeg holder mig i form for at have det godt med mig selv, for at føle mig attraktiv og for at stresse af fra arbejdet” CatchMe konceptet blev udviklet i foråret 2010 af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen og Thomas Henriksen. Forretningsplan og videreudvikling af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen , Liv Duus og Ida Sofie Broholm CatchMe – Digital Fangeleg

Need: Der er brug for motivation til at træne: ”Jeg har svært ved at tage mig sammen, det er bare så kedeligt” CatchMe konceptet blev udviklet i foråret 2010 af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen og Thomas Henriksen. Forretningsplan og videreudvikling af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen , Liv Duus og Ida Sofie Broholm CatchMe – Digital Fangeleg

Approach Inspiration fra: Computerspil, Fangeleg og Wii Sjovt, socialt og konkurrencepræget CatchMe konceptet blev udviklet i foråret 2010 af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen og Thomas Henriksen. Forretningsplan og videreudvikling af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen , Liv Duus og Ida Sofie Broholm CatchMe – Digital Fangeleg

Approach Produktbeskrivelse Tildeles bytte eller fanger-rolle Fanges via Mobiltelefonens skærm (GPS) Ratingsystem målrettet løbere på alle niveauer CatchMe konceptet blev udviklet i foråret 2010 af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen og Thomas Henriksen. Forretningsplan og videreudvikling af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen , Liv Duus og Ida Sofie Broholm CatchMe – Digital Fangeleg

Approach Spillereglerne (som intro til filmen) Special effects CatchMe konceptet blev udviklet i foråret 2010 af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen og Thomas Henriksen. Forretningsplan og videreudvikling af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen , Liv Duus og Ida Sofie Broholm CatchMe – Digital Fangeleg

Benefit Brugerens Benefit: Underholdende & sjovt Uforpligtende Øget sundhed & god form Social motivationsfaktor Gratis CatchMe konceptet blev udviklet i foråret 2010 af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen og Thomas Henriksen. Forretningsplan og videreudvikling af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen , Liv Duus og Ida Sofie Broholm CatchMe – Digital Fangeleg

Benefit Annoncørernes Benefit: Product Placement Brugerne er positive CatchMe konceptet blev udviklet i foråret 2010 af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen og Thomas Henriksen. Forretningsplan og videreudvikling af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen , Liv Duus og Ida Sofie Broholm CatchMe – Digital Fangeleg

Benefit Investorerne Benefit: Løbende indtjening fra annoncører Salg af Costumized Applikationer og leje af udstyr til løbeklubber, virksomheder m.m. CatchMe konceptet blev udviklet i foråret 2010 af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen og Thomas Henriksen. Forretningsplan og videreudvikling af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen , Liv Duus og Ida Sofie Broholm CatchMe – Digital Fangeleg

Competing Approach CatchMe – Digital Fangeleg CatchMe konceptet blev udviklet i foråret 2010 af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen og Thomas Henriksen. Forretningsplan og videreudvikling af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen , Liv Duus og Ida Sofie Broholm CatchMe – Digital Fangeleg

Competing Approach Strategilærrede CatchMe – Digital Fangeleg CatchMe konceptet blev udviklet i foråret 2010 af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen og Thomas Henriksen. Forretningsplan og videreudvikling af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen , Liv Duus og Ida Sofie Broholm CatchMe – Digital Fangeleg

Catched You’ve been CatchMe – Digital Fangeleg CatchMe konceptet blev udviklet i foråret 2010 af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen og Thomas Henriksen. Forretningsplan og videreudvikling af Julie Camilla Middleton, Karina Andersen , Liv Duus og Ida Sofie Broholm CatchMe – Digital Fangeleg