VTU 2010 | Virksomhedstilfredshedsundersøgelse Københavns Tekniske Skole Inspektørområde - Tæbyvej Svarprocent: 23% (64 besvarelser ud af 274 mulige)
Modellen [2] Information, form og indhold Eleven/Lærlingen på skolen Almene fag Eleven/Lærlingen på arbejdspladsen Image TilfredshedLoyalitet IndsatsområderResultatområder
Tilfredshed [3]
Loyalitet [4]
Segmentering af virksomhederne [5] Lav LOYALITET Høj LavTILFREDSHEDHøj AMBASSADØR ER KERNEVIRKSOMHEDER TROFASTE VIRKSOMHEDE R TROLØSE VIRKSOMHEDER PÅ-VEJ-VÆK- VIRKSOMHEDE R
Segmentering af virksomhederne [6]
Tilfredsheds- og Loyalitetskort [7]
Hvordan skaber du større Tilfredshed og Loyalitet? [8] LavEFFEKT AF EN FORBEDRINGHøj Lav VURDERING Høj TILPAS VEDLIGEHOLD OBSERVER PRIORITER
Vurdering af overordnede områder (Indsatsområder) [9]
Effekt på Tilfredshed og Loyalitet [10]
Overordnet prioriteringskort [11]
Information, form og indhold [12]
Information, form og indhold [13]
Information, form og indhold [14]
Eleven/Lærlingen på skolen [15]
Almene fag [16]
Almene fag [17]
Eleven/Lærlingen på arbejdspladsen [18]
Eleven/Lærlingen på arbejdspladsen [19]
Eleven/Lærlingen på arbejdspladsen [20]
Image [21]
Image [22]
Image [23]
Specialtema 1: Rekruttering [24]
Specialtema 1: Rekruttering [25]
Specialtema 2: Skolens hjemmeside Har du inden for det seneste år været inde på skolens hjemmeside? [26]
Specialtema 2: Skolens hjemmeside [27]
Skolespecifikke spørgsmål Har du kendskab til Københavns Tekniske Skole's efteruddannelsestilbud? [28]