1 Business Ready Enhancement Plan Flemming Rand – Product Marketing Manager.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
15 OKTOBER 2012 RETHINK BUSINESS 1 Projekt "Rethink business" handler om at styrke din virksomheds forretning. Det kan være i forhold til indkøb af materialer,
Advertisements

Virtuel medarbejder eller konsulent
Kort om regnskabssystemer:
Hvorfor er det offentlige marked interessant?
Slå dog SU og SIU sammen 17. september 2009
Sæt lyd og billeder på din sprogundervisning
1 Frit valg af hjælpemidler og boligindretning Af Tina Hansen specialkonsulent 15. september 2010.
Ressourceoptimering og vurdering af kemi i produkter – To værktøjer Maria Strandesen FORCE Technology ReThink Business/Region Midtjylland 29. nov 2012.
Windows ® 7 og Office 2010 til små og mellemstore virksomheder WINDOWS ® 7 OG OFFICE 2010 TIL SMÅ OG MELLEMSTORE VIRKSOMHEDER Vi anbefaler ægte Microsoft.
Region Sjællands Feriefond
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Skabelon til strategisk plan
Blu-ray Mystery Shopping Analyse 6. Maj 2010
Opstart i forretningen • Hvad var det smarteste du så? • Tjene eller spare penge! • 2 måder at starte på: • Lille eller stor forretning • Min. et test.
Kommunikation i projekter
E-commerce hos Bon’A Parte
Webredaktør Rikke Kjærem Nielsen Small business webside til dine kunder - Session 2A og 2B.
Årsaftale projekt Tidslinie © due & partners
Beskrivelsesværktøj Implementering af bips beskrivelsesværktøj i din virksomhed bips konference 26. september 2011.
Pinpoint.
Nyt tiltag til Dynamics kunder med abonnement
Hvordan påvirker NemKonto din hverdag…?. NemKonto, hvornår?
Fælles EPJ til hospitalerne i Region Midtjylland
Overgang fra BPOS til Office 365 for eksisterende BPOS-kunder
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Den korte vej fra procesbeskrivelser til it-understøttelse
Mandag 3. marts januar Borgmester Jannich Petersen, V Udbud og partnerskaber i Gribskov Kommune.
Desktop Deployment initiativ FY05. Operativsystemer i brug Support for Windows 95/98/NT4 er ophørt Windows XP SP2 bliver endnu et incitament til at.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
Løjtegårdsskolen tirsdag d. 12. januar 2010
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
Microsoft Dynamics – synergi mellem forretningsområder Susanne Christoph Dynamics Sales Lead
Agenda Brug af NemHandelsregistret eOrdrer Compliance på rammeaftaler Datakvalitet i faktura Vejledning til UTS PEPPOL gateway Nordisk Forsendelsesadvis.
UOPFORDREDE ANSØGNINGER
Medarbejder en vigtig resurse Concept Data A/S Flad organisation. Åben miljø. Selvstændighed under ansvar. Socialt sammenværd.
Uddannelse, marts 2007 Søren Vallø Business Development Manager.
Nyt Fælles Bibliotekssystem
Mulighed for øget produktivitet i det offentlige.
ADR & SCANNERKORT. Automatic Delivery Rewards (ADRs) Den enkle måde at handle produkter på, med levering hver måned. Du får fordelen af en rabat på 5.
Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Ret & Regnskab Velkommen til Ø90 kursus Faktureringsmodulet i Ø90.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Windows Vista og Office 2007  -testere søges… Christian Ringheim og Anders Langvad-Nielsen
Præsentation Improve your business. Strategi At være en af de førende partnere af Microsoft Dynamics løsninger At specialisere os i logistik, produktion,
Business to Business På den JYSKe måde…...
Regionalpolitik EUROPA-KOMMISSIONEN December 2004 DA Forordninger 1 Samhørighedspolitik ( ) Kommissionens nye forordningsforslag Den 14. juli 2004.
People and solutions – working together værdier for millioner…..  hvis du kan SE dem…. Lau Jakobsen Channel Manager.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Undervisningsmaterialet er udarbejdet af Danmarks Matematiklærerforening for Finansrådet. OPLÆG TIL GÆSTEUNDERVISNING 2016 LØN, LÅN OG OPSPARING (Til arbejdshæftet.
1 OK13 - Det nye ledelsesrum Fra detailstyring til overordnede rammer Kursus for nye forstandere torsdag den 24. oktober 2013.
Relationsbaseret markedsføring og Facebook Annoncering Anders Sevelsted | Aditup.dk | Havneparken 2 | | #AndersSevelsted.
Markedsanalyse og valg af kundegrupper Temamøde den 28. oktober 2004 v/Katrine Nygaard Hansen.
Effektiv vækst - Workshop
Forretningsudvikling med Destination Lillebælt
Arbejd Overalt - Workshop
Automatic Delivery Rewards
Problem med at følge de konstant voksende datamængder
Sælg et produkt eller en tjeneste
Præsentation af forretningsplan
Præsentation af forretningsplan
Hvorfor er vi her i dag?. Databeskyttelsesforordningen (GDPR) og Databeskyttelsesrådgiveren (DPO)
Fremtidens Forening Dialogseminar lørdag d. 8. oktober 2016
Nye digitale løsninger
Tak for invitationen Bambora online betaling Persondataforordningen.
Nye ACE regler pr. 1. december 2012
Præsentation af forretningsplan
Firmanavn Forretningsplan.
Præsentation af forretningsplan
Gruppeudviklingssamtale Trin 1-2-3
INTRODUKTION TIL SKOLELEDERE
Præsentationens transcript:

1 Business Ready Enhancement Plan Flemming Rand – Product Marketing Manager

2 Hvad betyder Business Ready? StyrkProduktiviteten i din forretning VÆRDIEN Maksimer VÆRDIEN af din investering TRYGHED Opnå TRYGHED, når du skal træffe dit valg

Business Ready Enhancement Plan Business Ready Enhancement Plan = det nye vedligeholdelsestilbud pr 1. marts 2007 •Give kunderne større værdi af deres opdateringsabonnement •Tilpasse strukturen til markedet •Globalt, Ensartet ordning, som omfatter fordele, politikker og prissætning. •Sætter partnerne i stand til at sælge et klart defineret program, som understøttes af markedsførings- og salgsværktøjer, samt en kundeserviceaftale (CSA). Microsoft C5 •Kræver Microsoft Dynamics™ NAV, Microsoft Dynamics™ AX, Microsoft C5, Microsoft Dynamics™ SL, Microsoft Dynamics™ GP, eller Microsoft Business Solutions XAL Hvad betyder det for kunderne? •Planen kan anvendes både til nye kunder og eksisterende kunder, efterhånden som de fornyer deres serviceplan eller foretager ændringer i deres eksisterende løsninger. •Nøglekomponenterne er opgraderinger, opdateringer, Investment Protection, supportværktøjer og -ressourcer samt undervisning.

4 Nyt i Enhancement Plan •Opdateringer, Opgraderinger & publicerede Roadmaps. •100% Transition Investment Credit •CustomerSource Website (26 lande og 7 sprog fra Marts 2007) •Ubegrænsede online kurser (fra marts 2007) I form af Courseware og E-learning •Globalt konsistente og publicerede politikker og priser •Prisen stiger til 14/16%

5 Ensartede politikker Eksempel: En kunde har ladet sin Enhancement Plan-aftale udløbe. Der er gået 420 dage, siden aftalen udløb, men kunden ønsker at forny den, fordi man ønsker at opgradere til Microsoft C På grundlag af deres listepris for systemet er prisen for Enhancement Plan-aftalen DKK Blandt de øvrige politikker er: •1. års behov •1. års periode/pris •Planlængde •Pro rata-ordning •Betaling – valgmuligheder •Henstandsperiode ved licensudløb •Beskyttet listepris •Genoptagelsespriser •Vilkår og betingelser Se Enhancement Plan Services Guidebook på PartnerSourcePartnerSource

6 Bedre Styringsværktøjer For at hjælpe partnerne med at promovere fornyelser og sælge værdien i en Enhancement Plan vil der blive stillet nye markedsførings- og salgsværktøjer til rådighed. Her er to eksempler: -bekræftelse •Indeholder adgangskoden til kundens konto •Indeholder desuden vejledning i, hvordan kundeadgangskoden tilknyttes Passport-kontoen. •Oplyser om, hvordan man får adgang til fordelene på CustomerSource •Oplyser om vilkår og betingelser Mine meddelelser •Partnere kan spore kommende fornyelser •Partners kan udarbejde aftalefornyelser til deres kunder •Partners kan afgive ordrer online

7 Customer Source

8 Danske undtagelser……

9 Implementering i Danmark : BR-EP BR-EP vigtige tidspunkter: -Snart (3-5 uger) forventer vi at annoncere kampagne mod kunder som er udenfor de gældende abonnementsordninger (”Kom ombord før prisen stiger”) -Medio November forventer vi at sende orienteringsbrev til alle kunder vedrørende de gamle ordninger erstattes af Enhancement Plan -Fra 1 Marts træder EP i kraft (alle fordele tilgængelige) og dermed også prisstigningerne. BR-EP – Specifikke forhold for Danmark (og Island): -EP kommer til at dække C5, og C5 kunder vil få adgang til alle EP fordelene. -EP kommer til at dække XAL i begrænset omfang, og XAL kunderne vil have glæde af ”Investment Credits”, også efter Fra Marts 2007 ophører 1års tvungen abonnementsordning. -Det sker af hensyn til lovgivning og p.g.a. vores markedsandel -Vi forventer at partnerne fortsat vil sikre at vi har tæt på 100% dækning .

10 Implementering i Danmark: BR-EP Hvad gør Microsoft? •Kundeorientering pr brev ca. 15 Nov. –3års ”løs” plan med årlig gen-fakturering = Ingen action –3års ”fast” plan med årlig gen-fakturering = kontakt din partner og opnå rabat –Vælge EP fra = kontakt din partner •Interne processer –MBS-ISS ringer frafaldne MM kunder op –Efter 1. Marts: MBS-ISS ringer nye kunder som ikke har tilvalgt Enhancement Plan op. •Fokus –Der ligger mindst 18 Mil. $/år potentiale i markedet. –Vi skal hjælpe vore kunder se værdien

Hvad er det værd for kunderne? Business Ready Enhancement Plan sætter vores kunder i stand til at udnytte deres fulde potentiale hele vejen med deres Microsoft Dynamics- løsning fra det øjeblik, de træffer beslutningen om at købe, og så længe de er Microsoft Dynamics-kunder. Her er de vigtigste fordele: Styrk PRODUKTI VITETEN i din forretning Maksimer VÆRDIEN af din investering Løsningens værdi maksimeres gennem så vel større versionsfrigivelser som løbende opdateringer. Med Business Ready Enhancement Plan får du også: •Rettidig underretning om lovgivning og de nyeste korrektioner, således at lokal lovgivning overholdes. •Microsoft integration og innovation med den målsætning at øge produkternes værdi år for år. •Løbende opdateringer og servicepakker Opnå TRYGHED, når du skal træffe dit valg Styrk PRODUKTI- VITETEN i din forretning

Hvad er det værd for kunderne? Business Ready Enhancement Plan sætter vores kunder i stand til at udnytte deres fulde potentiale hele vejen med deres Microsoft Dynamics- løsning fra det øjeblik, de træffer beslutningen om at købe, og så længe de er Microsoft Dynamics-kunder. Her er de vigtigste fordele: Styrk PRODUKTI VITETEN i din forretning Supplerende værktøjer til selvsupportering og undervisning øger medarbejdernes produktivitet. Derudover giver kunde-websitet, CustomerSource, adgang til fordelene, herunder selvsupporteringsværktøjer og undervisning samt fællessider, som hjælper kunderne kunderne med at holde sig underrettet om produktnyheder og andre Microsoft Dynamics kundeløsninger. Business Ready Enhancement Plan giver: •Hurtige svar via online-supporteringsværktøjer og -ressourcer •Online-undervisning som hjælp til at udvikle en organisations kompetenceniveau og få det mest mulige ud af den valgte løsning •Kundeserviceydelser som fx nyhedsgrupper og produktinformation. Maksimer VÆRDIEN af din investering Opnå TRYGHED, når du skal træffe dit valg Styrk PRODUKTI- VITETEN i din forretning

Hvad er det værd for kunderne? Business Ready Enhancement Plan sætter vores kunder i stand til at udnytte deres fulde potentiale hele vejen med deres Microsoft Dynamics- løsning fra det øjeblik, de træffer beslutningen om at købe, og så længe de er Microsoft Dynamics-kunder. Her er de vigtigste fordele: Styrk PRODUKTI VITETEN i din forretning Investment Protection giver kunderne mulighed for holde deres løsning ajour med opgraderinger og opdateringer og parat til næste generations teknologi. En beskyttet prisliste giver kunderne forudsigelighed, så de kan budgettere deres vedligeholdelse af løsningen år efter år. Hvis kunderne beslutter at skifte til en anden udgave eller et andet Microsoft Dynamics produkt, kan de få fuld Transition Investment Credit i forbindelse med deres køb med supportering af deres løsning i mindst fem år. Business Ready Enhancement Plan giver: •Mulighed for løbende opdatering af løsningen •Mulighed for at skifte til den næste konvergerende løsning uden at skulle genanskaffe funktionaliteten •Mulighed for at budgettere med fornyelser •Transition Investment Credit ved skift mellem produktgrupper og udgaver. •Politik om levetidssupport i fem år Maksimer VÆRDIEN af din investering Opnå TRYGHED, når du skal træffe dit valg Styrk PRODUKTI- VITETEN i din forretning

14 Hvor findes yderligere information? •WW Pressemeddelese – •FAQ & Præsentation –Kunde FAQ’er på –Partner FAQ’er på PartnerSource •Information på Partnersource –FAQ’er, Ordbog (BRL terminologi) –Live Meeting optagelser (engelsk) –Dokumentation for BRL politikker –Prislister, mv. –Business Ready Licensing and Business Ready Enhancement Plan annonceringer •Generelle Spørgsmål & Eskaleringer –Spørg din PAM 

15 Tak for opmærksomheden  Flemming Rand