Visioner for og mål for KDY

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PR KAMPAGNE.
Advertisements

Velkommen til Støtteforeningen Kragelunds venner Kragelund forsamlingshus.
VI HJÆLPER UDSATTE BØRN OG UNGE
Det Sydfynske øhav ”Et øhav i verdensklasse”
Læring i bevægelse - hvorfor?
Præsentation af mig selv
Kan Netværkstedet drives som socialøkonomisk virksomhed?
Ungdoms Afdeling Intro aften - nye sejlere 2012 Aftenens program: • Præsentationsrunde: – Sejlere, trænere og ”nye sejlere”-udvalg – Navn, alder, skole,
Visioner og mål for KDY Strategiplan
Brøndby den 10. april 2007 Forældrerekruttering Teddy Pedersen Haderslev Fodboldklub DIF - Breddekonsulenttræf.
Forældremøde X årgang.
PR Kampagne for folkeskolen
Om kun 3 dage kan du sige goddag til 3 højt kvalificerede kandidater 18 SER Recruitment Østerbrogade 125, 5. sal 2100 København Ø Tlf
Velkommen til informationsmøde om 0. klasse på Skovshoved Skole
Faglig organisering af unge
Junior til Junior Konceptet
- for dig der vil på søen Der er et hav af muligheder i Skanderborg Skanderborg Junior Sejlklub.
Vision 2010 W W W. S T J E R N E S P E J D E R. D K.
Erhvervs- & Sponsorklub
Kommunikationsstrategi Scleroseforeningen
Beretning for år 2001 Fremtiden.
Det forpligtende fællesskab. Vester Skerninge •Landsby med indbyggere beliggende midt imellem Svendborg og Faaborg på Sydfyn •11 idrætsforeninger.
AARHUS KARLSHAMN PRÆSENTATION
Historie •Sejlklubbens formand nævner behov for bedre faciliteter i sin beretning på efterårsgeneralforsamling, 2002 •Generalforsamlingen er positivt stemt,
FBUs visionsplan 2015.
Velkommen til Generalforsamling i SAK 77 Tirsdag d Svømmecenter Nordvest.
Historisk Atlas Lancering af brugstedet.dk 12. april 2012 Introduktion.
Plan 2015 Vision: Y`s Men International Region Danmark er i 2015 en bevægelse, som lokalt, nationalt, internationalt og organisatorisk er klar til at engagere.
Friluftsrådet – mere natur – mere friluftsliv BLÅ FLAG OKTOBER 2011 Brian Samuelsson.
Natur- og landbrugskommissionens workshop den 9. oktober 2012
It-hjælp til mindre it- parate virksomheder på biblioteker Aalborg og Vejle 12. og 13. september 2013.
Oplevelsesøkonomisk satsning Økonomidirektørforeningens Årsmøde 2012 Direktør for Økonomi, Borger og Personale Erik Hattens Direktør for By, Erhverv og.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
SportHouse Værdier og leveregler i Judoklubben Mitani.
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
KBC/KBCM Stiftende Generalforsamling KBCM/KBC sammenlægning Godkendelse af vedtægter Valg af Formand, Kasserer og Bestyrelse 15. April 2013.
Oplæg til Strategi for kreds-FDF HB møde februar 2012, bilag 4.2 Status – februar 2012 Ver.2.5.
Strategi for KDY Med rød er enten mission eller vision.
KULTUR FOR ALLE. Hovedbudskaber I: ”Ikke brug for flere kulturinstitutioner!”
State of the union INDKØB INFRASTRUKTUR FORMIDLING UDVIKLING.
Hva er god klasseledelse ?
Fundraising og biblioteker – europæiske perspektiver Hvorfor indgå i EU-projekter? Tine Vind, Kulturstyrelsen Kontorchef for Biblioteker November 2014.
STABILITET I EN FORANDERLIG VERDEN Hvordan skal itSMF udvikle sig fremadrettet Michael Imhoff Nielsen
Malmö Festivalen har ca besøgende. Malmöfestivalen är en årlig festival i centrala Malmö. Festivalen är Nordens största stadsfestival med ca.
Forside LANDVINDING VED SKOVSHOVED HAVN.
Hvis du ønsker at opnå fremragende
Hvad skal vi tænke igennem og beslutte ? Strategi for Højbjerg Badmintonklub frem mod 2010 Opgave.
DIF inklusive specialforbundene har behov for at forberede sig til næste spillelovgivning skal forhandles i DIF har koncentreret udviklingsmidler.
SPEJDERNES LEJR 2012 Ildsjæle - rundt om lejren. Spejdernes Lejr 2012 HVEM OG HVOR MANGE Hvem: De spejderkorps i Danmark Forventet deltagere på lejren.
Strategi 2011 – x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og.
GENERALFORSAMLING 2015 Sigma Swim Birkerød 25. marts
Stenderup Kirke Stenderup Menighedsråd Visioner og mål Visioner og mål Stenderup Menighedsråd Visioner og mål Visioner og mål.
Fundament: Ligeværdigt samarbejde LauRie’s Mening, Vision og Værdier At skabe glæde og trivsel for mennesker, som ikke kun har modelmålene At skabe glæde.
NYBORG SEJLFORENING STRATEGIPLAN x 900.
Thurø Sejlklub J 70 projekt ”Vi har én båd og er godt på vej med nummer to” VELKOMMEN TIL J70 – AFTEN 18. Januar 2016.
Hvordan klubber succesfuldt tiltrækker og fastholder sponsorer (Partnere) v/Kent Ewert.
Dansk Rugby Unions Udviklingsplan Kerneværdier Passion Rugbyfolk har en enorm begejstring for sporten. Rugby genererer spænding, engagement,
Dansk Handicap Idræts-Forbund Mission, Vision og Mål
Støt Fløng Hedehusene Fodbold Lokalt står vi stærkt 1.
To change the document information in the footer, press [Alt + F8] and use the “FORM“ Chaîne des Rôtisseurs du Danemark.
Dansk Handicap Idræts-Forbund Mission, Vision og Mål
Målsætning og strategi Sejlklubben Lynæs Sejlklubben Lynæs 1.
Status for DGI’s udviklingsprojekt :
Kommunikationsansvarlig
Evaluering af festmiljø-kampagne
Idrættens Innovatører
Levnedsmiddelselskabet
Strategi 2022 Stærkere Firmaidræt – Mere kollegamotion.
Mission, vision og forretningsidé
En stærk pædagogprofession i bevægelse BUPL’s nye professionsstrategi
Præsentationens transcript:

Visioner for og mål for KDY KDY vil fremme sejlsporten i Danmark og Internationalt ved at gøre sporten tilgængelig og attraktiv. KDY vil konstant sætte nye standarder for kvaliteten og udbuddet af klubbens ”produkter”. KDY vil være den bedste sejlklub for medlemmer, sponsorer og andre interessegrupper. KDY’s vision for ungdomsarbejdet er ”at skabe sunde og dygtige børn/unge som sejler for livet”. Sømandsskab, kammeratskab og fællesskab er nøgleord. KDY vil adskille sig fra andre sportsklubber gennem den royale relation og et tæt samarbejde med erhvervslivet.

Om KDY KDY er for alle inden for sejlsport uanset alder, niveau og hvilken form for sejlads, der dyrkes. KDY er landets største sejlklub med ca. 2500 medlemmer Ungdomsafdelingen har ca. 250 medlemmer KDY driver Tuborg Havn og forpagter 4 restauranter KDY har mange kandidater til OL i 2012 i London KDY har ingen tolerance over for nogen form for doping og præstations-fremmende misbrug.

Visioner for sponsorater KDY ønsker at være en attraktiv sportsklub for sponsorer KDY har veldefinerede koncepter, således at vi præcist udtrykker, hvad vi kan tilbyde KDY satser på langsigtede, integrerede samarbejder, som begge parter anser for væsentlige – og som derfor også genererer repetitive indtægter

Visioner for sponsorater KDY tilbyder koncepter, som adskiller os fra andre sportsklubber – bl.a. den royale relation, samarbejdet med erhvervslivet KDY anser det samlede sponsorbeløb som omsætning og forventer at anvende en del heraf til at sikre modydelser til sponsorerne KDY er selektiv og stiller krav til sponsorer Sponsorer inden for hver kategori behandles ens og fair KDY er fleksibel, kommerciel og professionel i sponsorsamarbejde

Sponsoroplæg Vi er bevidste om, at det er ”give and take”, og vi har konkrete ydelser, som vi systematisk leverer til sponsorer Sponsorer er selvklart med til at bestemme, hvordan sponsoraktiviteterne foregår KDY er selektiv og restriktiv med hensyn til, hvordan KDY og KDY’s logo kan anvendes

Sponsorkategorier Kongelig Dansk Yachtklub arbejder med følgende kategorier: Club Royal partnere Ungdomssponsor Elitesponsor Bådsponsor Event og stævnesponsorer ”Klub-medlemsfordele

Club Royal Partner Club Royal partner (3 år) 60.000 kr. p.a. Sponsorsynlighed i KDY-bladet Sejlsport x Sponsorsynlighed i klubhus(e) Mulighed for at blive del af ”klub-medlemsfordele” Bannerreklamer på www.kdy.dk Ret til logo på KDY-profiltøj til medarb. og kunder Førsteprioritet til bord i klubbens restauranter Ret til at holde 2 møder eller fester i KDY’s lokaler Firmamedlemskab af KDY (op til 5 personer) Deltagelse i eksklusivt Club Royal event Deltagelse i 2 arrangementer for klubbens sponsorer First right of refusal til sponsorship af events

Ungdoms sponsor KDY Rungsted eller Skovshoved Ungdomssponsor 50.000 kr. p.a. Mulighed for eksponering på to klubbåde efter eget valg x Markant sponsorsynlighed på klubhuset Mulighed for at blive del af ”klub-medlemsfordele” Ret til logo på KDY-profiltøj til medarbejdere og kunder Firmamedlemskab af KDY (op til 5 personer)

Ungdoms støttesponsor KDY Rungsted eller Skovshoved Ungdomssponsor 15.000 kr. p.a. Mulighed for eksponering på en klubbåd x Sponsorsynlighed på klubhuset

Skilt på klubhus på Rungsted og/eller Skovshoved havn Ungdomssponsor Støttesponsor

Elitesponsor Sponsor International træningscenter øst 200.000 kr. p.a. Eksponering på coachbåd x Markant sponsorsynlighed på klubhusene på Rungsted, Hellerup samt Skovshoved Havn Mulighed for at blive del af ”klub-medlemsfordele” Ret til logo på KDY-profiltøj til medarbejdere og kunder Firmamedlemskab af KDY (op til 5 personer) 2 foredragsholdere til firmaarrangementer af elitesejlere Mulighed for at blive klassesponsor på udvalgte OL-klasser

Bådsponsor DS 37 Bådsponsor DS 37 100.000 kr. p.a. Eksponering på siden af båden samt i spileren x Mulighed for at blive del af ”klub-medlemsfordele” Mulighed for oprettelse af firmasejlklub Firmamedlemskab af KDY (op til 5 personer) Deltagelse i 2 arrangementer for klubbens sponsorer 20% rabat på eventmoduler ved firmaarrangementer 4 billeder til kommerciel brug

Vigtig info om bådsponsorat DS 37 KDY har 6 DS 37er som ligger i Skovshoved Havn Bådene sejler ca. 250 dage om året tæt på land med stor synlighed fra Strandvejen, hvor der dagligt er tæt trafik. I gennemsnit 8350 biler i døgnet Skovshoved Havn er et yndet rekreativt område for områdets beboere Skovshoved Havn er en yderst aktiv havn Mange store og aktive sportsklubber Mange besøgende gæster Attraktiv restaurant Næsten 400 både har havneplads Bådene er kernen i Royal Sailing Academy (RSA) RSA er verdensberømt for sine matchracestævner og aktiviteter Der afholdes stævner hele året, der dækkes flittigt af danske sejlsportsmedier RSA har gennem tiderne udviklet nogen af verdens bedste matchracesejlere RSA afholder hvert år mange eventsejladser for virksomheder

Bådsponsor J-80 Bådsponsor J-80 50.000 kr. p.a. Eksponering på siden af båden x Mulighed for at blive del af ”klub-medlemsfordele” Mulighed for oprettelse af firmasejlklub Firmamedlemskab af KDY (op til 5 personer) Deltagelse i 2 arrangementer for klubbens sponsorer 20% rabat på eventmoduler ved firmaarrangementer

Vigtig info om bådsponsorat J-80 KDY har 6 J-80er som ligger i Rungsted Havn – periodevis ligger 2 af bådene i Skovshoved Havn Bådene er en del af Royal Sailing Academy (RSA) J-80erne er kernen i RSA´s sejlerskole Bådene anvendes ligeledes til sejlads i Ungdomscenteret Bådene deltager løbende i aftenmatcherne i Rungsted Havn, som har op til 80 både som deltagere

Event og stævnesponsor KDY vil fremme sporten ved at arrangere kapsejladser - lokale, nationale og internationale stævner og særlige events KDY arbejder systematisk med at udbrede sejlsporten gennem samarbejde med klubber landet over Kapsejladser/Events med involvering af KDY har et højt professionelt niveau til vands og til lands, ofte i samarbejde med sponsorer og andre klubber KDY ønsker, at skabe opmærksomhed om vores aktiviteter gennem aktiv kommunikation og formidling på et højt niveau Kapsejladserne/Events skal være en positiv og unik oplevelse for sejlere, andre interessenter og tilskuere Der arbejdes målrettet på uddannelse og udvikling af kapsejladshjælpere inden for alle kompetenceområder

Event og stævnesponsor KDY har en ambition om at afholde et stort mesterskab om året enten VM eller EM I 2011 afholdes VM i Snipe og VM i J-80 KDY afholder hvert år følgende stævner: 8-10 Matchrace stævner med forskellig grading Watski 2 Star i samarbejde med Helsingør Amatør Sejlklub Aftenmatcher i Rungsted med op til 80 deltagende både Rigtig Race Thiele Cup – kølbådstævne Henri Lloyd Cup Kristi Himmelfarts stævne – primært for optimistjoller En række mindre jolle og kølbådsstævner

Event og stævnesponsor Hovedsponsor for stævnet Titlesponsorship Eksponering på alle deltagende både Eksponering på hjemmeside Eksponering på alle officielle dokumenter vedr. stævnet Eksponering land og vandfaciliteter Eksponering på tøj til hjælpere og officials Muligheder for VIP arrangementer med kunder og medarbejdere Muligheder for direkte salg og/eller markting i forbindelse med stævnet Undersponsorer Eksponering landfaciliteter Supply sponsorer Eksponering på udvalgte lokationer

Event og stævnesponsor Mulige tiltag der kan styrke eksponering af sponsorer: Livesteaming i høj kvalitet, så sejladserne kan følges fra hele verden Livesteaming er i en kvalitet, som gør det muligt for TV-stationer og andre medier at anvende materialet Trac-trac som gør det muligt at følge alle deltagerne live i kapsejladsen på nettet.

Klub-medlemsfordele – nyt tiltag KDY er en landsdækkende sejlklub med ca. 2500 medlemmer KDY etablerer i 2011 et medlemsfordelsprogram. Programmet giver fordele for medlemmerne og mulighed for sponsorerne for direkte kommunikation med loyale kunder – undersøgelser har vist, at sejlere er meget loyale over for sejlsportssponsorer Sponsorer og partnere i KDY har mulighed for at blive en del af programmet Selvstændig hjemmeside med muligheder for direkte markedsføring af produkter