Innovation Camp 2013.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
QR-koder.
Advertisements

Home v/ Anne Crone.
Læserprofil Læserne af BilBasen – Dit Bilmarked har en klar profil. Det er købestærke, mandlige bilkøbere, der interesserer sig meget mere for biler end.
Målrettet og forsvarlig træning af børn og unge Ledertræf på tværs De gode idrætsoplevelse – engagerede forældrene på sidelinjen DBU´S bud -på involvering.
Design – en definition Dyrehaveskolen.
Network Marketing En 2 til 5-års Plan Fremtidens Virksomhed
Indledning Verden er blevet mindre – afstanden er ingen hindring
Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere
17. maj 2011Regionalmøde Herning VELKOMMEN. 17. maj 2011Regionalmøde Herning AGENDA •Medlemssituationen •Register over dårlige betalere •Introduktionskort.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Iværksætteri: Af Thomas Buhelt..
Konkurrenceforhold Kapitel 11
Fremtidens markedsføringsplatform
Det forpligtende fællesskab. Vester Skerninge •Landsby med indbyggere beliggende midt imellem Svendborg og Faaborg på Sydfyn •11 idrætsforeninger.
- OG SPAR PÅ MILJØET Køb Lokalt. MANGE AF DE RÅVARER DU DAGLIGT BENYTTER ER TRANSPORTERET HUNDREDVIS AF KILOMETER, ENTEN MED SKIB, FLY ELLER PÅ MOTORVEJ.
Markedsvurdering.
Velkommen til Generalforsamling i SAK 77 Tirsdag d Svømmecenter Nordvest.
Forøg din værdi som konsulent
Nichlas Christensen Afsætning. * Det er et kortvarigt produkt, da det er en daglig vare, og er en energi drik.
Innovation Hvordan kan vi skabe et klima og struktur, inden for hvilken innovation bliver opmuntret og belønnet. Ide generering Muligheder Udvikling Markedsføring.
Prøv det nye the mysterious wold game, test din viden om verden og få et godt grin med dine bekendte, vi vil garanter du vil synes om det og lære noget.
BilBasen – Dit Bilmarked
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
Facebook Ung i Grenå.
+ En innovativ dag – med afsætning, innovation og design HH1C - Studieretningsdag.
STJERNEN FORMÅL SITUATION MÅL TREND RESSOURCER TRADITION.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Her er lidt sports råd. 10 grund regler. Regel 1 Brug sportstøj!
Sportsråd 10 regler. Regel nr.1 Anvend sportstøj...
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
Sportsråd 10 regler. Regel nr.1 Anvend sportstøj...
Indtægtsskabende aktiviteter. Hvad er vores afsæt? Vores hovedformål er at støtte de omkring danskere med sclerose og lette vilkårene for dem,
Snak med din sidemand om dette et par min.
Samsø :D verdens største labyrint………………………… indvielse: 6. maj 2000 Størrelse: 6 ha (= 12 fodboldbaner) Samlet stilængde: m Stibredde:
Den danske brug af forsigtighedstilgangen Christian Ege Sekretariatsleder, Det Økologiske Råd Kemiens Dag, 20. november, 2014.
Bog & idé Af: Gruppe 4.
DBU Fyn Fundraising og finansiering DBU Fyn kunstgræsseminar d. 21. september 2011.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Billeder.
Af. Skafte.
Red bull Michael Skytte. Klassifikation Red Bull er et kortvarigt produkt.
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker I. Virksomhedsbeskrivelse I. Navn, Adresse, mail, telefonnr, kontaktperson II. Profil, Målgruppe,
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
Red Bull Af Frederik Thomsen. Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende.
Forbrugernes Needs Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker At kunne betale efter behov (dvs. Man ikke skal betale.
mens animationen kører afprøve andet design
Med tegninger af Morten Grove OTS
Innovative elever i samarbejde med 1. Produkter 2.
15 Promotion 1 Oversigt Virksomhedens organisering af promotionaktiviteter Promotionformer (offline og online) Promotionstrategi (pull og push strategi)
Relationsbaseret markedsføring og Facebook Annoncering Anders Sevelsted | Aditup.dk | Havneparken 2 | | #AndersSevelsted.
Reklametryksagens betydning for de danske forbrugere.
Hvordan klubber succesfuldt tiltrækker og fastholder sponsorer (Partnere) v/Kent Ewert.
Innovative elever i samarbejde med 1. Produkter 2.
FRA IDÉ TIL VIRKELIGHED
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
COCIO MIKKEL – RASMUS - WILLIAM. Bilag 2 - Markedsdata Mål: Bibeholde og udvikle deres danske markedsandel. De vil gerne udvikle og udfolde sig på det.
Regionalt d.13.juni Biblioteket flytter mennesker er et projekt som kombinere følgende ting: motion, at være social og teknologi. Det gøres i dette tilfælde.
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Arbejdsforhold Ansat hos Sanistål 2 Karrieremuligheder 3
konkurrencesituation
Sportsråd 10 regler.
Hjertecafèer - tilbageblik
Kap 25 Branding Kapitel 25.
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
Præsentations portfolio
Her er lidt sports råd. 10 grund regler.
Kforum Annoncørinfo 2018.
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
Præsentation af forretningsplan
Præsentationens transcript:

Innovation Camp 2013

Hvem er vi? Carlsberg SPORT er en del af Carlsberg Carlsberg er verdens 4. største bryggeri med 43.000 ansatte heraf ca. 1.800 i Danmark. Carlsberg SPORT henvender sig hovedsageligt til unge der dyrker sport. Største konkurrent er Faxe Kondi der sidder på ca. 55 % af markedet for sportssodavand Carlsberg SPORT har en markedsandel på under 10%. Carlsberg SPORT profilerer sig i høj grad via fodbold, men sponsorerer mange forskellige sportsgrene med udstyr, spillertøj og oplevelser. Carlsberg SPORT er hovedsponsor for FCK og OB Carlsberg SPORT indeholder 3% druesukker Carlsberg SPORT ikke er tilsat kunstig farve 

Udfordringen Baggrund For at skabe opmærksomhed omkring Carlsberg SPORT kan man køre reklamer på TV, udendørs reklamer, online kampagner osv. Men hvad med selve produktet? Hvordan får man folk til at købe produktet, når de står nede i butikken? Udfordring Hvordan kan man bruge selve produktet til at skabe incitament til køb og involvere folk? Retningslinjer Der kan tages udgangspunkt i et eller flere af følgende produkter: 0,5L, 1,5L, dåse 33cl (husk at der her også er emballage rundt om dåsen når flere er pakket sammen, fx 6 pack) Der vil være fokus på realismen i forhold til gennemførelsen af ideen. Herunder praktiske foranstaltninger, økonomi og øvrige ressourcekrav. Der kan hentes inspiration her: sponsorkontoret.dk, Carlsberg SPORTs facebook side, carlsbergsport.dk.