London Fashion Week 2013 London Fashion Week er en af de mest højprofileret modeshow i verden Over 60 catwalk shows LFW bliver besøgt af mere end

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
15 OKTOBER 2012 RETHINK BUSINESS 1 Projekt "Rethink business" handler om at styrke din virksomheds forretning. Det kan være i forhold til indkøb af materialer,
Advertisements

PR KAMPAGNE.
Målgruppen, Konceptet og Kommunikationsplatformen af:
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Torbenfeldvej Vallensbæk strand Tlf.: – – dagligt brug af vores hjemmeside •AGEN LYS har en stor og omfattende.
Hvad er VIP for noget? Projekt-VIP (Viden- og InnovationsPartnerskaber) handler om at skabe tværprofessionelle partnerskaber, der baner vejen for udvikling.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Møde for kontaktpersoner – Høng 10. September 2013.
Informationsforvaltning
Foreningen for Ataksi / HSP Generalforsamling 2014
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.

Præsentationsskabelon til Forpremiere 26. februar 2013 UDFYLD KONCEPTNAVN.
Beretning for år 2001 Fremtiden.
Elevernes digitale dannelse
Innovation og iværksætteri
Handelsgymnasiet JTP Idrætslinjen
ART GALLERIES Gruppe 4.
Danskernes egen historie Rapporteringsmøde 1. Februar 2006
It-kompetente borgere. Stevns Kommune • indbyggere •En kommune på kanten •Digitaliseringsgrad •Bibliotekerne •3 biblioteker, 70 ugentlige åbningstimer.
METAL 2006 samt fremtidige METAL-messer.  Afvikling af næste METAL-messe i år 2006, herefter  DVF: Hvert 4. år – Næste gang: År 2010  Termin: Efterår.
_____________________________________________________________________________________________ DANSK AKTIEMESSE 2010 Årets største investorbegivenhed! 30.
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Beijing 2011 Ungdomsskolen Kolding Påsken /4 – 24/4.
Tillykke, du er et talent!
Workshop 3 Kriterier til autentiske opgaver.  Valgfag - efterårssemester  Start uge 43  Mål med valgfag er udarbejdelse af produkt med udgangspunkt.
FRA BIKS TIL BUSINESS Vækstmuligheder for kvindelige selvstændige - OPGAVER Århus september 2010.
Søg støtte til projekter… København, 8. februar 2008.
MedTech Innovation Center – effektiv kommercialisering af innovationer.
FIRST LEGO LEAGUE HVEM STÅR BAK? Stiftelsen FIRST Scandinavia står bag FIRST LEGO League- turneringerne i Skandinavien ” Stiftelsens formål er at.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
Passivhus Nordvest Generalforsamling 28. september 2011.
Mobility on Demand Environmentally responsible, cost efficient and brand building mobility.
Copyright NetBooster 2013 Detailhandlens digitale muligheder.
Præsentation af Feel like Maj Ideen Et værktøj til at finde frem til de af destinationens oplevelser, som bedst matcher gæsternes ønsker og behov:
Læreanstalternes Fælles Formidlingskursus 25. November 2001 Faglig formidling gennem netmedier Computer-supported Collaborative Work i reflektionsbaseret,
Kick-off seminar Öresund Cleantech Testbed Finn Lauritzen, Direktør, Öresundskomiteen.
1 Studiestartsprojekt timers case. SDU som brand.
Natmus.dk. BETA – forever? Organisering Fra ”hjemmeside” til digital tilstedeværelse - Være synlige og ”findbare” på nettet - Møde brugerne og deres.
PGA Touren kommer til Citygolf. Er det dig som skal vinde Race to Royal Championship Course 2013? Trofæer Brandt Snedeker, 2012 FedEx Cup ChampionPierre.
1 IRC Denmark. 2 TTT T ransnational T echnology T ransfer.
ADR & SCANNERKORT. Automatic Delivery Rewards (ADRs) Den enkle måde at handle produkter på, med levering hver måned. Du får fordelen af en rabat på 5.
PGA Touren kommer til City Golf. Er det dig som skal vinde Race to Royal Championship Course 2014? Trofæer Ronal Uvero, Race to Royal Champion 2013Pierre.
Finland - Dit næste nærmarked januar 2015 ved handelschef og regional koordinator Klaus I. Hell.
Underoverskrift (MetaUM str. 16) Sverige – den korteste vej til Eksport Oplæg ved Marianne Peters, handelschef, den danske ambassade i Stockholm januar.
Reklame & Markedsføring
… og hvordan vil DIRA gøre alt det?? DIRA hi[15] koncept Med en massiv satsning på hi[15] agter DIRA at opnå: -Flere udstillere blandt DIRAs medlemmer.
Business to Business På den JYSKe måde…...
8.kl Sortedamskolen 2014/15. UU København Serviceinstitution under Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune Vi vejleder unge i København mellem.
Implementering og brug af BPM i Lån & Spar Bank 24. september 2013, Get F'IT - Processer og IT Ved IT-Direktør Casper Gjerris.
ESSM/MOVAS We Mean Business d Brand- rådgivning Inspektion Kursus Sikring & Sikkerhed Prøvning Undersøgelser CertificeringDBINUSA GTS Institut.
Innovationsnetværket Livsstil - Bolig & Beklædning Birk Centerpark 40 DK Herning
Grunde til at jeg elsker dig
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Brands / Companies VIP Litauen Norge.
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
The Friends of Scouting in Europe. Hvem er Friends of Scouting (FOSE) i Europa? Flere end 400 enkeltpersoner, fra hele verden, som har givet en økonomisk.
Nytænkning, konkurrence og mest kvalitet for pengene Temamøde Regionsrådet, 14. marts 2007.
IT og Telestyrelsens arbejde med offentlige kampagner Initiativtager til kampagnegruppe – både deltagere fra branchen og offentlige institutioner. - Formål.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPRETTELSE AF FACEBOOK-SIDE REGION SYDDANMARKS LOKALKOMITEER Helle Andersen PR & kommunikation hos Colliers International Cand.merc(stud), Copenhagen Business.
FISA – BATIBOUW Mia, Michelle, Pernille & Sofie CASE.
EKSPORTRÅDET HJÆLPER DIN VIRKSOMHED I GANG MED INTERNATIONALISERING Internationaliseringsrådgiver Henrik Petersen.
Praktiske informationer og guidelines PL i London 2012.
Innonet Lifestyle – Interior & Clothing Innovationsnetværket Livsstil – Bolig & Beklædning Innovationsnetværket Livsstil - Bolig & Beklædning, Birk Centerpark.
SCALE-UP DENMARK Tue David Bak Direktør, Innovation & Vækst, Region Sjælland & Formand for Scale-Up Denmark Thank you to the Ambassador, Mrs Louise Jespersen.
Præsentationens transcript:

London Fashion Week 2013 London Fashion Week er en af de mest højprofileret modeshow i verden Over 60 catwalk shows LFW bliver besøgt af mere end 5.000 indkøbere, TV & radio, journalister International presse fra 43 lande Internationale indkøbere fra 39 lande Der blev indgået ordre for DKK 1 mia.

Hvem er vi? Innovationsnetværket Livsstil – Bolig og beklædning Vækst via innovation og udvikling i livsstilsbranchen med fokus på bolig og beklædning www.innonetlifestyle.com Kontaktperson: Betina Simonsen, Betina@innonetlifestyle.com, 29 36 00 90 Eksportrådet i Storbritannien, Danmarks ambassade i London Målet er at hjælpe danske virksomheder igang med deres eksport, samt at bibeholde og skabe arbejdspladser I Danmark www.storbritannien.um.dk Kontaktperson: Helle Sejersen Myrthue, hemyrt@um.dk, +44 7768 69 62 24 Business Sweden og Swedish Embassy ansvarlig for de svenske virksomheder Make Lemonade Agency www.makelemonadeagency.tumblr.com/ Varg PR & Communication - Studio Hato

Baggrund Skandinavisk showroom i Somerset house, februar 2013 Samarbejde med DM&T og den svenske og norske ambassade og Business Sweden Kurateret deltagelse, Dorothea Gundtoft Deltagelse i International Fashion Showcase Re Present Sweden, September 2013, nyt showroom arrangeret af Business Sweden Dansk showroom, Somerset House

Deltagende virksomheder februar 2013 Denmark Anne Sofie Madsen Astrid Andersen By Malene Birger Becksondergaard DAY BIRGER ET MIKKELSEN Elise Gug Freya Dalsjö Ganni Gudrun & Gudrun Henrik Vibskov Ilse Jacobsen LINDBERG Mads Nørgaard Margit Brandt Malou Sander MUUSE x Yvonne Laufer Peter Jensen Stine Goya Trine Hav Christensen Vadum Wood Wood Sweden ALTEWAISAOME Billy and I Common Dagmar Johanna Pihl Lamija Suljevic Maska Rodebjer Sofia Bahlner Norway FWSS Haaning & Htoon Helje Hamre Ingvild Abrahamsen Kristofer Kongshaug Paa Luis Sanchez Thea Dyring Trami Ngo Veronica B. Vallenes

Next season: Re Present A/W14 Re Present A/W14 vil bestå af de bedste danske og svenske brands. Showroomet er et byhus i Lincoln Inn Fields, blot 10 minutters gang fra Somerset House, fashion hub i London Showroomet vil være åbent fra den 15. – 18. februar 2014 for offentligheden, indkøbere og presse. 10 minutters gang til Somerset House

Koncept 4 dages event i Lincoln Inn Fields i centrum af London Showcase AW14 kollektion i et unik miljø Scandinaviske brands i delt eller eget showroom Fokus på indkøbere, bloggers og medie Designer lounge Møderum Kurateret event

Showroom – Re Present Sweden, September 2013

1/3 Hvad får din virksomhed ud af at deltage i Re Present Design Studio Hato er et design bureau og de er ansvarlig for identitet, design, installation af showroomet og hjemmesiden. De har stor erfaring i kunstudstillinger og er den foretrukne samarbejdspartner af British Council. PR Bureauet Varg PR and communication er PR-ansvarlig for Re Present eventet. De vil involvere dig, hvis der et ønske om interview/billeder fra journalister. Alle deltagende virksomheder modtager presseklip, når eventet er ovre.

2/3 fortsat … Markedsføring Alle virksomheder inkluderes i alt markedsføringsmateriale (hjemmeside, katalog, invitationer mv.), som udsendes til indkøbere og presse. I opfordres til at udsende jeres egne e-flyers til eksisterende kontakter i Storbritannien. Husk vigtigheden af at invitere jeres egen kontakter! VIP-reception I deltager i en VIP-reception for cirka 300 inviterede gæster fra modeindustrien. Invitationer bliver udsendt på e-mail og med almindelig post på ambassadens officielle brevpapir. Showroom Alle deltagende virksomheder i Re Present får tildelt et skræddersyet displaysystem.

3/3 fortsat … Salg Teamet bag Re Present vil igennem Make Lemonade Agency markedsføre showroomet og de deltagende virksomheder overfor indkøbere. I kan også få hjælp til at udsende lookbooks og salgsmateriale til de indkøbere, som udviser særlig interesse i dit brand og produkt. Der kan også arrangeres bookning af møder, hvis I ønsker det. MLA har et stort kontaktnet indenfor Net a porter, Harvey Nichols, Selfridges, Liberty, My wardrobe, Browns, Matches etc og en imponerende liste over indkøbere med over 500 kontakter i UK og internationalt. Ambassaden vil sideløbende identificere potentielle indkøbere og kontakte disse. For at være sikre på at vi rammer den rigtige målgruppe og herved opnår størst udbytte skal dette arbejde gøres i tæt samarbejde med jer. Det er vigtigt at huske på, at det ikke er en traditionel messe. Det er et kurateret showroom for et udvalg af skandinaviske brands, som er parate til at gå igang med det britiske marked eller skabe større synlighed.

Med i prisen Leje af udstillingsplads, nøglefærdig stand og tryk af virksomhedens logo Belysning og driftsomkostninger, sikkerhed, rengøring Fremstilling af tøjstativer, opsætning og nedtagning Organisering af møbler i huset og belysning Tilmeldingsgebyr til London Fashion Week – katalog over alle aktiviteter i London Organisering af VIP-reception samt udsendelse af invitationer Udarbejdelse af adresseliste med potentielle indkøbere Kontaktskabelse til indkøbere Markedsføring overfor indkøbere, pressen og bloggers Udarbejdelse af fælles markedsføringsmateriale/katalog/e-flyers Ambassadens og Innovationsnetværkets assistance

re presenting scandinavian talents London feb. 2014

OSLO NATIONAL ACADEMY, Oslo BECKMANS COLLEGE of DESIGN, Stockholm Participating institutions OSLO NATIONAL ACADEMY, Oslo BECKMANS COLLEGE of DESIGN, Stockholm SWEDISH SCHOOL of TEXTILES, Borås KEA, København KOLDING SCHOOL of DESIGN, Kolding THE ROYAL ACADEMY, SCHOOL of DESIGN, Copenhagen TEKO, Herning,

each schools present one emerging talent, who just finished there degree within the last year. the exhibitions will be on mannequins. there will be produced a catalogue with a page for each institutions and each talent. during the event we will host one to two talks on talent development and talent management, with researchers, companies etc.

Pris og deltagerpakker Udstillere kan vælge imellem følgende muligheder: 2 rails: uden tilskud DKK 50 000 med tilskud DKK 25 000 3 rails: uden tilskud DKK 60 000 med tilskud DKK 30 000 4 rails: uden tilskud DKK 80 000 med tilskud DKK 40 000 Accessories: Standard display: uden tilskud DKK 50 000 med tilskud DKK 25 000 Stort display : uden tilskud DKK 60 000 med tilskud DKK 30 000 Følgende priser forudsætter 15 deltagende virksomheder.

Hvad bruger vi penge på? Konceptudvikling, planlægning og koordinering 174 000 DKK Markedsføring, reception 194 000 DKK Husleje, drift, rengøring, sikkerhed 250 000 DKK Showroom design, forsikring 130 000 DKK

Praktisk information Det er udstillernes ansvar at medbringe den kollektion (eller dele heraf), som ønskes vist på det tildelte areal. Det er nødvendigt at være tilstede senest lørdag formiddag den 15. februar 2014 Udstillere skal være tilstede under hele forløbet Nedpakning sker enten tirsdag den 18. februar om aftenen eller onsdag den 19. februar om formiddagen. Tilkendegivelse seneste 20. december 2013 Bindende tilmelding og betaling 10. januar 2014

Deltag i Re Present under London Fashion Week, hvis I … søger en ny, intim, kreativ og personlig platform under London Fashion Week Vil styrke virksomhedens image ved at udstille under London fashion Week Ønsker at skabe kontakter til indkøbere, bloggers og mulige agenter fra hele verden Vil profilere jer gennem fælles markedsføring, bloggers, tweets mv. Har ambitioner om at være synlige overfor pressen