Hvor bevæger digital handel sig hen? Videncenter for Digital Handel

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Min første søgning Hvad gør du, hvis du ikke finder bogen på hylden ?
Advertisements

Hvad handler tekster om? Eksempler på brugen af automatisk klassifikation og tagging i online nyhedsmedier. Rune Stilling RDFined.
SEO (Search Engine Optimization) - Hvordan bliver du mere synlig på nettet?
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Holmegaard en ny begyndelse.
Generalforsamling 4. marts 2010 Henrik Poulsen
Online tilstedeværelse og Reputation Management. Agenda  Dit digitale fodaftryk  Søgemaskineoptimering  Online Reputation Management  Live eksempler.
2.-generationsintranet på KU Internet, intranet, ekstranet eller "mit net"? Claus Qvistgaard It-strategichef
Gruppe 1 Mathias Hasselstrøm Rasmus Schnefeld Mikkel Larsen
Markedsvurdering.
1 Jørgen Nue Møller Bygherren og Byggeriet - Om strategier og organisation Publiceret i 21. April 2003:
1. Virksomhedens strategiske planlægning
E-bøger gennem PrioInfo - oversigt v/ Claes Olsson.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Min første søgning Hvad gør du, hvis du ikke finder bogen på hylden ?
Avanceret søgning i Google
Opgave Virksomhed d. 2. oktober 2007 Second Life Lavet af Mia, Inge, Christina og Pernille.
Design På b-niveau 08/09. Ideudvikling og designproces Et legeredskab til voksne.
Hvad bruger vi mobilen til nu? Hvad kommer vi til at bruge den til i ”morgen” / Martin Lausten.
Microsoft Dynamics – synergi mellem forretningsområder Susanne Christoph Dynamics Sales Lead
og hvad kan vi bruge det til? v/Eva Nautrup, Rose Poultry A/S
Research & Innovation Projekt 1 Gruppemedlemmer: Anders, Bitten og Janne.
Min første søgning for 4 – 5 klasse. Prøv Biblioteksbasen på
Bog & idé Af: Gruppe 4.
Min første søgning for 4 – 5 klasse. Prøv Biblioteksbasen på
Køb spillet her:. Buy the game here: AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren.
Trends fra konferencen Computers in Libraries 2010, april 2010, Washington DC.
© The Copenhagen Institute for Futures Studieswww.cifs.dk De 3 typer markeder - skabt af informationsteknologierne Henrik Kristensen, Instituttet for Fremtidsforskning.
Product Placement, Brand Integration eller Branded Entertainment?? Fredag d Nicklas Fjeldsted-Holm og Karen Harbo.
Leif Vestergaard Adm. direktør, EG A/S Et digitalt løft af dansk erhvervslivs produktivitet.
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
Cross Channel - Tidens største trend.
FISA – BATIBOUW Mia, Michelle, Pernille & Sofie CASE.
Advokatens egne oplevelser i Kina: 2 år i Chengdu, Sydvestkina DJØF 2016.
Online Reputation Management. Online Reputation Management (ORM) 4. Handling 1. Overvågning 2. Analyse 3. Strategi Brands Nøglepersoner Produkter Ydelser.
Lars Haugaard, Salg i praksis Lars Haugaard, PremiTech.
Gruppe 10 Cathrine Tavs Andersen Peter Elm Bech Jensen Malene Mandrup Therkelsen Jeppe Wittus.
IT for begyndere Modul 7: ”Sådan søger du på internettet”
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
Adventure Works Tilbud Charlotte Madsen Senior Vicedirektør, Worldwide Sales 24. marts.
E-handel ER DET VEJEN TIL RIGDOM …. ELLER VORES UNDERGANG ?
Hej Facebook.com/skalvidele
E-handel og online service
Supply Chain management SCM
Sælg et produkt eller en tjeneste
Vi er der for dig Præsentation Kun det bedste er godt nok Genito
Klar til Smart Vækst – Udbredelse af smart city løsninger i DK – fokus på smart affaldsindsamling Jesper Bøttcher Gate 21.
Modul 6: ”Vi kikker på internettet”
Et digitalt løft af dansk erhvervslivs produktivitet
Hovedtal og konklusioner for branchen
(Firmanavn) forretningsplan
Hovedtal og konklusioner for branchen
Fremtidens sundhedsvæsen i et erhvervsmæssigt perspektiv
Collectia Artificial intelligence
21. Den strategiske plan.
Strategi for Danmarks digitale vækst
PengeSpillet 2018 #Pengeuge Til arbejdshæftet "Viden om penge"
Principper for drifts-og datasikkerhed i Rejsekort
Annette Falberg, Dansk Industri Handel
Fremtidens sundhedsvæsen i et erhvervsmæssigt perspektiv
Velkommen til PowerPoint
DENNE SLIDE SLETTES – GOD ARBEJDSLYST!
Hovedtal og konklusioner for branchen
10 grunde til hvorfor en digital strategi er altafgørende
Hovedtal og konklusioner for branchen
Præsentation af den statslige telefoniaftale
Ecommerce - drift og kundeservice
Micky Weis Digital markedsføringsekspert
Præsentation af uddannelsen og faget
Trends & tendenser i digital handel Lars Henrik Larsen Videncenter for Digital Handel
Præsentationens transcript:

Hvor bevæger digital handel sig hen? Videncenter for Digital Handel

KUNSTIG INTELLIGENS + MACHINE LEARNING ANSIGTS-, STEMME- OG BILLED-GENKENDELSE FORUDSE HVAD DU FÅR BRUG FOR Baseret på tidligere købsadfærd og ”look-a-likes” BEDRE SERVICE? FORETAGE HANDLINGER FOR DIG

ANSIGTSGENKENDELSE

ANSIGTSGENKENDELSE

BILLEDGENKENDELSE

VOICE SEARCH 55 % AF TEENAGERE KUN NR. 1 TÆLLER KOMPLEKSE SØGNINGER i USA bruger det minimum 1 gang dagligt KUN NR. 1 TÆLLER du skal ligge øverst i søgeresultaterne KOMPLEKSE SØGNINGER længere sætninger og talesprog 50 % AF ALLE SØGNINGER vil være mundtlige i 2020 (spår eksperter)

+ GOOGLE ASSISTANT + STEMMEGENKENDELSE + BILLEDSØGNING KUNSTIG INTELLIGENS + GOOGLE ASSISTANT + STEMMEGENKENDELSE + BILLEDSØGNING

KUNSTIG INTELLIGENS GOOGLE DUPLEX + GOOGLE ASSISTANT

DEN DER EJER DEVICEN EJER KUNDEN HVER 6. EJER EN SMART SPEAKER i USA – hurtigere ”adoption rate” end smartphones og tablets ”ALEXA, BUY A…” vælger Amazon’s udvalgte produkt (best in class)

THE WILD EAST

THE WILD EAST

THE WILD EAST 601 MIO KUNDER 60 % AF KINAS ONLINE HANDEL 261.400 MIA KR. I OMSÆTNING NEW RETAIL

MARKEDSPLADSER DATA-VINDERNE ER ALIBABA RELEVANT I DK? 72 timers leveringstid i hele verden Udforsk Tmall Global ALTERNATIV STRATEGI Niche og/eller oplevelser TO AMAZON OR NOT TO AMAZON? 2018: 49 % af alt online salg i USA var via Amazon (13,3 % af al online handel)  Prisen for at være med: Fast månedsfee + procenter af salg + du overgiver data FORESTIL DIG, AT AMAZON SENDER DIG TING, DU IKKE HAR BESTILT Baseret på tidligere køb og personlige informationer – send det tilbage, du ikke vil have

ONLINE GOING OFFLINE

ONLINE GOING OFFLINE LOOK, FEEL & TOUCH TROVÆRDIGHED UDVIDE POTENTIALET SÆLGE TEKNOLOGI

ONLINE GOING OFFLINE KUNDEOPLEVELSE EKSPERIMENTARIUM DISTRIBUTIONSPUNKT

ONLINE GOING OFFLINE IDENTIFIKATION AF KUNDEN FØLG KUNDENS REJSE KUNDEDATA

MERE OM MARKEDSPLADSER WEBINAR: AMAZON B2C WEBINAR: AMAZON B2B