Præsentation af forretningsplan

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
Advertisements

Balanced Scorecard i Dansk Landbrugsrådgivning
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
MedarbejderUDVIKLINGSsamtale
Marketingplanlægning
Samarbejde med eller uden Service Level Agreement (SLA)
Ressourceoptimering og vurdering af kemi i produkter – To værktøjer Maria Strandesen FORCE Technology ReThink Business/Region Midtjylland 29. nov 2012.
Vi gennemførte en række interview ifm
Budgetgrundlag i planteavlen
Indledning Verden er blevet mindre – afstanden er ingen hindring
Iværksætteri: Af Thomas Buhelt..
Konkurrenceforhold Kapitel 11
Digitalisering i Praktiken Workshops den 9. februar 2007
Udvikling og styring af en virksomhed
Markedskommunikation - del 1
FRA BIKS TIL BUSINESS Vækstmuligheder for kvindelige selvstændige - OPGAVER Århus september 2010.
NETVÆRK mere målrettet Hvilke netværk bruger du? Hvad bruger du dem til? Hvilke af dine netværk giver kontakt til topledere? Hvilke rummer nogen, der er.
Potentialevurdering.
[Produktnavn] Marketingplan
Introduktion af Danmarks største jobmarked på Godkendt rådgiver for Selskabet.
Den Regionale LEAN Enhed
Markedsandele Rolf og Jonas.
En entreprenørs oplevelser og erfaringer ved Kim R. Jensen.
Intern Økonomi Forretning og Ledelse – Lektion 6 Budgetlægning/regnskab Cost Management ”Livet i et firma er nedfældet i bogholderiet”
Anvendt markedsføring Kapitel 24
Side Driftsøkonomi Kapitel 21 Innovation.
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Kaplan og Norton: The balanced scorecard
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
2.2 Virksomhedens mål Klik nederst til højre på ikonet for visning i ”Fuld skærm”. Klik med musen i dit eget tempo for at se præsentationen. Vil du springe.
Københavns Kommune Styregrupper set fra chefens/styregruppe medlemmets perspektiv Bo Jelved Koncernservice, Københavns Kommune 28. September 2011.
”Performance management”. Mål med indlægget Betydningen af at arbejde med mål og målstyring Forsøge at skabe forståelse for den sammenhæng der er målstyring.
1 [Firmanavn] Forretningsplan NB Mine popsmarte figurer bør slettes, hvis denne template anvendes !
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
Din kreative online praksis! – del 2
Virksomhed og iværksættere
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Marketingplan Dit navn.
Idegrundlag og målsætninger
Company programme - Veda
Skabelon Business Case
Sælg et produkt eller en tjeneste
Præsentation af forretningsplan
Skabelon Business Case
Firmamøde Firmanavn.
Præsentation af forretningsplan
(Firmanavn) marketingplan
SUCCES MED SALG 1.
(Firmanavn) forretningsplan
[Indsæt projektnavn her]
KUNDEFORMIDLING.
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
[Firmanavn] Forretningsplan
Projektplan for virksomheden
Mission, vision og forretningsidé
23. Økonomiske beslutninger
Forretningsprojektplan
Kreativitetssession Præsentationsvært.
Fokuseret Værdikædesamarbejde – design for optimal ressourceanvendelse
Præsentation af forretningsplan
DENNE SLIDE SLETTES – GOD ARBEJDSLYST!
Firmamødets titel Oplægsholder.
Firmanavn Forretningsplan.
Salgskursus Præsenteret af [Navn].
Projektnavn | Firmanavn | Foredragsholderens navn
Kreativitetssession Præsentationsvært.
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Overordnet beskrivelse af initiativ Verdensmål-nummer
CØ SMV – Øget vækst gennem cirkulære forretningsmodeller i SMV’er
Præsentationens transcript:

Præsentation af forretningsplan Firmanavn Præsentation af forretningsplan

Forretningskoncept Beskriv det vigtigste produkt og koncept eller den vigtigste service, teknologi eller strategi, som din forretning er baseret p

Angiv tydeligt firmaets langsigtede mission. Prøv at bruge ord, der kan hjælpe med at målrette væksten i dit firma, men vær så præcis som muligt.

Markedsoversigt Beskriv dit marked før, nu og i fremtiden. Gennemse de ændringer i markedsandele, ledelse, spillere, markedsændringer, omkostninger, priser eller konkurrence, som er med til at skabe succes for firmaet.

Muligheder Identificer problemer og muligheder. Angiv forbrugerproblemer, og definer de grundlæggende produkt- /servicemuligheder, der skabes af disse problemer.

Konkurrence Beskriv konkurrenterne. Beskriv dit firmas konkurrencemæssige fordele.

Mål og formål Opstil en liste over femårsmål. Angiv specifikke, målbare målsætninger for at nå dine femårige mål. Angiv målsætninger for markedsandel. Angiv målsætninger for omsætning/indtjening.

Teamet Angiv navnene på den administrerende direktør og nøglemedarbejderne. Inkluder tidligere resultater for at vise, at disse personer tidligere har opnået succes. Angiv antal års erfaring inden for dette felt.

Organisationsdiagram over teamet [Fulde navn] Direktør, CEO [Fulde navn] Underdirektør [Fulde navn] Leder

Ressourcekrav Liste over krav til følgende ressourcer: Personale Teknologi Økonomi Distribution Reklamekampagne Produkter Tjenester

Økonomisk plan Opret en disposition for en overordnet økonomisk plan, der definerer din økonomiske model og prisestimater. Denne plan bør indeholde forventet årligt salg og overskud for de næste tre år. Brug flere slides til at dække materialet tilstrækkeligt.

Risici og belønninger Beskriv risiciene ved det foreslåede projekt, og hvordan de kan imødekommes. Anslå forventede belønninger, især hvis du ønsker økonomisk støtte.

De største problemer Kortsigtet Langsigtet Identificer nøglebeslutninger og problemer, der kræver en omgående eller kortsigtet løsning. Angiv konsekvenserne af en udskydelse af beslutningen. Langsigtet Identificer problemer, der kræver en langsigtet løsning. Hvis du ønsker økonomisk støtte, skal du være konkret omkring problemer, der kræver økonomiske ressourcer for at blive løst.

Bilag Supplerende referencemateriale og ressourcer