Bestyrelsesundersøgelse 2016

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Profil-værktøj til unge på uddannelseshjælp Kursus April 2014.
Advertisements

Hvad har vi gang i? Vi beskriver ydelsen Vi aftaler levering af ydelsen med rekvirenten Vi leverer ydelsen og gør det synligt for os selv, rekvirenten.
Rejsekort Kundeundersøgelser I Pressebriefing 26. februar 2012 Centerchef Anders Due, Trafikselskabet Movia.
Albanigade 54E, 1. sal ● 5000 Odense C ● tlf: ● Forslag til vedtægtsændringer Dansk Vandrelaug 14. marts 2016 Hans Stavnsager.
Gallup om Madspild © TNS Dato: Maj 2016 Projekt: Gallup om Madspild.
Region Hovedstadens Vækstbarometer Arbejdskraft ”Region Hovedstadens Vækstbarometer” er et repræsentativt panel af mere end 800 direktører.
Morgendagens Børne- og Ungeliv MEDARBEJDERE Resultater af spørgeskemaundersøgelsen 2016 Published by Birgitte Færregaard Larsen April at 12:5 Powered.
Systemisk samtaleteknik og håndslag Ilulissat den 11. februar 2016 Jakob Munk Jensen Danmarks Lærerforening Organisationsuddannelsen – modul 11.
Brugertilfredshedsundersøgelse På området for Voksne med Handicap 2015 De små bofællesskaber.
Center for Kvalitetsudvikling KVIS 22. september 2009 Pilotundersøgelse af Patientoplevet Kvalitet i Speciallægepraksis 2009 Design, resultater og udviklingsmuligheder.
Gallup om Det gode liv © TNS Februar 2014 Projekt: Gallup om Det gode liv som kilde til vækst.
Rejsekort Undersøgelse om rejsekort i den danske befolkningen, der bruger offentlig transport mindst 1 gang i kvartalet 8. dec 2015.
1 Projektopgaven 8. årgang. 2 Projektopgavens vej 1.Overordnet emne er xxxx 2.Brainstorm over delemner. 3Gruppedannelse omkring delemner 4Problemformulering/opstilling.
Det gode interview På jagt efter ny viden – altså noget, som du IKKE ved i forvejen…
Naturvidenskabelig faggruppe - forsøgslæreplan Fredag d. 26. september 2008 Mulernes Legatskole.
Kandidatspeciale Klinisk Biomekanik Institut for Idræt & Biomekanik.
Medlemsundersøgelse 2016 Medlemsundersøgelse 2016
Kvantitativ undersøgelse om hjerteflimmer 2016
CfL 2016 INDIKATOR™ om Organisation og HR
Online arbejdsmiljøuddannelse
Video Club – med fokus på kommunikation og samspil
Brugerundersøgelse, Vandværker under KVO, April 2016
Grafikrapport Unges brug af tandpleje
Dansk-historie opgaven i 1.g 2017
Studieretningsprojektet
Sammen vil vi lære En uddannelse handler om at blive klogere og dygtige, så I bliver parate til jeres drømmejob. Forestil jer, at vores klasse er verdens.
At udfordre eleverne på deres valg, også i forbindelse med uddannelsesmessen Lektor Marianne Tolstrup, UCL
5: Har du en digital postkasse, hvis ja, hvad har du så modtaget?
Kvantitativ undersøgelse om hjerteflimmer 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Medlemsundersøgelse 2016 Medlemsundersøgelse 2016
Studieretningsprojektet
Medlemsundersøgelse 2016 Medlemsundersøgelse 2016
Medlemsundersøgelse 2016 Medlemsundersøgelse 2016
Byrådets temamøde 15. januar 2015
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Medlemsundersøgelse 2016 Medlemsundersøgelse 2016
Børnehuset Peblingevej
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Baggrund HOT Nurse – Handling Oxygenation Targets - Nurse.
Om analysen Vil du vide mere? Metode Univers & stikprøve Tidsperiode
Velkommen Robusthed basiskursus
Efter Karl Henrik Flyums modeller
Medlemsundersøgelse 2016 Medlemsundersøgelse 2016
Inspiration spørgsmål og Billeder
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Om analysen Vil du vide mere? Metode Univers & stikprøve Tidsperiode
Hvor meget hjælper familier i dag?
ÅRHUS AFDELING.
Evaluering af unge-kampagnen ”Tænk hvis alle arbejdede sort…” mod sort arbejde TNS Gallup februar 2006.
Vildledningssager - Hjemmelavet
Udvalgte resultater Januar 2016
VISIONSSEMINAR – PÅ VEJ MOD STRATEGI 2022
Styrk foreningen Fællesskab og samarbejde
Personlighed og Kompetencer
Tendenser i forældresamarbejdet
Forløb: Unge identitet, socialisering og sociale medier
Klik på knapperne for at komme rundt i materialet SÅDAN GØR I! Gå ind på samtalematerialet via linket:
MUNDTLIG FREMSTILLING
Der tages udgangspunkt i trekantens 4 hovedtemaer.
Hvordan data fra brugerundersøgelser kan præsenteres og håndteres
TEMPERATURMÅLING PÅ MØDE- OG KONFERENCEMARKEDET PÅ FYN
Blev udført i perioden fra den 27. august til den 6. september. 1
Blev udført i perioden fra den september
Danmarkspanel uge
Lektion 1-2 i Blok 8 Teknologiforståelse som fag - Mellemtrin
NÅR DIT BARN SKAL HAVE ET TILBUD OM SKOLEFLEX, TILBAGESLUSNINGSFLEX
BRUG FACEBOOK TIL AT SKABE STÆRKE, FRIVILLIGE FÆLLESSKABER
Narcotics Anonymous’ SERVICESTRUKTUR.
Præsentationens transcript:

Bestyrelsesundersøgelse 2016 Medlemsundersøgelse 2016 Bestyrelsesundersøgelse 2016 Bestyrelsesundersøgelse 2016 blev udført i perioden fra den 5. september til den 26. september 15 respondenter fra BMX har udfyldt spørgeundersøgelsen. I denne PowerPoint vil resultaterne for undersøgelsen blive præsenteret og sammenlignet med tidligere undersøgelser. God fornøjelse!

Spørgsmål 1: Køn? Procentdel af årets respondenter

Spørgsmål 2: Alder? Procentdel af årets respondenter

Spørgsmål 3: Hvilken region ligger klubben i? Procentdel af årets respondenter

Spørgsmål 4: Hvilken sportsgren i DMU repræsenterer du Spørgsmål 4: Hvilken sportsgren i DMU repræsenterer du? (Sæt gerne flere kryds) Procentdel af årets respondenter

Spørgsmål 5: Hvilken funktion har du i klubbens bestyrelse? Procentdel af årets respondenter

Spørgsmål 6: Har du andre ansvarsområder i klubben, udover dit bestyrelsesarbejde? Procentdel af årets respondenter

Spørgsmål 7: Hvis ja, hvilke andre ansvarsområder har du Spørgsmål 7: Hvis ja, hvilke andre ansvarsområder har du? (Sæt gerne flere krydser) Procentdel af årets respondenter

Spørgsmål 8: Hvor tidskrævende oplever du, at nedenstående opgaver er for klubbens bestyrelse? Procentdel af årets respondenter 2016 2014 2013

Spørgsmål 9: Hvor tidskrævende oplever du, at nedenstående DMU-opgaver er for klubben bestyrelse? Procentdel af årets respondenter 2014 2013 2016

Spørgsmål 10: Hvor tidskrævende oplever du, at arbejdet med offentlige myndigheder og naboer er for klubbens bestyrelse? Procentdel af årets respondenter

Spørgsmål 11: Vurdering af kluborienterede opgaver? Procentdel af årets respondenter 2012 2014 2016

Spørgsmål 12: Hvor vanskeligt/udfordrende oplever du nedenstående opgaver i relation til DMU? Procentdel af årets respondenter 2016 2014 2012

Spørgsmål 13: Er der kompetencer, som klubbens bestyrelse mangler, eller I har brug for til jeres bestyrelsesarbejde i klubben? (Sæt gerne flere krydser) Procentdel af årets respondenter

Spørgsmål 14: Hvor ofte henvender jeres medlemmer sig til bestyrelsen med spørgsmål inden for nedenstående emner? Procentdel af årets respondenter

Spørgsmål 15: Hvor nemt oplever du, det er at få jeres medlemmer til at deltage på officialkurser? Procentdel af årets respondenter

Spørgsmål 16: Oplever du, at der er behov for at uddanne kørerne indenfor følgende? Procentdel af årets respondenter

Spørgsmål 17: På en skala fra 1-10 (hvor 10 er bedst), hvor enig er du i følgende: Procentdel af årets respondenter

Spørgsmål 18: På en skala fra 1 – 10 (hvor 10 er størst) i hvor høj grad oplever du, at: Procentdel af årets respondenter

Spørgsmål 19: Indenfor hvilke områder forventer du støtte og service fra DMU´s administration? (Sæt gerne flere krydser) Procentdel af årets respondenter

Spørgsmål 20: Hvor tilfreds er du med servicen fra kontoret på følgende områder? Besvarelser 2016

Spørgsmål 20: Hvor tilfreds er du med servicen fra kontoret på følgende områder? Procentdel af årets respondenter 2016 2014 2013

Spørgsmål 21: Til vinter afholder DMU en klublederuddannelse med fokus på det gode bestyrelsesarbejde, ledelse af frivillige, kommunikation, salg og events. Klublederuddannelsen vil bestå af både undervisning og klubbesøg, så der tages udgangspunkt i netop de udfordringer, som den enkelte klub oplever i hverdagen. Målgruppen for uddannelsen er klubbernes bestyrelsesmedlemmer. Tror du, at klublederuddannelsen kunne være interessant for din bestyrelse? Procentdel af årets respondenter