Dagsorden for mødet Velkomst og kort præsentation

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Teknisk dialogmøde den 14. august 2013 Rengøring.
Advertisements

Spørgemøde - Udbud af Mekanisk sikring til KomUdbud 7. maj
Informationsmøde Udbud af Biler, Esbjerg Kommune Danhostel Esbjerg den 20. august 2013.
Vandløbsfagmøde Skarrildhus, Kibæk, 5. september 2013
UDBUD.
Dialogmøde d. 9. dec. •Velkomst •Præsentation af Skive Kommunes deltagere: –Hanne Greisen, Kultur og Markedsføring –Laila G. Jensen, Indkøb –Katrine Hovaldt.
Velkommen Udbudspræsentation af udbud af Kantine- og køkkendrift på
Informationsmøde vedr
Udbud på Biler foråret 2013 Orienteringsmøde den 7. maj 2012
Leverandørmøde D. 5. december 2012 Leverandørmøde.
Indkøb & Medicoteknik Informationsmøde vedr. Udsåningsrobot til udsåning af bakteriologisk prøver i region midt 2013/S Januar.
TATIONpRÆSEN 16. DECEMBER, 2014 AARHUS UNIVERSITET INFORMATIONSMØDE OPEN PROCEDURE FOR CONSUMABLES FOR LABORATORIES 1.
Velkommen Udbudspræsentation af Pacemakere, ICD’ere og elektroder Indkøb og Logistik.
Medico-teknisk Afdeling Velkommen Udbudspræsentation: Endoskopisk udstyr.
Indkøb & Medicoteknik Informationsmøde vedr. Hæmodialysemaskiner udbud 2012/S april 2012.
Udbud af logistik og servicerelaterede biblioteksydelser til Koldingbibliotekerne Høringsmøde d. 27. maj 2015 Kolding Bibliotek, Slotssøvejen 4 Kl
TATIONpRÆSEN 2015 AARHUS UNIVERSITET INDFAK2 VELKOMMEN TIL WORKSHOP FOR REKVIRENTER 1.
Udbud af beholderservice Informations- og spørgemøde, 25. februar 2016.
Informationsmøde 27. maj EU-Udbud af Håndværkerrammeaftaler Prækvalifikation.
I henhold til IEU-instruksen skal institutioner, som foretager elektronisk aktivitetsindberetning og som efterfølgende modtager tilskud på den baggrund,
Informationsmøde: Udbud af sårplejeprodukter og forbindsstoffer til Region Syddanmark.
KØBENHAVNS KOMMUNE Børne- og Ungdomsforvaltningen Københavns Kommunes Frugt og grønt genudbud 1. Køb og levering af økologisk hel frugt, grønt og krydderurter.
Leverandørmøde Snedker 20. april 2014 kl på Selandia.
KØBENHAVNS KOMMUNE ØKONOMIFORVALTNINGEN / KONCERNSERVICE Informationsmøde Udbud af håndværkerydelser til løbende drift og vedligeholdelse - Fagentrepriser.
Det fælles europæiske udbudsdokument Sådan virker det! Dialogmøder om ESPD i København og Odense foråret 2016.
KØBENHAVNS KOMMUNE ØKONOMIFORVALTNINGEN / Københavns Ejendomme og Indkøb Informationsmøde Udbud af håndværkerydelser til løbende drift og vedligeholdelse.
Gode råd om indkøb for institutioner uden egen indkøbsorganisation Oplæg ved Henrik Dyrehave Rasmussen, Økonomi- og ressourcedirektør ved CELF (Center.
Udbud af fødevarer Allerød Ballerup Furesø. Agenda Velkomst og præsentation Præsentation af udbudsmodel Udbudsbetingelser Kravspecifikation Dialog om.
Teknikmøde EU-Udbud af Håndværkerrammeaftaler Mandag den kl
Hvad skal vi lære i dag? 1.At løse en eksamensagtig opgave 2.At få afklaret nogle tvivlsspørgsmål om etableringsretten 3.Introducere til den frie bevægelighed.
Indkøb under tærskelværdierne efter den nye udbudslov (af 1. jan. 2016) … lad os starte med en lille film.
Orienteringsmøde - Prækvalifikation
Hvad er en rammeaftale/indkøbsaftale
8. august 2016 Orienteringsmøde vedrørende prækvalifikation til Netværkskomponentaftalen v. Christoffer Værgman Jeppesen, Marianne Røder Lauridsen (Moderniseringsstyrelsen)
Udbud af rammeaftale om medieovervågning
Seminar, den 20. april 2017 Præsentation af Parasollens USB-Pind.
Landsdækkende virksomhedskampagne
Forpligtende aftaler - og loyalitetsaftaler
Jysk Fællesindkøb Udbud af parykker, toupeer og påsat hår
Jysk Fællesindkøb Udbud – Danskuddannelse for voksne udlændinge m.fl.
Rekvirering af skattekort & Indlæsning
Indkøb på AU.
SRP - Skriveperioden ÅSG 2017.
Indkøb PÅ AU.
LÆGELIG VIDEREUDDANNELSE KBU i logbog.net
Hvordan anvendes SKIs møbelaftaler?
VELKOMMEN Informationsmøde Skole & Fritid
KLIK - webinar Arbejdsgange og opgaver
Informationsindhentning
Odense den 20/8 samt Århus den 28/8
Odense den 20/8 samt Århus den 28/8
Velkommen til info-møde om Indkøbs-ABC
Webinar om fordringstyper til daginstitution
Projektordninger Revision, fejlrater, bilagskontrol
Dagsorden Velkommen og ”bordet rundt”
Bestilling og ordrebekræftelse
Informationsmøde om § 18-midler til frivilligt socialt arbejde
Innovationsforløb Modul 3 ©
Under udbudsgrænserne
SRP - Skriveperioden ÅSG 2018.
Indkøb under tærskelværdierne
Præsentation til infomøde
Informationsmøde: Udbud af anti-decubitus madrasser og special madrasser, vekseltryk/dynamisk til Region Syddanmark.
Informationsmøde: Udbud 12/23309 om levering, installation, implementering, support, drift og vedligehold af Microsoft Dynamics AX 2012 Regnskab & Finans.
Markedsdialog forud for udbud af dynamisk indkøbssystem på lege og aktivitetspladser til Sydjysk Udbuds Samarbejde, SUS.
Introduktion til arbejdet som klubsekretær
arbejdspladsvurdering (apv) februar – 13. marts 2019
Information om Aula til forældre
Informationsmøde: Udbud af produkter til brug ifm. personlig hygiejne og desinfektion.
Anvendelse af konventionalbod ved projektmangler – hvad er nyt?
Præsentationens transcript:

Velkommen til informationsmøde Aarhus Universitets udbud af oversættelsesarbejde

Dagsorden for mødet Velkomst og kort præsentation Kort om Aarhus Universitets udbudspligt Gennemgang af udbudsmaterialet, herunder fokus på dokumenternes betydning Udfærdigelsen af et konditionsmæssigt tilbud ESPD – Hvorfor og hvordan

Velkomst og kort præsentation Aarhus Universitet har tidligere haft oversættelsesarbejde i udbud med tilbudsfrist 7. december 2016 Grundet fejl og mangler i udbudsmaterialet blev udbuddet annulleret, og er nu genudbudt med tilbudsfrist 30. juni kl 14:00

Fakta om den udbudte aftale Rammeaftalen er udbudt for 2 år med mulighed for forlængelse i 2 x 12 mdr. Rammeaftalen er opdelt i 2 delaftaler: Delaftale 1 – Bureau Delaftale 2 – Freelancer (opdelt i 4 underaftaler)

Kort om Aarhus Universitets udbudspligt Aarhus Universitets indkøb er omfattet af udbudsreglerne for den offentlige forvaltning Aarhus Universitet er derfor forpligtet til at konkurrenceudsætte indkøb af varer og tjenesteydelser i overensstemmelse med reglerne i den danske Udbudslov Indkøb af oversættelsesarbejdet på Aarhus Universitet er af en økonomisk størrelse, der påkræver at det skal udbydes som et EU-udbud.

Gennemgang af udbudsmaterialet Alt udbudsmaterialet findes på www.au.dk/udbud under titlen ” Udbud af rammeaftale vedr. levering af en-da/da-en oversættelsesarbejde ”

Udbudsmaterialet omfatter: Udbudsbetingelser Rammeaftale Kontraktbilag 1 - eESPD Kontraktbilag 2 - Tilbudsliste Kontraktbilag 3 - Prøveoversættelser Kontraktbilag 4 - Forbehold Kontraktbilag 5 - Referenceliste Kontraktbilag 6 – Kvalitet, Organisering og Kompetencer Spørgsmål og svar Bilag 1 – KFST Vejledning, ESPD – sådan virker det Bilag 2 – AU English Style Guide

udbudsbetingelser Udbudsbetingelserne er spillereglerne for, hvordan I afgiver tilbud på udbuddet I udbudsbetingelserne står alle de informationer I har brug for ved udarbejdelsen af jeres tilbud Kan I ikke finde de ønsket informationer her, opfordres I i pkt. 16.5 til at indsende spørgsmål

Ingen indflydelse på udarbejdelsen af tilbud Rammeaftalen Rammeaftalen bør læses, da den accepteres ved tilbudsafgivelse Rammeaftalen omhandler vilkår, der vil gælde for indkøb og levering af oversættelse mellem dansk og engelsk til Aarhus Universitet Ingen indflydelse på udarbejdelsen af tilbud

Bilaget skal udfyldes for at afgive tilbud Kontraktbilag 1 - eespd Bilaget skal udfyldes for at afgive tilbud Udfyldelsen skal ske elektronisk

Kontraktbilag 2 - Tilbudsliste Bilaget skal udfyldes for at afgive tilbud I skal udfylde ”Pris pr. ord ekskl. Moms” Derudover kan I udfylde rabatter i procent

Kontraktbilag 3 - Prøveroversættelser Bilaget indeholder alle prøveoversættelser Delaftale 1 - Oversættelse af alle prøveoversættelser, både den almene oversættelse, samt alle fakultets specifikke (jf. udbudsbetingelserne pkt. 12.2.2) Delaftale 2 – Oversættelse af den almene oversættelse, samt det fakultets specifikke, som I ønsker at afgive tilbud på (jf. udbudsbetingelserne pkt. 12.3.2)

Kontraktbilag 4 - Forbehold Bilaget skal KUN udfyldes såfremt I tager forbehold

Kontraktbilag 5 - Referenceliste Bilaget skal udfyldes for at afgive tilbud I skal udfylde med referencer i henhold til udbudsbetingelserne pkt. 8.3

Kontraktbilag 6 - Kvalitet, Organisering og Kompetencer Bilaget skal udfyldes for at afgive tilbud I skal udfylde med referencer i henhold til udbudsbetingelserne  for delaftale 1 - pkt. 12.2.3  for delaftale 2 – pkt. 12.3.3

Spørgsmål og svar Spørgsmål skal stilles i henhold til udbudsbetingelserne pkt. 16.5 Alle spørgsmål og svar bliver lagt offentlig tilgængeligt I bør holde jer opdateret på disse supplerende oplysninger Spørgsmål og svar bliver endelig opdateret den senest den 23. juni

Udfærdigelsen af et konditionsmæssigt tilbud Indlevering af alle påkrævet dokumenter Inden tilbudsfristen den 30. juni kl 14:00 Fremsendt til udbud@au.dk

konditionsmæssigt tilbud Krav til indlevering af alle påkrævet dokumenter inden tilbudsfristen den 30. juni kl 14:00 fremsendt til udbud@au.dk

ESPD – Hvorfor…. Aarhus Universitet er som offentlig myndighed pålagt at bruge ESPD ESPD er et fælles europæiske udbudsdokument

ESPD – Hvordan…. ESPD skal udfyldes elektronisk I skal starte med at gemme kontraktsbilag 1, så I kan åbne filen via hjemmesiden Gå ind på hjemmesdien https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=da Her kan I nu importere det gemte bilag og udfylde ESPD’en

Tak for i dag Aarhus Universitet vil opfordre jer til at stille spørgsmål, såfremt I har spørgsmål til udbudsbetingelserne, Rammeaftalen eller udbuddet i øvrigt indsend spørgsmål til udbud@au.dk