Royal Run Facebook, Instagram og Twitter

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PR KAMPAGNE.
Advertisements

Caseoplæg om Facebook.
Brevfletning Når enslydende breve skal sendes til mange!
Danmark’s Lungeforening’s Facebook Side Emma Williams – Praktikant i uge 9, 2012.
• Frede viser sin egen Facebook side mv. • Alle oprettes på Facebook • Vi bliver venner med hinanden • Frede laver en gruppe til træning • Bog: Facebook.
Kom godt i gang med din lokale hjemmeside og Facebook
Idrættens Hus torsdag 26. april 2012 Forbindelse: WWKkMA Password: OkuJ4F Idrætsforeninger og Facebook.
Et af mine fortrukne medier Af: Hr. Skafte. Husets markedsføring • Nyheder • Kurser • Netværk • Job • Blogs • Foreninger • Jura • Gratis / Medlemskab.
Temaaftener for patienter med Mb
O-service - Nye muligheder Alle slags arrangementer ind. Bedre visning og sortering af kalender. Tilmelding af ikke-DOF medlemmer. Betalingsmetoder og.
Kampagneaktiviteter September – December 2006 v/Gitte Casparij, Microsoft.
Fællesoffentlig kampagne om overgangen til obligatorisk digital kommunikation med det offentlige 2013.
Facebook Ung i Grenå.
Jubilæumsdag den 23. juli BaptistKirkens 175 års jubilæum på Lindenborg.
 TREC er en breddeaktivitet under DRF  Et TREC stævne består af 3 dele: ◦ Orienteringsridt ◦ Gangartstest ◦ Forhindringsbane.
Netværk for projekter Præsentation af facebook-univers Seminar for udviklingsprojekter den 9. maj 2012, Odense.
MEDIESTRATEGI OVERSIGT: Facebook Website Trykte medier Viraler
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Fællesoffentlig kampagne for offentlig digital selvbetjening 2013 Fokus og mål: Informere om overgangen til obligatorisk digital kommunikation - med.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Fyraftensmøde Nord-Bo Runners Tirsdag d. 11. februar 2014.
Overordnet mål POSITIV OMTALE ? ”Skal ikke ses om en erstatning til print coverage – men som et supplement” V. Nikolaj Skarbye.
OBS! Højreklik på indsat billede og vælg Placer bagerst for at få teksten frem 1 YouSee Foreningsweb ​ Uddannelse i de væsentligste funktioner ved opsætning.
Mandag den Velkommen 1. Velkomst (SN) 2. OGF ”Ny struktur” (SN) 3. Valg af styregruppe (SN) 4. Sæsonplan (MBK) 5. OGF Politik (MBK) 6. Kaptajner.
Måløv Idræts Forening 2014 KOMMUNIKATIONSSTRATEGI.
Sponsorfordele Viktor H. Thorup. Promovering Viktorthorup.com Sociale Medier Træningstøj Konkurrencedragt Supporter plakat Firmaevents Workshops.
Flere Piger i Basket ”Alle skal bare prøve det! Jeg er sikker på, at hvis bare man kom én gang, så ville man blive ved…”
Succes med badminton for årige begyndere og let-øvede VIKs opskrift på at: - skabe et attraktivt badmintonmiljø og - få del i et uudnyttet medlemspotentiale.
Hvad fik vi ud gruppearbejdet på træningssamlingen i Åbenrå!
Odense, d. 3. september Kl Velkommen Kl Siden sidst /Runden Kl Klubber i landzoner – debatoplæg ved Ludvig Thesbjerg, Ungdomsskolen-Skive.
J.nr. Virksomhedslister og digital kontakt til virksomhederne Oplæg til Beskæftigelsesregion Hovedstaden og Sjællands uddannelsesdage d. 10. og 13. januar.
Brug af sociale medier i hospitalsbyggeri
Events – hvorfor og hvordan?
Sidste nyt Aftale med DR
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Aktiviteter Aktiviteter Aktiviteter Aktiviteter B J E R R I N G B R O
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Idrættens Innovatører
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Brush-up for redaktører af byens hjemmeside
MEDvirk - et nyt hjælpemiddel til at nå i mål med arbejdsmiljøet
Velkommen til Engen &Poplen 
VELKOMMEN til Stort Fællesmøde for Almen Praksis på Fyn
Facebookkampagne 27. marts – 20. april
Pressekursus Silkeborg den 11. oktober 2017.
Modul 8: ”Sådan bruger du digital post og e-boks”
Arkivet….og Hjemmesiden
Fabrick Branding strategi med fokus på brand awareness og vejledning i brugen af de sociale medier.
Jonas, Oliver og Kasper T.
Velkommen til cv-møde i MA
Pjece til forældre - parat til skole Skolestart august 2017
Strategi 2022 Stærkere Firmaidræt – Mere kollegamotion.
Skagen Fotoklub KAPPELBORG Udstilling 2018.
Tillykke med fødselsdagen, Kimmy!
Fester og invitationer…
Introduktion til puljemidler
Fra anledning til udvikling
Klubkommunikation – samspil mellem hjemmeside, SoMe og lokale medier
Tilstedeværelsesundervisning
Formidling på sociale medier – Ereolen Global
Udrulningsperioden er slut Kommunikation om Aula begynder
Invitation til at kopiere ind
Skabelon for billede til sociale medier
INTRODUKTION TIL SKOLELEDERE
Præsentationens transcript:

Royal Run Facebook, Instagram og Twitter Lanceringen den 26. maj 2017

Social medier – lancering af Royal Run Den nationale pressemeddelelse sendes ud kl. 11.00 De regionale pressemeddelelser sendes ud kl. 12.00 Facebook coverbillede og profilbillede Facebook – 3 opslag Instagram – 3 opslag Twitter – 4 tweets Facebook begivenheder oprettes for de 5 byer Overblik over anden omtale ifm. lanceringen

Facebook coverbillede og profilbillede

Facebook, opslag 1: Videoen kl. 11.00 Tekst: Kronprinsen fylder 50 næste år, og det skal fejres med en stor løbefest! Vil du med? Læs mere på royalrun.dk. #royalrun Hvordan: Video postes native af: Kongehuset, TV2, DIF, DAF, DGI og Royal Run Danmark. Kommuner, løbeklubber mv. opfordres til at dele Kongehusets opslag eller Royal Run Danmark.

Facebook, opslag 2: De fem byer kl. 16.30 Tekst: Kronprinsen fylder 50 næste år, og det skal fejres i Danmarks fem største byer. I alle byerne kan du løbe enten en engelsk mil (1,609 km) eller 10 km. Hvilken distance vil du med på? #royalrun Hvordan : Postes native af: Kongehuset, TV2, DIF, DAF, DGI og Royal Run Danmark. Kommuner, løbeklubber mv. opfordres til at dele Kongehusets opslag eller Royal Run Danmark.

Facebook, opslag 3: Nyhedsklip kl. ca. 21.00 Tekst: Løb og motion fylder meget i Kronprinsens liv, og derfor bliver hans 50 års fødselsdag næste år naturligvis fejret med en stor løbefest i hele Danmark. Tilmelding til Royal Run åbner til oktober på royalrun.dk. Indtil da kan du følge med på Facebook- siden Royal Run Danmark. #royalrun Hvordan: Postes native af: Kongehuset, TV2, DIF, DAF, DGI og Royal Run Danmark. Kommuner, løbeklubber mv. opfordres til at dele Kongehusets opslag eller Royal Run Danmark.

Instagram, opslag 1: Videoen kl. 11.00 Tekst: Kronprinsen fylder 50 næste år, og det skal fejres med en stor løbefest! Vil du med? Læs mere på royalrun.dk. #royalrun Hvordan: Postes native af: Kongehuset, TV2, DIF, DAF og DGI. Kommuner, løbeklubber mv. opfordres til at dele Kongehusets opslag eller Royal Run Danmark.

Instagram, opslag 2: Danmarkskort kl. 16.30 Tekst: Kronprinsen fylder 50 næste år, og det skal fejres i Danmarks fem største byer. I alle byerne kan du løbe enten en engelsk mil (1,609 km) eller 10 km. Hvilken distance vil du med på? #royalrun Hvordan : Postes native af: Kongehuset, TV2, DIF, DAF og DGI. Kommuner, løbeklubber mv. opfordres til at dele Kongehusets opslag eller Royal Run Danmark.

Instagram, opslag 3: Nyhedsklip kl. ca. 21.00 Tekst: Løb og motion fylder meget i Kronprinsens liv, og derfor bliver hans 50 års fødselsdag næste år naturligvis fejret med en stor løbefest i hele Danmark. Tilmelding til Royal Run åbner til oktober på royalrun.dk. Indtil da kan du følge med på Facebook-siden Royal Run Danmark. #royalrun Hvordan: Postes native af: Kongehuset, TV2, DIF, DAF og DGI. Kommuner, løbeklubber mv. opfordres til at dele Kongehusets opslag eller Royal Run Danmark.

Tweet 1, pressemeddelelse kl. 11.00 Pressemeddelelsen tweetes. Tekst: Hele Danmark inviteres til royal løbefest, når Kronprinsen fylder 50 næste år. Se mere på royalrun.dk #royalrun Hvordan: Tweet fra: DIF og DAF. Kommunerne, løbeklubber mv. opfordres til at retweete fra DIF.

Tweet 2, video kl. 11.10 Videoen tweetes Kronprinsen fylder 50 til næste år. Se med i hans videoopfordring nedenfor (finger peger ned emojie)! #royalrun Hvordan: Tweetes fra: DIF og DAF. Kommunerne, løbeklubber mv. opfordres til at retweete fra DIF.

Tweet 3, Danmarkskortet kl. 16.30 Tekst: Løb med Kronprinsen til Royal Run i DK’s 5 største byer: Aalborg, Aarhus, Esbjerg, Odense og København-Frederiksberg. #royalrun Hvordan: Tweetes fra: DIF og DAF. Kommunerne, løbeklubber mv. opfordres til at retweete fra DIF.

Tweet 4, nyhedsklip kl. ca. 21.00 Nyhedsklip tweetes Se med i nyhedsklippet, hvor Kronprinsen fortæller, hvorfor han glæder sig til Royal Run næste år. Tilmelding åbner til oktober. #royalrun Hvordan: Tweetes fra: DIF og DAF. Kommunerne, løbeklubber mv. opfordres til at retweete fra DIF.

Andre omtaler ifm. lanceringen Der oprettes 5 begivenheder på Facebook for hver by (Henriette) Artikel og nyhedsbrev til DIF’s 61 forbund m.fl. (Charlotte) Artikel på DGI’s hjemmeside (DGI) dansk-atletik.dk: Fokus på arrangør-klubberne og eventen (Henriette) motiondanmark.dk (Bevæg dig for livet – Løb): fokus på løberne og eventen (Henriette) Nyhedsbrev: Nyt fra Bevæg dig for livet-løb (Henriette) Omtale i næste nummer af Idrætsliv og Udspil (redaktøren af Idrætsliv og DGI)

Mandag den 29. maj – Invitation til Royal Run sendes ud på de sociale medier Facebook Instagram Twitter

Facebook: Invitationen kl. 9.00 Tekst: Den blå løber rulles ud, og du er inviteret til at løbe med næste år, når hele Danmarks Kronprins fylder 50. Det bliver et brag af en løbefest. Hvem vil du tage med og løbe sammen med? #royalrun Hvordan : Postes native af: Kongehuset, DIF, DAF, DGI og Royal Run Danmark. Kommuner, løbeklubber mv. opfordres til at dele Royal Run Danmarks opslag.

Instagram: Invitationen kl. 9.00 Tekst: Den blå løber rulles ud, og du er inviteret til at løbe med næste år, når hele Danmarks Kronprins fylder 50. Det bliver et brag af en løbefest. Hvem vil du tage med og løbe sammen med? #royalrun Hvordan: Postes native af: Kongehuset, DIF, DAF og DGI. Kommunerne og andre opfordres til at like Royal Run Danmarks opslag.

Tweet 3: Invitationen kl. 9.00 Tekst: Løb med Kronprinsen næste år, når han fylder 50. Sæt et stort kryds i kalenderen den 21. maj 2018. #royalrun Hvordan : Tweetes fra: DIF og DAF. Kommunerne, løbeklubber mv. opfordres til at retweete fra DIF.