Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Sidste nyt Aftale med DR

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Sidste nyt Aftale med DR"— Præsentationens transcript:

1

2 Sidste nyt Aftale med DR
Efterskoleholdet har fået lov til at være på Aalborg Stadion H. M. Dronningen og Kongeskibets besøg Rekord i antal partnerskaber/sponsorer Evaluering af L2017 Rekord i antal partnerskaber/sponsorer Godt bl.a. fordi åbningen er et kæmpe eksperiment Betaler for produktion af billeder til storskærm og til TV 2 regioner. Evaluering – og Nordea som sponsor de næste gange

3 Status på antal tilmeldte
Individuelle tilmeldinger: Efterskoleholdet (inkl. lærere): 7.411 Højskoler: 1.000 United by Streets: 200 Diverse (internationale mm.): 200 I alt = Der er sat et loft på deltagere

4 Så mange mangler vi Der mangler 25% for at nå landsdelenes egne måltal
Antal L2017 deltagere Mål betalende deltagere 2017 Faktiske tal pr. 1. marts Opnået målprocent Mangler 01 DGI Nordjylland 2273 1849 81% 19% 05 DGI Vestjylland 2010 1265 63% 37% 06 DGI Midtjylland 2000 1609 80% 20% 09 DGI Østjylland 1502 75% 25% 10 DGI Sydøstjylland 1800 1393 77% 23% 11 DGI Sydvest 2300 1424 62% 38% 13 DGI Sønderjylland 1900 1555 82% 18% 14 SdU 85 16 DGI Fyn 1750 1550 89% 11% 17 DGI Midt- og Vestsjælland 1209 69% 31% 18 DGI Nordsjælland 600 545 91% 9% 21 DGI Storkøbenhavn 620 467 23 DGI Storstrømmen 995 565 57% 43% 25 DGI Bornholm 199 69 35% 65% Landsdel ikke oplyst i alt 20197 15087 Der mangler 25% for at nå landsdelenes egne måltal Der mangler 5% for at nå deltagere – hvilket skyldes mange efterskoleelever

5 Overnatning Skole – ca. 600 pladser tilbage
Tenthouse (105 stk.) pris kr. Plads til 2 personer Placeres på Camp Stigsborg Pladser tilbage på - Camping - Friluftslejr (kun telt) - Seniorlejr – Aalborg Sportshøjskole - Skyttecamp OBS: Telte og campingvogne hver sit sted!

6 Billetter til shows Åbning: Udsolgt Efterskolerne: 8.200 ståpladser
(fordelt på de 3 shows) DGI Verdenshold: Udsolgt Int. Gym. Night: Ca. 200 siddepladser Afslutning: Ca ståpladser

7 Markedsføring og rekruttering - Slutspurt

8 Det gør vi bl.a. fra landsplan
Annoncering Primært opslag og indhold på Facebook og Instagram Vi kører dog følgende målrettede opslag: En rettet mod L2013-deltagere, som endnu ikke har tilmeldt sig L2017 En rettet mod DGI interesserede, som endnu ikke har tilmeldt sig L2017 Og følgende boosts: Opslag om tilmeldingsloft Opslag med reminder om at få tilmeldt sig FB- begivenheden Idrætsspecifikke opslag: 1 opslag pr. prioriteret idræt Bølge 2 og bølge 3 er sat i bero – der laves en indsats 72 timer før tilmeldingsfrist, hvis der er behov. Med organisk indhold  menes indhold, som vi poster og distribuerer uden at putte penge i det. Altså helt almindelige opslag på vores FB-side, som bliver liket, delt og kommenteret på af brugerne, uden at vi betaler for det. Vi har meget engagerede brugere på vores FB-side, og med det rigtige, målgruppefokuseret indhold, opnår vi højt reach (altså når langt ud), netop fordi folk deler og kommenterer af sig selv, og vores budskab derfor bliver spredt naturligt, til deres netværk. Med dark posts menes opdateringer, som vi smider et lille budget efter målrettet specifikke målgrupper med specifikke budskaber. De vises ikke på FB-sidens tidslinje, men kun i den udvalgte målgruppes feed. Altså fx L2013-deltagere, som vi har data liggende på (det har vi jo på dem alle), og som endnu ikke har tilmeldt sig. Med boostede opslag menes opslag på vores tidslinje, som vi også smider et lille budget efter, og som derfor har større chance for at nå målgruppens  feed. Det er de opslag, du garanteret selv oplever i dit feed, der hedder ”sponsoreret”. Pt kører vi fx på, at der stadig er billetter at få frem til 7. april. Siden rekrutteringsforummødet har vi desuden aftalt, at vi kommer med oplæg på en slutspurtskampagne, som vi hurtigt kan sætte i gang den sidste uge op til tilmeldingsfristen, hvis vi finder det nødvendigt (det tænker jeg, at vi kommer til at tænke – pengene er jo godt givet ud ift. at nå de , og ikke kun de ). Det er selvfølgelig vigtigt at understrege her, at det ér landsdelenes indsats med netværk og ambassadører, der skal arbejdes med primært i slutspurten – det, vi gør digitalt fra landsplan, skal understøtte deres arbejde, men kan ikke stå alene. Jeg forestiller mig, at vi kommer til at bruge mellem kr. (det har jeg i budgettet), og primært fokus vil være på en eller form for retargeting – altså, at vi går målrettet efter at ramme folk, der i forvejen har vist interesse for landsstævnet – enten ved at like indhold, besøge hjemmesiden, har været i gang med tilmelding og er hoppet fra, har været med i 2013, har tilmeldt sig L2017-nyhedsbrevet og lign. Der er så mange muligheder i dag på sociale medier – vi skal lige vælge det helt rigtige er producere vi løbende indhold til egne medier.

9 Gæster Over 800 inviterede – forventer over 500 gæster i mange kategorier Guidet rundvisning fredag Mange centrale VIP'er kommer. Forventer over 200 akkrediterede pressefolk Skarp prioritering mellem gæster. Nye er kommet til (f.eks. DIF´s bestyrelse) og ikke alle inviteres som i Esbjerg. F.eks. Direktører i DGI Huse og forstandere på Idrætshøjskoler. Går fra fuld pakke til show pakke. 1. Runde er inviteret. 2. runde den 15 marts.

10 Landsdelenes opgaver Før stævnet: REKRUTTERING!
Indkvarteringsplan – skole/camps Evt. bustransport til/fra Aalborg På stævnet: Værter på skole og camps Check in – sætte armbånd på Anvise pladser Kontrol ved morgenmad/lunch to go Kommunikationscenter


Download ppt "Sidste nyt Aftale med DR"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google