Sidste nyt Aftale med DR

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Dialogdag, socialt netværk Livshistorie
Advertisements

Caseoplæg om Facebook.
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
April 2007 – november 2007 Version 1.0 LPJ d. 9. november 2007.
Region Sjællands Feriefond
Hjælpemiddel under forløbet. •Kendt fra kunstnere, som en samlingsmappe over deres værker. •Vi bruger det her, som en samling over hvad du har lavet mens.
Er du én af de ca efterskoleelever, der i år skal have forlænget sit efterskoleophold med en ekstra uge??....
Backoffice præsentation
Opstart i forretningen • Hvad var det smarteste du så? • Tjene eller spare penge! • 2 måder at starte på: • Lille eller stor forretning • Min. et test.
ART GALLERIES Gruppe 4.
- møder skytterne talstærkt op!
Opgave: Handel, detail, kontor Ungdomscamp i forbindelse med maraton
1 Rekruttering og fastholdelse • Få fat i de rigtige folk til din afdeling • Skab en spændende arbejdsform, så de har lyst til at blive.
Plan 2015 Vision: Y`s Men International Region Danmark er i 2015 en bevægelse, som lokalt, nationalt, internationalt og organisatorisk er klar til at engagere.
Kommunikation / it.
Workshop 3 Kriterier til autentiske opgaver.  Valgfag - efterårssemester  Start uge 43  Mål med valgfag er udarbejdelse af produkt med udgangspunkt.
Backoffice præsentation
Oplæg til arbejde med struktur og målrettettræning i eliteafdelingen i Gyttegård golf klub. Søndag d. 28. november 2010 John Nicolajsen.
SUNDBY. SUNDBY Sundby kantine/café Sundby kantine/café; I Sundby Cafe lærer du at finde opskrifter om sund mad, både almindelig mad, men også det søde.
TPI U /2015.
Hvorfor Digital Post? - og vejen dertil
 TREC er en breddeaktivitet under DRF  Et TREC stævne består af 3 dele: ◦ Orienteringsridt ◦ Gangartstest ◦ Forhindringsbane.
1 Folkebibliotekernes it-læringsaktiviteter set fra staten Internat 29. november 2012 for Digitale kontaktpersoner i Roskildes CB område Jonna Holmgaard.
Ekstra ordinær indsats Uddannnelsesområdet Oplæg ved Poul H. Jørgenen Vejlederkonference November 2014.
Hannover Messe 2015 Fakta: april Turen inkluderer:
Projekt Forskerspirer Projekt Forskerspirer Projekt Forskerspirer giver deltagerne mulighed for at fordybe sig i et emne og udarbejde forslag.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Målgrupper og netværk Målet er at få børnene ud og få sat en dagsorden om børns brug af naturen. Målgruppen er de voksne, der tager børnene i hånden eller.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OZ2RF Hvad er det her nu alt for noget Hvorfor nu alt det her
Aftenens program Kl – 19.15Velkomst på torvet – Forældre sidder på stole og elever står op. Kl. ca Elever går med lærere til teamlokaler.
1. Information – hvem – hvad – hvordan 2. Programmet – aktiviteter 3. Noget interesserer dig – eller ikke 4. Din tilmelding – hvordan 5. Spørgsmål nu.
NY ORGANISATIONSSTRATEGI Generalforsamling 23. marts.
OPERATE A/S - SLOTSGADE 2 – 2200 KØBENBHAVN N – TLF – Kampagne om den offentlige rejsesygesikring Odense 11. september 2008.
Vis hjælpelinjer som er en hjælp ved placering af billeder 1.Højre klik på den aktuelle side og vælg ’gitter og hjælpelinjer’ 2. Sæt kryds ved ’Vis’ tegnehjælpelinjer.
Efterskolernes Dag Inspiration til kampagnen Erfaringer fra Danmarks Indsamling Idekonkurrence på Facebook Sparring med elever fra Ryslinge Elevtræf.
Cph Volunteers Giv en hånd til København. Derfor er vi her : For at kvalificere København til på bedre vis at kunne håndtere primært store, internationale.
Arbejdsgruppen: Inger Merete Sørensen Christian Rasmussen Klaus Bolø KOM OG OPLEV ET LANDSSTÆVNE.
KKkkkk. Målgrupper: - Christiansborg (Bjarne Corydon) - Kommunalpolitikere (kommunalvalg) - Elever, forældre, bagland.
Erhvervsuddannelsesreformen 2015 Hvordan går det egentligt med den?
I kan begynde med at fortælle om det! Den måde, I vejleder på efterskolerne, er unik! I gør det i ”det skjulte” – og taler ikke højt om det Få det frem.
Her kan ses et udklip af min forside – tænke med min forside var at man skulle kunne se et lille preview af den side man ville besøge og at forsiden skulle.
Kursus i Wordpress Lær at lave indlæg og kalenderbegivenheder v/ Hjerteforeningens webredaktør Mads Louis Orry.
J.nr. Opsamling på voksenlærlingekampagnen forår 2011 :: Tal & statistik.
En tidlig og intensiv indsats Syddanmark, Fredericia, juni 2008
Kommunikationsworkshop
- hvor ligger udfordringerne?
Stxstudentereksamen.
Kommunikationsansvarlig
Brug af sociale medier i hospitalsbyggeri
Events – hvorfor og hvordan?
Indendørsturneringen
Status på Badminton ift. visionsarbejdet
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Brush-up for redaktører af byens hjemmeside
Royal Run Facebook, Instagram og Twitter
Facebookkampagne 1. april – 16. april
Facebookkampagne 27. marts – 20. april
GUIDE TIL DELING AF DOKUMENTER
Verdenshandel og betalingsbalance
Best practice i sociale medier
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
Strategi 2022 Stærkere Firmaidræt – Mere kollegamotion.
Mormor og morfar Da jeg havde fået ferie kom min mormor og
Find dybdelink Blå kurser: Fremmed kurser
Fra anledning til udvikling
Udrulningsperioden er slut Kommunikation om Aula begynder
Præsentationens transcript:

Sidste nyt Aftale med DR Efterskoleholdet har fået lov til at være på Aalborg Stadion H. M. Dronningen og Kongeskibets besøg Rekord i antal partnerskaber/sponsorer Evaluering af L2017 Rekord i antal partnerskaber/sponsorer ---- Godt bl.a. fordi åbningen er et kæmpe eksperiment Betaler for produktion af billeder til storskærm og til TV 2 regioner. Evaluering – og Nordea som sponsor de næste gange

Status på antal tilmeldte Individuelle tilmeldinger: 14.996 Efterskoleholdet (inkl. lærere): 7.411 Højskoler: 1.000 United by Streets: 200 Diverse (internationale mm.): 200 I alt = 23.807 Der er sat et loft på 28.500 deltagere

Så mange mangler vi Der mangler 25% for at nå landsdelenes egne måltal Antal L2017 deltagere Mål betalende deltagere 2017 Faktiske tal pr. 1. marts Opnået målprocent Mangler 01 DGI Nordjylland 2273 1849 81% 19% 05 DGI Vestjylland 2010 1265 63% 37% 06 DGI Midtjylland 2000 1609 80% 20% 09 DGI Østjylland 1502 75% 25% 10 DGI Sydøstjylland 1800 1393 77% 23% 11 DGI Sydvest 2300 1424 62% 38% 13 DGI Sønderjylland 1900 1555 82% 18% 14 SdU 85 16 DGI Fyn 1750 1550 89% 11% 17 DGI Midt- og Vestsjælland 1209 69% 31% 18 DGI Nordsjælland 600 545 91% 9% 21 DGI Storkøbenhavn 620 467 23 DGI Storstrømmen 995 565 57% 43% 25 DGI Bornholm 199 69 35% 65% Landsdel ikke oplyst i alt 20197 15087 Der mangler 25% for at nå landsdelenes egne måltal Der mangler 5% for at nå 25.000 deltagere – hvilket skyldes mange efterskoleelever

Overnatning Skole – ca. 600 pladser tilbage Tenthouse (105 stk.) pris 1.995 kr. Plads til 2 personer Placeres på Camp Stigsborg Pladser tilbage på - Camping - Friluftslejr (kun telt) - Seniorlejr – Aalborg Sportshøjskole - Skyttecamp OBS: Telte og campingvogne hver sit sted!

Billetter til shows Åbning: Udsolgt Efterskolerne: 8.200 ståpladser (fordelt på de 3 shows) DGI Verdenshold: Udsolgt Int. Gym. Night: Ca. 200 siddepladser Afslutning: Ca. 5.800 ståpladser

Markedsføring og rekruttering - Slutspurt

Det gør vi bl.a. fra landsplan Annoncering Primært opslag og indhold på Facebook og Instagram Vi kører dog følgende målrettede opslag: En rettet mod L2013-deltagere, som endnu ikke har tilmeldt sig L2017 En rettet mod DGI interesserede, som endnu ikke har tilmeldt sig L2017 Og følgende boosts: Opslag om tilmeldingsloft Opslag med reminder om at få tilmeldt sig FB- begivenheden Idrætsspecifikke opslag: 1 opslag pr. prioriteret idræt Bølge 2 og bølge 3 er sat i bero – der laves en indsats 72 timer før tilmeldingsfrist, hvis der er behov. Med organisk indhold  menes indhold, som vi poster og distribuerer uden at putte penge i det. Altså helt almindelige opslag på vores FB-side, som bliver liket, delt og kommenteret på af brugerne, uden at vi betaler for det. Vi har meget engagerede brugere på vores FB-side, og med det rigtige, målgruppefokuseret indhold, opnår vi højt reach (altså når langt ud), netop fordi folk deler og kommenterer af sig selv, og vores budskab derfor bliver spredt naturligt, til deres netværk.   Med dark posts menes opdateringer, som vi smider et lille budget efter målrettet specifikke målgrupper med specifikke budskaber. De vises ikke på FB-sidens tidslinje, men kun i den udvalgte målgruppes feed. Altså fx L2013-deltagere, som vi har data liggende på (det har vi jo på dem alle), og som endnu ikke har tilmeldt sig. Med boostede opslag menes opslag på vores tidslinje, som vi også smider et lille budget efter, og som derfor har større chance for at nå målgruppens  feed. Det er de opslag, du garanteret selv oplever i dit feed, der hedder ”sponsoreret”. Pt kører vi fx på, at der stadig er billetter at få frem til 7. april. Siden rekrutteringsforummødet har vi desuden aftalt, at vi kommer med oplæg på en slutspurtskampagne, som vi hurtigt kan sætte i gang den sidste uge op til tilmeldingsfristen, hvis vi finder det nødvendigt (det tænker jeg, at vi kommer til at tænke – pengene er jo godt givet ud ift. at nå de 28.500, og ikke kun de 25.000). Det er selvfølgelig vigtigt at understrege her, at det ér landsdelenes indsats med netværk og ambassadører, der skal arbejdes med primært i slutspurten – det, vi gør digitalt fra landsplan, skal understøtte deres arbejde, men kan ikke stå alene. Jeg forestiller mig, at vi kommer til at bruge mellem 50-100.000 kr. (det har jeg i budgettet), og primært fokus vil være på en eller form for retargeting – altså, at vi går målrettet efter at ramme folk, der i forvejen har vist interesse for landsstævnet – enten ved at like indhold, besøge hjemmesiden, har været i gang med tilmelding og er hoppet fra, har været med i 2013, har tilmeldt sig L2017-nyhedsbrevet og lign. Der er så mange muligheder i dag på sociale medier – vi skal lige vælge det helt rigtige er producere vi løbende indhold til egne medier.

Gæster Over 800 inviterede – forventer over 500 gæster i mange kategorier Guidet rundvisning fredag Mange centrale VIP'er kommer. Forventer over 200 akkrediterede pressefolk Skarp prioritering mellem gæster. Nye er kommet til (f.eks. DIF´s bestyrelse) og ikke alle inviteres som i Esbjerg. F.eks. Direktører i DGI Huse og forstandere på Idrætshøjskoler. Går fra fuld pakke til show pakke. 1. Runde er inviteret. 2. runde den 15 marts.

Landsdelenes opgaver Før stævnet: REKRUTTERING! Indkvarteringsplan – skole/camps Evt. bustransport til/fra Aalborg På stævnet: Værter på skole og camps Check in – sætte armbånd på Anvise pladser Kontrol ved morgenmad/lunch to go Kommunikationscenter