S IRCULUS Patienttilfredshedsundersøgelse Marts 2016.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Barrierer for solidaritet i velfærdssamfundet
Advertisements

GRAFISK FORTÆLLING 1.
Gode råd i forbindelse med mundtlig eksamen
Ved egen kraft Marte Meo En udviklingsstøttende metode
UDVIKLINGSKATALOG - A •være mere direkte og krævende overfor andre •påtage sig nye varierede opgaver noget oftere •bruge sin autoritet noget mere •træffe.
Rekruttering af frivillige ledere MBU’s Årsmøde 2007.
Det er sjovere at yde en indsats, når vi arbejder godt sammen!
3 eksempler på, hvordan sundhed.dk hjælper borgerne
Psykoedukation for patienter med bipolar affektiv sindslidelse
Lisa Falk ØNH Sønderborg
Brugerdialog FS SASMO kongres , Vejle Center Hotel
Tilfredshedsundersøgelse ______________________________________________ Danske Massører og Terapeuter PI-Tour Juni 2010.
Afdelingsleder Morten Freil
Hvad ved vi og hvad ved vi ikke?
Relationer handler om troværdighed og tilgængelighed
Planlægning - TD.  Over 3 meterOffentlig zone  Ca. 1,2 – 3 meterSocial zone  Ca. 40 cm – 1,2 meterPersonlig zone  Mindre end 40.
Dette er en automatisk lønforhandling. Vær venlig at svare på de næste spørgsmål. Dine svar vil danne grundlag for den næste lønjustering. Næste>>
Sofie Laura og Hannah Her ser vi pigerne i fuld gang.
Vis mig værdien v. arbejdsmarkedschef i Viborg Kommune Jette Lorenzen
Tegning; ”Frihedens allegori”, F. M
Sig noget pænt PRINT 2-3 SÆT OG LAMINÉR ”SUPER KLASSE KAMMERAT-STOLEN”
Tilgivelse.
Patienters oplevelser på færøske sygehuse 2010 Spørgeskemaundersøgelse blandt 886 indlagte patienter Enheden for Brugerundersøgelser på vegne af det færøske.
Samtale om bogens titel og forside. højtlæsning Lyt grundigt. Hvad hører vi om Mis?
Hvordan spørger man anerkendende?
Ældre Sagen distrikt 3 Århus 25.september 2014
Livsværdier Definition:
Carsten Lindorf Lean administration og service Fagspecialistorganisation  Fagspecialicerede funktioner  Fagligt kompetente medarbejdere  Lille helhedforståelse.
MAJ WITTE AARHUS UNIVERSITY OBSERVATIONER FRA ET FELTSTUDIE SOM BARTENDER.
Carsten Lindorf Lean administration og service Fagspecialistorganisation  Fagspecialicerede funktioner  Fagligt kompetente medarbejdere  Lille helhedforståelse.
Carsten Lindorf Lean administration og service Forstyrrelser og afbrydelser  ”Kunden er i processen, i stedet for slutprocessen  ”Kunden” har mulighed.
Dette er starten på et lille slideshow, der kan præsenteres på minutter. Slideshowet bygger alene på de materialer, der er udleveret i ’Pårørende-kittet’
SCA-øvelse: IND Instruktion: Fortæl om en eller flere konkrete opgaver hjemmefra, der er løst (fx plænen er slået/der er lukket for vandet i sommerhuset).
Borgerservice Undersøgelse af brugertilfredsheden med Borgerservice Marts
© Folkesundhed og Kvalitetsudvikling, Region Midtjylland Resultater fra 3. runde af Distriktspsykiatriundersøgelsen Patienter og pårørende 2020.
Ressourceforløb og borgerinddragelse – u. 40 årige.
Gruppeundervisning Tanker, erfaringer og udvikling Kontinenssygeplejerske Hanne M. Gravgaard, AUH, Urogynækologisk Klinik.
Forberedelse af videoafhørring af børn udsat for sexuelle overgreb Saqqummiisoq: Oline Inûsugtok’, Qaammaaviup ningiua.
Oplæg om Arbejdsglad Hvad gør os arbejdsglade?. Introduktion Yngre Læger har sat fokus på, hvad der giver medlemmerne en god arbejdsdag Medlemmerne har.
Det Regionale Beskæftigelsesråd Empowerment i praksis på beskæftigelsesområdet.
Kontakt mellem borgere med handicap og den kommunale forvaltning GAP-analyse af Det Centrale Handicapråd.
Skift farvedesign Gå til Design i Topmenuen Vælg dit farvedesign fra de seks SOPU-designs Vil du have flere farver, højreklik på farve- designet og vælg.
Den professionelle samtale Ilulissat den 11. februar 2016 Jakob Munk Jensen, Danmarks Læreforening.
Hvad fik jeg ud af at deltage? Indlæg KVIS-konf Bjørn Christau praktiserende speciallæge.
Godkendt af bestyrelsen den 5. november 2015 Barnets perspektiv EGMONT FONDENS STRATEGI FOR BØRNE- OG UNGEINDDRAGELSE.
S IRCULUS Patienttilfredshedsundersøgelse August 2015.
Målrettet kommunikation
Hvad gør os arbejdsglade?
HVORDAN DEFINERER VI DET I BV 3
UDVIKLINGSKATALOG - A Lavt “D” kan udvikle sig ved at:
Den gældbundne tjener med Lego-figur
CLARA Projektbeskrivelse
Borgertemperaturmåling – UU’s modtagelse, juni 2017
Her var et billede fra bogen.
Patienttilfredshedsundersøgelse Foråret 2015
Styrket borgerkontakt
Interview-teknik.
Klinisk IT strategi 2017.
Eutanasi – En lykkelig død
Ansvarlig.
FRA DIAGNOSE TIL DØD Tidlig palliation
Patientinformation altid ved hånden
og indhold Konsultationens struktur Silverman, Kurtz & Draper
Det nationale PRO-arbejde Fagligt Selskab for Lunge- og Allergi sygeplejersker d. 15. marts 2018 Sanne Jensen.
Betyder at blive skilt på arabisk……
Kommunikationskursus
Hvilken historie ønsker du at være en del af?
Mål Du føler dig ventet og velkommen
Velkommen Pårørendekursus Livet med demens i eget hjem
Jeg er ved at lære, at få overblik over nogle særligt vigtige dele af orienteringsløbet der gør, at alle er med, og alle lærer noget. - for når alle kan.
Præsentationens transcript:

S IRCULUS Patienttilfredshedsundersøgelse Marts 2016

2 S AMMENFATNING AF PATIENTTILFREDSHEDSUNDERSØGELSE

3

4

5 DET SIGER PATIENTER SOM SIRCULUS ”Søde og imødekomm ende, meget kompetente” ”Høj faglighed” ”Professionel. Hurtig aktivt seriøst” ”Samtalerne har altid været relevante og på mine præmisser” ”Der blev lyttet koncentreret til hvad jeg fortalte” ”Handlekraftig, imødekommende ” ”Oplever stor indlevelse, mødte venlighed, humor og menneskelighed” ”Det var et fint første møde, venligt og trygt! ”Alle er meget imødekommende. Fik følelsen af at blive taget seriøst” ”Vi gennemgår løbende forløbet og jeg inddrages i planlægningen” ”Jeg bliver spurgt om tingene er OK og jeg føler mig inkluderet og talt til på en måde jeg forstår” ”I er gode til at forklare hvad der skal ske, og er man i tvivl og spørger svarer i med et smil” ”Grundig og imødekommende samtale, god tid afsat til 1. konsultation” ”Jeg er blevet bedre til at overskue mine ting/min dag. Min dag er knap så impulsiv” ”Jeg har stor gavn af forløbet i min dagligdag. Mere ”styring” mindre angst” ”Føler jeg får en mulighed for at komme længere i forhold til min fremtid” ”Der har været behandling ved læge/sygeplejerske, og de havde sat sig godt ind i min sag” ”Jeg er fuldt ud tilfreds”