Download præsentationen
1
HVORDAN DEFINERER VI DET I BV 3
S.T.A.R.T HVORDAN DEFINERER VI DET I BV 3
2
STYRKE SE PÅ HVAD BARNET KAN FREMFOR HVAD DET IKKE KAN
SELVSTÆNDIGHED/SELVHJULPENHED TAGE ANSVAR NÆRVÆR BØRNENE HJÆLPER HINANDEN STYRKE
3
TRYGHED STØRSTE DYD ER AT SKABE TRYGHED
SKABE ET MILJØ HVOR MAN KAN KOMME MED SMÅ SOM STORE TING ANDERKENDENDE MILJØ, HVOR BØRNENE BLIVER SET OG HØRT I TYDELIGE RAMER AT DET ER OK AT SIGE FRA GOD KONTAKT TIL FORÆLDRENE ALLE BØRN HAR EN GOD VOKSENRELATION TRYGHED
4
AT BLIVE SET OG HØRT SAMT ACCEPTERET FOR DEN MAN ER OG DET MAN FØLER
RESPEKT FOR HINANDEN BÅDE I KOMMUNIKATION OG ADFÆRD BLIVE MØDT PÅ EN POSITIV OG RESPEKTFULD MÅDE ANDERKENDENDE DIALOG UDEN SKÆLD UD ANDERKENDELSE
5
UDGANGSPUNKTET FOR VORES ARBEJDE ER AT SKABE RELATIONER – BØRNE- OG VOKSENFÆLLESKABER
GODE RELATIONER BLANDT DE VOKSNE SMITTER AF INKLUDERENDE FÆLLESKABER MED PLADS TIL ALLE DE VOKSNE SKABER RAMMERNE FOR HVORDAN VI ER SAMMEN MAN SKAL VÆRE EN GOD KAMMERAT RELATIONER
6
TRIVSEL ARBEJDSGLÆDE SMITTER I HELE INSTITUTIONEN
AT LEDELSEN SER OG TAGER HÅND OM PERSONALEUDFORDRINGER OG DET ER IKKE ET TABU ALLE FØLER SIG SOM EN DEL AF FÆLLESSKABET – PLADS TIL ALLE NÅR DER ER EN RELATION ER DER ET FÆLLESKAB IMØDEKOMMENDE ADFÆRD TRIVSEL
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.