Bestyrelsesmøde Onsdag 18. juni 2014 Klokken 19:30.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
INTRO 08/09/05 Byens Netværk i New York. New York DAGENS PROGRAM 1.Velkommen / Vi glæder os! v/Ole & Henriette 2.Om det faglige og det praktiske – dag.
Advertisements

Præsentation af sæsonen 2012 i SSIF Cykling og et tilbageblik på det 2. år i cykelklubbens historie.
Velkommen til generalforsamling Dato mdr Hvad skal der ske i aften? Præsentation af Diabetesforeningen Om frivilligt arbejde i Diabetesforeningen.
Erhvervs  Uddannelses  Center  Syd Hilmar Finsens Gade 18  DK-6400 Sønderborg   Tlf Praktikværtdag d. 8. september 2015.
GoMINIsite – og få en ny og bedre hjemmeside på minutter 0.
FLERE FRIVILLIGE BADMINTON IS Skævinge fodbolds 5 step til flere frivillige.
Mandag den Velkommen 1. Velkomst (SN) 2. OGF ”Ny struktur” (SN) 3. Valg af styregruppe (SN) 4. Sæsonplan (MBK) 5. OGF Politik (MBK) 6. Kaptajner.
Måløv Idræts Forening 2014 KOMMUNIKATIONSSTRATEGI.
Hvad fremtiden angår, er din opgave ikke at forudse, men at gøre den mulig….. Citat: Antoine de Saint-Exupery, fransk forfatter Beretning 2014 Hedensted.
Ungdomslederseminar Lørdag den 24. november Program for dagen: 12.00: Velkomst, formål og præsentation 12.10: Evaluering af 2012 (breddeudvalget) 14.00:
Sundbakken -brugergruppemøde den 26. april 2016 Sundbakkens studietur til Seniorbofællesskabet Trekanten.
Hvad fik vi ud gruppearbejdet på træningssamlingen i Åbenrå!
Introduktion til Badminton People. Spiller/forældre 2 – i – 1 Denne del af BadmintonPeople erstatter den gamle KLUBPORTAL og det gamle INFOSPORT Denne.
Status på det indledende udvalgsarbejde
Kliniske forsøg services på DKMAnet
OK18 nærmer sig Hvad er vigtigst for HK Kommunals medlemmer?
Portfolio eksamen Mit event bureau
Dansk-historie opgaven i 1.g 2017
Udbud vedr. afsætning af biopulp
Nye e-beviser og uddannelsesplaner
Indkaldelse til Generalforsamling i Støtteforeningen Holmetræet
Hjerteforeningens Motionsklub Jægerspris
Aktiviteter Aktiviteter Aktiviteter Aktiviteter B J E R R I N G B R O
Din kreative online praksis!
Christian Jørn Hansen 4. januar 1991 DAF-regi: BAC: Elite B
Forslag til ny turnering 2013
i Nordeas lokaler Prins Jørgens Alle 6 B, 4760 Vordingborg
VELKOMMEN TIL SÆSON I HOLTE
VELKOMMEN TIL SÆSON I HOLTE
VELKOMMEN TIL SÆSON I HOLTE
Velkommen til generalforsamling Dato mdr. 2018
Afdelingsmøde – Afdeling 5 Mandag den 8. maj 2017
ÅRHUS AFDELING.
”Hvordan man kan få glæde af i engelskundervisningen”
NYHEDSBREV Årgang 1, Nummer 2, oktober 2004 Invitation til Medlemsmøde
Velkommen til OGF Cykelmotion Stormøde 19. februar 2018
Foreningen for Ataksi / HSP Generalforsamling 2018
CURA og FSIII Superbrugermøde
Bestilling af spåner Kære alle
Styrk foreningen Fællesskab og samarbejde
Forløb: Ligestilling mellem køn i Danmark
Grenaa IF Generalforsamling 2018
Velkommen til generalforsamling 2018
Noter PW aften 6. marts 2018 • Hvad er godt?
Præsentation af app til Stafet For Livet Formålet med Stafet For Livet Appen er, at skabe en app, der fungerer som en samlet indgang til stafetten for.
Lovgivningen ved Landvindingslag Søborg Sø
Trafikpolitik for (skriv skolens navn)
Dialogen med klubben SPØRGEGUIDE UNDERVISNINGSMETODER
Generalforsamling 12. marts 2019
Introduktion til arbejdet som webmaster
Introduktion til arbejdet som klubpræsident
Introduktion til arbejdet som klubsekretær
CMS – Inner Wheel Danmarks hjemmesider
af Kliniske Lærestolsprofessorer
Referat af bestyrelsesmøde den 6
ISO = international service organiser
Velkommen til ROADSHOW i GeoDanmark!
Fremtidens mål for SAB 23/5 – 2018 Formål med mødet: At sammensætte en styregruppe, der kan træffe overordnede beslutninger samt varetage SAB’s samlede.
Opdatering fra Generalforsamling
Future Vejle inspiration
Adresseprogrammet Effektivt genbrug af grunddata om adresser, administrative inddelinger og stednavne Styregruppemøde torsdag den 20. juni 2013.
Status fra PR gruppen + status fra Lyø
Hvordan opnår vi bedre kommunikation og dermed trivsel?
Velkommen til OGF Cykelmotion Stormøde 11. marts 2019
Grøn = ✔ Rød =
Skole DM i Skydning 2019 INFO aften for kontaktpersoner
Velkommen til VD-senior
BRUG FACEBOOK TIL AT SKABE STÆRKE, FRIVILLIGE FÆLLESSKABER
HIF Generalforsamling
Valg af valgmoduler ​Dn2018s og dn2018v
Præsentationens transcript:

Bestyrelsesmøde Onsdag 18. juni 2014 Klokken 19:30

Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde2

Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde3

Godkendelse af ref. Referatet er godkendt HRLK Bestyrelsesmøde4

Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde5

Sommerprogram 2014 DatoHvadBemærkninger 29. JuniLøb i skoven 6. JuliLøb fra Eriks sommerhusInvitation klar til afsendelse (Erik) 13. Juli"Eremitageløbet" 13,3 km / Furesøen rundt 23 km.Via Facebook 20. JuliLøb i Store Dyrehave (Hillerød) - 6, 10 & 21 km.Via Facebook 27. JuliHillerød til Gilleleje (op til 27 km langs togbanen også kaldet Rute 33.) Via Facebook 3. August Ikke planlagt 100%.Robert arbejder videre med idéer HRLK Bestyrelsesmøde6

Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde7

Hørsholm Kulturdag Hørsholms ”byfest” Gratiskoncerter med bla. Basim, Søs Fenger, Dodo and the Dodos Vi har bestilt et telt (3x3 meter = max. 500,-) Vi mangler: –Deltagere Vagtplan –Aktivitet Træningsløb? Opvarmning? Deltager påklædning? Quiz? –Plancher Foto fra fællesløb, Berlin, Hamborg etc. –Vind nogle ting? HRLK Bestyrelsesmøde8

Hørsholm Kulturdag Heidi står for kulturdagen Der er bestilt et telt (3x3 meter = max. 500,-) –Deltagere trænere spørges nu- øvrige i august Vagtplan: August –Aktivitet Træningsløb: Et lille løb 25 min. med opvarmning (på scenen) formiddag og eftermiddag. Heidi informerer kommunen, så det kommer med i programmet. –Plancher Vi har en planche HRLK Bestyrelsesmøde9

Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde10

Å-løbet 2014 Regin og Niels med Jens som hjælper sørger for selve løbet Referat fra Heidi og Tina, som har ansvaret for kommunikation og samarbejde –Tilmeldinger – via vores hjemmeside –Tilmeldte hjælpere – Regin har oplysningerne –Rute – Regin sender den –Tidstagning Regin og Niels sørger for det –Robert kontakter de lokale klubber vedr. et samarbejde – Sydbank 2 møder (Tina), så det nu kommer på Gågadens bestyrelsesmøde og aktivitetsliste. Pølsemanden er formand og informeres separat –Claus fra Sydbank tager fat i Ugebladet vedr. information –Der bliver printet 1000 flyers og 100 plakater til at hænge op –Vedr. sponsorer - Erik tager Havnen, Kirsten tager Kongevejscentret og Stender i Hovedgaden –Robert skriver på facebook at vi har brug for 5 hjælpere til diverse arrangemneter HRLK Bestyrelsesmøde11

Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde12

Powerade 14. sept Vi har givet en positiv tilbagemelding til DAF om at vi deltager Udspil: Vi skal følge træningsprogrammet på minimum hold 1 – 4. Lasse spørger hold 5 om de ønsker at deltage Hjælpere til Å-løbet får muligheden for at modtage et løbenummer som tak for hjælpen. Uddannelsesdag (24. eller 28. juni) – to personer. Robert reklamerer for deltagere blandt trænerne Udmelding. Der kommer information fra Robert. Hjælpere til Åløbet kommer med u/b resten kommer med til ½ pris dvs 200 kr (Løbet koster kr. 400) HRLK Bestyrelsesmøde13

Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde14

Organisation Bestyrelsen Trænerudvalg: Robert og Lasse er kontaktpersoner Tøjudvalg: Heidi og Lasse. Navnene på hver der er leder af hvilke udvalg, sættes på hjememsiden. Heidi skriver til Sporty-me Aktivitetsudvalg HRLK Bestyrelsesmøde15

Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde16

Hjemmesiden Opdateringer –Bestyrelsen –Vedtægter Layout –Menu bjælken er nu mere overskuelig! Billeder –Der mangler billeder. Ruben er tovholder. Picassa så alle med password kan uploade fotos. Link fra hjemmesiden HRLK Bestyrelsesmøde17

Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde18

IT system Foreningsadministrator Systemet koster ca kr. i oprettelse, samt 2600 kr i årlig driftomkostning Følgende moduler er valgt: –Grundmodul –Medlemslogin –Medlemsportal –Betalingsservise –Ekstern tilmelding FI tilmeldingsaftale til Nets mangler Erik gennemgik systemet og viste de forskellige funktioner Beslutning: Erik køber systemet Foreningsadministrator HRLK Bestyrelsesmøde19

Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde20

Næste møde Næste møde: 3 september hos Kirsten Gibson Dronningedammen 4 1 th 2970 Hørsholm HRLK Bestyrelsesmøde21

Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde22

Eventuelt Lasse har sat sit hus til salg og planlægger at flytte fra byen Heidi og ligeledes sat sit hus til salg og planlægger at flytte nærmere CPH Mad til aktivitetsudvalgets 4 årlige arrangementer HRLK Bestyrelsesmøde23