Bestyrelsesmøde Onsdag 18. juni 2014 Klokken 19:30
Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde2
Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde3
Godkendelse af ref. Referatet er godkendt HRLK Bestyrelsesmøde4
Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde5
Sommerprogram 2014 DatoHvadBemærkninger 29. JuniLøb i skoven 6. JuliLøb fra Eriks sommerhusInvitation klar til afsendelse (Erik) 13. Juli"Eremitageløbet" 13,3 km / Furesøen rundt 23 km.Via Facebook 20. JuliLøb i Store Dyrehave (Hillerød) - 6, 10 & 21 km.Via Facebook 27. JuliHillerød til Gilleleje (op til 27 km langs togbanen også kaldet Rute 33.) Via Facebook 3. August Ikke planlagt 100%.Robert arbejder videre med idéer HRLK Bestyrelsesmøde6
Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde7
Hørsholm Kulturdag Hørsholms ”byfest” Gratiskoncerter med bla. Basim, Søs Fenger, Dodo and the Dodos Vi har bestilt et telt (3x3 meter = max. 500,-) Vi mangler: –Deltagere Vagtplan –Aktivitet Træningsløb? Opvarmning? Deltager påklædning? Quiz? –Plancher Foto fra fællesløb, Berlin, Hamborg etc. –Vind nogle ting? HRLK Bestyrelsesmøde8
Hørsholm Kulturdag Heidi står for kulturdagen Der er bestilt et telt (3x3 meter = max. 500,-) –Deltagere trænere spørges nu- øvrige i august Vagtplan: August –Aktivitet Træningsløb: Et lille løb 25 min. med opvarmning (på scenen) formiddag og eftermiddag. Heidi informerer kommunen, så det kommer med i programmet. –Plancher Vi har en planche HRLK Bestyrelsesmøde9
Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde10
Å-løbet 2014 Regin og Niels med Jens som hjælper sørger for selve løbet Referat fra Heidi og Tina, som har ansvaret for kommunikation og samarbejde –Tilmeldinger – via vores hjemmeside –Tilmeldte hjælpere – Regin har oplysningerne –Rute – Regin sender den –Tidstagning Regin og Niels sørger for det –Robert kontakter de lokale klubber vedr. et samarbejde – Sydbank 2 møder (Tina), så det nu kommer på Gågadens bestyrelsesmøde og aktivitetsliste. Pølsemanden er formand og informeres separat –Claus fra Sydbank tager fat i Ugebladet vedr. information –Der bliver printet 1000 flyers og 100 plakater til at hænge op –Vedr. sponsorer - Erik tager Havnen, Kirsten tager Kongevejscentret og Stender i Hovedgaden –Robert skriver på facebook at vi har brug for 5 hjælpere til diverse arrangemneter HRLK Bestyrelsesmøde11
Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde12
Powerade 14. sept Vi har givet en positiv tilbagemelding til DAF om at vi deltager Udspil: Vi skal følge træningsprogrammet på minimum hold 1 – 4. Lasse spørger hold 5 om de ønsker at deltage Hjælpere til Å-løbet får muligheden for at modtage et løbenummer som tak for hjælpen. Uddannelsesdag (24. eller 28. juni) – to personer. Robert reklamerer for deltagere blandt trænerne Udmelding. Der kommer information fra Robert. Hjælpere til Åløbet kommer med u/b resten kommer med til ½ pris dvs 200 kr (Løbet koster kr. 400) HRLK Bestyrelsesmøde13
Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde14
Organisation Bestyrelsen Trænerudvalg: Robert og Lasse er kontaktpersoner Tøjudvalg: Heidi og Lasse. Navnene på hver der er leder af hvilke udvalg, sættes på hjememsiden. Heidi skriver til Sporty-me Aktivitetsudvalg HRLK Bestyrelsesmøde15
Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde16
Hjemmesiden Opdateringer –Bestyrelsen –Vedtægter Layout –Menu bjælken er nu mere overskuelig! Billeder –Der mangler billeder. Ruben er tovholder. Picassa så alle med password kan uploade fotos. Link fra hjemmesiden HRLK Bestyrelsesmøde17
Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde18
IT system Foreningsadministrator Systemet koster ca kr. i oprettelse, samt 2600 kr i årlig driftomkostning Følgende moduler er valgt: –Grundmodul –Medlemslogin –Medlemsportal –Betalingsservise –Ekstern tilmelding FI tilmeldingsaftale til Nets mangler Erik gennemgik systemet og viste de forskellige funktioner Beslutning: Erik køber systemet Foreningsadministrator HRLK Bestyrelsesmøde19
Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde20
Næste møde Næste møde: 3 september hos Kirsten Gibson Dronningedammen 4 1 th 2970 Hørsholm HRLK Bestyrelsesmøde21
Dagsorden 1.Velkomst 2.Godkendelse af referat fra d. 5. maj Sommerprogram 4.HRLK deltagelse i Hørsholm Kulturdag 5.Status for Å-løbet Powerade ½ marathon 7.Organisation 8.Hjemmesiden; opdateringer, layout mm 9.IT-system til Medlemshåndtering 10.Næste møde 11.Eventuelt HRLK Bestyrelsesmøde22
Eventuelt Lasse har sat sit hus til salg og planlægger at flytte fra byen Heidi og ligeledes sat sit hus til salg og planlægger at flytte nærmere CPH Mad til aktivitetsudvalgets 4 årlige arrangementer HRLK Bestyrelsesmøde23