Formindsk CO2… Klima kampagne HH2.b Line HP, Julie, Sofie, Sead og Sune.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
GS1 DataBar Reducering af madspild
Advertisements

TV- og filmreklamer.
Innovation Camp 2013.
JELD-WEN Danmark og Hærvejsmotorvejen.
Klima og bæredygtighed
Det er over 20% af vores totale udledning af drivhusgasser
Sociale Medier Booster bundlinjen AF Bjarke Larsen.
Earth Hour Idékatalog Inspiration og ideer til din virksomhed.
Online annoncer og bannerreklamer
VIRTUELLE VERDENER AVATARERNE KOMMER 8/5-07 VED JONAS HEIDE SMITH INNOVATIVE COMMUNICATION, ITU Historie Begreber Scenarier.
Fremtidens markedsføringsplatform
6 om dagen 2009 Netværksmøde 27. februar 2009.
Viral Markedsføring Nicholas og Simon.
Et af mine fortrukne medier Af: Hr. Skafte. Husets markedsføring • Nyheder • Kurser • Netværk • Job • Blogs • Foreninger • Jura • Gratis / Medlemskab.
Arbejdsmiljøformidling til unge i bygge- og anlægsbranchen.
Hvor der er fokus på klimaet.
Prøv det nye the mysterious wold game, test din viden om verden og få et godt grin med dine bekendte, vi vil garanter du vil synes om det og lære noget.
ITB 2009 Grøn it Mere effekt end du tror …. ITB 2009 It – den ny klimahelt … It har potentiale til at blive klimahelt 2% brug af verdens energi, 5 gange.
TEC Frederiksberg.
Er mere motorvej løsningen?
Sex & Samfunds årlige seksualundervisningskampagne Uge Sex.
Godt på vej – 5 elbiler i Gladsaxe Kommune (der blev til 4) Klima Klar By- og Miljøforvaltningen 20. januar 2011 Kim W. Jensen.
Snapchat som markedsføring Kan man godt det? Rune, Tina & Louise.
Obamas brug af sociale medier i præsidentkampagnen 2008.
Synopsis: Klima Hvilke former for politisk deltagelse har den største indflydelse på folks holdning til klimaspørgsmål?
Research & Innovation Gruppe 2 Morten Tobias Gammelgaard Darlene Andreasen Nick Becker Damm David Pambuena Kristiansen.
Reklamemidler og -medier
Kvikkursus i start af Biblioteksklubber Signe Amalie Svenningsen
Research & Innovation Projekt 1 Gruppemedlemmer: Anders, Bitten og Janne.
Find Your Friend app og (mobil) kommunikation
MFU beretning Landskomitémøde 12. maj Kommunikationsstrategi? Opsamling på punkt 11 Kommunikationsuddannelse af korpsene Synlighed – tidssvarende.
Samsø :D verdens største labyrint………………………… indvielse: 6. maj 2000 Størrelse: 6 ha (= 12 fodboldbaner) Samlet stilængde: m Stibredde:
Fælles ejet DIGITAL DISTRIBUTION Henrik Leschly.
Adgang til sporbarhedsdata Alex E Olsen Project Manager – Corporate Social Responsibility Vores behov?
Køb spillet her:. Buy the game here: AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren.
Greenkeeper ERFA-gruppe Golfens Grønne Regnskab - Et godt formidlingsredskab!
Game of Thrones Aktuel Mediebrug Bo Kampmann Walther FS2014.
Malmö Festivalen har ca besøgende. Malmöfestivalen är en årlig festival i centrala Malmö. Festivalen är Nordens största stadsfestival med ca.
MEDIESTRATEGI OVERSIGT: Facebook Website Trykte medier Viraler
Mad, transport og klima.
Opvisning LØRDAG D. 21. MARTS 2015 KLUB FRIVILLIG i Nellerupgårdhallen
Installationer Varmeanlæg - opgaven. En bolig på 150 m 2 fra 1927 bliver opvarmet med en ældre gaskedel. Der er et årligt gasforbrug på m 3. Den.
Udledninger og råderum
Udsigt til klimavenlige Bygninger
Kvickly Total 2011 Antal svar55153 Kvickly Kundemeter 2011 Rapportspecifikationer.
Cross Channel - Tidens største trend.
FISA – BATIBOUW Mia, Michelle, Pernille & Sofie CASE.
Palsgaard energi Birger Brix Page 2 Palsgaard energi CO 2 kvoter får Palsgaard til at nytænke energiforbrug “Fra omkostning.
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
KAMPAGNEN – I FORM PÅ FARTEN I FORM PÅ VEJEN – DET SUNDE BUSSTOPPESTED Forbedring af livskvaliteten ved at skabe bedre adgang.
1 Digitaliseringens krav og muligheder Vibeke Lyngse, Danmarks Naturfredningsforening.
Landbrug & Fødevarer VIDSTE DU, AT… 2895 KJ = 690 kcal2961 KJ = 705 kcal 150 g popcorn indeholder flere kalorier end en stor portion brunch, som vist på.
Vi cykler stadig til arbejde Kolding Kommune Antal tilmeldte hold:57(61) Antal hold, der har gennemført:53(57)
Energioptimering af boliger med udgangspunkt i enfamiliehuse Kurset er udviklet for Efteruddannelsesudvalget for bygge/anlæg og industri af Videncenter.
KKkkkk. Målgrupper: - Christiansborg (Bjarne Corydon) - Kommunalpolitikere (kommunalvalg) - Elever, forældre, bagland.
Tre fyrtårnsprojekter
markedsføringsplaner
En APP til unge som er i tvivl om deres seksualitet - Lavet af Melani
noRA, LARS, HAJAL,SIMONE,ISMAIL team 4
Sprøjtefri Have.
Madkamp Bælgfrugter og bæredygtighed
Idé forslag til Holstebro Kommune
Facebookkampagne 27. marts – 20. april
Madspild.
Når du allerede mestrer de vigtigste
جمع آوري میکائیل فتاحی طبری
#UNGKBH Oplæg om sociale medier.
Interkulturel Erhvervskommunikation 2 The cultural process
Hørup Centralskole 3. årgang
Brugernes praksis – betyder det noget for indeklimaet?
Præsentationens transcript:

Formindsk CO2… Klima kampagne HH2.b Line HP, Julie, Sofie, Sead og Sune

 NOAH er medlem af verdens største sammenslutning af græsrodsorganisationer, Friends of the Earth.Friends of the Earth 

 ”Fra ko til kylling”  200 grams oksebøf har en klimabelastning svarende til 50 kilometers bilkørsel.  1 kg oksekød udleder 19,1 kg CO2  1 kg kylling udleder 3,1kg CO2  Opsigtsvækkende reklame  Meget opmærksomhed  Gratis medieomtale  Humor

 Sociale medier  Målgruppevalg  Facebook  Hotmail  Direkte kontakt med vores målgruppe  Kontakt os  Hotmail:  Facebook: skyd en lorte ko  Udviklingsmuligheder

 ” Brug indkøbsnet i stedet for poser”  Besparelse på ca. 16 kg CO2 per år for en gennemsnitlig dansk familie  Miljøvenlige indkøbsposer i form af stofposer  Vi har uddelt vores miljøvenlige poser i Kvickly i Holstebro