Praktiske informationer og guidelines PL i London 2012.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Hvordan og hvor formidler vi undersøgelsesdata ??
Advertisements

Caseoplæg om Facebook.
Hjælp der er en journalist i røret
Nettet og etik Hvad må eleverne – må ikke?
Ytringsfrihed og sygeplejersker
Sæt lyd og billeder på din sprogundervisning
Hvad er mediefag?.
Historie 9. kl. uge 6 1.Intro 2.Sang 3.Samtale 4.Opgave 5.Opsamling Mål: At blive fanget af undervisningen mindst én gang!
Profilering af dig selv - vha de sociale medier
Idrættens Hus torsdag 26. april 2012 Forbindelse: WWKkMA Password: OkuJ4F Idrætsforeninger og Facebook.
Her kan du søge oplysninger om de forskellige lande, se videoklip med børn og unge, lave dine egne kort, statistik og lave wiki’er Med kortgeneratoren.
Policy vedr. sponsorarbejde Hvorfor skal klubben have en policy/strategi vedr. indgåelse af sponsorater. Hvad skal policy/strategi papiret anvendes til.
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
Blogging i Patent- og Varemærkestyrelsen Ana Petrina og Anders Due Bedst på nettet, 20. november 2007.
Kommunikation Intern kommunikation
Overskrift Max 1 linje Forside dias Der findes 4 farveskemaer at vælge mellen: Marker det / de slides du vil have en anden farve på, Vælg ”Design” / ”Farver”
Informationsformidling Brian Kjær Andreasen Hovedaktivitet 4. [ Viborg]
Andreas, Busola, Emma-Amalie, Johan og Mie. Gruppefordeling Emma-Amalie – Leder Busola og Mie – Interviewere / tekstforfattere Johan – Fotograf Andreas.
Webetik Om ophavsret, kopiering og brug af billeder fra internettet i skoleopgaver og på hjemmesider.
Fællesfagligt emne: Fra Osmannerriget til det moderne Tyrkiet
Få det bedste ud af pressen - op til og under de Paralympiske Lege - Lær at lokke medierne - Lær at give det lækre budskab.
ARENA SILKEBORG SPONSORAT. Silkeborg IF er en af landets mest traditionsrige fodboldklubber og har tilhørt den øverste elite igennem mange år. Silkeborg.
Gymnasierne i Vejen, Kalundborg og Hjørring. Projektets titel Synliggørelse og anvendelsesorienteret medialisering i sprogundervisningen med fokus på.
Skriv den gode tekst ”Det er ikke sin mor, man skriver til. Hvis læserens opmærksomhed ikke bliver fanget i de første fem linjer, når han aldrig den sjette.”
Kommunikations strategi og –plan for Ny struktur - processen Mål: At formidle aktiviteter og skabe ejerskab fra alle interessenter Interessenter: Alle.
Hvordan klubber succesfuldt tiltrækker og fastholder sponsorer (Partnere) v/Kent Ewert.
Referencegruppemøde om den nye skolereform 26. November 2013 Annette Ohm – FIR.
MATCHFIXING: EN TRUSSEL MOD SPORTEN... OGSÅ I DANMARK.
S perleder Sammen om sport Et 3-årigt projekt støttet af Ministeriet for Børn, Ligestilling, Integration og Sociale Forhold ʊ.
Gode råd når du er på - op til og under PL. Agenda Pressearbejde op til PL: - Hvordan udnytter vi sammen vinduet op til PL? Pressearbejde under PL: -
Athletes village - sociale tiltag -Billetter - Internationale cv’er - athletes corner.
Velkommen til Nordregårdsskolen Informationsmøde for forældre til 5-6 årige børn.
Workshop Team Managere PræsentationManagerens rolle genereltManagerens rolle internationale stævner – vidensdelingBestilling af rejserManagerens rolle.
Dagens program 1. DHIF’s pressestrategi 2. Hvilke regler skal du kende? 3. Gode råd når du er på - Pressearbejde op til PL: Hvordan udnytter vi i fællesskab.
Hvad skal der ske i 2006 Historien Omfattende tekniske forberedelser er allerede i gang Startet af amtsborgmestrene ultimo 2004 Først trafikselskaberne.
Velkommen tilbage fra ferie. Dagsorden: Kl → Motion Kl → Bad + omklædning Kl → Færdiggøre immunforsvaret i meebook Kl
Vinterindsats Cykelkonferencen Man kan sagtens cykle om vinteren Vinteren er en god mulighed for at blive set og hørt Driftsniveau er A+ på Supercykelstierne.
I kan begynde med at fortælle om det! Den måde, I vejleder på efterskolerne, er unik! I gør det i ”det skjulte” – og taler ikke højt om det Få det frem.
Introduktion af VDSL2 med frekvensplan 35b (“Vplus” – “Supervectoring”) 1 VULA Videreudvikling – møde 6. november 2015 Vers. 1.0.
Dialogmøde-januar-2011/ 1 De overordnede behov i transportsektoren samt mulighederne for at løfte det samlede niveau.
Lektion 2 Formålet med denne lektion er at støtte eleverne i at skabe en god klassekultur. Som lærer er du være med til at sætte rammerne for, at der skabes.
Kommunikationsansvarlig
QA-håndbog del 2A – faglig rådgivning
Ordbank på Islandsk og dansk – Venskaber (papir)
Akkreditering i speciallægepraksis
Generel juridisk sondring mellem hovedtyper data i et forskningsprojekt Kildedata Kildedata er de data, som analyseres og indgår som grundlag for forskningsprojektet.
Ordbank på Islandsk og dansk – Dyreliv og natur (sten)
Officielt pressemateriale til de deltagende journalister
Forberedelse til eksamen
Ordbank på Islandsk og dansk – Årstider/efterår (træ)
Ordbank på Islandsk og dansk – Højtider (Kul og kridt)
SRP - Skriveperioden ÅSG 2017.
ÅRHUS AFDELING.
Dit samarbejde med Center for Socialpædagogik og Psykiatri Oplysning om Tæt på Familien i CSP – udarbejdet i samråd med ForældrePanelet i CSP november.
”Hvordan man kan få glæde af i engelskundervisningen”
Den Nationale Guideline for Organdonation
Velkommen til brobygningsdage med Hands & Brains aktiviteter
SRP - Skriveperioden ÅSG 2018.
Lektion 2 Formålet med denne lektion er at støtte eleverne i at skabe en god klassekultur. Som lærer kan du være med til at sætte rammerne for, at der.
VELKOMMEN TIL B-BOX! Arbejdsark.
KOMMUNIKATIONS-UDFORDRINGER
Northwind Traders Hvem er vi?
EKsamen på Horsens Gymnasium 2018
Velkommen til 2. og 3. Introdag Copenhagen Loud Festival
Velkommen til brobygningsdage med Hands & Brains aktiviteter
Status fra PR gruppen + status fra Lyø
Information om Aula til forældre
Information om Aula til forældre
BRUG FACEBOOK TIL AT SKABE STÆRKE, FRIVILLIGE FÆLLESSKABER
Find den rigtige journalist
Præsentationens transcript:

Praktiske informationer og guidelines PL i London 2012

Hvilke regler skal jeg overholde op til og under PL? –DHIF’s pressepolitik –Eksponering af sponsorer –IPC: Brug af sociale medier og blogs

Retningslinjer DHIF’s pressepolitik bygger på åbenhed og fleksibilitet over for pressen under hensyntagen til de sportslige forberedelser samt solidaritet med den samlede PL-trup.

DHIF’s pressepolitik, fortsat Udtaleret –Hvem udtaler sig om hvad –Forhold dig loyalt i forhold til den samlede danske trup –Ret kritik internt, før du benytter din udtaleret

DHIF’s pressepolitik, fortsat PL er et vigtigt udstillingsvindue for atleter, forbund og sponsorer, og derfor er vi i videst muligt omfang til rådighed for pressen. Det betyder, at: –Atleter er tilgængelige for pressen i mixed zone efter alle konkurrencer –Atleter bidrager til den generelle pressedækning så vidt det er muligt – dog under hensyntagen til sportslige forberedelser

Sponsorprofilering før PL –Profilér DHIF’s hovedsponsorer via dit profiltøj, når du er på tv eller fotograferes til avisartikel i perioden op til PL  Det er vigtigt, at I husker det!

Sponsorprofilering under PL: –Sponsorlogoer er bandlyst på selve de paralympiske idrætsanlæg –Interviewes du uden for de paralympiske anlæg, skal du huske at tage DHIF’s profiltøj med hovedsponsorlogoer på –Det samme gælder, hvis du interviewes i DR’s studie eller i London by

IPC’s regler IPC opfordrer jer til at poste opdateringer på de sociale medier og blogs – og det samme gør vi! … bare I husker, at I som akkrediterede til PL skal overholde visse regler.

Sociale medier, blogs m.v. Posteringer: Skriv i jeg-form Giv kun udtryk for jeres egen personlige holdning Skriv kun om jeres egne PL-relaterede oplevelser Interview ikke andre akkrediterede, fx din holdkammerat, og skriv heller ikke historier om andre

Sociale medier, blogs m.v. Posteringer: Budskaberne skal være høflige og respektfulde Må ikke være skrevet i et uanstændigt eller krænkende sprog Må ikke videreformidle fortrolige oplysninger Må ikke have et kommercielt formål

Sociale medier, blogs m.v. Lyd og levende billeder: Det er ikke tilladt at offentliggøre lyd eller levende billeder fra de paralympiske arenaer – dog gerne fra Olympic Park og London i øvrigt Det er tilladt for atleter at offentliggøre video/lyd af sig selv i residential zone i den paralympiske by – ikke af andre. Det er ikke tilladt at offentliggøre video/lyd fra Paralympic Plaza (tidl. international zone) i den paralympiske by

Sociale medier, blogs m.v. Stillbilleder: Det er tilladt for atleter at offentliggøre fotos fra de paralympiske anlæg– dog ikke fra ‘backstage’ = omklædningsrum, taktikrum, family lounges, field of play m.v. Billederne skal tagges med et officielt paralympisk tag Ingen kommerciel brug Ingen anstødelige billeder Andre på billedet: Kræver tilladelse til offentliggørelse Det er ikke tilladt at anvende London 2012-logoet