Synlighedskampagne 2013 SYNLIGHEDSKAMPAGNE 2013. Hvad indeholder kampagnen – overblik  3 kampagnebiler og trailer med teams af hver 3 medlemmer  Uge.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
I det efterfølgende ses på tre forskellige indgangsvinkler i kommunikationen med medarbejderne De tre temaer er Samtalen Synlig ledelse og gennemslagskraft.
Advertisements

Hvordan fortæller vi borgerne at de skal betjene sig selv digitalt?
Gruppe - Hvidovre. Information og kommunikation Formålet er at fremme informationen og kommunikationen mellem de to institutioner og gøre børnene og de.
Introkursus for frivillige
Projekt have (blivende projekt) Talentelever – Tegningsmateriale – Materiale Beregning – Opmåling/afsætning – Udvælgelse af projekt De andre elever – Tegningsmateriale.
Markedsføring En fælles kommunikations -ramme. Hvorfor? Gøre det lettere for de enkelte kommuner at udbrede kendskabet Skabe en fælles synlig ramme.
Sport2go et samarbejde mellem kommune og DGI v. DGI Formand Søren Møller.
Fællesoffentlig kampagne om overgangen til obligatorisk digital kommunikation med det offentlige 2013.
Vi har en flad hierarkisk struktur
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
Digital Post – kommunikationen til borgerne 9. september 2013.
Digital Post – kommunikationen til borgerne
Klubudvikling, herunder lederudvikling 1. Afholde mindst 20 tema- eller netværksmøder i samarbejde med konsulenter og regionsudvalg. 2. Konceptudvikle.
Landsindsamling Hjerteforeningens Regionskursus 10. april 2015.
Hold gejsten - det motiverende frivilligmiljø. Hvad skaber motivation for en aktivitet/opgave? En oplevet følelse af;  Kontrol og forudsigelighed  Indflydelse.
Skitur 2016 – fra den 19/2 – den 24/ KLUB UNG Roskilde Øst.
”Unge mod Tabuer” - et afstigmatiseringsprojekt
Tak for støtten. Indbetalinger fra sponsorcykelløbet, kan indbetales via Netbank eller MobilePay. Bank: Reg Konto: Mobile Pay:
FLERE FRIVILLIGE BADMINTON IS Skævinge fodbolds 5 step til flere frivillige.
Kampagne 3 Tiltrække og anerkende frivillige Navn Navnesen.
Skriv den gode tekst ”Det er ikke sin mor, man skriver til. Hvis læserens opmærksomhed ikke bliver fanget i de første fem linjer, når han aldrig den sjette.”
Kommunikations strategi og –plan for Ny struktur - processen Mål: At formidle aktiviteter og skabe ejerskab fra alle interessenter Interessenter: Alle.
Måløv Idræts Forening 2014 KOMMUNIKATIONSSTRATEGI.
Herning Idrætsråd Formand Søren Fløe | Sekr.-leder Anders Buhl | Elitekoordinator Søren Baadsgaard Økonomimedarb. John Aas | Konsulent Daniel Juhl Kristensen.
DGI Vestjyllands gymnastik & fitness Vores arbejde er båret af: En helhed, hvor der er plads til alle. Er båret af respekt og en anerkendende tilgang til.
Vejen til speciallæge -hoveduddannelsesansættelse Helle Christiansen H1-kursist /kursusreservelæge/ hoveduddannelseslæge/ ?
Gitte Black Tholstrup Kommunikationsplan Permission guidelines.
Kvickly 2015 – året der gik. Agenda Begivenheder i kæden Butikkens resultater Begivenheder i butikken.
HJÆLP NÅR LEKTIERNE ER SVÆRE 3x - 4 = 0? x=?? Hvordan løser jeg? Vil du gennemse min synopsis? Hvordan løser jeg en ligning med.
Kampagne 3 Tiltrække og anerkende frivillige Navn Navnesen.
J.nr. Virksomhedslister og digital kontakt til virksomhederne Oplæg til Beskæftigelsesregion Hovedstaden og Sjællands uddannelsesdage d. 10. og 13. januar.
Introkursus for frivillige Hjerteforeningens kommunikationsafdeling 2015.
Årsmøde Gymnastik & Fitness. Navn Navnesen Velkommen til Årsmøde i DGI Sydvest Gymnastik & Fitness Den 30. september 2014.
DGI skydning: Aktivitetsmøde 20. maj 2017 Lars Høgh , LU-skydning.
- hvor ligger udfordringerne?
Status for DGI’s udviklingsprojekt :
Skitur 2017 – fra den 20/2 – den 26/ KLUB UNG Roskilde Øst.
og rummeligheden på arbejdsmarkedet
Fordybelse i et projekt
Undersøgelse om sikker internetbrug
Seminar, den 20. april 2017 Præsentation af Parasollens USB-Pind.
Status på Badminton ift. visionsarbejdet
DGI svømmekonference 2012 i DGI-huset Herning
Medlemsudvikling Skydning Tommy Haun.
Etablering af resultat- og effektstyring
Herre vi ønsker selv om vi er unge,
- en spændende kundskabs- og teknologikonkurrence for børn og unge
Danmark banker for hjertet Det gælder livet
DGI skydning: Formandsmøde 28. oktober 2017 Lars Høgh , LU-skydning.
Jonas, Oliver og Kasper T.
DGI Vision Fusionsaftale
VELKOMMEN til nye lærere på erhvervsgymnasier
Dit samarbejde med Center for Socialpædagogik og Psykiatri Oplysning om Tæt på Familien i CSP – udarbejdet i samråd med ForældrePanelet i CSP november.
FØRSTEHJÆLP OG FOREBYGGELSE
Projekt - Street Handball
BADMINTON.
VISIONSSEMINAR – PÅ VEJ MOD STRATEGI 2022
Vejledning til lancering af Egencia
DM i foreningsudvikling
Vejledning til lancering af Egencia
Torsdag den Oplæg ansøgning og cv Start med at lave et cv
BADMINTON Netværksmøde foråret
Praktikpladssøgning Morten Jensen Flemming Trier Andersen.
Det gode arrangement Forklaringer og baggrunds-viden til konsulenter
Det gode arrangement Forklaringer og baggrunds-viden til konsulenter
Få succes med jeres næste projekt Et udviklings-forløb med DGI og DIF
Introduktionskursus på ungdomsuddannelserne
Oprydning i SkoleIntra, skolens brugere og lokal opsætning af Aula
Grøn = ✔ Rød =
Skole DM i Skydning 2019 INFO aften for kontaktpersoner
Præsentationens transcript:

Synlighedskampagne 2013 SYNLIGHEDSKAMPAGNE 2013

Hvad indeholder kampagnen – overblik  3 kampagnebiler og trailer med teams af hver 3 medlemmer  Uge i alt 5 uger med start umiddelbart efter landsstævne.  Besøg byer i alt  1-2 dage pr. sted  Der skydes med luftgevær/pistol mod faldmål  Deltagere får udleveret trykt materiale fra DGI Skydning.  Lokalforeningen medbringer selv det materiale I ønsker at uddele.  Deltagerne prøveskyder og får information om de lokale foreninger.  Deltagerne kan deltage i en konkurrence via et postkort.

Mere overblik  Film, billeder mv. stilles op mhp. at vise skydning som en idræt for alle  Landsdelene stiller med hver en ressourceperson, som er kontakt til projektgruppen (konsulenter og projektleder) og til lokalforeningen.  Landsdelen hjælper med at finde de bedste lokationer i området og hjælper med at finde de lokalforeninger der vil deltage i kampagnen  Lokalforeninger stiller med 4-5 medlemmer, der løser opgaver omkring traileren i samarbejde med de unge teams.  bliver brugt ligesom sidste år. Vi retter aktuelle oplysninger, så de passer til 2013 kampagnen.  DGI kommunikation leverer skabelon til pressemeddelse. Den sendes til landsdelen, som sender videre til de deltagende lokalforeninger, som har kontakten til de lokale medier.