Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afMathilde Larsen Redigeret for ca. et år siden
1
Medlemsudvikling Skydning Tommy Haun
2
Medlemsudvikling DGI Skydning - Klassisk År Medlemmer År 2012 55.460
55.165 År 2014 52.427 År 2015 50.720 År 2016 48.993 DGI Skydning - Klassisk Skydning Navn Navnesen
3
Medlemsudvikling køn/alder
Navn Navnesen
4
Medlemsudvikling fordelt på LDF
Navn Navnesen
5
Antal foreninger og relationer
2015 2016 Antal Foreninger Udvikling antal foreninger Samlet medlemstal Gennemsnit Udvikling i Medlemstal Grøn 82 9.676 9.625 -0,53% Gul 225 17.995 18.085 0,50% Rød 440 23.049 431 -9 21.283 -5,73% Hovedtotal 747 50.720 738 48.993 -2,23% Navn Navnesen
6
Målstyring Skydning Tommy Haun
7
Seniorskydning, Træneruddannelser, Skydeskoler, Synlighed – kampagnesite, Træningskultur (pilotprojekt – færdiggøres i efteråret 2016 som nyt koncept). Navn Navnesen
8
Status måltal 2016 Indsatsområde Måltal Antal fuldført
Procent fuldført Synlighed 13497 15183 112 Uddannelser 411 100 Skydeskoler 418 137 33 Træningskultur 421 143 34 Seniorskydning 555 541 97 Navn Navnesen
9
Medlemsudvikling Indsats 2015 2016 Synlighed -0,19 1,86 Uddannelse
Foreninger som deltager i indsatser Indsats 2015 2016 Synlighed -0,19 1,86 Uddannelse -2,93 0,8 Skydeskoler 1,2 1,3 Træningskultur 1,8 -1,56 Seniorskydning -0,48 0,68 Navn Navnesen
10
Målstyring for 2018 Større grad af fleksibilitet i landsdelene for at arbejde med indsatser. Indsatserne skal ende op i nogle få kategorier (pt. 4 stk.) som alle landsdele skal melde ind på og udarbejde handleplaner ud fra i en skabelon og der sættes mål for hver af de 4 kategorier. Landsdelsforeningerne beslutter selv hvilke indsatser og koncepter der er mest relevant og dække bedst de lokale behov. Det er landsdelsforeningernes ledelser, som beslutter årlige handleplaner og mål for de respektive kategorier. Der måles og evalueres løbende på de 4 kategorier. Medarbejdernetværket på landsplan drøfter løbende udvikling, evaluering, tilpasninger og nye tiltag. Navn Navnesen
11
DGI Vision Fusionsaftale 2013 - 2023
DGI opleves som en kompetent og værdifuld samarbejdspartner for idrætsforeningerne i forhold til at imødekomme danskernes behov for idræt og motion. I 2025 dyrker 50% af befolkningen idræt i en forening, 75 % af befolkningen dyrke idræt. Fusionsaftale nye medlemmer Navn Navnesen
12
DGI opleves som en kompetent og værdifuld samarbejdspartner for idrætsforeningerne i forhold til at imødekomme danskernes behov for idræt og motion. i 2025 dyrker 50% af befolkningen idræt i en forening, 75 % af befolkningen dyrke idræt Uddannelse Træneruddannelse flere niveauer Skydeskoler Skydeleder udd. Spotkurser Nye målgrupper Jægere Airsoft Bueskydning Aktivitetsudvikling Træningskultur Seniorskydning Voksne Udøvere - Lapua Cup - Præmievåben - DM landsdelshold - Norma cup 200 m Hvervning Platform synlighed Skydningens Dag Skole DM i skydning (skoleskydning) FOKUS projektet Niv 1 Niv 2 Niv 3 Navn Navnesen
13
Landsdelenes opgaver Drøft i landsdelene hvilke indsatser (tidligere spota + øvrige aktiviteter) der understøtter visionen. Hvor er hovedfokus i landsdelene, medlemmer, 10 % af dem har et skytte-nr. i SOK! Hvad laver vi for de andre 90 % og hvilke tilbud og aktiviteter har vi til dem som ikke er medlem pt.? DGI Vision DGI opleves som en kompetent og værdifuld samarbejdspartner for idrætsforeningerne i forhold til at imødekomme danskernes behov for idræt og motion. I 2025 dyrker 50% af befolkningen idræt i en forening, 75 % af befolkningen dyrke idræt. Fusionsaftale nye medlemmer Navn Navnesen
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.