Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Vejledning til lancering af Egencia

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Vejledning til lancering af Egencia"— Præsentationens transcript:

1 Vejledning til lancering af Egencia
2017

2 Introduktion ___ Denne pakke indeholder vores forslag (tidslinje, skabeloner og brugbare oplysninger) til at administrere kommunikationen med jeres rejsende under lanceringen og implementeringen af Egencia som jeres nye erhvervsrejseudbyder. Som en del af overgangen beder vi jer om at holde jeres rejsende informeret om hvert trin af implementeringen. Dette vil sikre, at jeres rejsende er klar til at følge firmaets målsætninger for jeres nye rejseløsning. For at sikre at jeres rejsende har de nødvendige oplysninger inden lanceringen, beder vi om, at den ansvarlige for implementeringen I jeres firma har mulighed for at gennemgå al kommunikation, inden det sendes ud.

3 Tidslinje for kommunikation ___
Egencias anbefalede tidslinje i forhold til kommunikationen vedrørende lanceringen af den nye rejseløsning. Kommunikation Modtagere Dato Officiel firmabekendtgørelse Velkommen til Egencia – offentliggørelse af Egencia som ny erhvervsrejseudbyder Hele firmaet 4 uger inden lancering Oplæring Velkommen til Egencia – oplæring Rejsende Rejsebestillere Godkendere 2 uger inden lancering Rejsegodkendelse samt godkenderens opgaver Klar til lancering – oplæringsopdatering 1 uge inden lancering Lancering Lanceringsdagen (sådan logger du på, hvem skal du kontakte) Lanceringsdatoen Efter lancering "Ugens tip" Hver uge i seks uger

4 E-mailskabeloner til kommunikation ___
Vedhæftet er kommunikationsskabeloner i to formater: Ikke-formateret, så I kan tilpasse stil og format i forhold til jeres s layout Formateret, så I blot skal åbne, tilføje modtagere og sende I er velkomne til at tilpasse disse skabeloner, så de passer til jeres kommunikationsformat. Vi beder om at se kommunikationen inden afsendelse for at sikre, at de oplysninger, der sendes til de rejsende, er korrekte og stemmer overens med jeres service.

5 Hjælp til brand og logo ___
Vi anbefaler at bruge fælles branding (logoer) til kommunikation for at vise vores nye partnerskab. Område til logo For at beskytte integriteten og læseligheden af Egencias logoer er det vigtigt at sikre, at de tydeligt kan ses og ikke skjules eller domineres af andre grafiske elementer. Logoerne skal være omgivet af et frit område, som ikke må være mindre end selve bogstaverne i logoet.


Download ppt "Vejledning til lancering af Egencia"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google