Leverandørmøde Snedker 20. april 2014 kl. 10-11.30 på Selandia.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
København den 17. november 2010 Dias 1 DFFU Rammeaftaler, indkøbscentraler og kvalifikationsordninger – kan konkurrencen sættes ud af kraft? Sune Troels.
Advertisements

Teknisk dialogmøde den 14. august 2013 Rengøring.
Leverandørmøde D. 10. februar 2012 Leverandørmøde.
Spørgemøde - Udbud af Mekanisk sikring til KomUdbud 7. maj
Udbud og udfordringerne for branchen – Oplæg 13. juni 2013 Dansk Rehab Gruppe.
UDBUD.
Dialogmøde d. 9. dec. •Velkomst •Præsentation af Skive Kommunes deltagere: –Hanne Greisen, Kultur og Markedsføring –Laila G. Jensen, Indkøb –Katrine Hovaldt.
Velkommen Udbudspræsentation af udbud af Kantine- og køkkendrift på
Informationsmøde vedr
Konference for gaffeltruckfaglærere Hotel Faaborg Fjord 25. og 26 august 2011 Velkommen!
Morten Vendelø7/2/20141 [Klubbens Bestyrelse] [4. marts 2010] Medlemsmøde i Sejlklubben Sundet om Klubudvikling.
Københavns Tekniske Skole 9 afdelinger fordelt i Hovedstadsområdet
Workshop om trivselsmålinger SSID – årskonference Rita Jensen Personalestyrelse 29. April 2009.
Udbud på Biler foråret 2013 Orienteringsmøde den 7. maj 2012
Agenda Brug af NemHandelsregistret eOrdrer Compliance på rammeaftaler Datakvalitet i faktura Vejledning til UTS PEPPOL gateway Nordisk Forsendelsesadvis.
Leverandørmøde D. 5. december 2012 Leverandørmøde.
Teknisk dialogmøde den 4. juni 2013 Erhvervsbeklædning og fodtøj.
Spørgemøde d. 2. okt Udbud af materialer til sløjd og naturfag samt udførelse af lovpligtigt eftersyn af træbearbejdningsmaskiner.
Skift af farvetema: 1.Vælg ’Design’ i PowerPoint menubjælken 2.Vælg ’Farver’ 3.Vælg ’farveskema’ SKI_GRØN eller SKI_BLÅ Indsæt nyt billede i format H 17,3.
EU-udbud af biblioteksmaterialer Baggrund Forår 2014 Projektgruppe, bestående af Odense, Roskilde og Vejle centralbiblioteker, bliver nedsat med.
Teknisk dialogmøde den 11. september 2013 Vinduespolering.
Rødekro Kommune Præsentation af Rødekro Kommunes Indkøbsnet Eva Minke Andersen.
Elevplankonference september
E-handel og FM Program: Kl Introduktion
Indkøb & Medicoteknik Informationsmøde vedr. Udsåningsrobot til udsåning af bakteriologisk prøver i region midt 2013/S Januar.
TATIONpRÆSEN 16. DECEMBER, 2014 AARHUS UNIVERSITET INFORMATIONSMØDE OPEN PROCEDURE FOR CONSUMABLES FOR LABORATORIES 1.
Medico-teknisk Afdeling Velkommen Udbudspræsentation: Endoskopisk udstyr.
Indkøb & Medicoteknik Informationsmøde vedr. Hæmodialysemaskiner udbud 2012/S april 2012.
Udbud af logistik og servicerelaterede biblioteksydelser til Koldingbibliotekerne Høringsmøde d. 27. maj 2015 Kolding Bibliotek, Slotssøvejen 4 Kl
Statens Indkøbsprogram 9. fase Orienteringsmøde for hotelaftalen Torsdag d. 15. januar 2015 kl. 10:30 ved Rebecca Preisler.
UNDERSØGELSE OM 3. PARTS PRODUKTER Temamøde 5. januar 2011.
Et samarbejde mellem: BAT Kartellet | Bygherreforeningen | Dansk Byggeri | Danske Arkitektvirksomheder | DI Byggematerialer | Foreningen af Rådgivende.
Dialogmøde Udbud hosErhvervsrådet Herning & Ikast-Brande Kommune.
Informationsmøde 27. maj EU-Udbud af Håndværkerrammeaftaler Prækvalifikation.
Duba-B8 A/S 100 år med danske håndværkstraditioner indenfor møbelbranchen.
KØBENHAVNS KOMMUNE Børne- og Ungdomsforvaltningen Københavns Kommunes Frugt og grønt genudbud 1. Køb og levering af økologisk hel frugt, grønt og krydderurter.
Informationsmøde 19. august 2013 omkring udbud af fødevarer.
KØBENHAVNS KOMMUNE ØKONOMIFORVALTNINGEN / KONCERNSERVICE Informationsmøde Udbud af håndværkerydelser til løbende drift og vedligeholdelse - Fagentrepriser.
Hvad skal kendetegne fremtidens Rådgivningsydelser ?
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Serviceudbud 2009 Kontakt- og aktiveringsforløb for alle arbejdsmarkedsparate ledige.
KØBENHAVNS KOMMUNE ØKONOMIFORVALTNINGEN / Københavns Ejendomme og Indkøb Informationsmøde Udbud af håndværkerydelser til løbende drift og vedligeholdelse.
Workcyclus Mere end 10 års erfaring Facilitering, rådgivning og gennemførelse af APV og trivselsundersøgelser m.m. Private og offentlige virksomheder.
Lars Gorm Povelsen Lidt om mig: -Virksomhedskonsulent, ansat i KTS praktikcenter -”døråbner” til virksomhederne og grafisk tekniker, skiltetekniker samt.
Udbud af fødevarer Allerød Ballerup Furesø. Agenda Velkomst og præsentation Præsentation af udbudsmodel Udbudsbetingelser Kravspecifikation Dialog om.
Teknikmøde EU-Udbud af Håndværkerrammeaftaler Mandag den kl
Helsingør Kommune Leverandørmøder Bygge- og anlæg. Leverandørmøde 2016.
Orienteringsmøde - Prækvalifikation
Dagsorden for mødet Velkomst og kort præsentation
Kontrolmåling og service på glatføremålestationer
Jysk Fællesindkøb Udbud af parykker, toupeer og påsat hår
Jysk Fællesindkøb Udbud – Danskuddannelse for voksne udlændinge m.fl.
Rammeaftale Revisionsydelser
Velkommen til: Seminar for medarbejdere der gennemfører Realkompetencevurderinger (RKV) Torsdag den 6. november 2014.
Juli 2013 Dialog i udbudshjulet
Bestilling og ordrebekræftelse
Dagsorden Velkommen og ”bordet rundt”
Bestilling og ordrebekræftelse
Indkøbsmuligheder på SKI’s aftaler
Under udbudsgrænserne
Bestilling og ordrebekræftelse
0207 Kommunikationsudstyr og -løsninger
Dialogmøder om udbud af beskæftigelsestilbud i Københavns Kommune – aktivitetsparate uddannelses- / og kontanthjælpsmodtagere under 30 år 15. juni 2015,
Referat af bestyrelsesmøde den 21
Informationsmøde: Udbud af anti-decubitus madrasser og special madrasser, vekseltryk/dynamisk til Region Syddanmark.
Informationsmøde: Udbud 12/23309 om levering, installation, implementering, support, drift og vedligehold af Microsoft Dynamics AX 2012 Regnskab & Finans.
Markedsdialog forud for udbud af dynamisk indkøbssystem på lege og aktivitetspladser til Sydjysk Udbuds Samarbejde, SUS.
Rammeaftale Revisionsydelser
Informationsmøde: Udbud af produkter til brug ifm. personlig hygiejne og desinfektion.
Digital aflevering.
Udbudslovens gråzoner i affaldssektoren Temadag om udbudsloven, 30
Præsentationens transcript:

Leverandørmøde Snedker 20. april 2014 kl på Selandia

Velkomst og præsentation Indkøbsfællesskabet Sjælland – 11 erhvervsskoler: – Selandia Erhvervsrettede Uddannelser– værtsinstitution – TEC – Københavns Tekniske Skole – Erhvervsskolen Nordsjælland – Hotel- og Restaurantskolen – CELF – CPH West – SOSU Sjælland – SOSU Nykøbing Falster – SOSU C – SOPU Hvem er vi: – Anne Møller, Kontorassistent – Steen Groth, Udbudsjurist – Camilla Heidam Larsen, Sekretariatschef

Velkomst og præsentation Mødet i dag består ikke af en minutiøs gennemgang af udbudsmaterialet. Vi vil overordnet gennemgå den måde, vi forventer at strukturere udbuddet på Vi vil gerne have en dialog med jer omkring udbuddet

Præsentation Vores kompetencer – Udbudsprocessen – Fagligt kompetente medarbejdere på skolerne De kender behovene! Jeres kompetencer – Faglighed omkring snedkervarer I kender markedet og Jeres produkter! Tilsammen har vi det bedste resultat!

Snedker Deltagende skoler : -KTS -Erhvervsskolen Nordsjælland

Tidsplan Udbuddet publiceres på Forventet tidsplan: – 6. maj 2015 – udsendelse – 3. juni spørgefrist – 17. juni 2015 – tilbudsfrist – 26. juni 2015 – tildeling – Standstill 10 dage – 1. august 2015 – kontraktstart

Snedker Offentligt EU-udbud Udgangspunkt 1-2 rammeaftaler indeholdende: – Plader – Hårdttræ Alle kontraktuelle vilkår er kendt på forhånd, herunder leveringsbetingelser Èn og samme leverandør på hver rammeaftale til skolerne Hvis der opdeles i 2 aftaler, vil der forventeligt være mulighed for at afgive kombinationsbud

Snedker 2 årig rammeaftale med option på 2 x 1 års forlængelse Forventeligt tildelingskriterium: Laveste pris

Snedker Kravspecifikation – Pt. 130 produkter – forventes reduceret – Alle produkter skal tilbydes – Vægtning vil være angivet for hvert produkt – Der skal bydes ind med priser på alle efterspurgte produkter i henhold

Kontraktuelle forhold Leveringsbetingelser: – 3-5 arbejdsdage fra bestillingstidspunkt – Frit leveret, dvs. ingen gebyrer/afgifter eller lignende må pålægges – Ved forsinket levering – tilbud om erstatningsvare til samme pris, ellers kan skolen foretage dækningskøb

Kontraktuelle forhold Generelt – 30 dages betaling efter modtagelse af faktura – Elektronisk faktura – Bestilling via telefon/mail Intet krav om webshop – Prisregulering? Vores forslag: Den kvartalsvise prisregulering skal beregnes som den samlede procentuelle stigning/fald i Leverandørens indkøbspriser for perioden. Hvad siger I – hvilke alternativer er der?

Snedker Er der noget, vi skal være særligt opmærksomme på? Når udbuddet er blevet publiceret, så stil endelig spørgsmål gennem Mercell Husk også at vedhæfte de dokumenter, der efterspørges.

Spørgsmål ?

TAK FOR I DAG