Leverandørmøde Snedker 20. april 2014 kl på Selandia
Velkomst og præsentation Indkøbsfællesskabet Sjælland – 11 erhvervsskoler: – Selandia Erhvervsrettede Uddannelser– værtsinstitution – TEC – Københavns Tekniske Skole – Erhvervsskolen Nordsjælland – Hotel- og Restaurantskolen – CELF – CPH West – SOSU Sjælland – SOSU Nykøbing Falster – SOSU C – SOPU Hvem er vi: – Anne Møller, Kontorassistent – Steen Groth, Udbudsjurist – Camilla Heidam Larsen, Sekretariatschef
Velkomst og præsentation Mødet i dag består ikke af en minutiøs gennemgang af udbudsmaterialet. Vi vil overordnet gennemgå den måde, vi forventer at strukturere udbuddet på Vi vil gerne have en dialog med jer omkring udbuddet
Præsentation Vores kompetencer – Udbudsprocessen – Fagligt kompetente medarbejdere på skolerne De kender behovene! Jeres kompetencer – Faglighed omkring snedkervarer I kender markedet og Jeres produkter! Tilsammen har vi det bedste resultat!
Snedker Deltagende skoler : -KTS -Erhvervsskolen Nordsjælland
Tidsplan Udbuddet publiceres på Forventet tidsplan: – 6. maj 2015 – udsendelse – 3. juni spørgefrist – 17. juni 2015 – tilbudsfrist – 26. juni 2015 – tildeling – Standstill 10 dage – 1. august 2015 – kontraktstart
Snedker Offentligt EU-udbud Udgangspunkt 1-2 rammeaftaler indeholdende: – Plader – Hårdttræ Alle kontraktuelle vilkår er kendt på forhånd, herunder leveringsbetingelser Èn og samme leverandør på hver rammeaftale til skolerne Hvis der opdeles i 2 aftaler, vil der forventeligt være mulighed for at afgive kombinationsbud
Snedker 2 årig rammeaftale med option på 2 x 1 års forlængelse Forventeligt tildelingskriterium: Laveste pris
Snedker Kravspecifikation – Pt. 130 produkter – forventes reduceret – Alle produkter skal tilbydes – Vægtning vil være angivet for hvert produkt – Der skal bydes ind med priser på alle efterspurgte produkter i henhold
Kontraktuelle forhold Leveringsbetingelser: – 3-5 arbejdsdage fra bestillingstidspunkt – Frit leveret, dvs. ingen gebyrer/afgifter eller lignende må pålægges – Ved forsinket levering – tilbud om erstatningsvare til samme pris, ellers kan skolen foretage dækningskøb
Kontraktuelle forhold Generelt – 30 dages betaling efter modtagelse af faktura – Elektronisk faktura – Bestilling via telefon/mail Intet krav om webshop – Prisregulering? Vores forslag: Den kvartalsvise prisregulering skal beregnes som den samlede procentuelle stigning/fald i Leverandørens indkøbspriser for perioden. Hvad siger I – hvilke alternativer er der?
Snedker Er der noget, vi skal være særligt opmærksomme på? Når udbuddet er blevet publiceret, så stil endelig spørgsmål gennem Mercell Husk også at vedhæfte de dokumenter, der efterspørges.
Spørgsmål ?
TAK FOR I DAG