DJØFs medlemsundersøgelse 2010 Pensionister 9. juni 2010.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
VTU 2010 | Virksomhedstilfredshedsundersøgelse Københavns Tekniske Skole Inspektørområde - Tæbyvej Svarprocent: 23% (64 besvarelser ud af 274 mulige)
Advertisements

Kap. 14: Ufordringer og l ø sninger for den offentlige velf æ rdsservice Udfordringer L ø sninger Finansiering af Sundhedsv æ senet (SHV) Diskussion Sp.
Kvantitativt studie ~ PaRIS - spørgeskemaundersøgelsen Spørgeskemaundersøgelse Forår 2009 Mickael Bech, Trine Kjær, Eva Draborg Institut for Sundhedstjenesteforskning,
Projekt: Fælles indsats på psykiatriområdet i Haderslev Kommune og Region Syddanmark.
Når sammenhæng er bundlinje. Det glade budskab! Driftstal fra Sherpa 0-2 års ledighed Sammenlignelige tal fra andre forskningsdesign 1 år39 %4-12 % 2.
Livsførelse – handleplan - pædagogik Handleplan (kan) understøtte livsførelsen Livsverden - systemverden (kunne færdes i begge) Kontekstuelle sammenhænge.
24. November 2014 Ved Arbejdsmarkedschef Torben Bahn Petersen.
__________________________________________________________________________________________________________ Dok.nr Virksomhedstilfredshedsundersøgelse.
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Målet for virksomhedsindsatsen 2014 v/ Beskæftigelsesregionen Roskilde, 24. september 2013.
Socialpsykiatri og Udsatte Voksne Sociale Forhold og Beskæftigelse Når de unge er psykisk syge Det regionale beskæftigelsesråd 4. april 2011 v/ Niels Schwartz,
Somatisk SOF Sydvestjylland den 22. januar 2014 Implementering af strategi for forebyggelse og behandling af livsstilssygdomme for mennesker med en sindslidelse.
Virksomhedsrettet indsats for beskyttede medarbejdere CBR-Randers Veje til job – mål og midler, Middelfart d
Målinger af indsats til tiden Oplæg fredag den 7. januar 2011.
Målgrupper for ressourceforløb Beskæftigelsesregion Midtjylland 13. juni 2014.
KNÆK KODEN Det samfundsfaglige område Opgaveformulering 2 – Danmarks økonomi.
Det regionale Beskæftigelsesråd Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Velkommen til netværksmøde om virksomhedsindsatsen.
Definition af tabu Et emne som man ikke beskæftiger sig med da det er forbundet med stærke følelser, fx af skam. Politikens Nudansk Ordbog.
Talent og kompetencer i verdensklasse Seminar den 23. juni 2011 om vækst og beskæftigelse i Østdanmark v/direktør Joost Nielsen, Regional Udvikling.
Rejsekort Undersøgelse om rejsekort i den danske befolkningen, der bruger offentlig transport mindst 1 gang i kvartalet 8. dec 2015.
Temamøde: Arbejdskraftreserven, de unge og nyorientering på arbejdsmarkedet” Den 12. februar 2010, Fuglsøcentret, Knebel.
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Jobcenterchef-seminar 27. september 2010 Resultatbaseret styring og forandringsteori v/vicedirektør Merete.
Fremtidens matematik, marts 2015 Carl P. Knudsen Hvad er DASG ?
Modelprojekterne KVIS og KVIK KVIS Koordineret virksomhedsrettet indsats for sygedagpengemodtagere match 2 KVIK Koordineret virksomhedsrettet indsats for.
Landsseminar 2012 Workshop: Selvfinansierende LK’er Landsseminar 2012 Workshop: Selvfinancierende Lokalkomiteer.
Undersøgelse blandt frivillige I Ældre Sagen 2015 Oktober 2015.
Brug for alle - Økonomi, ansøgning og evaluering.
1 Den Nationale Ungeenhed Roskilde Kongres & Idrætscenter Onsdag d. 12. maj 2010.
Hvordan bruger man tilfredshedsmålinger? Praktiserende læge, ph.d. Hanne Heje Konsulent ved DAK-E/DanPEP.
Skader sket i aktivering Anmeldelse, definitioner og forsikringer
Forældres opfattelse af Den Danske Folkeskole
Paradokser og Dilemmaer
Foreningens ledelsesmæssige vilkår og udfordringer:
Præsentation af resultaterne fra
Afsluttende opgave ”Digitalisering”
Efterskoleforeningen
Når hørenedsættelse begrænser menneskers deltagelse i samfundet
Grafikrapport Unges brug af tandpleje
BrancheIndexTM Bank 2016.
Landinspektørerne i Danmark
Mette Lynge Sørensen Pædagogisk konsulent
På job i samskabelsessamfundet -Udfordringer og muligheder
Michael Svendsen Pedersen Lektor emeritus
Hovedfunn fra evaluering af VAM programmet
Frivilligheden i Vordingborg
Medlemsundersøgelse 2016 Medlemsundersøgelse 2016
Medlemsundersøgelse 2016 Medlemsundersøgelse 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
DJØFs medlemsundersøgelse 2009
Officielt pressemateriale til de deltagende journalister
Motorvejs beskæftigelse
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Oversigt over metoder til fastsættelse af kvælstofbehov på markniveau
Hvor meget hjælper familier i dag?
Tro på dig selv - det gør vi
Velkommen til Brøndbyvester skole og SFO.
Mød din forening Den danske Landinspektørforening
Hovedtræk i politisk aftale om kontanthjælpsreform Regeringen, Venstre, Konservative, Liberal Alliance, Dansk Folkeparti L223 fremsat 28. maj 2013.
VISIONSSEMINAR – PÅ VEJ MOD STRATEGI 2022
RAR Sydjyllands indsatsområder Status på mangel og fordeling af arbejdskraftreserven Koordinationsforum Sydjylland – august 2018.
RAR Fyns indsatsområder Status på mangel og fordeling af arbejdskraftreserven Koordinationsforum Fyn – august 2018.
MEDLEMSTILFREDSHED Januar 2018.
Velkomstmøde i MA
Hvilke løn- og ansættelsesvilkår får jeg?
Refusionsreformen RAR Hovedstaden 1. januar 2019.
Værdibaseret styring i Hjertecentret Sundhedsudvalgsmøde 20. juni 2017
Hvordan data fra brugerundersøgelser kan præsenteres og håndteres
af Kliniske Lærestolsprofessorer
Blev udført i perioden fra den september
Velkomstmøde i MA
Strategi Til markedsføring
Præsentationens transcript:

DJØFs medlemsundersøgelse 2010 Pensionister 9. juni 2010

–Årlig måling i samarbejde med Århus Universitet baseret på international måle-model (EPSI)  Ca erhvervsaktive  Ca. 800 studerende  Ca. 450 pensionister –Startet i 2009 for pensionister –Tilfredshed og loyalitet beregnes ud fra medlemmets besvarelser af spørgsmål vedrørende personlig kontakt, DJØFs servicetilbud, forventninger til DJØF, DJØFs image og oplevelse af værdi for pengene –Skala hvor 1-49 = meget lav, = lav, = middel, = høj, = meget høj –Viden om sammenhænge giver grundlag for at arbejde mere bevidst for øget medlemstilfredshed og loyalitet –Forbedringsmulighed pr år i samlet tilfredshed: Op til 2 procentpoint ved nuværende niveau Medlemstilfredshed – Dansk medlemsIndex

MODELSTRUKTUR IndsatsområderResultatområder Tilfredshed Image Loyalitet Produkter Personlig betjening Forventninger Værdi Tilfredshed Omdømme Loyalitet Tilbud Personlig betjening Forventninger Værdi

Tilfredshed

Medlemstilfredshed

Udviklingen i medlemstilfredshed

Samlet medlemstilfredshed ekskl. tidl. C3 medlemmer2010 inkl. tidl. C3 medlemmer

Loyalitet

Loyalitet/tilknytning

Forklarende faktorer, som skaber loyalitet og tilfredshed.

Omdømme

Udsagn om DJØF

Kendskab, brug og tilfredshed med ydelser

Kendskab til ydelser Fagtidsskriftet Samfundsøkonomen Fagtidsskriftet Juristen DJØFs indsats for at fremme beskæftigelsen DJØFs udflugter for pensionister DJØFs netværk for pensionister DJØFs individuelle service og rådgivning DJØFs nyhedsmail Faglige arrangementer for alle medlemmer Kontante fordele (DJØF Xtra). DJØFs medlemsmøder for pensionister Sikring af gode løn-og pensionsvilkår DJØFs hjemmeside DJØF Bladet

Andel, der har benyttet ydelsen inden for det seneste år

Gennemsnitlig tilfredshed med ydelsen Fagtidsskriftet Samfundsøkonomen Fagtidsskriftet Juristen Medvirken til at sætte dagsordenen DJØFs indsats for at fremme beskæftigelsen Markering i pressen Indsats for at sikre gode løn-og pensionsvilkår DJØFs individuelle service og rådgivning DJØFs netværk for pensionister Kontante fordele (DJØF Xtra) DJØFs udflugter for pensionister Indholdet på DJØFs hjemmeside Faglige arrangementer for alle medlemmer Artiklerne i DJØF Bladet DJØFs nyhedsmail Medlemsinformationen i DJØF Bladet DJØFs medlemsmøder for pensionister

Gennemsnitlig tilfredshed blandt dem, der har brugt ydelsen

Prioriteringskort – ydelser og tilfredshed