Præsenteret af Daniel^1.732 og Christian Hold 2 Hvem er BRFKredit  Første realkredit institut  Råd om boliglån  Finansiering af bolig  Tæt forhold.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
AMICA - skaber et godt psykisk arbejdsmiljø bedre service og produktivitet 5. november 2008.
Advertisements

Hvor er KFUM’s Sociale Arbejde på vej hen?. Hvad vil det offentlige? Nye udfordringer? Nye muligheder? Nye vilkår? Tendenser? Det er vi!
BRFkredit tager del. Dagsorden  Hvad er TAG DEL?  Corporate Social Involvement – virksomheden der involverer i CSR  Fra at lave CSR til at være CSR.
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
2 Eksterne forhold Oversigt
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
virksomheder middelfart 12. april 2007 markedsføring af offentlige
Af Bjarke, Sean, Anders og Lasse
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
Markedsandele Rolf og Jonas.
Konference Internationalisering – velfærd og udvikling ”Internationaliserings perspektiv for rekruttering, efteruddannelse og.
Logo Overordnede betragtninger om OPP -Og konkrete projekter i København v/Karen Mosbech ”OPP i virkeligheden” DFM Konference KØBENHAVNS KOMMUNE.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Administrative medarbejder: 70
John Paulin Hansen DDK ITU Marts 2007
1 SOCIALE PARTNERSKABER I UDSATTE BY- OG BOLIGOMRÅDER.
1 CSR er mere end virksomhedernes sociale engagement - CSR i Danmark / Steen Vallentin Inst. f. Ledelse, Politik og Filosofi CBS Center for Corporate Social.
Geodata i Geomarketing Mads Staunskjær Salgsdirektør.
BA-projektemner i Finansiering og Investering Mange emner forudsætter Corporate Finance and Incentives. Ikke nogen udtømmende emneliste.
Forbrugernes Needs Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker At kunne betale efter behov (dvs. Man ikke skal betale.
Virksomheders Sociale Engagement i Danmark Joachim Boll, SFI.
Konkurrenceforhold.
Finansiering og Investering 2011 Finansiering og investering 2011 – 27. januar 2011 – PWC.
Folk der søger inspiration og udvalg til hjemmet, haven og kæledyr tænker først Plantorama – også på nettet. Udpakning af visionen Folk… Plantorama er.
ARENA SILKEBORG SPONSORAT. Silkeborg IF er en af landets mest traditionsrige fodboldklubber og har tilhørt den øverste elite igennem mange år. Silkeborg.
ØKONOMI OG SKAT v/statsautoriseret revisor Sten Glarkrog.
Anvendt markedsføring Begrebet markedsføring var det første nye begreb I stødte på i faget for snart to år siden. Nu skal vi arbejde med den praktiske.
Benchmarking af socialt ansvar - Hvorfor og hvordan.
Energirigtig bygningsrenovering - Elselskabernes indsats Ingeniørforeningen 20. marts 2007 Konsulent Ulrich Bang.
Videnopsamling om fremtidens kompetencebehov Steinar Stefansson, Beskæftigelsesregion Midtjylland.
Målgruppeanalyse og valg Hvad skal jeres virksomheder bruge en målgruppe til? Hvilke kriterier er vigtige for valg af målgrupper? Hvorfor kan vi ikke bare.
CSR – en integreret del af Corporate Governance? Birgit Aagaard-Svendsen, formand for Komitéen for god Selskabsledelse.
Kommunikationsmodeller Gruppe 6: Frederik Arend Sørensen, Christian Fennert, Josepine Errebo, Nora Henriksen.
1 Smart Mobility in Loop City Aalborg Trafikdage 2016 Emma Liisberg, Gate 21.
CSR - HR Beskæftigelsesrådets handicapkonference december 2008  Præsentation af Coop/CSR  Erfaringer med ansættelse af personer med.
Hvem er jeg? Indlægsholderen præsenterer sig selv og kører bordet rundt.
og rummeligheden på arbejdsmarkedet
Virksomhedens udvikling
Finansiering af innovativ Virksomhed Kapitel 8
Hvordan får vi CSR ind i bestyrelseslokalet?
Mens Bag Produkt, pris og distribution af nyt produkt
På job i samskabelsessamfundet -Udfordringer og muligheder
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Projektarbejdsformens udvikling 1900 til 2000
Parametermix - pris afsætning.
Mode – Runway show.
Almen praksis som forretning
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Kunder og kommunikation
NELLEMANN A/S Gruppe 7: Natasia Andersen, Mikkel Knudsen, Niklas Knudsen, Niclas Schmidt, Nora Henriksen.
3. Virksomheden i en markedsøkonomi
Finansieringskonference
(Firmanavn) forretningsplan
Projekt - Street Handball
Det Perfekte Pitch Sådan præsenterer I jeres idé for en investor.
Tværmedial Kommunikation 9 Corporate Branding i kommunikationssamfundet Interbrand Brand Essence Modellen forår 2017 Pillon - KU ”Marketing is a battle.
SUCCES MED SALG 1.
Markedsføring i LOF Et ambitiøst og strategisk arbejde over hele året
Region Midtjyllands opgave
Normals målgruppe Appellere til kvinder Bandwagon/thrifty Middelklasse
Hvad sker der med universiteterne? Afskedsforelæsning 1. marts 2019
SErvicepartnerskab Indsamling på tværs
We Are ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Tværmedial Kommunikation 7 Corporate Branding i kommunikationssamfundet forår 2019 Pillon - KU ”Marketing is a battle of perceptions, not products” (Jack.
We Are ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Medarbejder-resultater Partnerskaber & Ressourcer
Forretningsdomænemodel 30/5-2018
Vejen til plejebolig - en sammenhængende digital brugerrejse
12. Oktober 2016 FM i praksis Dansk Rengøringsteknisk Forening.
Vejbelysning – med og uden LED
Præsentationens transcript:

Præsenteret af Daniel^1.732 og Christian Hold 2

Hvem er BRFKredit  Første realkredit institut  Råd om boliglån  Finansiering af bolig  Tæt forhold til kunderne

Hvad er Realkredit  Hvad er et realkreditlån? Hvad er et realkreditlån  Boliglån  Investorer der køber oblikationer  Sikkert og billigt

BRF’s kerneværdier  Engagement  Ansvarlighed  Handlekraft  Lønsomhed  Helhedssyn

CSR – Corporate Social Responsibility  Engagement I samfundets udfordringer  Utraditionelle partnerskaber gennem CSR  Virksomhedens påvirkning af miljløet  Relationer til kunder med fokus på ansvarlighed  Mangfoldighed på arbejdsmarkedet  Engagement I medarbejdernes udvikling og trivsel

Markedet og konkurrenter Markedsandel: Nykredit / Totalkredit: 45% Realkredit Danmark: 30% Nordea kredit: 15% BRF: 10%

Hvem er deres målgruppe?  Erhvervskunder Kontor- og forretningsejendomme Boligudlejningsdomme Offentlige og private partnerskaber Regulerede skoler Projektsalg  Almenboligselskaber Finansiere almenboligselskaber  Privatkunder Kunder med fast ejendom(Sommerhus, hus eller lejlighed

Markedsføring  Sponsorat med F.C Midtjylland  TV- og radioreklamer  Internet reklame  Når man vil have et hus, skal BRFKredit være det første de tænker på  ‘Den kendte lyd’

Økonomi Real kredit danmarkBRF Kredit PMR13.5%PMR0.8% ROE6.5%ROE-2.6% ROI2.8%ROI0.8%

Økonomi, udlån

Omverdensanalyse

Business Model Canvas