Red Bull Energy Lavet af Andreas Wöhlk.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Innovation Camp 2013.
Advertisements

Red Bull Magnus.
11 Produkt Oversigt Klassifikation af produkter Emballage
Red Bull kan købes i 164 lande.
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Dagens program Kort rids af projektet
Kapitel 2.
Idegrundlag og koncept
Idegrundlag og koncept
RAY-BAN Magic Pen. Kampagnen • Web prank – Indirekte markedsføring – Spredes viralt • Falsk produkt – På sigt skabe omtale om Ray-Ban • Web prank – Indirekte.
Målgrupper og købmandskab
Markedsvurdering.
Sine Vestergaard Johnsby
Nichlas Christensen Afsætning. * Det er et kortvarigt produkt, da det er en daglig vare, og er en energi drik.
S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
Cradle 2 Cradle.
6. Virksomhedens indtægter
Hotellets koncept.
Hardy Jensen. ”Foodtag er forbrugernes vindue til produktets historie” - fremtidens indkøbsværktøj.
Markedsanalysen i praksis.
11. Virksomhedens indtægter
+ En innovativ dag – med afsætning, innovation og design HH1C - Studieretningsdag.
25/2 2003Rikke Holm Petersen Agenda Definition af et brand 3 typer strategier: monolitisk, kombineret, varemærkebaseret Definition af corporate branding.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Branding af læren Tværfaglig uge Uge Frederiksberg Seminarium.
10. Virksomhedens indtægter
3.Virksomhedens afsætningsforhold
SpecialKøbmande n’s historie 40 år gammel butik Primære produkter var kaffe, te, krydderier og specialiteter “Gammeldags” butik med høj kvalitet og service.
Peter Lynggaard Driftsøkonomi Kapitel 9
12 Produkt Oversigt Internationalisering af produktparameteren
Erhvervsøkonomi Kapitel 9 Efterspørgsel
Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.
Bog & idé Af: Gruppe 4.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Af. Skafte.
Red bull Michael Skytte. Klassifikation Red Bull er et kortvarigt produkt.
6. Virksomhedens indtægter
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
Muharem Gradascevic. Klassifikation Kortvarigt produkt – Drikkes med det samme Dagligvare/udsalgsvare.
Red Bull Sebastian Mikkelsen. Klassifikation  Redbull et er kortvarigt produkt, da man bare drikker den over et par minutter.
Abubakar Cecillie Rikke
AFSÆTNING A – Schønberg
Red Bull Af Mattias Sundroos. Klassifikation af produktet RedBull er et kortvarigt produkt, da det forbruges samtidig med det anvendes. Ofte fødevarer.
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
Red Bull Af Frederik Thomsen. Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende.
2  Muligheder: At hun har mange år til at udvikle virksomheden. Iværksætterpris = samarbejde Trusler: Store firmaer og kendte designere.  Omverdensmodellen:
Red Bull Mette Jarl Helmert 2ØMA.
Sofia B. Christensen, 2ØMA
Reklameanalyse.
25.2 Efterspørgsel 3.Vil du springe til et bestemt afsnit eller dias? Klik på menuerne Outlines eller Thumbnails. 2.Klik med musen i dit eget tempo for.
Anvendt markedsføring Begrebet markedsføring var det første nye begreb I stødte på i faget for snart to år siden. Nu skal vi arbejde med den praktiske.
Punchout præsentation – Århus, 14/4/2016 Kontor- artikler Sikkerheds- udstyr Rengørings- artikler Catering MøblerIT-produkter Skrædder- syede produkter.
De etiske aspekter ved Red Bulls branding- strategi VED LOUISE JELLESMARK OG PERNILLE VILDSTED NIELSEN.
Branding. Brands Fmcg Corporate brand Person brand Kommerciel virksomhed Nonprofit organisation Begivenhed By/sted Hvad er et brand.
Innovative elever i samarbejde med 1. Produkter 2.
Målgrupper og segmentering
markedsføringsplaner
Parametermix - produkt
konkurrencesituation
Scotch® Magic™ Tape - Verdens mest solgte tape 7+1
Lavet af Cesilie Bitsch og Viktor Aarslev
Salgets forudsætninger
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
21. september Temadag 27. august 2015.
6. Virksomhedens indtægter
Handels- og procentregning
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
Normals målgruppe Appellere til kvinder Bandwagon/thrifty Middelklasse
6. Virksomhedens indtægter
Præsentationens transcript:

Red Bull Energy Lavet af Andreas Wöhlk

Klassifikation og emballage Klassifikation Langvarig eller kortvarig. Emballage Hvordan ser den ud, specielle kærtegn, beskyttelse og information.

Kvalitet og service Kvalitet Imagemæssige, funktionel og smagsmæssige. Service Der er kun efter køb med pant.

Sortiment og mærkevarestrategi De har man forskellige produkter. Mærkevarestrategi Det er et mærkevare og de har deres eget F1 hold.

PLC PLC

Reklame for Red Bull Red Bull giver vinger Gennem sportsudøver.