Stjerneanalysen Beolaptop Elma, Sol, Joanna, Kristjana.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
GS1 DataBar Reducering af madspild
Advertisements

Home v/ Anne Crone.
Velkommen til Handelsskolernes Grundforløb hg
Lidt om vejleder rollen
BRUGER VEJLEDNING TIL WEBSHOPPEN. Denne guide hjælper dig til en nem & hurtig brug af vores webshop.
”Risk management for notebooks!” This presentation is protected by copyright - Umates A/S, Denmark Risk management for notebooks? Analysebureauet.
Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og.
Præferencer på markedet.
Prissætning - hvordan gør man ?.
Innovation Camp 2013.
Efterårets opdatering fra det høje Nord. Placering af nogle af bryllupsgaverne Bordene – som vi ønskede os !! Kalenderbamsen og den flotte ramme til vores.
VELKOMMEN TIL HUSET VENTURE FRIHED UNDER ANSVAR…. DIT LIV – DIT VALG……
E-Læring Gruppe #3. Definition af E-læring Udgangspunktet med E-læring er, at læringsprocessen bliver individuel og der bliver taget højde for den enkeltes.
V_P_T_M_P Grundlæggende viden.
Af Jeanette, Anders og Maia
WordPress Nyeste version af WordPress kan hentes her:
Tendenser indenfor personlige værnemidler
Vejen går til Årets julemesse Klik med musen for at skifte billede.
Gymnasiedage.dk, Odense 29. sept Claus Berg, chefkonsulent Web 2.0, dialog og interaktivitet på EMU.dk.
Brings you a presentation Web 2.0 – den nye generation af WWW.
Argumentationsformer
Senior Senior Erhverv Thy-Mors - kan også blive en del af din fremtid.
Indrøm nu bare, at du er Internet-narkoman
Synlig ledelse i krisetid
Iværksætteri: Af Thomas Buhelt..
Virksomheder – Leavitt’s model
Oplevelses Booking Alle Fyns turistoplevelser samlet i én butik Oplevfyn.dk Vi giver vores gæster mulighed for at planlægge, booke og købe en komplet ferie.
På toppen af krisen og klar til fremtiden DI Hovedstaden Erhvervstræf 19. marts 2009.
Analyse af N.Kjær Bilcenter a/s
- som i menigheden /det kristne fællesskab, ikke som i bygningen
Forøg din værdi som konsulent
Hotellets koncept.
Kort præsentation af principperne bag SOL (Samarbejde Om Læring)
Konkurrence forhold og tilgængelige refleksfolier.
Virtuelle verdener og rum Lisbeth Klastrup og Troels Degn Johansson IT-højskolen I København F-2002, Design, Kommunikation & Medier.
Reklamer Reklametyper.
Spørgeguide til nyt design
Gamespot.Com Stjerneanalyse af Lars, Michael, Søren & Steen.
STJERNEN FORMÅL SITUATION MÅL TREND RESSOURCER TRADITION.
Museet for fotokunst Modernistisk Design. Style & Experience Project Modernisme Brandts Målgruppe WPS Hjemmesiden Gruppe Proces Kaotisk Europa  1890.
Style and Experience Gruppe 6: Dan, Simon, Susi og Xin Yu.
Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Hvorfor ønsker vi at miljømærke vores farver? Hvorfor?
Mobility on Demand Environmentally responsible, cost efficient and brand building mobility.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Trends Forandringsbilleder Af Allan, Jesper, Michael og Pernille.
Red bull Michael Skytte. Klassifikation Red Bull er et kortvarigt produkt.
Af Josephine 5z PROCENT% HVAD ER PROCENT? Procent = 100 dele fx 67% af x 9 = 603 =9,00%
Briding the Gaps Between Developers and Users v. Grudin Indledning Faktorer som kan påvirke bruger involvering Kontrakt udvikling Produkt udvikling Intern.
© The Copenhagen Institute for Futures Studieswww.cifs.dk De 3 typer markeder - skabt af informationsteknologierne Henrik Kristensen, Instituttet for Fremtidsforskning.
BaceLiving Stine, Henriette, Casper Og Daniel. Formål At skabe et brand Oplevelsessite De inviterede kan opleve hvad produktet kan gøre for dem.
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
 gle.com/ gle.com/  Downloade Google Sketchup  Forside (”Scene”)
Agenda Inspiration Problemformulering Målgruppe Ideén Design Vores endelige Website Procesreflektion Konklusion.
Red Bull Af Frederik Thomsen. Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende.
2  Muligheder: At hun har mange år til at udvikle virksomheden. Iværksætterpris = samarbejde Trusler: Store firmaer og kendte designere.  Omverdensmodellen:
Amazon.com Ny kampagne!. Styrker: Det store kendskabet til amazon.com Det store udbud Let-tilgængeligt (Global-virksomhed) – Tax-omregning Simpelt design.
Specialeforsvar d. 25/ , IT-Universitetet København Mette Gamborg Jensen & Karina Kold Foldager STORYTELLING - Markedsføring af en kunstorganisation.
 Inspiration til nyt website  Formidling af forskningsbaseret viden  Nyt og spændende design.
Scor en ung med Projekt Frivillig Landdistriktsrådets årsmøde i Mariagerfjord Kommune.
Min nye bil Med kærlig hilsen din amerikanske ven…
Repetition af sidste gang: Usability og brugerundersøgelse
Full-service kommunikation Prolog Reklamebureau A/S Knudtzon´s Bogtrykkeri A/S v/ Henrik Juul Kühn, Key Account Manager.
Korttårnet designkonkurrence CDIO-dagen 17. december 2015.
Hvordan har du det med udenlandske chauffører, der kører i Danmark?
Sælgeren ud af busken – og ud i butikken
Komponist og tekstforfatter: Rasmus Nøhr 2006
Virksomhedens omverden
Butiksindretning afsætning.
Supply Chain management SCM
Samarbejde om data ErhvervsInfo
Præsentationens transcript:

Stjerneanalysen Beolaptop Elma, Sol, Joanna, Kristjana

Mål Få brugeren til at bestille en Beolaptop på siden Få brugeren til at besøge en B&O butik og købe produktet der

Formål Få information om den nye Beolaptop Opleve Beolaptops muligheder (designe den selv) Skabe opmærksomhed omkring produktet

Tradition Farver som er typiske for B&O’s side Stilen er meget enkelt og modernistisk Siden skal matche B&O’s side

Situation Brugeren er hjemme, da siden giver muligheden for at designe en Beolaptop (og deltage i en konkurrance/bestille den) Brugeren har IT kendskab på brugerniveau

Trend Modernistisk design Experience design (”design din egen Beolaptop”) Stilrent design

Ressourcer B&O er kvalitetsprodukter og et kendt mærke i sig selv Produktet bliver billigere end B&O’s produkter, da Beolaptop er et resultat af et samarbejde mellem B&O og Amitech

Eksempel